productes netejar roba bebes
- Martulinga
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm
productes netejar roba bebes
Hola a totes!!!
Tinc un nen de quasi bé 4 mesos i actualment li rento la robeta amb sabó d'escames de coco o bé amb el nenuco bebes, però em trobo que quan surt de la rentadora queda molt aspre i gens fina. No li tiro mai cap tipus de suavitzant perquè no m'agraden, per això us demano com ho feu vosaltres o si coneixeu algun producte ecològic i natural que us hagi funcionat i quedi bon tacte.
Moltes gràcies!!!!
Tinc un nen de quasi bé 4 mesos i actualment li rento la robeta amb sabó d'escames de coco o bé amb el nenuco bebes, però em trobo que quan surt de la rentadora queda molt aspre i gens fina. No li tiro mai cap tipus de suavitzant perquè no m'agraden, per això us demano com ho feu vosaltres o si coneixeu algun producte ecològic i natural que us hagi funcionat i quedi bon tacte.
Moltes gràcies!!!!
Re: productes netejar roba bebes
i el norit bebes??? algu l'utilitza??
Jo utilitzo el norit bebé i la roba surt bé! Precisament la pediatra em va recomanar que li rentés la robeta amb sabó de coco perquè té la pell molt delicada però no l'he trobat enlloc per rentadora. On el compres?
Jo vaig començar a rentar-li amb sabó especial per a nadons, però als 2 mesos vaig provar de rentar-li un cop amb el detergent que utilitzem per a tots i veient que no li va fer cap tipus d'al.lèrgia, li rento sempre així.
suavitzant no es pot posar no?? i una miqueta??? a les tovalloles i sabanes tampoc??
En teoria no. Jo no n'hi poso enlloc.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Jo vaig llegir precisament aquí al SP que el que fa que la robeta quedi suau i amorosa és l'assecadora. Jo no en tinc però ma mare sí... i és cert!!!!! Ho he notat sobretot amb les tovalloles!!!!
Suavitzant no n'heu d'usar amb la roba de bebè.
Suavitzant no n'heu d'usar amb la roba de bebè.
Jo tinc assecadora.. Potser per això no trobo a faltar el suavitzant!! A mi m'és còmode rentar la seva roba a part perquè té menys roba que nosaltres i em cal tenir les seves rentadores al dia... El que faig, per acabar d'omplir la rentadora, es barrejar la meva roba delicada amb la sva i rentar-la amb el seu sabó.
- Martulinga

El sabó de coco jo el compro al Schlecker i sempre n'he trobat. El norit bebé també l'he provat i m'agrada però no deixa la roba suficientment suau; això de la secadora ja ho havia sentit però ara a l'estiu es un bon enredo!
Moltes gràcies a totes...
Moltes gràcies a totes...
Ostres martulinga, precisament a l'schlecker he anat a preguntar i m'han dit que no en tenien. Me'n pots dir la marca siusplau?
- Martulinga

Oix tant, la marca es elefante blanco, va amb bosses i son escames de sabó pur de coco. A veure si hi ha sort!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
La primera rentada de la roba del meu fill la vaig fer amb Norit bebés i si li vaig posar suavitzant, molt poquet, mimosin caricias, mai li ha passat res.
El tema del suavitzant és per a evitar al.lèrgies, però si feu una bugada de prova i no té cap tipus de reacció, hi podeu posar. Jo ja la vaig fer i ara li rento la roba amb el mateix detergent i suavitzant que la nostra.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
El meu fill ara te 6 mesos, als primers mesos vaig fer servir sabò norit i quan se'm va acabar ja vaig començar a utilitzar el normal i al veure que no tenia cap al.lergia, aixi ho continuo fent.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |