Nens q escalen del llit de baranes...coneixeu la sabana fant
Nens q escalen del llit de baranes...coneixeu la sabana fant
Els meus fills de 9 mesos no paren, han apres a posar-se drets i a caminar agafats a la barana i es impossible q s'estiguin quiets al llit. Fa 15 dies vam acabar a urgencies pq el nen va escalar i va caure de caps. Per internet he vist aixo: www.sabanafantasma.com pero no se si va be i es caret. Algu ho ha provat?
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Nens q escalen del llit de baranes...coneixeu la sabana fant
Gràcies! Crec q al final em decidiré...ja us explicaré què tal!
Hola floreta,
Jo la tinc, el Roger no ha dormit mai amb llit de baranes, va passar del moisès a un llit normal. Mentres no es movia amb la barana de seguretat en vam tenir prou. Li vam comprar crec que cap els 10 mesos, ara en té 14 i no ha caigut mai del llit. Jo n'estic contenta i estic tranquil.la, té molta mobilitat( el Roger es mou molt) i me'l trobo de cap per avall, bocaterrosa...per mi val la pena!
Jo la tinc, el Roger no ha dormit mai amb llit de baranes, va passar del moisès a un llit normal. Mentres no es movia amb la barana de seguretat en vam tenir prou. Li vam comprar crec que cap els 10 mesos, ara en té 14 i no ha caigut mai del llit. Jo n'estic contenta i estic tranquil.la, té molta mobilitat( el Roger es mou molt) i me'l trobo de cap per avall, bocaterrosa...per mi val la pena!
JO vaig comprar un llit de l'Ikea que és molt baixet en quan el nen va fer el mateix que el teu. Vaig posar el maalàs del llit de viatge a terra per si acàs i de conya!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |