Donar Llet

Tria el pit o el biberó.

Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Donar Llet

EntradaAutor: Rousi23 » dj. juny 21, 2012 2:56 pm

Bones noies
El meu nen ja està a punt de fer 7 mesos!!! Jo ja treballo tot i que tinc un bon horari gràcies a la reducció de jornada i ell està la mar de feliç perquè menja ja papilles de cereals fruita i verdura, però per la nit encara mama, i moolt, i durant el dia gairebé gents, i per por a que em baixes la producció de llet vaig començar a trèure-me'la. En un mes he aconseguit fer més de 30 bossetes de més de 120 ml. Vaig estar mirant que en podia fer, i vaig trobar dues sol•lucions una vendre-la, i l’altra donar-la. L’opció de vendre-la no em fa molta gràcia, no se si es molt legal, i l'opció de donar-la ho vec menys rebuscat.
Avui he trucat al banc de sang, he de fer-me una analítica i si està tot ok em donaran els pots i un tirallets manual, i quan tingui els pots plens una empresa de missatgeria urgent la vindrà a buscar i em portarà nous pots.
El que més m’omple es que la meva lleteta servirà per ajudar a nadons que estan al UCI amb problemes de pes o altres i les seves mares no els hi ha pogut pujar la llet.
Només ús volia informar i animar. es la manera que tinc de seguir produint lleteta pel meu príncep, encara en tindré per les seves farinetes i ajudarem a fer gran i mac@ a qui li faci falta.
Tot i que desprès de les retallades de sou uns calerons ens haguessin anat moolt bé.
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Donar Llet

EntradaAutor: entrerius » dj. juny 21, 2012 3:53 pm

i on es pot vendre la llet materna?... vull dir, qui la compra?
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. juny 21, 2012 3:55 pm

Quina barbaritat.. La de vendre-la vull dir!!

Jo l'estic donant a una parella que no pot alletar al seu fill, si t'interessa fes-me un privat ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. juny 21, 2012 4:07 pm

Vendre la llet materna?? :-:) :-:)
Vendries la teva sang?? Tu dones la sang, és un acte altruïsta, per aixó se'n diu ser un "donant de sang", no un "venedor de sang" i amb la llet materna és igual... perdona que sigui tant brusca, però m'ha fet molt mal d'ulls quan ho he vist escrit.

Tot i així m'he n'alegro pel pas que has fet de donar la teva llet al banc de llet i ajudar a altres nens.
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dj. juny 21, 2012 4:30 pm

Jejejeje!!!

Sabia que crearia polèmica!!!
Només em va passar pel cap un segon!!! després vaig posar al buscador vendre llet i he vist que hi ha gent que ho fa, però es com comenteu lo de vendre sang, també sóc donant de sang, i no la vendria pas!!!!
Jo he tingut un part excel•lent, un fill que de moment te una salut de ferro, però se que si el meu part hagués tingut complicacions i el meu petitó hagués necessitat llet materna hagués agraït molt que algú fes aquest gest.
En canvi pel que he estat investigant, el tema de vendre es a gent que vol alimentar al seu fill amb LM per tot els beneficis i pel que sigui no poden, o parelles gays.
Però et pares a pensar i què els hi cobres??? No seria capaç.
També els hi vaig oferir a una parella que ella se li havia tallat la llet en sec, però com que son fill ja començava amb les papilles va decidir que no feia falta.

Tinc la sort de que tant el meu marit com jo treballem, ell es autònom i jo funcionària, i tot i que ens han retallat el sou, de moment encara en tenim per viure, però si no en tingués, pot ser si que ho vendria.
tot s'ha de dir!!!
Imatge
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. juny 21, 2012 6:34 pm

Ara m'ha vingut a la ment l'ofici de dida..... suposo que les pagaven per alletar als fills no? vindria a ser algo similar, però elles també tenien delegada la criança dels fills....

He fet una recerca ràpida i he vist que és "el negoci del segle XXI", fins i tot es ven per internet....

Estic convençuda que no tardarem gaire a veure com Nestle comercialitza llet materna deshidratada a preu d'or.... tot arribarà.
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dj. juny 21, 2012 8:07 pm

Si que es molt fort, però per internet també hi pots trobar fins i tot tràfic d'organs, gent que ven un ronyó, o ves a saber què.
Ara amb la crisis la gent es capaç de vendre qualsevol cosa.
Jo entenc que la llet com un organ que es de primera necessitat, però en canvi si es dona a un hospital per fer-ho servir per nadons que estan a la UCI si que es primera necessitat.

Al meu poble hi ha un senyor que sempre m'explica aventures de quan era jove, i un cop em va explicar quan era jove un home de la seva edat es va enfadar amb ell, i ell no s'hi va voler tornar perquè eren germans de llet.
Jo li vaig pregutar, què era un germà de llet, i ell em va explicar que sa mare li donava de mamar als dos perquè l'altre mare no li havia pujat la llet.
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. juny 21, 2012 10:25 pm

No pateixis, no m'he enfadat. Només és que aquests temes em toquen la fibra i m'ha fet molt mal d'ulls quan ho he vist escrit. :ok: :ok: :ok:
NidiaGi
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dv. juny 22, 2012 8:01 am

Bones

vaig estar durant uns mesos sent donant de llet i em va encantar!!!! saber que hi han nadons prematurs al hospital que la necessiten per els beneficis respecte la LA i que els podia ajudar.... puffff sense preu!!!!!

En el meu cas com que a la nit la peque no es despertava m'havia d'aixecar jo cada nit a treureme'n ... i era uns 300ml cada nit!!! demanava de 20 en 20 els pots ajajajajjajajaj

Us ho recomano molt i de regal us queda un extractor medela manual >.-<:
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. juny 22, 2012 8:35 am

EL tema m'interessa, tinc un nadó de 7 mesos i podriem dir que fem gairebé LME. Per tant, tinc llet "para dar y regalar"! :ok:

Sabeu quin és el procés?? I de més?? Podeu explicar més experiències, si us plau? Vaig una mica peix!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. juny 22, 2012 8:57 am

princesa_ballarina ha escrit:EL tema m'interessa, tinc un nadó de 7 mesos i podriem dir que fem gairebé LME. Per tant, tinc llet "para dar y regalar"! :ok:

Sabeu quin és el procés?? I de més?? Podeu explicar més experiències, si us plau? Vaig una mica peix!

En aquest post en vam estar parlant: viewtopic.php?f=14&t=20866
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dv. juny 22, 2012 9:08 am

En aquest link pots trobar tota la informació. Pots mirar quin es l'hospital de referència teu en aquest cas, hi truques, i quedes amb ells, xerraran abm tu, et faràn una analítica, que no cal que vagis sense menjar, i et donaran l'estractor manual i els pots de llet. Desprès una empressa et vindrà a cas a a buscar la llet congelada i et portaràn els pots!!!
Es genial!!!
Ja ens explicarem com va!!! Jo començarè dilluns!!! Tot i que si en volen amb bossa en tic més de 40!!!!

http://www.bancsang.net/ca/donants/que- ... terna.html
Imatge
Imatge
xiana
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. set. 03, 2011 12:55 pm

EntradaAutor: xiana » dg. juny 24, 2012 10:59 am

Que be a les que ho esteu fent! jo vaig anar divendres passat al Clinic per fer-me els anàlisis i em van dir que no podia perque tinc hipertiroidisme :-( em va saber molt de greu: no puc donar sang per l'anèmia, no vaig poder donar sang del cordó perquè no n'hi havia prou... i ara això tampoc... :ufs: :ufs:
no ho entenc, pq a l'hospital em van dir que no hi havia problema en alletar el meu fill! :-((
Imatge
Sita81
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dg. juny 24, 2012 10:34 pm

Hola, jo també vaig ser donant de llet durant uns mesos. Vaig descarregar-me el tríptic que hi ha a internet al web del banc de sang i teixits i vaig anar a l'hospital més proper que hi havia. Un cop allà em van fer una analítica i vaig omplir un imprès tipus el que omples per ser donant de sang. Em van donar els pots i em van oferir el tirallets (que vaig rebutjar, tonta de mi). Vaig rebre una carta dient que tot estava ok. Jo omplia els pots normalment per la nit, i si no l'omplia tot, com que pot estar 24h a la nevera abans de congelar, al matí l'acabava d'omplir. Posava el nom i la data d'extracció al pot i quan els tenia plens trucava per a que me'ls recollissin. Venien el dia acordat (això sí mai a l'hora que quedàvem), i em donaven pots nous. Si tens llet de sobres ho recomano!
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dl. juny 25, 2012 4:03 pm

Avui hem anat a l'hospital i tal i com ha dit la sita hem omplet els papers i m'han fet l'analítica, després m'han donat el tirallets i els pots, jo si que l'he aceptat perquè al ser manual pot anar bé, el que jo tinc es elèctric i he destar connectada a la munyidora!!!
Ens fa molta il·lisió poder ajudar a nens, i si més no, a mi m'hanirà molt bé perquè en un mes feia 50 bosses i ja no hi cabiem!!!! Ara almenys no acumularè tantes bosses de llet.

Una pregunta quan es canvia la dieta de la nit? Quan deix de menjar cereals a quants mesos???
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::