treure el bolquer
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Re: treure el bolquer
Hola noies!
Avui,quan he anat a buscar a la Jana a la guarde,m'han dit que quan volguem ja li podem treure el bolquer.Desde dimecres que la posem "en serio"(ja fa un mes o aixi que va fent pipis i caques al wc),tant a la guarde com a casa,i ja m'han dit avui que si voliem aquest cap de setmana,pero el tenim molt liat i ho farem el que ve.Però em fa una mica de por precipitar-me,te 21 mesos i potser no cal correr tant,no?Jo el que tinc clar es que a l'estiu no m'agradaria que portes bolquer però tant aviat...tmb m'han dit que ara que ho demana(no tots,eh),que aprofiti!
Petonets!
Avui,quan he anat a buscar a la Jana a la guarde,m'han dit que quan volguem ja li podem treure el bolquer.Desde dimecres que la posem "en serio"(ja fa un mes o aixi que va fent pipis i caques al wc),tant a la guarde com a casa,i ja m'han dit avui que si voliem aquest cap de setmana,pero el tenim molt liat i ho farem el que ve.Però em fa una mica de por precipitar-me,te 21 mesos i potser no cal correr tant,no?Jo el que tinc clar es que a l'estiu no m'agradaria que portes bolquer però tant aviat...tmb m'han dit que ara que ho demana(no tots,eh),que aprofiti!
Petonets!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Raqueleta ha escrit:Ítaca ha escrit:Compra un orinalet portàtil i cada 15 minuts la poses... a nosaltres quan som pel carrer, ens va de conya
No sabia ni que existien... i això d'on ho trec d'avui per demà?
a l'abacus i a l'imaginarium
Nosaltres tenom aquest:

Els recanvis de l'abacus piquen.... (10 bossetes 4-5 € pq porten empapadors dins), però les de l'imaginarium són compatibles i surten per poc menys de 2€ les 10 (sense empapadors)
raqueleta, com tu mateixa dius, i ja que demana de fer alguns pipis, jo no li posaria bolquer. Si et pots acostar, jo li compraria un orinal portàtil d'aquests que diu l'ítaca. Ja ens explicaràs.
miriam&sergio, tot i tenir 21 mesos, si en va demanant, jo també aprofitaria l'ocasió. A l'Arnau no li hem tret encara, perquè fa si l'asseus a la gibrella, però no ho demana. Molta sort i ja ens explicaràs.
Ítaca, què bé que ja ho teniu controlat!
entrerius, jo també havia pensat això dels calçotets, a veure si s'anima
.
miriam&sergio, tot i tenir 21 mesos, si en va demanant, jo també aprofitaria l'ocasió. A l'Arnau no li hem tret encara, perquè fa si l'asseus a la gibrella, però no ho demana. Molta sort i ja ens explicaràs.
Ítaca, què bé que ja ho teniu controlat!
entrerius, jo també havia pensat això dels calçotets, a veure si s'anima
.Re: treure el bolquer
És no crec que pugui anar a comprar l'orinal... potser tirarem del mètode de tota la vida... regar els arbres. De caca no crec que en faci i si en fes... doncs a recollir-la com amb els gossos! 

Raqueleta i Miriam&sergio, si en demanen algun i accepten de bon grat anar-hi a l'orinal jo ho provaria. Aprofiteu ara que és iniciativa pròpia.
Jo no sé que és això de que ells mateixos tinguin curiositat, ganes, iniciativa
sempre si ha resistit quan jo li he proposat, i demanar el pipí ell sol potser algun dia... però vaja...
Aprofiteu-ho noies
Itaca son molts cars els recanvis no? i no s'hi adapta qualsevol bossa amb una miqueta de paper per fer d'empapador? potser una mica cutre, però per la feina que ha de fer......i per anar directament a la brossa...
Takita uns calçotets ben xulos a la majoria els persuadeix... menys al meu
Aquest migdia ha acceptat posar-se els calçotets de lleó. Ha passat una estona que cada 2x3 anava al lavabo corrents tot dient: "tinc pipi, tinc pipi" tornava a l'habitació i es canviava els calçotets, tornava a fer que tenia pipi...... jugant a portar calçotets.
Quan ha arribat el papa s'ha posat molt content perquè portava calçotets com ell. Han anat al WC junts i no ha sortit gran cosa.
Als 10' s'ha fet pipí a sobre i ha tornat a demanar el bolquer. Hem quedat que després de la migdiada seria valent i es posaria altre cop els calçotets. A veure quan arribi a casa aquesta tarda que ha passat, si se’ls ha volgut posar o no....
Espero poder continuar l'aventura dels calçotets durant el cap de setmana... si no es raja, es clar...
Jo no sé que és això de que ells mateixos tinguin curiositat, ganes, iniciativa
sempre si ha resistit quan jo li he proposat, i demanar el pipí ell sol potser algun dia... però vaja...Aprofiteu-ho noies
Itaca son molts cars els recanvis no? i no s'hi adapta qualsevol bossa amb una miqueta de paper per fer d'empapador? potser una mica cutre, però per la feina que ha de fer......i per anar directament a la brossa...
Takita uns calçotets ben xulos a la majoria els persuadeix... menys al meu
Aquest migdia ha acceptat posar-se els calçotets de lleó. Ha passat una estona que cada 2x3 anava al lavabo corrents tot dient: "tinc pipi, tinc pipi" tornava a l'habitació i es canviava els calçotets, tornava a fer que tenia pipi...... jugant a portar calçotets.
Quan ha arribat el papa s'ha posat molt content perquè portava calçotets com ell. Han anat al WC junts i no ha sortit gran cosa.
Als 10' s'ha fet pipí a sobre i ha tornat a demanar el bolquer. Hem quedat que després de la migdiada seria valent i es posaria altre cop els calçotets. A veure quan arribi a casa aquesta tarda que ha passat, si se’ls ha volgut posar o no....
Espero poder continuar l'aventura dels calçotets durant el cap de setmana... si no es raja, es clar...
raqueleta, que vagi molt bé demà al Zoo, ja explicaràs què tal la Clara sense bolquer
entrerius, què bo, l'Omar!
A l'Arnau li tinc a punt uns quants del Mickey i altres de Cars, a veure si li fan el pes
.
Avui, que ha anat d'excursió, la mestra em deia que li havia demanat de fer un pipi i, al dur-lo al wc, havia fet quatre gotetes. De fet, es veu que no en tenia ganes, perquè duia el bolquer ple, però com que sentia que altres nens en demanaven, doncs ell també
.
Ja m'he fet a la idea que fins dilluns que torni a la Llar no farà cap més, però bé, ho intentarem.
entrerius, què bo, l'Omar!
A l'Arnau li tinc a punt uns quants del Mickey i altres de Cars, a veure si li fan el pes
.Avui, que ha anat d'excursió, la mestra em deia que li havia demanat de fer un pipi i, al dur-lo al wc, havia fet quatre gotetes. De fet, es veu que no en tenia ganes, perquè duia el bolquer ple, però com que sentia que altres nens en demanaven, doncs ell també
.Ja m'he fet a la idea que fins dilluns que torni a la Llar no farà cap més, però bé, ho intentarem.
Una altra que s'apunta al post! Hem començat aquesta mateixa tarda, de manera una mica precipitada, però no hi ha volta enrera. La meva neboda és més gran que el meu fill però va començar dijous, i com estàn sempre junts i s'imiten en tot, l'Ahren vol fer el mateix, portar "calces" i "panyal no", "pipi i caca al water". Així que ens hem decidit.
A veure què diuen demà a la llar, no sé com ho fan els altres nens o si segueixen algun "protocol".
A veure què diuen demà a la llar, no sé com ho fan els altres nens o si segueixen algun "protocol".

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Amal, que vagi molt bé! Ja ens explicaràs
L'Arnau, aquest vespre m'ha deixat ben sorpresa; com que a casa no anar mai a la gibrella per iniciativa pròpia i com que ja anàvem tard amb l'hora del bany, l'he despullat per a posar-lo dins la banyera sense dir-li res de pipí i tot sol, ha anat a la gibrella i ha fet un pipí (per més inri, de peu
),, m'ha deixat de pedra! 
L'Arnau, aquest vespre m'ha deixat ben sorpresa; com que a casa no anar mai a la gibrella per iniciativa pròpia i com que ja anàvem tard amb l'hora del bany, l'he despullat per a posar-lo dins la banyera sense dir-li res de pipí i tot sol, ha anat a la gibrella i ha fet un pipí (per més inri, de peu
),, m'ha deixat de pedra! 
Noies, doncs dissabte al zoo va anar GENIAL!
Va fer un pipi a casa just abans de sortir, quan ja érem dins del zoo em va semblar que per l'hora que era ja tocava un altre, li vaig preguntar si en volia fer i va dir que sí, llavors vam anar a un arbre, li vaig ensenyar com posar-se ajupida i vam esperar, vam esperar, vam esperar i res, jo crec que no s'hi trobava i ho vam deixar estar. Tota l'estona fins que no ho vam tornar a provar vaig estar patint per si se li escaparia i quan estàvem al costat dels estruços li vaig tornar a dir si volia fer un pipi, ja li havia preguntat altres cops i em deia que no però aquell cop li vaig dir si volia fer un pipi gran com els que fan els estruços i va colar. I au, pipi al canto. I així cada cop que n'havia de fer, que si un pipi de Pumba, que si un pipi de dofí, que si un pipi de Nala i no se li va escapar cap i feia pipi ajupida com si tota la vida ho hagués fet!
Llàstima que a part dels pipis no es va portar massa bé. Som conscients que els cansa molt però és que ella és tossuda i quan està cansada no vol anar al cotxet o a la motxilla com els altres nens, no, per ella estar cansada implica caminar en direcció contrària a nosaltres, convertir-se en sorda i no sentir res del que li diem i t'acaba traient de polleguera, saps que està cansada però no es deixa portar i l'únic que volíem era arribar a la sortida i anar cap a casa però va costar horrors. Vam acabar dient que no tornarem al zoo fins que tingui 10 anys, sort, com li vaig dir al meu marit, que d'això ens n'oblidarem i quedarem amb el record de la cara quan va veure els dofins, de com imitava l'hipopòtam obrint la boca i de que no es va fer cap pipi a sobre.
I ahir genial també, vam anar a dinar a casa dels meus pares i ens vam portar l'orinal i també la mar de bé.
I aquest matí s'ha llevat amb el bolquer sec i ha fet un pipi gegant a l'orinal només llevar-se i a la mitja hora ja no hem tingut cap escape, com venia sent la norma darrerament...
Ara només falta que aprengui a demanar pipi cada vegada que en tingui, que això passa només de tant en tant...
Va fer un pipi a casa just abans de sortir, quan ja érem dins del zoo em va semblar que per l'hora que era ja tocava un altre, li vaig preguntar si en volia fer i va dir que sí, llavors vam anar a un arbre, li vaig ensenyar com posar-se ajupida i vam esperar, vam esperar, vam esperar i res, jo crec que no s'hi trobava i ho vam deixar estar. Tota l'estona fins que no ho vam tornar a provar vaig estar patint per si se li escaparia i quan estàvem al costat dels estruços li vaig tornar a dir si volia fer un pipi, ja li havia preguntat altres cops i em deia que no però aquell cop li vaig dir si volia fer un pipi gran com els que fan els estruços i va colar. I au, pipi al canto. I així cada cop que n'havia de fer, que si un pipi de Pumba, que si un pipi de dofí, que si un pipi de Nala i no se li va escapar cap i feia pipi ajupida com si tota la vida ho hagués fet!
Llàstima que a part dels pipis no es va portar massa bé. Som conscients que els cansa molt però és que ella és tossuda i quan està cansada no vol anar al cotxet o a la motxilla com els altres nens, no, per ella estar cansada implica caminar en direcció contrària a nosaltres, convertir-se en sorda i no sentir res del que li diem i t'acaba traient de polleguera, saps que està cansada però no es deixa portar i l'únic que volíem era arribar a la sortida i anar cap a casa però va costar horrors. Vam acabar dient que no tornarem al zoo fins que tingui 10 anys, sort, com li vaig dir al meu marit, que d'això ens n'oblidarem i quedarem amb el record de la cara quan va veure els dofins, de com imitava l'hipopòtam obrint la boca i de que no es va fer cap pipi a sobre.
I ahir genial també, vam anar a dinar a casa dels meus pares i ens vam portar l'orinal i també la mar de bé.
I aquest matí s'ha llevat amb el bolquer sec i ha fet un pipi gegant a l'orinal només llevar-se i a la mitja hora ja no hem tingut cap escape, com venia sent la norma darrerament...
Ara només falta que aprengui a demanar pipi cada vegada que en tingui, que això passa només de tant en tant...
Hola noies!
Takita un hurra per l'Arnau!!! molt bé aquest pipí a l'orinal per iniciativa pròpia
Ànims a les que comenceu i qualsevol mostra d'interés dels peques cap a fer pipí/caca a la gibrella o wc s'ha d'aprofitar!
Entrerius quina gràcia el teu nen amb els calçotets
i com va acabar la tarda després de la migdiada? com us ha anat el cap de setmana?
Raqueleta la meva nena fa com la teva: 4 gotetes al lloc correcte i després pam! pipí cames avall!
Això poc a poc ho anem millorant, però deu ni do encara els que se li escapen. El balanç del cap de setmana ha estat més o menys 50% fets a l'orinal, un al wc amb l'adaptador i uns quants als arbres i 50% fets a sobre. Pel carrer fem servir el mètode tradicional: regar arbres i herba i de moment em funciona més que a casa amb l'orinal!
Continuo pensant que si haguéssim esperat uns mesos més no li estaria costant tant a la meva filla. Portem 2 setmanes i encara estem amb molts escapaments que crec jo que no caldrien. He parlat amb mares que els han tret el bolquers cap als 2 anys i mig- 2 anys i 10 mesos i amb 4 dies ho han après. No he tornat a parlar del tema amb la seva mestra, però jo penso que els canvis han d'anar amb l'edat evolutiva, cada infant va al seu ritme de desenvolupament, i no amb l'edat cronològica, perquè fan els 2 anys i tot són presses per fer els canvis que "toquen"
Takita un hurra per l'Arnau!!! molt bé aquest pipí a l'orinal per iniciativa pròpia
Ànims a les que comenceu i qualsevol mostra d'interés dels peques cap a fer pipí/caca a la gibrella o wc s'ha d'aprofitar!
Entrerius quina gràcia el teu nen amb els calçotets
i com va acabar la tarda després de la migdiada? com us ha anat el cap de setmana?Raqueleta la meva nena fa com la teva: 4 gotetes al lloc correcte i després pam! pipí cames avall!
Això poc a poc ho anem millorant, però deu ni do encara els que se li escapen. El balanç del cap de setmana ha estat més o menys 50% fets a l'orinal, un al wc amb l'adaptador i uns quants als arbres i 50% fets a sobre. Pel carrer fem servir el mètode tradicional: regar arbres i herba i de moment em funciona més que a casa amb l'orinal! Continuo pensant que si haguéssim esperat uns mesos més no li estaria costant tant a la meva filla. Portem 2 setmanes i encara estem amb molts escapaments que crec jo que no caldrien. He parlat amb mares que els han tret el bolquers cap als 2 anys i mig- 2 anys i 10 mesos i amb 4 dies ho han après. No he tornat a parlar del tema amb la seva mestra, però jo penso que els canvis han d'anar amb l'edat evolutiva, cada infant va al seu ritme de desenvolupament, i no amb l'edat cronològica, perquè fan els 2 anys i tot són presses per fer els canvis que "toquen"

Eimy ha escrit:Continuo pensant que si haguéssim esperat uns mesos més no li estaria costant tant a la meva filla. Portem 2 setmanes i encara estem amb molts escapaments que crec jo que no caldrien. He parlat amb mares que els han tret el bolquers cap als 2 anys i mig- 2 anys i 10 mesos i amb 4 dies ho han après. No he tornat a parlar del tema amb la seva mestra, però jo penso que els canvis han d'anar amb l'edat evolutiva, cada infant va al seu ritme de desenvolupament, i no amb l'edat cronològica, perquè fan els 2 anys i tot són presses per fer els canvis que "toquen"
Jo opino com tu Eimy. L'altre dia llegia el post cap enrera i vaig veure que us han forçat a la llar i jo no hi estic gens d'acord, em fa ràbia la gent que dóna per sentat que com que té ja dos anys ja se li han de treure els bolquers. Au, deixa't estar, que ets tu qui paga els bolquers? Doncs els treurem quan ens sembli oportú. Jo estava ja cansada de sentir a la família que la Clara ja era gran i que havia d'anar sense bolquer (primer va ser que la Clara ja era gran i no havia de prendre pit i ara encara que ja és gran i que no puc dur-la amb portanadons perquè em pesa massa, ja sabré jo si em pesa massa o no!). És que un dia fins i tot ma mare i la sogra del meu germà em deien que ja li havia de treure els bolquers!! Com si fos una vergonya per a la família que la nena, amb gairebé dos anys i mig, encara portés bolquers. Doncs li hem tret quan ella ha dit que no volia bolquers i quan l'hem vist més o menys preparada i potser, si la Clara no hagués insistit, encara hagués esperat una mica més i tot. He dicho.
Però vaja, ànims, que un 50% de pipis a lloc està prou bé. Jo us he dit que dissabte i diumenge va ser un èxit però divendres va ser terrible

bon dia noies!
he estat llegint el vostre post i volia la vostre opinió sobre el que ens hem trobat a casa. Abans de res dir que som plenament conscient de que la Laia encara és petita per treure el bolquer.
La qüestió és que un dia estàvem a una tenda de joguines i la nena va veure un orinal, nosaltres no voliem comprar-li i ella que només feia que seure a sobre (suposo que imitant el que veu que fan els companys grans a la guarde jejeje), total que evitant una pataleta li vam comprar.
Ara cada vegada que el veu (el tenim al bany al costat del nostre water) es vol seure i s'intenta treure la roba!! jajaja, al final acaba asseguda vestida i jugant a que fa pipi i caca!! total, que portem 3 dies que abans d'anar a la banyera per la nit es vol seure, aprofitant que la despullem la seiem només amb mitjons i la tia al 2 minuts fa pipi! estem al·lucinant amb la nena!!!!!!!!
vosaltres que farieu???? a la guarde no he dit res perque no vull que la forcin però estem mooooolt sorpresos! penseu que tindriem que provar a treure-li el bolquer??? continuem jugant tal i com fem ara?? li amaguem l'orinal?? estem fets un lio!!! alguna idea??
gràcies guapes!!!
he estat llegint el vostre post i volia la vostre opinió sobre el que ens hem trobat a casa. Abans de res dir que som plenament conscient de que la Laia encara és petita per treure el bolquer.
La qüestió és que un dia estàvem a una tenda de joguines i la nena va veure un orinal, nosaltres no voliem comprar-li i ella que només feia que seure a sobre (suposo que imitant el que veu que fan els companys grans a la guarde jejeje), total que evitant una pataleta li vam comprar.
Ara cada vegada que el veu (el tenim al bany al costat del nostre water) es vol seure i s'intenta treure la roba!! jajaja, al final acaba asseguda vestida i jugant a que fa pipi i caca!! total, que portem 3 dies que abans d'anar a la banyera per la nit es vol seure, aprofitant que la despullem la seiem només amb mitjons i la tia al 2 minuts fa pipi! estem al·lucinant amb la nena!!!!!!!!
vosaltres que farieu???? a la guarde no he dit res perque no vull que la forcin però estem mooooolt sorpresos! penseu que tindriem que provar a treure-li el bolquer??? continuem jugant tal i com fem ara?? li amaguem l'orinal?? estem fets un lio!!! alguna idea??
gràcies guapes!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Doncs avui l'Ahren ja ha anat a la llar sense bolquers... I la "senyoreta" li ha dit al meu home que molt malament, que per fer això s'ha de fer una reunió abans i pactar com fer-ho. Perdona???? Que els pares som nosaltres, i nosaltres decidim quan fer les coses i de quina manera!!!! El meu home es veu que li ha dit: Ah sí? Doncs nosaltres ja ho hem decidit i no hi ha volta enrere (al menys perquè ella ho digui). Crec que havíem d'aprofitar que la seva cosina també està en el procés i ell la vol imitar en tot i no va voler posar-se el bolquer.
Raqueleta, molt bé per la teva nena al zoo! (pels pipis em refereixo)
Raqueleta, molt bé per la teva nena al zoo! (pels pipis em refereixo)

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
vicky1983 ha escrit:bon dia noies!
gràcies guapes!!!
Nosaltres a l'estiu passat (la Clara devia tenir 20-21 mesos) ja vam portar l'orinal a casa i ella hi anava jugant com fa la teva, de vegades insistia en que li traiéssim la roba i feia algun pipi. Tot aquest temps, fins ara que ens hi hem posat de debò, ha estat a casa i ella l'ha vist, ha passat a formar part del seu dia a dia i l'ha acceptat, quan ella ha volgut hi ha fet pipis i alguna caca i quan vam començar a treure el bolquer ja eren "amics".
En el teu cas jo seguiria com feu ara, que estigui allà, que s'acostumi a veure'l i que quan vulgui hi faci pipi, sense forçar-la. I quan la veieu preparada, tant si és d'aquí un mes com d'aquí vuit, comenceu a treure-li el bolquer.
Amal, tela amb algunes mestres! I tant que feu bé aprofitant que ara ell està receptiu!
Ostres Amal així amb l'escola de l'Ahren us passa al revés que nosaltres, però amb la similitud que ni a vosaltres ni a nosaltres no ens volen escoltar
Pel que es veu hi ha professionals que es creuen que ho han de decidir tot per sobre de les opinions i punts de vista dels pares,..., vaja tela,... Jo al final vaig "cedir" a treure-li el bolquer ara, perquè no vull discutir-me amb la seva mestra i perquè tots els nens i nenes de la seva classe estan fent el mateix procediment i com que ella ho veu, la imitació també l'ajuda molt. Però com ja he dit no entrava als meus plans fer això així. D'altres coses també m'aconsellen-forcen des de l'escola, però com que són coses de casa, els escolto però continuo fent el que la meva filla va marcant. Per exemple no li trauré pas el biberó d'abans d'anar a dormir! les mestres d'aquesta escola són partidàries de que als 2 anys els bibis han d'anar fora i els infants han de beure la llet amb got. Doncs a la meva filla li agrada tant xupar de la tetina i que mentrestant li faci mimitus que s'adorm així cada vespre. Els ho he explicat i no m'entenen
i em diuen que faig petita a la meva nena
Vicky, com ha dit la Raqueleta, jo també aprofitaria que es facin "amics" amb l'orinal i si hi vol fer pipís doncs que els hi faci, ella us anirà marcant el seu ritme
Raqueleta, trobo molt fort que la teua mare et pressionés per treure els bolquers a la teua filla,..., si la pressió des de l'escola ja fa ràbia, m'imagino des de la família
No entenc perquè la gent es posa allà on no la demanen, encara que les opinions siguin gratuïtes, hi ha vegades que no cal, que les coses les ha de fer cadascú des del rol que li toca.
Pel que es veu hi ha professionals que es creuen que ho han de decidir tot per sobre de les opinions i punts de vista dels pares,..., vaja tela,... Jo al final vaig "cedir" a treure-li el bolquer ara, perquè no vull discutir-me amb la seva mestra i perquè tots els nens i nenes de la seva classe estan fent el mateix procediment i com que ella ho veu, la imitació també l'ajuda molt. Però com ja he dit no entrava als meus plans fer això així. D'altres coses també m'aconsellen-forcen des de l'escola, però com que són coses de casa, els escolto però continuo fent el que la meva filla va marcant. Per exemple no li trauré pas el biberó d'abans d'anar a dormir! les mestres d'aquesta escola són partidàries de que als 2 anys els bibis han d'anar fora i els infants han de beure la llet amb got. Doncs a la meva filla li agrada tant xupar de la tetina i que mentrestant li faci mimitus que s'adorm així cada vespre. Els ho he explicat i no m'entenen
i em diuen que faig petita a la meva nenaVicky, com ha dit la Raqueleta, jo també aprofitaria que es facin "amics" amb l'orinal i si hi vol fer pipís doncs que els hi faci, ella us anirà marcant el seu ritme
Raqueleta, trobo molt fort que la teua mare et pressionés per treure els bolquers a la teua filla,..., si la pressió des de l'escola ja fa ràbia, m'imagino des de la família
No entenc perquè la gent es posa allà on no la demanen, encara que les opinions siguin gratuïtes, hi ha vegades que no cal, que les coses les ha de fer cadascú des del rol que li toca.

Eimy ha escrit:Raqueleta, trobo molt fort que la teua mare et pressionés per treure els bolquers a la teua filla,..., si la pressió des de l'escola ja fa ràbia, m'imagino des de la famíliaNo entenc perquè la gent es posa allà on no la demanen, encara que les opinions siguin gratuïtes, hi ha vegades que no cal, que les coses les ha de fer cadascú des del rol que li toca.
Més que pressió i dir-ho de forma directa són comentaris que van deixant caure...
-"Ui, encara amb el pit, Clara, però si tu ja ets gran, això és de bebès".
-"A tu cap als dos anys ja et vam treure el bolquer"
-(Parlant amb la seva consogra) "Sí, ja li podrien treure, ja gairebé té dos anys i mig, pensa que al setembre ja no n'haurà de dur" (estàvem encara a l'abril!)
-A la Clara: "A on fas els pipis?". La Clara "A nuninal". Després li explica a la meva tieta rient i dient que què mentidera. Ja li vaig dir que de mentidera res, és veritat que en feia a l'orinal, no pas tots, però en feia, i a la Clara la feia sentir tan orgullosa quan en feia un que si li preguntaves ella explicava això, no que també en feia al bolquer.
-"Ostres, i encara avui (dissabte passat, dia 5) l'has portat a la motxilla? És molt gran i a tu et pesarà massa" (això fa més d'un any que ho sento dir).
Però vaja, potser a hores d'ara ja han entès que a mi m'entra per una orella i em surt per una altra, he arribat a tal nivell de sordesa selectiva que gairebé ni em molesten aquests comentaris...
doncs un bravo per la teva sordesa selectiva!
Però tot i així se'ls podrien estalviar, paciència 
Però tot i així se'ls podrien estalviar, paciència 

Bon dia noies
Takita
molt bé l'Arnau.... iniciativa pròpia
i ja en plan professional
molt bé Arnau!!
Amal, trobo perfecte el que heu fet. Nosaltres hem d'estar atents a les necessitats dels petits i està clar que el teu ARA vol fer-ho... doncs endavant... Es increible que els protocols marquin el ritme que ha de portar el nen.... Si el nen ha decidit fer-ho ara perquè s'ha de retardar??? perquè la educadora tingui temps de preparar el quadre de premis? els gomets?.....
Raqueleta, la Clara està feta una campiona. Quin tip de riure imaginant la sortida del zoo tot i pensant amb el mal rato que va ser per vosaltres.... són la repera
caparruda també no?
Els comentaris familiars passolacabra.... imagina't l'Omar amb 3 anys...
Eimy, el 50% està prou bé. A veure si anem millorant poc a poc i segur que veient a la resta dels companys anirà agafant l'hàbit. La teva escola és de jutjat de guardia... es posen en tot!!! quina barra....
Vicky les meves nebodes, les dues, van començar per iniciativa pròpia cap als 18 mesos. Ma germana va deixar-les fer i pràcticament no van tenir cap escape
Si la teva nena mostra interès deixa-la que ella mateixa et mostri el que vol fer. Quina sort tens!!! aprofita-la
Itaca, la Txell una campiona
Divendres a la tarda tot perfecte fins que va arribar la mama. Mama=pipí al canto
Dissabte vam continuar amb l’aventura calçotets. Van sortir amb el pap i 0 escapes. Al tornar a casa amb mama= 2 escapes seguits
Per la tarda a casa escape darrere escape i fora NI UN!!!
Diumenge cap escape fora i dins es va mullar al anar al wc a fer-ne però no compta.
Avui ha dit que per anar al cole volia bolquer. Al migdia tornarem al ataquerrrrrr...
Crec que està totalment preparat físicament però mentalment no (com en tot li costa acceptar els canvis) i anirem fent-ho al seu ritme. Per la nit fa dies que no mulla mai.
Quan anem a fora li dic que si es mulla haurem de tornar cap a casa a canviar i estic segura que això fa que estigui més al cas... no vol tornar a casa per tant controla més.
A casa es relaxa i s’escapa......
Takita
molt bé l'Arnau.... iniciativa pròpia
i ja en plan professional
molt bé Arnau!!Amal, trobo perfecte el que heu fet. Nosaltres hem d'estar atents a les necessitats dels petits i està clar que el teu ARA vol fer-ho... doncs endavant... Es increible que els protocols marquin el ritme que ha de portar el nen.... Si el nen ha decidit fer-ho ara perquè s'ha de retardar??? perquè la educadora tingui temps de preparar el quadre de premis? els gomets?.....
Raqueleta, la Clara està feta una campiona. Quin tip de riure imaginant la sortida del zoo tot i pensant amb el mal rato que va ser per vosaltres.... són la repera
caparruda també no?Els comentaris familiars passolacabra.... imagina't l'Omar amb 3 anys...
Eimy, el 50% està prou bé. A veure si anem millorant poc a poc i segur que veient a la resta dels companys anirà agafant l'hàbit. La teva escola és de jutjat de guardia... es posen en tot!!! quina barra....
Vicky les meves nebodes, les dues, van començar per iniciativa pròpia cap als 18 mesos. Ma germana va deixar-les fer i pràcticament no van tenir cap escape
Itaca, la Txell una campiona
Divendres a la tarda tot perfecte fins que va arribar la mama. Mama=pipí al canto
Dissabte vam continuar amb l’aventura calçotets. Van sortir amb el pap i 0 escapes. Al tornar a casa amb mama= 2 escapes seguits
Per la tarda a casa escape darrere escape i fora NI UN!!!
Diumenge cap escape fora i dins es va mullar al anar al wc a fer-ne però no compta.
Avui ha dit que per anar al cole volia bolquer. Al migdia tornarem al ataquerrrrrr...
Crec que està totalment preparat físicament però mentalment no (com en tot li costa acceptar els canvis) i anirem fent-ho al seu ritme. Per la nit fa dies que no mulla mai.
Quan anem a fora li dic que si es mulla haurem de tornar cap a casa a canviar i estic segura que això fa que estigui més al cas... no vol tornar a casa per tant controla més.
A casa es relaxa i s’escapa......
noies moltissimes gràcies pels consells i les vostres opinions!!!
realment necessitava que algú m'aconsellés sobre el que estem fent a casa... es que jo encara no tenia intenció de comprar l'orinal ni de treure-li el bolquer ni res similar, si encara és el meu BEBE!!!! jejeje
faré el que dieu, continuarem igual i si ella vol fer pipi perfecte, sino cap problema!!! el que faré serà que cada vegada que ella vulgui seure, com vegi que s'intenta treure el pantalons doncs el treurem a veure que passa. Fins ara no li treia, pensava que era una tonteria, que no podia ser que volgués fer pipi i clar treure pantalons, body i bolquer per jugar... pues no! ara veig que potser realment la nena volia fer un pipi... provarem a veure!!
moltes gràcies!!! heu sigut de GRAN ajuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

faré el que dieu, continuarem igual i si ella vol fer pipi perfecte, sino cap problema!!! el que faré serà que cada vegada que ella vulgui seure, com vegi que s'intenta treure el pantalons doncs el treurem a veure que passa. Fins ara no li treia, pensava que era una tonteria, que no podia ser que volgués fer pipi i clar treure pantalons, body i bolquer per jugar... pues no! ara veig que potser realment la nena volia fer un pipi... provarem a veure!!
moltes gràcies!!! heu sigut de GRAN ajuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Primer dia sense bolquer a l'escola... a veure com anirà...
Avui el meu petitó ha decidit que ja estava preparat per anar a l'escola amb calçotets
L'hi he preparat les mudes corresponents per protocol i les hi he portat a la mestra sense previ avís. De fet ja havíem parlat del tema i ens va dir que quan nosaltres volguéssim... i avui ha estat el dia D.
Quan li he donat a la mestra totes les mudes ella l'ha fet una forta abraçada al petit encoratjant-lo i felicitant-lo per la iniciativa. Ell estava S'ha posat molt content. A veure com haurà anat.....
Avui el meu petitó ha decidit que ja estava preparat per anar a l'escola amb calçotets
L'hi he preparat les mudes corresponents per protocol i les hi he portat a la mestra sense previ avís. De fet ja havíem parlat del tema i ens va dir que quan nosaltres volguéssim... i avui ha estat el dia D.Quan li he donat a la mestra totes les mudes ella l'ha fet una forta abraçada al petit encoratjant-lo i felicitant-lo per la iniciativa. Ell estava S'ha posat molt content. A veure com haurà anat.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |