treure el bolquer

Els bolquers, el xumet..

edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: treure el bolquer

EntradaAutor: edae » dl. juny 04, 2012 4:16 pm

Hola,
Nosaltres estem començant amb el tema! De moment quan canviem el bolquer fa un pipí al wc (no vol l'orinal) i des de fa un parell de dies, comença a demanar-ne algun. O sigui ara a l'estiu, un cap de setmana començarem.

Takita, vaig llegir en algun article que els primers dies era millor que anéssin sense res, o si feia fred amb pantalons però sense calçotets, perquè es notaven el culet semblant a si portés bolquer i a vegades es confiaven. No sé si això és el que li passa al teu nino.
Imatge
Imatge
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dl. juny 04, 2012 4:28 pm

Gràcies entrerius!

Lo dels bolquers calceta ja ho teniem en compte, ara quan s'acabin els que tenim comprarem d'aquests i així serà més pràctic! Lo de l'orinal ja veurem si el vol veure perquè de moment l'hem anat asseient al wc i si li posem el reductor que vam comprar no el vol! N'haurem de provar algun altre!!!

Ja us explicaré quan comencem i com va!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
aivlis
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dt. juny 05, 2012 8:27 am

Hola, feia dies que no comentava...doncs bé ja fa 15 dies que vam treure el bolquer (excepte per dormir) i la veritat és que em feia molta por i està anat molt bé... Només els dos primers dies se'n va fer a sobre i ara ja demana els pipis i les caques, però només a casa i a casa dels avis. A la llar no avisa, suposo que l'hi fa vergonya, i espera a que el vagin posant a l'orinal.
De fet l'altre dia estavem a punt de pujar als caballitos i em va avisar que l'hi venia el pipi, així que intueixo que ho capta bé... Ara el que em preocupa és si voldrà fer-ho a algun WC públic, pk el noi és molt finolis i només vol orinal.
Nosaltres l'hi vam treure directament, no a estones, (i després d'uns dies de presentació d'orinal que era més aviat un jjoc) i ha anat bé. De fet fins i tot ens demana els pipis quan porta bolquer.

Estic gratament sorpresa! Aquests baldufes a vegades ens sorprenen!
Imatge
SONIK
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. març 27, 2012 8:53 am

EntradaAutor: SONIK » dc. juny 06, 2012 10:40 am

Bones bones,
Aquest dilluns pasast, ens hem decidit a treureli del tot finalment, com que eren les festes del poble hi era festiu dilluns i dimarts, veient que el finde en feia algun a l'orinal pues ens varem decidir sense dir res jijijij
la sorpresa me le endut jo que nomes se n'ha fet un a sobre i prou desde dilluns. hi ha fet caca i tot a l'orinal. he kedat ven perada. Avui ha sigut el primer dia que ha anat a la guarde sense el bolquer, aveure com va el dia. fins la tarda no ho sabre.
S'ha de dir que perque el faci a l'orinal, he tingut que donarli premis. Cada cop que en fa un li dibuixo una cara contenta a la ma amb boligraf i posem un gomet a una cartolina, i a mes a mes li dono una xuxe petita jijijijiji
pro mira, si aixi ho fa, continuare una miketa mes fins que vegi que mo demana be!
Imatge
aivlis

EntradaAutor: aivlis » dc. juny 06, 2012 12:14 pm

SONIK nosaltres també l'hi donem una petitat xuxe..més concretament un lacasito per pipi fet a l'orinal i dos per caca....Ah! i els pets no conten jeje (ell mateix ja ho diu!)

a nosaltres ens ha anat bé i ara ja hi ha dies k fins i tot fa el pipi i no es recorda de demanar el lacasito!
Imatge
SONIK

EntradaAutor: SONIK » dj. juny 07, 2012 9:58 am

A mi tb me va de conya! jo li dono un osito petit jijiji veus, ven pensat lo dels lacasitos jejejeje i un gomet a la ma amb una cara contenta i a una cartolina tb i posem un gomet jejejejj es tota una feinada jajajjaaj pero funciona!!!
ahir va ser el primer dia a la guarde sense bolquer i va anar super be! no se li va escapar cap :ok: >.-<:
és mes, kuan estavem en el parc me va venir correns i me diu: mama kk!!!!! i jo vinga a correr amb lorinal amunt a vall i ell me deia no, a derrera akest abre i despres no derrera laltre, buff jo nerviosa pk no se li escapes i ell anar trian l'arbre jejejej pero si si kuan vam trobar el lloc va fer un pipi molt gran!!!!! jijiji
i avui mati portava orinal i tb ma dit que li treies k tenia kk i tornava aser un pipi gran.
Imatge
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dl. juny 11, 2012 3:26 pm

Hola!

A veure si em podeu treure de dubtes!. El meu fill farà 2 anys a finals de Juliol i li vull treure el bolquer a l`Agost quant jo estigui de vacances.
El meu dubte és que a totes les mares que he preguntat que tenen nen li han tret el bolquer a l`any que faran 3 anys i no se que fer.
El que he sentit que les nenes ho agafen abans.
Em fa por treure-li ara i sigui molt aviat.

Moltes gràcies! :-)
Imatge
Imatge
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. juny 11, 2012 4:06 pm

Ter, tu comeixes al teu fill millor q ningu. Nosaltres ens can negar en rodó a treure-li l'estiu passat (quan feia els 2 anys), i ara ha anat mooolt be.
Coneixem un nen q és com el meu d'edat i li van treure al maig de l'any passat i fins fa un parell de setmanes la cosa no ha començat a rutllar. Els pares diuen q li van treure massa aviat. Tot 1 any, pobret.

També et diria per què li vols treure: per què ell ho demana? Per què a tu et va bé a l'agost?
Imatge

Imatge
eolya
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » dt. juny 12, 2012 2:59 pm

Hola, noies!
aquestes calcetes d'aprenentage són la millor cosa quan comenceu a treure els bolquers als nens!
viewtopic.php?f=57&t=30402
tenen 4 capes i absorbeixen el pipi, però el nen es mulla per dins aixi sap perfectament que ha fet :-:)
són de cotó i es poden rentar tantes vegades com voleu :ok:
eolya l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 16, 2012 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dt. juny 12, 2012 5:23 pm

Feia molts dies que no entrava aquí. Al final desprès de 3 setmanes li vaig tornar a posar el bolquer, tot i que ell no el vol, però en 3 setmanes nomès va fer 3 pipís a la gibrella o al WC, així que res, marxa enrera. Les caques sí que les fa totes i les continua demanant.
SONIK

EntradaAutor: SONIK » dj. juny 14, 2012 8:50 am

Bones, Jo amb l'Alex te dos anys i ja li he tret i a casa super be! i kuan marxem tb i si el deixo amb algu tb super benomes sen va fer un el primer dia k li vaig treure i prou. Ara be el problema.... que a la guarde sels fa tots a sobre, si en fa perque hi ha matins i k ni en fa!
Algu sap que li passa? pk fa aixo?
Imatge
aivlis

EntradaAutor: aivlis » dj. juny 14, 2012 9:41 am

SONIK a nosaltres també ens va passar alguna vegada. La noia de l'escola bressol els posa cada "x" temps a l'orinal perquè facin pipi, més o menys va controlant el temps que cada nen aguanta, però si el pipi ve en un altre moment mentre a casa demanava d'anar a fer-lo, a la guarderia no deia res i se'l feia a sobre, perquè? Doncs pk l'hi feia vergonya anar-l'hi a dir a la noia! Ho vam parlar i l'hi vam explicar a ell k si l'hi venia un pipi l'havia d'avisar....i així ha estat! Ja la va a buscar kuan toca...!
Pensa també k demarnar de fer-lo és l'últim pas ja k implica k s'anticipi
Imatge
SONIK

EntradaAutor: SONIK » dj. juny 14, 2012 9:56 am

Ja pero es que cada dia li dic k ho ha de dir i me diu que vale. i me diu el pipi a sobre no pk es fa a l'orinal i paff a la guarde sel torna a fer a sobre. Avui li he dit que si els fa tots a lorinal de la guarde li donare una sorpresa, a veure akesta tarda com haura anat
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. juny 18, 2012 12:41 pm

Ei, noies, feia dies que no entrava. Com van aquests petits/es?

Com sabeu, la idea era treure-li del tot quan tornés la seva mestra; això, hagués estat la setmana passada, però com que el tinc a casa amb varicel.la i el temps va passant, aquest matí li he explicat i ara va només amb calçotets.
De moment, portem un escapament, però tenint en compte que s'havia relaxat amb el tema aquests dies, no està malament. Ara, ja no hi ha volta enrere i només li posaré bolquer per a la migdiada i la nit.
A veure com ens anirà.

Ànims a totes!
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. juny 19, 2012 3:14 pm

Ahir, vam acabar el dia amb 4 escapaments (2 petitets), sobretot perquè estava distret jugant i es veu que no es va adonar, perquè pobret, em venia a dir que s'havia fet pipi amb una carona de pena...

Avui, però, anem força bé i això que hem hagut de sortir, perquè teníem hora amb la Pedi i molt bé, cap escapament (el que em feia més por era al cotxe). A veure com anirà demà a Llar+casa.
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. juny 26, 2012 6:08 pm

Imatge
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. juny 27, 2012 10:03 pm

Noies, com aneu?
Estic molt contenta! Portem des de dilluns sense cap escapament, inclús les caques les està fent a la gibrella >.-<: . Li he d'anar recordant, si fa estona que no hi ha anat, si en té ganes, però molt bé, està fet un campió! :love:
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. jul. 03, 2012 7:16 pm

Aix, noies, portem uns dies que anem a pitjor :ufs: . La cosa és que a la Llar continua fent-ho tot a la gibrella, però a casa... aquesta tarda, per exemple, portem 5 calçotets. Si li preguntem si té pipí ens diu que no i al cap d'un moment, zas! li expliquem que ha de fer el mateix que fa a l'escoleta, demanar-ho o anar al lavabo i ens diu que sí.
No sé, noies, estem fent res malament?
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 03, 2012 10:28 pm

Takita ha escrit:Aix, noies, portem uns dies que anem a pitjor :ufs: . La cosa és que a la Llar continua fent-ho tot a la gibrella, però a casa... aquesta tarda, per exemple, portem 5 calçotets. Si li preguntem si té pipí ens diu que no i al cap d'un moment, zas! li expliquem que ha de fer el mateix que fa a l'escoleta, demanar-ho o anar al lavabo i ens diu que sí.

Takita, no crec que estigueu fent res malament, igual allà ho fa per imitació dels altres nens, pel mateix motiu que a la llar recullen les joguines i a casa costa més, mengen més bé, etc. Ja veuràs com quan no t'ho esperes canvia el xip i ja fa tots els pipis i totes les caques a l'orinal. :ok:
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. jul. 05, 2012 9:23 am

Takita ha escrit:Aix, noies, portem uns dies que anem a pitjor :ufs: . La cosa és que a la Llar continua fent-ho tot a la gibrella, però a casa... aquesta tarda, per exemple, portem 5 calçotets. Si li preguntem si té pipí ens diu que no i al cap d'un moment, zas! li expliquem que ha de fer el mateix que fa a l'escoleta, demanar-ho o anar al lavabo i ens diu que sí.

Takita, com aneu? Em va dir una amiga, que al principi no s'ha de preguntar si tenen pipi, perquè solen dir que NO. Se'ls ha d'acompanyar a l'wc, enginyar-te-les pq s'hi assegui, ja que el Pol s'enfada molt, si li dus.
Com la Raqueleta, tampoc crec que estigueu fent res malament. Paciència, mooolta paciència!
Per cert, no se si a l'Arnau li motivaria, però nosaltres vam comprar un adaptador de labavo, i amb un tamboret de l'ikea, i ara ho acostuma a fer al water normal....

Nosaltres seguim molt bé, n'estic molt contenta. Alguna fuga molt de tant en tant, poquetes ja (per dir-ho, avui segur que en cau alguna :-:) ). Dimarts va tenir passa de la panxa, i a la que feia un pet li sortia una mica de caca, i pobre, no se n'adonava. Però la caca si que la demanava per fer a l'wc (ara, quan fa caca, ja pots agafar llibre, el Quijote, perquè s'hi passa un rato llarg)
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::