Pagaments escola bressol

Canvia el seu entorn: professores i amics.

almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Pagaments escola bressol

EntradaAutor: almon » dt. maig 08, 2012 9:54 am

Bon dia,
Aquest proper curs intentarem tornar a entrar a una plaça de l'escola bressol municipal.
Ahir vaig anra a buscar els papers i al comentar el tema de l'horari em van dir que des de l'ajuntament exigien que paguessis l'escolarització i almenys dos àpats.
No se si ho vaig entendre bé, suposo que és perque l'assistència sigui minima de 5 hores i el ne vagi matí fins despres dinar o bé matí i tarda.
Van dir que eren flexibles però i que des de l'escola no exigien les 5 hores de s de l'inici.
Però la meva pregunta és, encara que no vagi les 5 hores, he de pagar els àpats (berenar o dinar)?. Hi han tiquets per dies lliures per si es queda a dinar per exemple 2 dies la setmana o bé he de pagar esl 5 dies?
Gràcies
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Pagaments escola bressol

EntradaAutor: MARUXA » dt. maig 08, 2012 11:29 am

Hola Almon,
Doncs trobo que és una mica estrany, jo he portat aquest curs al Roger tot l´any de 8 a 11.45h, no ens han exigit res de que s´hagi de quedar a dinar un parell de dies ni res per l´estil, a veure què et comenten altres mares i molta sort!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. maig 08, 2012 6:04 pm

Hola! T'aconsello que preguntis directament a la llar je t'interessi, al meu barri hi ha 4 i a totes ens gan explicat coses diferents en quan a aquest funcionament.. No és el meu cas ja que nosaltres necessitem la plaça de 9 a 16'30!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » ds. maig 19, 2012 8:52 pm

Nosaltres vam anar a informar-nos al Bressol del Poblenou (carrer Perú) i ens van dir que tots els bressols públic funcionaven de la mateixa manera, l'únic que canviava és la missió i la manera de formar als nens.
T'obliguen a portar al nen/a 5 hores però les pots distribuir com et vagi bé, i si no vols fer cap àpat cap problema. Ens van donar els preus de l'any passat:
- Sense esmorzar, dinar, berenar: 156 euros.
- Cada àpat té un preu que no recordo però si vols fer tot, o sigui fins les 17 de la tarda tot seguit: 260 euros.
Amb això et vull dir que et donen totes les facilitats, com t'obliguen a fer 5 hores, si no vols que dini al bressol hauràs de fer de 8.00 a 13.00, que és quan dinen, perquè a la tarda entren a les 15.00.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::