Les migdiades d'un bebe de 10 mesos
Les migdiades d'un bebe de 10 mesos
Hola noies!
tinc una nena, l'Arlet, que just acaba de cumplir els 10 mesos.
M'agradaria saber una mica quins són els horaris de son dels vostres petitons d'aquesta edat, ja que la meva fins ara feia uns horaris, i ara en mica en mica els està canviant...
Us explico:
- es lleva a les 7.30
- Esmorza a les 8.00
- Petitsuis a les 10.30
- Cap a les 11.30 dorm a la guarderia, més o menys 3/4 d'hora.
- 13.15 dina
-16 fa una migdiada d'1 horeta i mitja
- 17.30 berena
- 20.30 sopa
- 21.30 va a dormir,( unes 10 h) (dorm d'una tirada, tot i que a alguna vegada perd la pipa, i li he d'anar a posar.
Què en penseu? I els vostres bebes que fan?
tinc una nena, l'Arlet, que just acaba de cumplir els 10 mesos.
M'agradaria saber una mica quins són els horaris de son dels vostres petitons d'aquesta edat, ja que la meva fins ara feia uns horaris, i ara en mica en mica els està canviant...
Us explico:
- es lleva a les 7.30
- Esmorza a les 8.00
- Petitsuis a les 10.30
- Cap a les 11.30 dorm a la guarderia, més o menys 3/4 d'hora.
- 13.15 dina
-16 fa una migdiada d'1 horeta i mitja
- 17.30 berena
- 20.30 sopa
- 21.30 va a dormir,( unes 10 h) (dorm d'una tirada, tot i que a alguna vegada perd la pipa, i li he d'anar a posar.
Què en penseu? I els vostres bebes que fan?
Re: Les migdiades d'un bebe de 10 mesos
Hola! La meva té 9 mesos i aquests són els seus horaris:
8:00 es lleva i pren pit
9:00 Entra a la llar d'infants
10:00 Papilla de cereals
10:30 Dorm
11:45 es desperta
13.00 Dinar
14.30 Migdiada
16:30 es desperta i berenar
19:30 Sopar
21:00 Dormir
Es desperta un cop o dos per la nit per prendre pit i segueix dormint.
8:00 es lleva i pren pit
9:00 Entra a la llar d'infants
10:00 Papilla de cereals
10:30 Dorm
11:45 es desperta
13.00 Dinar
14.30 Migdiada
16:30 es desperta i berenar
19:30 Sopar
21:00 Dormir
Es desperta un cop o dos per la nit per prendre pit i segueix dormint.
Aquest horari (excepte tema del pit) és el mateix (més o menys) que feia la meva fa 15 dies, però ara veig que no necessita dormir tant durant el dia... va canviant mica en mica... suposo que deu ser normal, però crec que dorm poc durant el dia, no creieu?
Hola Lita,
El meu peque té 9 mesos també i fa:
6,30: es desperta (no sé com fer-ho perquè allargui fins les 7,30-8h!!!)
7,00: biberó per esmorzar
9,00: entra a l'escola bressol (a vegades fa un son al matí de 20 minutets màxim)
12,00: dina a l'escola
13,00-15,00: dorm 1 horeta i miitja-2h
16,00: berena fruita
19,30: iogurt
21,00:biberó+cereals i a dormir
Dorm també d'una tirada i lo mateix que totes dues..a vegades perd la pipa i m'he d'aixecar a posar-li 1 o 2 vegades/nit
El meu peque té 9 mesos també i fa:
6,30: es desperta (no sé com fer-ho perquè allargui fins les 7,30-8h!!!)
7,00: biberó per esmorzar9,00: entra a l'escola bressol (a vegades fa un son al matí de 20 minutets màxim)
12,00: dina a l'escola
13,00-15,00: dorm 1 horeta i miitja-2h
16,00: berena fruita
19,30: iogurt
21,00:biberó+cereals i a dormir
Dorm també d'una tirada i lo mateix que totes dues..a vegades perd la pipa i m'he d'aixecar a posar-li 1 o 2 vegades/nit
annajana,
què li dones per sopar??
què li dones per sopar??
Hola!
jo tinc dues peques que han fet just 10 mesos, i més o menys fan:
6.30-7.00: es deperten i xerren o juguen fins que les anem a rescatar
8.00: esmorzen
9.00: escola bressol
10.00 aprox: migdiada, com a molts 3/4
12.00-12.30: dinar
14.00 o 15.00: migdiada. L'hora depèn molt del dia, i l'etona pot ser de 20 min a 1.5 hores
16.00: fruita
17.00: a vegades s'adormen un quart d'hora o 20 minuts als sortir de l'escola bressol, però ja gairebé mai
19.00-19.15: sopar i banyera
19.30-19.45: dormir (estan rebentades!!)
Això sí, tenim comprovat que sempre es desperten a la mateixa hora al matí indeendentment de l'hora que vagin a dormir!
jo tinc dues peques que han fet just 10 mesos, i més o menys fan:
6.30-7.00: es deperten i xerren o juguen fins que les anem a rescatar
8.00: esmorzen
9.00: escola bressol
10.00 aprox: migdiada, com a molts 3/4
12.00-12.30: dinar
14.00 o 15.00: migdiada. L'hora depèn molt del dia, i l'etona pot ser de 20 min a 1.5 hores
16.00: fruita
17.00: a vegades s'adormen un quart d'hora o 20 minuts als sortir de l'escola bressol, però ja gairebé mai
19.00-19.15: sopar i banyera
19.30-19.45: dormir (estan rebentades!!)
Això sí, tenim comprovat que sempre es desperten a la mateixa hora al matí indeendentment de l'hora que vagin a dormir!
Hola Vampirets!!
Sissi jo també he comprovat que es desperta sempre entre 6,30 i 7,00 independenment de si el poses a dormir a les 20 o a les 21.
Tú què els hi dones per sopar?? bibi amb cereals? quant?
El meu fa l'horari clavat a les teves!!!!
Sissi jo també he comprovat que es desperta sempre entre 6,30 i 7,00 independenment de si el poses a dormir a les 20 o a les 21.
Tú què els hi dones per sopar?? bibi amb cereals? quant?
El meu fa l'horari clavat a les teves!!!!

Hola, jo tinc un nen de 10 mesos i mig i fa (fins ara) aquests horaris:
-7.30h: es desperta
- 8.00-8.30h: esmorza bibi de 210 ml de cereals
-10.30-11h: iogurt (fa dos dies q li dono, ja que fins ara no li donava res pero a les 12h ja dinava)
-despres del iogurt ara fa un migdiada de com a molt un hora (fins ara hi havia molts dies que no dormia al mati)
-12.30h: dina verdura
-14h: migdiada d'1.5h-2h (abans com a molt dormia una hora)
-16.30-17h:berenar fruita i/o petitsuisse
-19.30h-20.00h:bany i bibero de cereals (240ml)
-20.45h: a dormir
Dorm tota la nit seguida pero alguns dies es desperta algun cop, pero li poso la pipa, li faig un peto i el torno a estirar i es torna a quedar adormit. Aixo ara, perque fins als 9mesos i mig es despertava moltissimes vegades a la nit i a mes lhavia d'adormir als brasod i despres deixar-lo al llit. Aixi doncs, anem millorant! Suposo que el fet de gatejar i voler comensar a caminar, fa que estigui mes cansat i acaba el dia reventat.
-7.30h: es desperta
- 8.00-8.30h: esmorza bibi de 210 ml de cereals
-10.30-11h: iogurt (fa dos dies q li dono, ja que fins ara no li donava res pero a les 12h ja dinava)
-despres del iogurt ara fa un migdiada de com a molt un hora (fins ara hi havia molts dies que no dormia al mati)
-12.30h: dina verdura
-14h: migdiada d'1.5h-2h (abans com a molt dormia una hora)
-16.30-17h:berenar fruita i/o petitsuisse
-19.30h-20.00h:bany i bibero de cereals (240ml)
-20.45h: a dormir
Dorm tota la nit seguida pero alguns dies es desperta algun cop, pero li poso la pipa, li faig un peto i el torno a estirar i es torna a quedar adormit. Aixo ara, perque fins als 9mesos i mig es despertava moltissimes vegades a la nit i a mes lhavia d'adormir als brasod i despres deixar-lo al llit. Aixi doncs, anem millorant! Suposo que el fet de gatejar i voler comensar a caminar, fa que estigui mes cansat i acaba el dia reventat.
Hola kukies!
Quant li poses de cereals als bibs de matí i vespre????
Tinc un bebe de quasi 5 mesos i m'agradaria saber quines rutines segueixen altres mares amb nadons d'aquesta edat, gràcies!!!
Gràcies noies per totes les aportacions!!!
Laia80 ha escrit:Hola kukies!
Hola Laia, doncs al mati li poso 210ml d'aigua i 5 cullerades i mitja de cereals (hi ha dies que sels acaba i daltres aue en deixa, pero molt poc). Al vespre li faig 240ml d'aigua i 6 cullerades i mitja de cerals i s'ho acaba tot. Despres ja no menja en tota la nit fis a les 8 del mati.
Ostres estic al·lucinada amb la precisió que teniu dels horaris!!! Jo la veritat és que depèn bastant del dia... sí que té les seves rutines, però depèn de com hagi passat la nit es desperta cap a les 7 o altres dies pot allargar fins les 9:30! Llavors tot va en funció d'això, perquè evidentment l'hora d'esmorzar i de la migdiada del matí canvia!
No sé, suposo que com que la Berta no va a la guarderia i ve ma mare a casa a cuidar-la quan jo vaig a treballar, deu influenciar amb no tenir uns horaris tan marcats... suposo que no hi deu haver cap problema, vaja, almenys jo no m'hi amuino gens!!!
No sé, suposo que com que la Berta no va a la guarderia i ve ma mare a casa a cuidar-la quan jo vaig a treballar, deu influenciar amb no tenir uns horaris tan marcats... suposo que no hi deu haver cap problema, vaja, almenys jo no m'hi amuino gens!!!
Ok kukie! Jo esq al matí li poso 240 de llet sola i a la nit 270 amb 4 cullerades de cereals...creus que està bé???
Home bertian....
no vull semblar una persona quadriculada, intento ser flexible amb els horaris de l'Arlet. Però és això que dius tu. Jo treballo, i no tinc ningú que m'ajudi en res. Els meus pares viuen lluny, i el meu marit treballa de 8h del matí a 8 del vespre... Per sort jo faig reducció de jornada i treballo de 9 a 13h. Així que sinó m'organitzo bé, i no marco una mica els horaris de la nena, el dia pot resultar ser un xou! Suposo que cada u sap la situació que té, i alguns ho tenim més dificil o més fàcil que altres ;)
no vull semblar una persona quadriculada, intento ser flexible amb els horaris de l'Arlet. Però és això que dius tu. Jo treballo, i no tinc ningú que m'ajudi en res. Els meus pares viuen lluny, i el meu marit treballa de 8h del matí a 8 del vespre... Per sort jo faig reducció de jornada i treballo de 9 a 13h. Així que sinó m'organitzo bé, i no marco una mica els horaris de la nena, el dia pot resultar ser un xou! Suposo que cada u sap la situació que té, i alguns ho tenim més dificil o més fàcil que altres ;)
Laia80 ha escrit:Ok kukie! Jo esq al matí li poso 240 de llet sola i a la nit 270 amb 4 cullerades de cereals...creus que està bé???
Laia, jo penso que si el nen s'ho menja be, doncs no canviis res. Ara, si veus que es queda amb gana li pots augmentar les cullerades de cereals i fer aixi el bibi mes espes i consistent.
Jo aquesta matinada, i per primera vegada, li he fet un bibi de 240 perque s'ha despertat i no hi havia manera de tornarlo a dormir. Em pensava que no sel veuria perque, com ja he dit, fins ara no havia volgut cap bibi a la nit. Doncs be, se l'ha begut tot!! Li devia quedar un foradet a l'estomac, i quan se l'ha acabat, a dormir!!
Bertian, jo tampoc treballo i en camvi, en Pol te uns horaris molt marcats. No es que els hi hagi marcat jo (estrictament) sino que ell mateix ho fa. Fins i tot he intentat allargar l'hora de sopar i dormir pero no he pogut i, cap a les 19h ja comencem a marcar que tenim son i ja podem iniciar la rutina del bany i a dormir. Jo crec que cads nen te els seus propis horaris, una mica relacionats amb la rutina familiar.
Laia80, perdona no haver-te respost abans, fa molts dies que no entro!
Per sopar, des dels 9 mesos els dóno sopa amb sèmola. El caldo el faig amb verdures i pollastre, o amb peix+tomàquet+ceba (vaja, com si fos per nosaltres però sense sal), i el congelo en fiambreres d'uns 7 cullerots, que he vist que és més o menys el que mengen (entre les dues, eh, no per cadascuna!). Sèmola els poso de blat o d'arròs, que quedi ben espès (unes tres cullerades grosses), perquè si és molt caldós els va tot per sobre quan els hi dóno. I els encanta! Però és que aquestes dues s'ho mengen tot
Ah, i per postres un iogurt. Bé, per postres, o si estan molt cansades anem combinant cullerades de sopa i cullerades de iogurt, que com és més fàcil d'empassar així "descansen".
No sé si t'ajudo, perquè veig que encara fas bibi, però si vols animar-te, ja veus que es pot! Nosaltres fem papilla de cereals per esmorzar, amb 180 de llet i cereals fins que quedi espès. A la nit, abans de fer la sopa fèiem la mateixa quantitat, però sent 2 i amb el preu que van els cereals, tan aviat com el metge ens va donar permís vam fer l'experiment de la sopa, que fa funcionar de perles
Per sopar, des dels 9 mesos els dóno sopa amb sèmola. El caldo el faig amb verdures i pollastre, o amb peix+tomàquet+ceba (vaja, com si fos per nosaltres però sense sal), i el congelo en fiambreres d'uns 7 cullerots, que he vist que és més o menys el que mengen (entre les dues, eh, no per cadascuna!). Sèmola els poso de blat o d'arròs, que quedi ben espès (unes tres cullerades grosses), perquè si és molt caldós els va tot per sobre quan els hi dóno. I els encanta! Però és que aquestes dues s'ho mengen tot
Ah, i per postres un iogurt. Bé, per postres, o si estan molt cansades anem combinant cullerades de sopa i cullerades de iogurt, que com és més fàcil d'empassar així "descansen".No sé si t'ajudo, perquè veig que encara fas bibi, però si vols animar-te, ja veus que es pot! Nosaltres fem papilla de cereals per esmorzar, amb 180 de llet i cereals fins que quedi espès. A la nit, abans de fer la sopa fèiem la mateixa quantitat, però sent 2 i amb el preu que van els cereals, tan aviat com el metge ens va donar permís vam fer l'experiment de la sopa, que fa funcionar de perles

Moltes gràcies per respondre Vampirets!!
I cada dia els hi dones sopa?? o vas convinant amb altres coses?? Quant tenen are les teves nenes???
I cada dia els hi dones sopa?? o vas convinant amb altres coses?? Quant tenen are les teves nenes???
sí, fem sopa i iogurt cada nit. Quan tenim temps fem una olla de caldo de pollastre o de peix i congelem taifes de la mida apropiada (que si ens ve de gust també mengem nosaltres afegint sal
), així sempre en tenim, i fem un dia peix un dia pollastre (més o menys). Però suposo que si ho volguéssim combinar amb cereal no passaria res! L'altre dia ens vam quedar a dormir fora de casa i els vam improvisar un arròs bullit passat pel turmix i una poma de postre també xafadeta, i cap problema.
D'edat, tenen 10 mesos i mig, però ja et dic que ho fem així des que van fer els 9.
), així sempre en tenim, i fem un dia peix un dia pollastre (més o menys). Però suposo que si ho volguéssim combinar amb cereal no passaria res! L'altre dia ens vam quedar a dormir fora de casa i els vam improvisar un arròs bullit passat pel turmix i una poma de postre també xafadeta, i cap problema.D'edat, tenen 10 mesos i mig, però ja et dic que ho fem així des que van fer els 9.
Genial Vampirets!!
Em sembla que començarem a fer-ho així!!! Moltes gràcies per compartir-ho!!!!
Laia
Em sembla que començarem a fer-ho així!!! Moltes gràcies per compartir-ho!!!!
Laia
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar