Esperances amb la Vacuna antipaternals

Problemes durant l'embaràs.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: Mara17 » dg. juny 03, 2012 11:36 am

Rela...

Imatge
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dg. juny 03, 2012 1:51 pm

Mara17 ha escrit:Rela...

Imatge

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) <:-)

Gràcies Mara...
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
elektrica
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 9:35 am

EntradaAutor: elektrica » dg. juny 03, 2012 5:25 pm

Rela...

Molts ànims, molta sort i molta energía per començar aquesta aventura!!

Estem aquí per qualsevol cosa! :p-) :p-) :p-)
Sempre endavant!!
Cayena
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dg. juny 03, 2012 7:52 pm

Rela
Aquesta vegada ha de ser la teva, estic segura!!!!
Moltíssima sort i ja saps, si vols desfogar-te estem aquí!!!!!
Petonets
Floresta
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. maig 01, 2012 10:45 am

EntradaAutor: Floresta » dl. juny 04, 2012 3:31 pm

Hola noies!

Rela molta energia positva per la transfer!!! a més pensa que aixó que t'han fet dels intralípids pinta molt bé!! :ok: :ok:

Electrika; ja queden poquets dies per la vacuna!! Jo Vaig estar super contenta quan va arribar l'esperat dia de la vacuna , inclús em van acompanar els meus pares!! tota la familia cap a BCN!!!

Cayena com estàs? a mi ja no en fan mal els braços, i ja tinc ganes que passin ràpid les 5 setmanes que em queden per tornar-hi...
Aquesta setmana passada he començat acupuntura. M'ho van recomanar per el tema dels avortaments ( l'estrés, l'angoixa de la situació,..) i ara vaig punxada de tots els costats :-o00m !!
La noia que em posa les agulles de l'acupuntura va flipar quan va veure els bultos els braços i encara més quan li vag dir perquè servien les vacunes!

Una abraçada a totes!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dl. juny 04, 2012 6:51 pm

Floresta
Quina gràcia, tots a Barcelona a posar-te la vacuna!!!! Jo vaig anar soleta. El meu home va anar a les 15:30 per l'extracció de sang però després va haver de tornar a la feina i jo vaig haver d'anar soleta morta de por...
Ara ja no tinc res de res, bé una miqueeeeeta de bultets als braços, però només esnoten si els toco, a simple vista res de res. Dissabte ja vaig anar amb tirants pel carrer i cap problema.
A mi m'agradaria fer acupuntura o reiki, però no conec cap lloc de confiança i em fa una mica de por anar a cegues a qualsevol lloc...

Tu també et faràs això dels intralípids???

Elektrica, ja et queda menys!!!! Ja veus que la Floresta i jo hem superat la prova i que les punxades no són res de res... :ok:

Rela.... Ja et queda menys!!!!!!!!
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dl. juny 04, 2012 8:29 pm

Hola noies!

Quina gràcia m'ha fet lo de la família a bcn per la vacuna, la veritat és que jo també soc de fora, i quan el meu home no pot venir, s'organitza una trobada familiar entre els meus pares i la sogra, que sí que hi viu, i jo enmitg a cos de reina!

Quan el meu home va anar al centre mèdic per demanar els anàlisis de sang, la doctora li va preguntar per què els volia, i va flipar tant que li va dir que investigaria sobre el tema... si és que som unes innovadores!! Demà anirem a veure-la perquè un dels resultats ha sortit amb una xifra i no sabem què vol dir. La veritat és que estic acollonida que no ens diguin que ara no ens la podem posar.... :ufs: Però penso que com que l'any passat vam anar de vacances a Colòmbia, ens vam posar un munt de vacunes, i potser les detecta...ainss no guanyem per sustos.

Jo vaig fer durant un temps acupuntura, i no em va servir per quedar-me embarassada, però sí que em va ajudar molt a estabilitzar-me emocionalment. >.-<:

Rela, lo dels intralípids com vas arriba fins a ells, t'ho van dir al CIRH? Es que no sé si preguntar també...

Molts petons guapes!!
Sempre endavant!!
rela

EntradaAutor: rela » dl. juny 04, 2012 10:43 pm

Merci pels ànims noies! Totes estem una mica mé aprop! :-()-)

Elektrica, m,ho van dir al CIRH, a Anglaterra fa any i pico que esfa i aquí fa tres o quatre mesos.. Abans només hi havia els antipaternals i ara tb els intralípids! Aviam q...
smile! ;)

Floresta

EntradaAutor: Floresta » dt. juny 05, 2012 2:13 pm

Hola noies!

Cayena; El metge que em porta de la CIRH em va comentar que em posaria els intralípids tant bon punt tingues la prova d'embaràs positiva.
La veritat és què jo no tenia cap informació d'aquest tema ( ara només sé el que ha explica't la Rela), el metge em va dir que ja m'ho explicaria bé quan anés a la proxima visita amb ell, després de posar-me la segona dosis dels anitapaternals.
Jo ja estic amb un punt que ja em deixo fer el que sigui!!! ( ell va dir que donava bons resultats )
El tema acupuntura, mira, a mi em va costar una mica canviar el xip i anar a fer aquesta teràpia, però la veritat es que n'estic contenta.
Crec que és molt important trobar un bon lloc amb gent seria que sap el que fa.
El meu problema és l'angoixa que m'ha provocat la situació dels avortaments i sóc reacia a pendre medicació. Sóc una persona que em costa expresar els sentiments i aixó va fent mal per dins!!
No puc dir , de moment ,que l'acupuntura m'hagi alleugera't la tristesa o l'angoixa de les meves pèrdues però també fa només un mes que he començat.
Tot i així estic bé, algun dia més "xungo" que d'altres, però vaig lliutant!

Elektrica espero que els resultats analisis que havies d'anar a buscar avui estiguin :ok: !

Petons a totes!
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dt. juny 05, 2012 7:44 pm

Hola guapes!

Floresta, els resultats deien que l'elèctric està súper protegit de l'hepatitis!! Ueeee. Però ens en hem adonat que falten els resultats del VIH...així que corre demà al centre mèdic a veure què passa amb això, i que si fa falta que li tornin a treure sang...Si és que portem una setmaneta...però tot sigui per un futur en família!! :love: :love: :love:

Avui li he preguntat a la doctora del CIRH que si m'he de fer la vacuna dels intralípids, i m'ha dit que de moment no.... com que tinc 2 paquets de congelats em dono una opció amb els antipaternals, i si no.... bé, no vull pensar-hi!

M'ha donat una bona notícia: si tot va bé em faràn la transfer a l'agost!! JO em pensava que tancaven tot el mes i resulta que només tanquen les dues setmanes!! Ainsss estic súper contenta, perquè em pensava que la transfer me la farien al desembre... >.-<:

Rela, què t'han dit??

Petons a totes!
Sempre endavant!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dt. juny 12, 2012 7:48 am

Elektrica

Avui és el dia de la teva vacuna no???? Bieeeennnnnn :p-) :p-) :p-)
SORT!!!!!
Ja ens explicaràs com ha anat tot :-()-)
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dj. juny 14, 2012 9:07 am

Hola!

Cayena... és la setmana que ve, el 19... Ja no queda res!!! Gracies :love:

A tu et toca la segona dosis ja, no? Per cert, l'elèktric té una mica de feina el mateix dia per la tarda, vosaltres creieu que podrà anar a treballar?? Sé que diuen que és millor que no, però hi ha alguna possibilitat o li trec del cap??

Ai noies, ahir un dels pocs amics que quedaven sense tenir fills em va dir que estaven embarassats. Intento no fer cares, però em fa un mal al cor cada cop que em passa....ainsssss

Bé, nosaltres continuem en el nostre camí poc a poc....

Un petó boniques.
Sempre endavant!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dj. juny 14, 2012 9:35 am

Aix!!!
I jo em pensava que era dia 12.... Ja deia jo que no explicaves res... Estic fatal, serà demència senil!!!!
Bé, ja et queda poquet...
El meu home va anar a treballar després, però no té una feina de fer esforços físics forts, que és el que es recomana no fer. Ell per exemple aquell dia no va anar a córrer, ho fa habitualment, perquè l'infermera li va dir que millor no fer esforçs físics, ni esport... Si la seva feina no és de molt esforç no passa res perquè hi vagi. També t'haig de dir que el meu home és donant de sang i està acostumat. Et treuen més o menys la mateixa quantitat de sang que per una donació, una mica menys de mig llitre. Si no estàs acostumat pot semblar molt, però el Cayeno, que dóna cada X mesos, no va tenir cap problema ni de mareig ni en la recuperació posterior...

Això que dius dels embarassos al teu voltant... filla, jo encara no ho he superat. Tota la gent del meu voltant té nens o està a punt de tenir-los i és molt frustrant. Però ja arribarà el nostre moment, estic segura...

Petonets
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dt. juny 19, 2012 9:12 am

Elektrica

Ara si!!!
SORT PER AVUI!!!!!!!

Ja ens explicaràs!!!!!

Jo em poso la segona dosi en dues setmanetes... Això ja està feeeet!!!!!!

Rela com vas????
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dt. juny 19, 2012 10:08 am

Cayena gràcies!!!

Ai que bé!! Estic nerviosa desde primera hora del matí :p-) :p-) :p-)

Al final l'elèktric ha anat a treballar ara, i potser després es passarà per control.lar una mica com van les coses. Això sí, jo l'acompanyaré per si vol anar cap a casa en qualsevol moment.

Jo estic millor de la notícia, em desanimo molt durant uns dies, però és que estic cansada d'estar trista, i intento mirar cap un altre costat de la vida...

Un petó a totes!
Sempre endavant!!
Floresta

EntradaAutor: Floresta » dt. juny 19, 2012 9:46 pm

Hola a totes!!

Va ànims que ja ho tenim mig fet!! Elektrica espero que hagi anat tot molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petons a totes
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dc. juny 20, 2012 9:54 am

Noies, vacuna posada!!!

Quin mal que em van fer...jolines, encara tinc els braços adolorits!!

El doctor em va dir que em podia posar les tirites per tapar el sol i que ja en tindria prou, així que hem millorat la vida bastant!

Vaaaaa que en res podrem aconseguir els nostres somnis!!

Petons guapes!!
Sempre endavant!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dv. juny 22, 2012 8:07 am

Elektrica
Com portes els braços????
Ei això de les tirites és una bona sol·lució, jo també ho faré d'aquí deu dies, que tinc la segona dosi!!!! JA QUEDA POQUEEEET!!!!
elektrica

EntradaAutor: elektrica » dg. juny 24, 2012 11:51 am

Hola guapes!

Porto els braços amb 4 pilotes de ping pon incorporades!! Feta un cromo, vamos. Ara ja he trobat la solució: em compro les tires de tirites que s'han de tallar i les tallo per la meitat, i en poso una a cada pilota... vaig moníssima però almenys no cal que dugui màniga llarga!!

Espero que la segona dosis no sigui tan bestia... ja ens ho explicaràs!

petons i ànims, que no queda res!!
Sempre endavant!!
rela

EntradaAutor: rela » dg. juny 24, 2012 1:00 pm

Ostres noies, quin panorama! Ahahahahah

Jo us haig de dir que per ara, els intralípids no han funcionat, també és veritat q eren els últims embris q teníem i els d menys qualitat.. Aviam a la propera.. :-()-)
smile! ;)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::