Embaràs i viatges

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marietavoladora
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 30, 2012 5:07 pm

Embaràs i viatges

EntradaAutor: marietavoladora » dl. juny 04, 2012 5:35 pm

Hola a totes! Bé, sóc nova per aquí però fa dies que us llegeixo i deu ni do amb la informació!! I com que se us veu tan expertes he pensat en comentar-vos aviam que us sembla: haviem pensat de començar a buscar ara de cara al juliol el que passa és que a l'agost tenim ja un viatge programat. I jo, sempre tan previnguda i "cagadubtes" començo a pensar: i si t'hi quedes de seguida (quines il·lusions que em faig eh...) i allà no et trobes bé i si et venen marejos i si el perdéssis... Com que no sé què és això d'estar embarassada!!! Li vaig comentar a la llevadora i em va dir que cap problema, mentre no siguin paisos tipus Tailàndia o altres per l'estil (que són més xungos si et passa algo). Total que em va dir que no passa res i no acabo de veure-ho clar. De vegades penso: va dona! anem provant i que sigui lo que hagi de ser! Però també em fa una mica de yuyu... Ja seria casualitat que m'hi quedés, que no em trobés bé o que passes algo... I esperar-me a finals d'agost doncs també em fot parlant clar, perquè ja s'acaba l'època de vacances i tot això... Ai!!! Bé doncs, això és tot!!
Gràcies!
esabsa
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:19 pm
Ubicació: Lleida

Re: Embaràs i viatges

EntradaAutor: esabsa » dl. juny 04, 2012 6:57 pm

Doncs jo et recomano que marxis de viatge!

Mira, nosaltres vam començar a buscar al juliol i teniem programat un viatge a la India a finals d'aquell mes. Se suposava que m'havia de venir la regla al final del viatge. Doncs, pam! TE positiu a l'arribar a casa. Jo vaig gaudir del viatge, avions, tota mena de transports i menjars i cap problema.
Imatge ImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. juny 04, 2012 7:19 pm

Es clar que pots marxar de viatge!!
I si tant et capfica, pots atrassar la búsqueda de la panxeta un mes més, després del viatge.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. juny 04, 2012 8:21 pm

Bona nit! Jo vaig fer tres o quatre viatges amb avió i tota la pesca sabent que estava embarassada. Simplement, assegura't de portar la targeta sanitària europea si vas a Europa o de fer-te una assegurança de viatge i ja està. Jo vaig tenir pèrdues just quan era fora però vaig anar a urgències tal i com ho hagués fet aquí i tot va sortir bé. Ara, no vagis a llocs on la sanitat no està bé, si ho pots evitar! Pensa que l'embaràs pot venir de seguida o trigar molt, i pot ser un pal estar molt de temps deixant de fer coses per si de cas!! Petons i sort!
Inopia
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Inopia » dl. juny 04, 2012 8:43 pm

Jo també marxaria de viatge. De fet nosaltres vem començar a buscar el Juny de l'Any passat i em vaig quedar embarassada a finals de Juliol principis d'Agost. Vaig anar de viatge al Sudest asiàtic i cap problema :ok: Diferent seria si has de vacunar-te o seguir un tractament com la profilaxis de la malària...si no és així, surt de viatge, continua buscant i gaudeix, que el relax i les vacancetes pot ser que ajudin >.-<: >.-<: >.-<:

Sort i Bon Viatge!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. juny 05, 2012 9:30 am

jo el que no vaig fer es anar a cap pais on m'haguessin de vacunar
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: India » dt. juny 05, 2012 9:48 am

Jo crec que pots viatjar tranquil·lament! Si et toca un embaràs amb nàusees al principi, potser patiràs una micona i no aprofitaràs tant el viatge, però sinó cap problema! Jo he viatjat estant embarassada i genial!
Així és que anima't, que quan tinguis el teu bebito serà més difícil anar segons on...
Sort!
marietavoladora

EntradaAutor: marietavoladora » dt. juny 05, 2012 2:30 pm

Ep! Doncs gràcies per les vostres experiències! Caram que atrevides! Índia, Sud-est Asiàtic... Marxar de viatge ho faig segur! Perquè ja està tot enllestit, el dubte era si començar a buscar o no... I també pel tema de que jo sóc de marejar-me molt i sempre vaig amb pastilletes del mareig i si no me les puc pendre... o si me les prenc sense saber si ho estic o no, potser és perjudicial. Vosaltres vau tenir en compte, en el moment de començar a buscar, de no pendre-us res de res? No sóc de gaires medicaments però el mareig sí que és el meu punt feble... He sentit parlar d'unes boletes d'homeopatia pel mareig, però no sé si van bé... Vinga ànimsss!!!!
Inopia
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Inopia » dt. juny 05, 2012 4:23 pm

Jo les primeres setmanes faig fer el cabra i per sort tot ha anat be...submarinisme, alcohol, ibuprofe, fortasec...a mi no m'ha passat res. L'embaras ha estat bo i la nena es sana, pero si et pots portar be i no fer bogeries millor. Evita-ho, no val la pena arriscar-te i decanta't per productes que siguin aptes durant l'embaras o t'ajudin amb els marejos ...jo no sabia que estava embarassada, ni m'ho imaginava! Vaig anar fent...soc una mica trasto, mal exemple.
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dt. juny 05, 2012 9:16 pm

Quan em vaig quedar embarassada no havíem planejat cap viatge per l'agost perque el juny voliem començar a buscar i jo tenia por de no disfrutar el viatge amb nausees i vòmis. M'hi vaig quedar a la 1a però de nausees res i això que jo em marejo a la mínima. Al final ens vam penedir de no haver aprofitat la oportunitat de viatjar sols, ja que no se quan ho tornarem a fer :)
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dc. juny 20, 2012 10:15 am

Hola,

Jo seré una mica controvertida....

D'una banda et diria que no et ratllis gaire i comença a buscar sense pensar gaire en res, i que no et et plantegis la vida al voltant de la cerca...per si de cas es llargueta.

D'altra banda jo tb vull buscar un baby ( en el meu cas es el segon) i justament m'esperaré a començar a l'agost per no arriscarme a marxar de vacances prenyi de poquetes setmanes. La veritat es que jo vaig passar un bon embaràs i com ha dit la companya, jo tb vaig veure vi i cerveseta durant la meva molt curta cerca..... per no capficar-me. De totes maneres les primeres 8 o 9 setmanes estrava bastant marejada i vomitava sovint....per això m'espero a posar-nos a fer feina.

mmmmmmmmmm si no et ve d'un mes potser valdria la pena esperar, no pels riscos, sino per si de cas et trobes una mica xungui!!!!

Bones vacances i curta cerca!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Patti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dc. juny 20, 2012 12:30 pm

EntradaAutor: Patti » dc. juny 20, 2012 12:52 pm

Hola!

Per si et serveix, t'explico la meva experiència: la ginecòloga sabia que voliem començar a provar-ho per la lluna de mel (que típic...) i que anavem al sud-est asiàtic. Em va dir literalment "ni se t'acudeixi" intentar-ho abans per estar-ho quan hi vagis. Segons ella, si feia això no disfrutaria del viatge perquè potser em trobaria malament i estaria més preocupada per això que pel que visitéssim.

Això si, la mateixa setmana i durant el viatge, em va dir que era una ocasió perfecta! Fins i tot em va receptar medicaments (un sabó per les parts "íntimes", una crema per si hi havia irritació *ha* i antibiòtics per si tenia infecció).
Imatge
marietavoladora

EntradaAutor: marietavoladora » dl. juny 25, 2012 3:41 pm

I una altra qüestió per anar de viatge... Sabeu si és perjudicial el tema de banyar-se en aigües termals o sulfuroses o com es diguin?? Ai mareee!!!! Tot això en el cas de que s'estigui embarassada de poquet...
Maduixam
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 28, 2012 11:07 am

EntradaAutor: Maduixam » ds. jul. 28, 2012 11:19 am

Hola!! He llegit el que heu escrit perquè m'interessa molt el tema!! La veritat és que en el meu cas em caso a finals de setembre i a l'octubre anem de viatge de nuvis a Thailandia! Ens hi volem posar després del casament i volem començar a Thailandia, però em fa una mica de cosa pel tema excursions que fagi allà, àpats, l'avió... Però és que ens fa molta il·lusió!!! Tot i que igualment he de mirar quan sóc fèrtil perquè no sé si allà ho seré! Però la qüestió és que volem començar a provar-ho sense protecció, sense preocupacions... Com ho veieu???
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: louly » ds. jul. 28, 2012 12:41 pm

Jo personalment us recomano...viatjar i passar-ho be!! malauradament no és gens fàcil quedar-se embarassada..pots estar temps...llavors què millor mentre s'està esperant que disfrutar de la vida amb la teva parella....el primer mes tampoc passa res, la naturalesa humana es molt llesta i sap que fins el segon mes no sabem si estem embarassats, llavors beure alguna cerveseta tampoc fara mal...només si tens la mala sort de tenir nausees pero tampoc es tot el mes sino uns dies...! Disfruteu de la vida que quan vingui el nadonet haureu de dedicar-li les 24 h (almenys els primers mesos).
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 29, 2012 9:14 am

Desconec si hi ha vacunes obligatòries per anar a Tailàndia, però si n'hi ha (o si us les recomanen de posar) mireu si heu d'esperar un temps a buscar :-()) , per contraindicacions.
Maduixam
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 28, 2012 11:07 am

EntradaAutor: Maduixam » dt. jul. 31, 2012 12:33 pm

Moltes gràcies pels conesells!! Mirarem el tema de les vacunes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::