escola Pericot (Girona)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Neus5
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 08, 2012 5:32 pm

escola Pericot (Girona)

EntradaAutor: Neus5 » dv. juny 08, 2012 5:37 pm

Hola,

la meva filla gran aquest any acaba l'escola bressol i l'any que ve comença P3. La volíem portar al Pla, però no hem tingut sort i ens ha tocat l'escola Pericot, però no en sabem res... algú ens en podria dir alguna cosa?

Gràcies!
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: escola Pericot (Girona)

EntradaAutor: Tatti » ds. juny 09, 2012 12:53 am

hola! be; es un cole q esta encara en barracons, el proper curs crec q els fan l.edifici definitiu.
Mira.t el seu bloc a la web del cole fan un munt d.activitats d.aprenentatge. Fan l.angles en plan joc desde P3. L.escola fa un projecte Europeu de Comenius sobre l.entorn natural. Cada tres mesos fan una tarda de portes obertes/festa amb els pares, nens i mestres.
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dl. juny 11, 2012 8:46 am

Hola,

nosaltres la varem anar a visitar i no es va desagradar gens. Només tenia un problema (o mig problema) hi ha un alt % d'immigrants. De fet jo tinc una amiga que hi treballa i em va explicar que durant molts anys l'escola Pericot formava part de la zona centre i per tant (i també molt lògic) ningú de la zona centre volia portar els seus fills en barracons a l'altra punta de Girona. Això va fer que quedés com una escola residual, m'explico, hi anaven a parar tots els nou vingunts i tots els que no entraven a les altres escoles de toooot Girona.
Però durant la visita ens va sorprendre molt agradablement, de fet, era de les poques escoles que feien anglès des de P3 (juguen, ballen i veuen videos). La nostra filla ha entrat al Bosc (està en barracons al costat), però l'escola Pericot també era una de les opcions.
Vist des de fora em penso que Bosc i Pericot treballen d'una forma molt semblant, tot i que ells no ho reconeixen mai (tinc entès que hi ha una certa rivalitat entre ells dos pel tema de barracons).
Ah, i pel que fa a l'escola nova vaig llegir al Punt no va gaire, que es començava a construir de forma inminent. Segons el director de cares a gener/febrer del 2013 ja s'hi podan traslladar.
Imatge
Neus5
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 08, 2012 5:32 pm

EntradaAutor: Neus5 » dc. juny 13, 2012 4:07 pm

Hola,
gràcies pels vostres missatges! M'he informat i tenen previst començar al nou edifici al gener o febrer del 2013, així que estaran poc temps en barracons. El que em fa patir una mica més és el tema de què no sigui la primera opció de gaire bé ningú, així que la gent és de diferents parts de Girona, i l'alt índex d'immigració... El que sí que m'agrada és que facin anglès des de P3 (jo sóc professora d'anglès així que estic encantada!!) . També m'han dit que s'hi està molt bé i tema professorat, cap problema. Demà la matriculo i la setmana que ve fan una reunió informativa, a veure com va!

Neus.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::