Donar els cereals amb llet materna

Tria el pit o el biberó.

catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Donar els cereals amb llet materna

EntradaAutor: catalanna » dg. maig 13, 2012 9:08 pm

Hola! Sé d'una coneguda que es treia la llet a la feina quan la nena ja era grandeta per donar-li els cereals amb la seva llet. Em costa molt teure'm llet amb el llevallets i m'estava plantejant que si he de fer reserva al congelador hauria de començar ja... (ara només li donen bibi amb la meva llet els moments comptats que no hi puc ser). Sé que hi ha opinions que diuen que els cereals no tenen perquè ser donats amb llet, però en cas que els hi vulgui donar, creieu que val la pena fer-ho amb la meva llet? O seguiríeu fent pit i fent els cereals amb llet artificial?
I una altra cosa, si porto el nen a la llar amb 7 mesos, em demanaran que els hi porti llet? (s'ho estarà de 9 a 5 el pobre) o com funciona a aquella edat?
Gràcies!!
estil
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

Re: Donar els cereals amb llet materna

EntradaAutor: estil » dl. maig 14, 2012 9:34 am

Hola catalanna,
Tema de cereals no cal donar-li amb la teva llet, li pots fer la papilla amb brou de verdures o amb suc de poma (que queda molt bo :-D ) o si vols fer-li amb llet de formula lo més recomenable esque li donguis de tipus 1 i la més hidrolitzada possible perquè així segur que no tindrà intolerància a la llet de vaca.
I a la guarde li as de preguntar si fan tomes a demanda o tenen horaris, també si els hi donen papilla amb 7 mesos. A partir d'aqui tu pots calcular quantes tomes as de preparar.

Espero haver-te ajudat!!
Petons
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dl. maig 14, 2012 9:45 am

Això ho has de valorar tu... Tenint en compte l'esforç i el maldecap que et suposa treure't llet o no... A mi també em costava molt treure'm llet. Tenia amigues que dèien que amb 5 minuts omplien 180ml!! (quina enveja que em feia!).
Jo vaig estar-me treient llet dels dels 3 mesos del nen fins als 7. I em vaig sentir taaant alliberada quan vaig deixar de ser un pit enganxat a un tirallets! Per aconseguir generar tota la llet que necessitava el meu fill quan jo era fora m'havia de treure llet 4 vegades al dia: al llevar-me, a la feina, al tornar de la feina i a la nit. Fins que em vaig donar compte que això no era viure, que preferia gaudir del meu fill al pit sense el tirallets enxangat a l'altre pit i vaig pensar que perquè prengués llet artificial tampoc li passaria res! I efectivament no li ha passat res :content:

Ara bé, segurament tornaria a fer el mateix, no ho sé, som massoques les mares, eh!?

El meu consell és que ho intentis, si veus que et costa molt treure tanta llet com necessites i creus que no val la pena doncs no ho facis. O si veus que va sortint prou bé doncs segueix! :ok:

El tirallets és pràctica, si et treus llet cada dia a la mateixa hora el pit s'acostumarà a produir més llet i potser sí que pots treure quantitats significatives... Prova-ho una setmana, no hi perds res!
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dc. maig 30, 2012 11:34 pm

Jo ho vaig provar però tenia un problema: amb la meva llet la papilla no "cuajava", quedava líquida... Ho dic perquè facis proves abans de tenir llet al congelador per sobreviure una guerra... vaig provar de fer les papilles amb brou de verdures un temps però no li agradaven, i finalment vaig passar a la llet de fórmula pels cereals... I la resta pit.
Imatge
Imatge
eolya
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » ds. juny 02, 2012 1:43 pm

jo fins als 8 mesos li feia la papilla amb la meva llet i despres vam passar a la llet de formula al cap d'un parell de setmanes vam començar a tenir diarreies, pensavem que era algun virus, pero les diarreies venien cada més i no marxaven durant un parell de setmanes, ara el meu fill fa 15 mesos i només fa un mes que vam sabre que no li anava bé la llet de formula, i la de sense lactosa tampoc.. va començar a millorar quan vaig decidir a donar li la papilla només amb aigua, i de la meva llet igualment pren força!
la nostra infermera no ho veu bé, diu que el cereals ha de menjar només fets amb llet..
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::