Nom de nena: ARAN
-
VisitantVi
Buffffffffff.... es que ho he patit "en mis carnes"!!!!! El meu cognom té una O àtona (tancada)... que a Barcelona TOTHOM pronucia com a U... argh argh argh.... El problema és si la paraula es coneguda o no... m'explico: Leire tothom ho pronuncia amb les es tancades oi? però clar, com que Ares no és conegut me li canviarien el nom.... grrrrrrr....
Idem amb el nom de mon Germà.. és diu Genís (a casa amb e tancada, i els coleguis li pronuncien neutra, clar). Ja t'hi acostumes amb el temps, però no mola gens...
res.. que la primera nena es dirà Iris. Cap probelma, la i sona igual a tot arreu!!!!!!
Idem amb el nom de mon Germà.. és diu Genís (a casa amb e tancada, i els coleguis li pronuncien neutra, clar). Ja t'hi acostumes amb el temps, però no mola gens...
res.. que la primera nena es dirà Iris. Cap probelma, la i sona igual a tot arreu!!!!!!
-
VisitantVi
Ui, això dels noms és tot un món !!! clar, depèn de quina part ets pronuncies les vocals d´una manera o altra i hi ha noms que varien ...........
Mir !!!! a fer punyetes la gent, si a vosaltres us agrada Bruna (que és molt maco) doncs "palante" total sou vosaltres els que trieu........a nosaltres també ens han dit de tot, sobretot amb el nom de l´Ot, bueno, fins i tot ............aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh com els nens d´ot !!!! o també............és que existeix aquest nom??? o es riuen d´Àfrica perquè diuen que és nom de continent............usease, que a mi mentre per una orella i em surt per l´altra !!!
També és maco el nom de Dunia, Aixa.................
Mir !!!! a fer punyetes la gent, si a vosaltres us agrada Bruna (que és molt maco) doncs "palante" total sou vosaltres els que trieu........a nosaltres també ens han dit de tot, sobretot amb el nom de l´Ot, bueno, fins i tot ............aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh com els nens d´ot !!!! o també............és que existeix aquest nom??? o es riuen d´Àfrica perquè diuen que és nom de continent............usease, que a mi mentre per una orella i em surt per l´altra !!!
També és maco el nom de Dunia, Aixa.................
Re: Nom de nena: ARAN
bondia ha escrit:Hola noies!
Estic de 17 setmanes i 4 dies i només en fa 2 que sé que és una nena.
Ahir vam començar a buscar noms i ens agrada bastant noms clàssics com Mar, Júlia o Alba, però amb la meva parella som uns enamorats de la Vall d'Aran i hi anem cada estiu.Sabent això em van proposar que li posi ARAN a la nena, sé que vol dir vall, però he mirat per internet i no consta com a nom, només l'he trobat com a diminutiu però d'uns noms que no ens van massa.
Sabeu d'algú que se'n digui?Us agrada com a nom?En sabeu alguna cosa?
La meva filla te 18 anys i es diu Aran per la vall. A vielha trobaras moltes maria Aran com nom, pero nosaltres voiiem Aran.
Cap problema al registre
SALUTACIONS
Hola!
Aran es un nom precios, nosaltres esperem el segon i si es nen li posaren Aran segurament, l'unic que em fa una mica de cosa es que es facil fer-ne conya "Aran.. que haran..." i tontreries aixi pero al final sempre es troba algo... La nostra filla es diu Abril i entre el Abril Cerral i el "a que nacio en Abril" pos anem servits... Tmb un dia ens van dir" porque le poneis nombre de mes a vuestra hija...." Pues no se be que la gent posa Julio als nens no?
O sigui que a passar olimpicament de tooot!!!!
Nosaltres ara si ens surt nena es dira o Ona o Gala...
Enhorabona!
Aran es un nom precios, nosaltres esperem el segon i si es nen li posaren Aran segurament, l'unic que em fa una mica de cosa es que es facil fer-ne conya "Aran.. que haran..." i tontreries aixi pero al final sempre es troba algo... La nostra filla es diu Abril i entre el Abril Cerral i el "a que nacio en Abril" pos anem servits... Tmb un dia ens van dir" porque le poneis nombre de mes a vuestra hija...." Pues no se be que la gent posa Julio als nens no?
O sigui que a passar olimpicament de tooot!!!!
Nosaltres ara si ens surt nena es dira o Ona o Gala...
Enhorabona!
Hola!
El meu fill es diu Aran! I a la guarde hi havia una nena un curs per sobre que es deia Aran també, a mi m'encanta!
Si que m'he trobat gent, que en lloc de pronunciar Aran amb l'accent a la segona A li diuen amb accent a la primera A, com un símil de Alan o Ádam, però és perquè hi ha gent que vol que li diguin així (Àran).
Jo tampoc vaig tenir problemas al registre (BCN) només que ens van obligar a registrar-lo amb accent (Arán) per distinguir que era nen (ens van dir que en femení és sense accent i pel masculí amb accent), però nosaltres no posem mai l'accent, ens agrada sense.
Slts
El meu fill es diu Aran! I a la guarde hi havia una nena un curs per sobre que es deia Aran també, a mi m'encanta!
Si que m'he trobat gent, que en lloc de pronunciar Aran amb l'accent a la segona A li diuen amb accent a la primera A, com un símil de Alan o Ádam, però és perquè hi ha gent que vol que li diguin així (Àran).
Jo tampoc vaig tenir problemas al registre (BCN) només que ens van obligar a registrar-lo amb accent (Arán) per distinguir que era nen (ens van dir que en femení és sense accent i pel masculí amb accent), però nosaltres no posem mai l'accent, ens agrada sense.
Slts
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |