Dubtes viatjar en avió amb nadó
Dubtes viatjar en avió amb nadó
Hola mamis!
Aquest estiu viatjarem per primera vegada en avió amb el nostre peque que tindrà 11 mesos a Menorca i us volia demanar consells a l'hora de viatjar. Els meus dubtes són els següents:
-Cal documentació per al nen o amb el llibre de família n'hi ha prou?
-Fins a on et deixen entrar amb el cotxet? Crec que és fins a les escales abans de pujar a l'avió, on l'entregues al personal d'abord i te'l tornen al baixar, és correcte això?
-És realment necessari comprar una cadireta tipus McLaren o amb el seu cotxet n'hi ha prou?
-Et reserven un lloc preferent per seure? És a dir, més ampli ja que portes al bebè a sobre tota l'estona?
-He llegit que per evitar el mal d'oïda el millor és donar-li de mamar o bibi a l'hora d'enlairar-se i aterrar en nadons molt petits. Això encara és necessari en nen d'11 mesos?
-Alguna recomanació a Menorca amb nen
-Se us acut algun consell més que ens pugui ser útil per viatjar?
Moltes gràcies!!!
giuletta
Aquest estiu viatjarem per primera vegada en avió amb el nostre peque que tindrà 11 mesos a Menorca i us volia demanar consells a l'hora de viatjar. Els meus dubtes són els següents:
-Cal documentació per al nen o amb el llibre de família n'hi ha prou?
-Fins a on et deixen entrar amb el cotxet? Crec que és fins a les escales abans de pujar a l'avió, on l'entregues al personal d'abord i te'l tornen al baixar, és correcte això?
-És realment necessari comprar una cadireta tipus McLaren o amb el seu cotxet n'hi ha prou?
-Et reserven un lloc preferent per seure? És a dir, més ampli ja que portes al bebè a sobre tota l'estona?
-He llegit que per evitar el mal d'oïda el millor és donar-li de mamar o bibi a l'hora d'enlairar-se i aterrar en nadons molt petits. Això encara és necessari en nen d'11 mesos?
Moltes gràcies!!!
giuletta
Re: Dubtes viatjar en avió amb nadó
Si viatges fora d'espanya o dins d'espanya però amb una companyia estrangera necessitaràs el dni del nen. La resta no ho sé.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
giuletta ha escrit:-Cal documentació per al nen o amb el llibre de família n'hi ha prou?
Si surts d'Espanya necessites el DNI
En principi el cotxet te'l deixen portar fins ben bé a l'avió, te l'agafen i després te'l tornen a donar
no és necessari però va més bé la veritat, nosaltres el mclaren el tenim super amortitzat
no et reserven cap lloc a no ser que paguis un plus a part
la primera vegada que vam volar el jan tenia més de 12 mesos pero per si de cas jo li vaig donar la pipa i molt bé
aquí no et puc ajudar
que t'emportis algun conte o joguina petita per distreure'l a l'avió i galetes, si llogueu cotxe penseu en la cadireta del cotxe.
Per viatjar necessites el DNI del nen, per tal d e poder portar el cotxet fins a l'avio cal que sigui dels que es pleguen tipus paraigua (aixo ens van dir i per aixo vam dur el mcclaren) lo de les oides li pot afectar a qualsevol edat (a mi encara em fan mal quan viatjo) lo millor que xucli (pit, ampolla aigua, el que vulguis) tan a l'enlairar-se com una mica abans de aterrar.
Intenta fer l'horari que fas sempre si coincideix amb l'hora de dinar dina, etc... I porta.li alguna joguina, conte, etc que sigui nou i el pugui entretenir.
Intenta fer l'horari que fas sempre si coincideix amb l'hora de dinar dina, etc... I porta.li alguna joguina, conte, etc que sigui nou i el pugui entretenir.
Nosaltres vam anar l'estiu passat a Menorca amb la nostra filla, que aleshores tenia 19 mesos.
No cal DNI, tan sols el llibre de família i el paper de la SS que està amb tu o el teu home, per si heu d'anar al metge, pq la targeta sanitària no serveix fora de Catalunya.
Nosaltres vam portar el cotxet fins a les portes de l'avió. Durant l'enlairament i l'aterrament te'l fan asseure a damunt teu amb un cinturó que s'enganxat al teu. A la meva filla no li va agradar gaire i la vaig tenir la major part de l'estona al pit, no teniem cap lloc preferent i és molt estret, per sort és un viatge curtet i si els distreus una mica desseguida has arribat. Jo també et recomano algun conte o joguina perquè sigui més entrentinguda l'estona, i sobretot l'espera a l'aeroport....
Nosaltres vam viatjar al matí d'anada i al migdia de tornada i portava coses per si ella tenia gana o set i amb el pit en vam tenir prou.
Les cases de lloguer de cotxes lloguen cadiretes també.
Nosaltres feiem excursionetes amb la nena a la motxilla i després dinavem a la platja a sota una ombreta i ens ho vam passar molt bé. La veritat és que ens ho vam agafar amb molta calma i no ens vam posar gaires espectatives, simplement passar uns dies els 3 junts tranquil·lets.
No cal DNI, tan sols el llibre de família i el paper de la SS que està amb tu o el teu home, per si heu d'anar al metge, pq la targeta sanitària no serveix fora de Catalunya.
Nosaltres vam portar el cotxet fins a les portes de l'avió. Durant l'enlairament i l'aterrament te'l fan asseure a damunt teu amb un cinturó que s'enganxat al teu. A la meva filla no li va agradar gaire i la vaig tenir la major part de l'estona al pit, no teniem cap lloc preferent i és molt estret, per sort és un viatge curtet i si els distreus una mica desseguida has arribat. Jo també et recomano algun conte o joguina perquè sigui més entrentinguda l'estona, i sobretot l'espera a l'aeroport....
Nosaltres vam viatjar al matí d'anada i al migdia de tornada i portava coses per si ella tenia gana o set i amb el pit en vam tenir prou.
Les cases de lloguer de cotxes lloguen cadiretes també.
Nosaltres feiem excursionetes amb la nena a la motxilla i després dinavem a la platja a sota una ombreta i ens ho vam passar molt bé. La veritat és que ens ho vam agafar amb molta calma i no ens vam posar gaires espectatives, simplement passar uns dies els 3 junts tranquil·lets.
sareti ha escrit:Nosaltres vam anar l'estiu passat a Menorca amb la nostra filla, que aleshores tenia 19 mesos.
No cal DNI, tan sols el llibre de família.
Si viatges amb ryanair, si que necessites el DNI. No en fas prou amb el llibre de familia.
Porta la teva cadireta de cotxe. Les linees aerees les porten gratis. Qualsevol cotxet pot anar a l avio, Com mes vell millor, a vegades van a saco i es pot trencar... a mi a ryan air em van xafar un coxet, i es clar com que era una tontería ja no vaig reclamar. .
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Nosaltres l'estiu passat també vam anar a Menorca i el nostre petit tenia just 11 mesos. Quan vam comprar el bitllet d'avió no ens van demanar cap tipus de document per comprar el del nen però per si de cas li vam fer el DNI no costa res ara és un moment i jo vaig quedar-me més tranquila.
Nosaltres vam portar un cotxet tipus paraigües però perquè ja el teniem i és amb el que anava i ens el van deixar portar fins la porta de l'avió i llavors quan baixes te'l trobes també allà. Però també pots portar qualsevol altre cotxet, ara pensa que si és molt gran depen quin cotxe llogueu allà no us hi cabra al maleter.
Lo de la cadireta jo no sabia que es podia portar, bé no sé si totes les companyies te'l deixen portar gratuitament, però nosaltres en vam llogar una allà i no es va costar gaire cara. Pensa que si has de marxar amb la cadireta i tot aniràs molt carregada per l'aeroport i després un cop allà anant a les platges amb la sorra i sal queda ben bruta.
Lo del lloc a l'avió per seure és com qualsevol altre passatger, l'única cosa és que a l'hora d'embarcar pujen primer les famílies amb nens així que va millor a l'hora de pujar i baixar. El meu nino no va notar res a les orelles, portavem la pipa per si de cas però tampoc la va voler, va estar ben distret mirant i remenant per allà i passa de seguida.
I pel que fa Menorca crec que és un lloc ideal per anar amb nens, el meu va disfrutar com mai, les cales són ideals per ells perquè l'aigua és tan tranquila i cobreix tan poc que poden jugar allà a la vora sense perill que vingui una onada.
Bé si tens cap dubte més no dubtis en demanar!!
Nosaltres vam portar un cotxet tipus paraigües però perquè ja el teniem i és amb el que anava i ens el van deixar portar fins la porta de l'avió i llavors quan baixes te'l trobes també allà. Però també pots portar qualsevol altre cotxet, ara pensa que si és molt gran depen quin cotxe llogueu allà no us hi cabra al maleter.
Lo de la cadireta jo no sabia que es podia portar, bé no sé si totes les companyies te'l deixen portar gratuitament, però nosaltres en vam llogar una allà i no es va costar gaire cara. Pensa que si has de marxar amb la cadireta i tot aniràs molt carregada per l'aeroport i després un cop allà anant a les platges amb la sorra i sal queda ben bruta.
Lo del lloc a l'avió per seure és com qualsevol altre passatger, l'única cosa és que a l'hora d'embarcar pujen primer les famílies amb nens així que va millor a l'hora de pujar i baixar. El meu nino no va notar res a les orelles, portavem la pipa per si de cas però tampoc la va voler, va estar ben distret mirant i remenant per allà i passa de seguida.
I pel que fa Menorca crec que és un lloc ideal per anar amb nens, el meu va disfrutar com mai, les cales són ideals per ells perquè l'aigua és tan tranquila i cobreix tan poc que poden jugar allà a la vora sense perill que vingui una onada.
Bé si tens cap dubte més no dubtis en demanar!!
Ei mamis!
Moltes gràcies pels vostres consells
Estic ansiosa de que arribi el dia de marxar!!!
Una abraçada a totes!
giuletta
Moltes gràcies pels vostres consells
Estic ansiosa de que arribi el dia de marxar!!!
Una abraçada a totes!
giuletta
Martineta26 , i el tema parasol que vau fer? El vau comprar allà i després el vau deixar?
Gràcies!!!
Gràcies!!!
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
giuletta ha escrit:Martineta26 , i el tema parasol que vau fer? El vau comprar allà i després el vau deixar?
Gràcies!!!
Si en vam comprar un de barato, uns 6 euros crec recordar i després quan vam marxar el vam deixar allà. Demana abans a la recepció de l'hotel o apartament on vagis perquè sovint en deixen allà gent que marxa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |