treure el bolquer
Re: treure el bolquer
hola noies!!! Ja fa un temps k vaig seguint aquest post pk estem en operació orinal i avui serà el primer dia que en baldufa anira sense bolquers!!!
Ja fa 15 dies o 3 setmanes que vam començar l'operació presentació orinal...vam aprofitar que entra entrar a la banyera i fer-se un pipi i vam començar a sentar-lo just abans de banyar...al principi res fins k un dia va fer un pipi i es va posar super-content! Jo també i l'hi vaig donar un lacasito (i clar ara és una norma i no m'atreveixo a treure-li...un pipi orinal=1 lacasito i caca orinal=2 lacasitos) ho vaig comentar a la guarderia i em van dir que cap problema que premiar-lo també és bo.
I així vam anar fent cada cop el sentava més sovint i a vegades i havia pipi a vegades no...i ell mateix ja em diu "mama no ve" i no passa res.
Takita nosaltres a l'escoleta al contrari k l'Arnau l'hi ha costat més fer pipi a l'orinal mentre que a casa no hi havia problema, però ara ja ho ha superat. Les caques també van trigar a fer-se a l'orinal, però ja van dir les educadores que és el que més els hi costa...tot i que ell l'anticipa des de fa temps (pk s'amaga per fer-la).
I aqui estem...avam com anirà, la veritat és que rarament trec un bolquer sec i evidenment ell no en demana de fer mai!! M'estic preparant....
Ja fa 15 dies o 3 setmanes que vam començar l'operació presentació orinal...vam aprofitar que entra entrar a la banyera i fer-se un pipi i vam començar a sentar-lo just abans de banyar...al principi res fins k un dia va fer un pipi i es va posar super-content! Jo també i l'hi vaig donar un lacasito (i clar ara és una norma i no m'atreveixo a treure-li...un pipi orinal=1 lacasito i caca orinal=2 lacasitos) ho vaig comentar a la guarderia i em van dir que cap problema que premiar-lo també és bo.
I així vam anar fent cada cop el sentava més sovint i a vegades i havia pipi a vegades no...i ell mateix ja em diu "mama no ve" i no passa res.
Takita nosaltres a l'escoleta al contrari k l'Arnau l'hi ha costat més fer pipi a l'orinal mentre que a casa no hi havia problema, però ara ja ho ha superat. Les caques també van trigar a fer-se a l'orinal, però ja van dir les educadores que és el que més els hi costa...tot i que ell l'anticipa des de fa temps (pk s'amaga per fer-la).
I aqui estem...avam com anirà, la veritat és que rarament trec un bolquer sec i evidenment ell no en demana de fer mai!! M'estic preparant....
Raqueleta, com està la Clara? No ho vegis com un pas enrera, perquè per ella també deuria ser molt frustrant veure que no podia aguantar i que la cacaque fa és tant "rara". I si tenia pipi i ho volia demanar, es poden treure bolquers, com l'Arnau, vaja!
Molt be, Takita!!!! Realment, quan menys t'ho esperes, o quan menys confiança hi tens, és quan més et sorprenen
i encara et sents més orgullos, oi?
Ahir vam anar a dinar a casa els meus avis, i anant cap allà es va adormir. Vam deixar-lo dormir 1hora al cotxe, i patia pq s'escaparia un pipi. Doncs no es van escapar, i fins al cap d'una altre hora llarga no li va sortir el pipi al wc.
Aivlis, molta molta sort, a veure com anirà.
Molt be, Takita!!!! Realment, quan menys t'ho esperes, o quan menys confiança hi tens, és quan més et sorprenen
i encara et sents més orgullos, oi?Ahir vam anar a dinar a casa els meus avis, i anant cap allà es va adormir. Vam deixar-lo dormir 1hora al cotxe, i patia pq s'escaparia un pipi. Doncs no es van escapar, i fins al cap d'una altre hora llarga no li va sortir el pipi al wc.
Aivlis, molta molta sort, a veure com anirà.
No, no va ser un pas enrera, ahir ja va tornar a anar sense perquè les caques es van tallar dissabte a migdia. I molt bé, cap escape de pipi i fins i tot va demanar l'única caca que va fer ahir, tot i que la va demanar apurant i abans no vam arribar al lavabo ja havia començat a sortir, però vaja, la va fer gairebé tota al WC i ella ben contenta!!
I els bolquers de calceta són realment més còmodes per a aquesta etapa, potser són un pelet més cars però ella sola se'ls pot pujar i baixar com una calceta normal. És que ahir a la nit, quan ja el duia per a la nit, també va demanar un pipi. Trobo que més que pas enrera va ser pas endavant, que portant el bolquer demanés fer el pipi a l'orinal és genial, vol dir que ja sap que al bolquer no es fan els pipis! Ara ens faltarà controlar a les nits, però vaja, sense pressa.
I divendres tenim la prova de foc! Marxem de viatge a Madrid, més de sis hores al cotxe, que no ens passi res!
I els bolquers de calceta són realment més còmodes per a aquesta etapa, potser són un pelet més cars però ella sola se'ls pot pujar i baixar com una calceta normal. És que ahir a la nit, quan ja el duia per a la nit, també va demanar un pipi. Trobo que més que pas enrera va ser pas endavant, que portant el bolquer demanés fer el pipi a l'orinal és genial, vol dir que ja sap que al bolquer no es fan els pipis! Ara ens faltarà controlar a les nits, però vaja, sense pressa.
I divendres tenim la prova de foc! Marxem de viatge a Madrid, més de sis hores al cotxe, que no ens passi res!

Què bé aquests petitons i petitones!!!! quin control!!!!
M'alegro que la teva peque estigui molt millor, Raqueleta, a veure com us anirà el viatge amb cotxe!
L'Ariadna no ha tingut cap més escapament
i a la nit que dorm amb bolquer-calceta, quan es lleva va cap a l'orinal i se'l baixa per a fer el pipí del matí. De moment el bolquer de la nit surt molt ple i crec que estarem un temps a treure-li. Per sopar beu molta aigua i llet. I les caques doncs, com moltes heu comentat, a ella també li costa més el control i continua fent-les plantada.
M'alegro que la teva peque estigui molt millor, Raqueleta, a veure com us anirà el viatge amb cotxe! L'Ariadna no ha tingut cap més escapament
i a la nit que dorm amb bolquer-calceta, quan es lleva va cap a l'orinal i se'l baixa per a fer el pipí del matí. De moment el bolquer de la nit surt molt ple i crec que estarem un temps a treure-li. Per sopar beu molta aigua i llet. I les caques doncs, com moltes heu comentat, a ella també li costa més el control i continua fent-les plantada.

Molt bé per aquests campions!
aivlis, a veure com anirà, ja ens explicaràs
Noies, aquests bolquers calceta, quins són? n'hi han de totes les marques? dissabte, precisament, vaig comprar un paquet de bolquers, però potser que compri d'aquests que diueu per quan els gastem.
aivlis, a veure com anirà, ja ens explicaràs
Noies, aquests bolquers calceta, quins són? n'hi han de totes les marques? dissabte, precisament, vaig comprar un paquet de bolquers, però potser que compri d'aquests que diueu per quan els gastem.
Takita ha escrit:Noies, aquests bolquers calceta, quins són? n'hi han de totes les marques? dissabte, precisament, vaig comprar un paquet de bolquers, però potser que compri d'aquests que diueu per quan els gastem.
Takita, crec que en diuen "braguitas de aprendizaje" i sí que n'hi ha de totes les marques, com a mínim Dodot en té, Huggies diria que també, Dia també (no ho hagués dit mai però en els últims mesos vam fer servir bolquers de la marca Dia, arrel de l'estudi aquell de la OCU, i m'encanten) i Carrefour.
Nosaltres els hem comprat Carrefour (els de la marca Carrefour tampoc estan gens malament) perquè al Dia no en tenien de la talla de la Clara.
Takita doncs si ja veurem k tal. La veritat és que jo el veig petit, però a l'escoleta ens van dir de treure-li ja, perquè es clar, P3 està aquí ja!
Ho podríem fer a l'estiu, però tenen menys rutina establerta. ara en canvi a l'escoleta el posaran cada mitja hora o hora a l'orinal i nosaltres i els avis igual a casa. es diferent de l'estiu que no hi ha tanta rutina (en això tenen raó), a més si no ho pilla doncs tenim més de temps.
De moment avui el papa (jo al mati no hi soc) l'hi ha fet fer un pipi abans de vestir i han anat cap a la guarderia sense escape ,el papa ja havia posat un protector a la cadireta per si....(que si es pixa a la cadireta deu ser un cristo!) Però han arribat i només arribar cap a fer pipi!
Ja informaré
Ho podríem fer a l'estiu, però tenen menys rutina establerta. ara en canvi a l'escoleta el posaran cada mitja hora o hora a l'orinal i nosaltres i els avis igual a casa. es diferent de l'estiu que no hi ha tanta rutina (en això tenen raó), a més si no ho pilla doncs tenim més de temps.
De moment avui el papa (jo al mati no hi soc) l'hi ha fet fer un pipi abans de vestir i han anat cap a la guarderia sense escape ,el papa ja havia posat un protector a la cadireta per si....(que si es pixa a la cadireta deu ser un cristo!) Però han arribat i només arribar cap a fer pipi!
Ja informaré
nosaltres utilitzem aquests "bolquers d'aprenentatge" de la marca Deliplus del Mercadona i molt bé 

Bon dia noies
Aquests petitons son uns professionals ja
Miriam&sergio, que bo això de la caca... sort que sempre portem el bolso ple de mocadors, tovalloletes...
Raqueleta, me n'alegro que la Clara estigui millor. Quin greu quan estan tant fotudets
no m’estranya que estés tant contenta quan ho va encertar...
Takita, molt bé l'Arnau... amb bolquer i demana pipí
això ja demostra un cert control eh!!!! Ja veig que aviat farà el canvi de xip, ja veuràs.
Gegette, com ho porteu? encara continua escapant-se li o ja ha tornat a lloc desprès del viatge? no et preocupis massa, hi ha molts nens que ho fan simplement perquè el control no ha arribat del tot.... estan en pràctiques
Irinna, ha funcionat el xantatge del sugus?
Eimy, molt bé per l'Ariadna
es petitona encara per controlar la nit... però si ja es lleva i va a fer pipí
Nius, el Pol ja és tot un professional
de vegades patim més nosaltres per si embruten
Avilis molta sort en el vostre primer dia!!! ja ens explicaràs
Itaca com va la Txell? segur que súper bé.
Amal, com ho porteu?
Perdoneu, segur que em descuido algú.... com aneu la resta?
L'Omar ha estat malalt i quan es despertava a la nit demanava pipí. Continuem sense escapaments ni de pipí ni de caca
El bolquer de la nit i de la migdiada no el taca mai, però li continuem posant....
Espero que haver esperat fins als tres anys li hagi donat el temps suficient per madurar. A veure com continuem.... confio en que molt bé
Els bolquers d'aprenentatges son bolquers que no es tanquen, i son tipus calceta que es puja i es baixa, així ells poden fer-ho sols.
A la llar ens demanaven els Pull Up de de Huggies que son poc absorbents, tenen dibuix que marca si s’ha escapat i es pugen, baixen i s'obren pel lateral, així si s’han de canviar no han de treure tota la roba.
En fabriquen totes les marques i totes les marques blanques, però crec que els únics que s’obren pels laterals son aquests. Nosaltres Els vam agafar per l’escola i per casa marca blanca, son molt més gruixuts i més absorbents (bolquer normal però per pujar i baixar)
Aquests petitons son uns professionals ja
Miriam&sergio, que bo això de la caca... sort que sempre portem el bolso ple de mocadors, tovalloletes...
Raqueleta, me n'alegro que la Clara estigui millor. Quin greu quan estan tant fotudets
no m’estranya que estés tant contenta quan ho va encertar...Takita, molt bé l'Arnau... amb bolquer i demana pipí
Gegette, com ho porteu? encara continua escapant-se li o ja ha tornat a lloc desprès del viatge? no et preocupis massa, hi ha molts nens que ho fan simplement perquè el control no ha arribat del tot.... estan en pràctiques
Irinna, ha funcionat el xantatge del sugus?
Eimy, molt bé per l'Ariadna
es petitona encara per controlar la nit... però si ja es lleva i va a fer pipí
Nius, el Pol ja és tot un professional
de vegades patim més nosaltres per si embruten
Avilis molta sort en el vostre primer dia!!! ja ens explicaràs
Itaca com va la Txell? segur que súper bé.
Amal, com ho porteu?
Perdoneu, segur que em descuido algú.... com aneu la resta?
L'Omar ha estat malalt i quan es despertava a la nit demanava pipí. Continuem sense escapaments ni de pipí ni de caca
El bolquer de la nit i de la migdiada no el taca mai, però li continuem posant....
Espero que haver esperat fins als tres anys li hagi donat el temps suficient per madurar. A veure com continuem.... confio en que molt bé
Els bolquers d'aprenentatges son bolquers que no es tanquen, i son tipus calceta que es puja i es baixa, així ells poden fer-ho sols.
A la llar ens demanaven els Pull Up de de Huggies que son poc absorbents, tenen dibuix que marca si s’ha escapat i es pugen, baixen i s'obren pel lateral, així si s’han de canviar no han de treure tota la roba.
En fabriquen totes les marques i totes les marques blanques, però crec que els únics que s’obren pels laterals son aquests. Nosaltres Els vam agafar per l’escola i per casa marca blanca, son molt més gruixuts i més absorbents (bolquer normal però per pujar i baixar)
Gràcies, noies, els aniré a comprar
entrerius, molt bé per l'Omar!
és un campió! 
entrerius, molt bé per l'Omar!
és un campió! 
Entrerius, la idea que canviïn de color si hi ha escapes és bona, així ells mateixos ho poden veure (però ves que no els faci gràcia i facin el pipi expressament al bolquer per a que canviï de color, que en són capaços!) però diria que obrir-se pel costat ho fan tots, no? Almenys els que hem comprat per la Clara s'obren pel costat si els estripes, per si estan bruts de caca i no els vols baixar, que hi ha risc que s'empastifi tota la cama. Com els bolquers de bany, vaja.
O et refereixes a que l'obertura lateral es pot obrir i tancar tants cops com vulguis?
O et refereixes a que l'obertura lateral es pot obrir i tancar tants cops com vulguis?
sí, sí, si els estripes s'obren perfectament tots!!! el que passa es que no s'obren i s’han de posar pels peus. Els altres tenen un belcro per tancar i obrir quan vulguis. Així si es fan pipí a l'escola sols han de baixar els pantalons per canviar-li com amb els bolquers normals. Amb els altres s'ha de treure tot: sabates pantalons.... més feina.... i es clar amb 12 nens...
Lo del dibuix és pel mateix, en un sol cop de vista ja saben si s'ha escapat una mica i els hi facilita la feina. El dibuix desapareix quan es mulla. Evidentment, el petit cada dia volia veure si arribava sencer a casa o no
El que és millor d’aquests pot ser és que no absorbeixen tant i de seguida es noten més molls i els molesta... Els altres de marca blanca i els Dodot que hem utilitzat tenen la mateixa absorció i per això nosaltres els fèiem servir per la nit, migdiada i per estar per casa perquè quan es posa a fer pipí OMPLE la gibrelleta!!!! i amb l’altre no en tenia ni per començar
Lo del dibuix és pel mateix, en un sol cop de vista ja saben si s'ha escapat una mica i els hi facilita la feina. El dibuix desapareix quan es mulla. Evidentment, el petit cada dia volia veure si arribava sencer a casa o no
El que és millor d’aquests pot ser és que no absorbeixen tant i de seguida es noten més molls i els molesta... Els altres de marca blanca i els Dodot que hem utilitzat tenen la mateixa absorció i per això nosaltres els fèiem servir per la nit, migdiada i per estar per casa perquè quan es posa a fer pipí OMPLE la gibrelleta!!!! i amb l’altre no en tenia ni per començar

entrerius ha escrit:sí, sí, si els estripes s'obren perfectament tots!!! el que passa es que no s'obren i s’han de posar pels peus. Els altres tenen un belcro per tancar i obrir quan vulguis. Així si es fan pipí a l'escola sols han de baixar els pantalons per canviar-li com amb els bolquers normals. Amb els altres s'ha de treure tot: sabates pantalons.... més feina.... i es clar amb 12 nens...
Lo del dibuix és pel mateix, en un sol cop de vista ja saben si s'ha escapat una mica i els hi facilita la feina. El dibuix desapareix quan es mulla. Evidentment, el petit cada dia volia veure si arribava sencer a casa o no![]()
Ara ja t'entenc! Doncs estan molt ben pensats, sobretot el tema que no absorveixin tant!
Hola! Doncs sí ahir va ser el primer dia sense bolquers i així va anar:
- Mati a la guarderia (ell hi va només 3 hores) molt bé: 3 pipis a l'orinal i un a sobre
- El vaig passar a buscar per casa dels avis (aqui també se'ns en va escapar un) i va fer un pipi abans de marxar amb el cotxe i a l'arribar a casa (mitja horeta després) se'n va escapar un altre a l'ascensor
- I a la tarda a casa més malament: 3 a sobre, i dic malament perquè la nostra idea era posar-lo tot sovint a l'orinal però ell no volia, no hi havia manera. De casualitat el vaig pillar a punt de fer caca i la va fer a l'orinal, però ell ja se l'anava a fer a sobre. Un dels pipis se li va escapar just després de canviar-lo i ell estava tant trankil MOLL i assegut al sofà... a part entre pipi i pipi s'escapaven algunes gotetes...
Crec que no ha entés de moment gaire k està passant. Quan l'hi preguntava pel pipi em deia que no i les vegades que es va escapar ell no va avisar i a excepció del de l'ascensor no semblava molestar-li anar xop....
Bé! Aviam el segon dia que ens depara...estic prou contenta perquè jo ja m'imaginava tot el dia amb la fregona....
- Mati a la guarderia (ell hi va només 3 hores) molt bé: 3 pipis a l'orinal i un a sobre
- El vaig passar a buscar per casa dels avis (aqui també se'ns en va escapar un) i va fer un pipi abans de marxar amb el cotxe i a l'arribar a casa (mitja horeta després) se'n va escapar un altre a l'ascensor
- I a la tarda a casa més malament: 3 a sobre, i dic malament perquè la nostra idea era posar-lo tot sovint a l'orinal però ell no volia, no hi havia manera. De casualitat el vaig pillar a punt de fer caca i la va fer a l'orinal, però ell ja se l'anava a fer a sobre. Un dels pipis se li va escapar just després de canviar-lo i ell estava tant trankil MOLL i assegut al sofà... a part entre pipi i pipi s'escapaven algunes gotetes...
Crec que no ha entés de moment gaire k està passant. Quan l'hi preguntava pel pipi em deia que no i les vegades que es va escapar ell no va avisar i a excepció del de l'ascensor no semblava molestar-li anar xop....
Bé! Aviam el segon dia que ens depara...estic prou contenta perquè jo ja m'imaginava tot el dia amb la fregona....
Noies, nosaltres anem més o menys igual: a la Llar, fa tots els pipís a la gibrella (ahir i abans d'ahir se li va escapar un), però la caca, res, se la fa a sobre. Quan el vaig a buscar li posen bolquer i aquí a casa va demanant, tot i que pel bolquer veig que no els demana tots.
Avui ha estat l'últim dia de la seva mestra (es casa diumenge i no tornarà fins el 13 de juny) i m'ha dit que, si segueix igual, quan torni li traurem del tot (excepte per a dormir, és clar), així que a veure com ens anirà i si aconseguim que, per llavors, estigui més preparat encara.
Per cert, demà aniré a comprar els bolquers d'aprenentatge, perquè amb el bolquer normal és un xou quan anem amb presses per a arribar a temps. Avui, he passat pel Dia (una mica cutre el que tenim a prop) i només en tenien de la talla 6 i no m'han sabut dir si els han de portar de talla 5, en fi...
aivlis, com ha anat avui? una mica millor? els primers dies tenen més escapaments, però ja veuràs que poc a poc anirà dominant
Avui ha estat l'últim dia de la seva mestra (es casa diumenge i no tornarà fins el 13 de juny) i m'ha dit que, si segueix igual, quan torni li traurem del tot (excepte per a dormir, és clar), així que a veure com ens anirà i si aconseguim que, per llavors, estigui més preparat encara.
Per cert, demà aniré a comprar els bolquers d'aprenentatge, perquè amb el bolquer normal és un xou quan anem amb presses per a arribar a temps. Avui, he passat pel Dia (una mica cutre el que tenim a prop) i només en tenien de la talla 6 i no m'han sabut dir si els han de portar de talla 5, en fi...
aivlis, com ha anat avui? una mica millor? els primers dies tenen més escapaments, però ja veuràs que poc a poc anirà dominant
Hola noies, Doncs de moment el tema està anant prou bé. El segon dia se'ns va escapar només un pipi i la caca va esperar a fer-la quan l'hi vam posar el bolquer de la nit.
I ahir tots els pipis a l'orinal!!!
Ara som nosaltres qui el posem cada horeta o així a l'orinal, perquè ell no en demana cap, a excepció de si ens veu anar-hi a nosaltres que després tb vol fer ell un pipi. La noia de la llar ja ens ha dit que això és normal que demanar-los és el segon pas, que de moment hem de ser nosatres que l'anem portant perquè ell vagi entenent que aquell és el lloc on fer-ho. De fet el pipi del segon dia l'hi haviem acabat de preguntar si tenia pipi i ens havia dit que no, i acte posterior se'l fa (encara no anticipa).
Suposo que amb el temps anirà aguantant més estona, perquè ara és bastant impossible anar enlloc, perquè no sé si faria pipi als WC...que és molt finolis el noiet! I ... no a tot arreu (ex. parc...) hi ha WC!
I ahir tots els pipis a l'orinal!!!
Ara som nosaltres qui el posem cada horeta o així a l'orinal, perquè ell no en demana cap, a excepció de si ens veu anar-hi a nosaltres que després tb vol fer ell un pipi. La noia de la llar ja ens ha dit que això és normal que demanar-los és el segon pas, que de moment hem de ser nosatres que l'anem portant perquè ell vagi entenent que aquell és el lloc on fer-ho. De fet el pipi del segon dia l'hi haviem acabat de preguntar si tenia pipi i ens havia dit que no, i acte posterior se'l fa (encara no anticipa).
Suposo que amb el temps anirà aguantant més estona, perquè ara és bastant impossible anar enlloc, perquè no sé si faria pipi als WC...que és molt finolis el noiet! I ... no a tot arreu (ex. parc...) hi ha WC!
Takita, em sembla que tots els Dia són cutres com una mala cosa
Al que tinc a prop de casa sí tenien la talla 5 però no tenien la 4, que és la que necessito jo...
La Clara força bé, el tema pipis molt bé, ja els demana tots (però demà marxem de viatge a Madrid en cotxe, jejeje, a veure què passa) i comença a demanar les caques però quan ja està a puntíssim i clar, comença a sortir a les calcetes, el que és un xou després per a treure-li la roba sense embrutar-se, però com a mínim ja demana i fa part de la caca al WC, perquè ara ja no vol orinal i ja sé perquè, li agrada tirar de la cadena!
Al que tinc a prop de casa sí tenien la talla 5 però no tenien la 4, que és la que necessito jo...La Clara força bé, el tema pipis molt bé, ja els demana tots (però demà marxem de viatge a Madrid en cotxe, jejeje, a veure què passa) i comença a demanar les caques però quan ja està a puntíssim i clar, comença a sortir a les calcetes, el que és un xou després per a treure-li la roba sense embrutar-se, però com a mínim ja demana i fa part de la caca al WC, perquè ara ja no vol orinal i ja sé perquè, li agrada tirar de la cadena!

aivlis, molt bé!
ja ho teniu encarrilat, això
raqueleta, tens raó, sí que són cutres els Dia, sí
i aquest matí he passat pel Lidl i com que es veu que avui és dia d'inici d'ofertes, mare meva com estava! i, a sobre, no hi tenien bolquers d'aprenentatge de cap talla; li he preguntar a una noia i m'ha dit que fa molt que no en porten
.
Total, que m'he hagut d'anar fins a Carrefour i, per sort, he trobat; només tenia de la seva marca, però com que vau comentar que estaven bé i no tenia ganes de voltar més, doncs els he agafat.
Que vagi molt bé el viatge! segur que la Clara ho portarà genial.
raqueleta, tens raó, sí que són cutres els Dia, sí
i aquest matí he passat pel Lidl i com que es veu que avui és dia d'inici d'ofertes, mare meva com estava! i, a sobre, no hi tenien bolquers d'aprenentatge de cap talla; li he preguntar a una noia i m'ha dit que fa molt que no en porten
.Total, que m'he hagut d'anar fins a Carrefour i, per sort, he trobat; només tenia de la seva marca, però com que vau comentar que estaven bé i no tenia ganes de voltar més, doncs els he agafat.
Que vagi molt bé el viatge! segur que la Clara ho portarà genial.
Bon dia noies
Avilis molt bé el petitó
Takita així ja heu posat data
comença compte enrere
Raqueleta que vagi bé el viatge. Segur que sí.
Ahir al me homenet se li va escapar unes gotetes al sortir de l'escola. S'aguanta sense dir res fins que arribo i sempre està amb la bufeta a tope.... i es clar... massa pressió
Al mig dia se li va escapar una mica la caca. La va demanar però havia sortit una mequeta ja
Al despertar-se de la migdiada va anar al lavabo tot convençut i va fer TOT el pipí al panyal, desprès se'l va treure, va tirar la cadena i desprès és va rentar tot sol
increible
i aquest matí s'ha llevat amb el bolquer moll
Historial complert... quin tio
Avilis molt bé el petitó

Takita així ja heu posat data
Raqueleta que vagi bé el viatge. Segur que sí.
Ahir al me homenet se li va escapar unes gotetes al sortir de l'escola. S'aguanta sense dir res fins que arribo i sempre està amb la bufeta a tope.... i es clar... massa pressió
Al mig dia se li va escapar una mica la caca. La va demanar però havia sortit una mequeta ja
Al despertar-se de la migdiada va anar al lavabo tot convençut i va fer TOT el pipí al panyal, desprès se'l va treure, va tirar la cadena i desprès és va rentar tot sol
increiblei aquest matí s'ha llevat amb el bolquer moll
Historial complert... quin tio
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola nenes!!!!
Veig q els petits porten el tema súper bé!!! Són uns campions!!!!
Entrerius,
, si és q són més llestos!!!
Nosaltres seguim molt bé!
Pipís totalment controlats (bé, des de fa uns dies me n'he adonat q s'aguanta massa el pipí i quan ajunta les cametes i es posa la maneta als baixos, ja està... ja s'ha mullat les calcetes...
). Talla el pipí fins arribar a la gibrelleta però clar...
Amb la caca, cap problema tampoc... la demana ella o directament se'n va ella. Li fa molta gràcia veure com surt, i li parla i tot: "va, suuuuuuuuuuuuurt, suuuuuuuuuuurt, hooombreeee!", i després em mira i diu: "mama, no sortia"!
Són la bomba!
Ens haurieu de veure per un forat... ella sentada a la gibrelleta i jo sentada a terra, al seu costat, i apa, fent petar la xerrada mentre descarrega!
No sé què fer amb els bolquers aquests de calceta... em queda un paquet gairebé sencer dels normals, i per una altra banda, la Txell porta ja uns quants dies q es desperta seca... potser si els compro ens els haurem de menjar...
Veig q els petits porten el tema súper bé!!! Són uns campions!!!!
Entrerius,
, si és q són més llestos!!!Nosaltres seguim molt bé!
Pipís totalment controlats (bé, des de fa uns dies me n'he adonat q s'aguanta massa el pipí i quan ajunta les cametes i es posa la maneta als baixos, ja està... ja s'ha mullat les calcetes...
). Talla el pipí fins arribar a la gibrelleta però clar...Amb la caca, cap problema tampoc... la demana ella o directament se'n va ella. Li fa molta gràcia veure com surt, i li parla i tot: "va, suuuuuuuuuuuuurt, suuuuuuuuuuurt, hooombreeee!", i després em mira i diu: "mama, no sortia"!
Són la bomba!Ens haurieu de veure per un forat... ella sentada a la gibrelleta i jo sentada a terra, al seu costat, i apa, fent petar la xerrada mentre descarrega!
No sé què fer amb els bolquers aquests de calceta... em queda un paquet gairebé sencer dels normals, i per una altra banda, la Txell porta ja uns quants dies q es desperta seca... potser si els compro ens els haurem de menjar...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |