Com els adormen a la llar?
Com els adormen a la llar?
Bon dia! Tinc un dubte: el meu petit de nit s'adorm solet, però de dia no. De fet, sol adormir-se a la motxila (ni cotxet ni braços acaben de funcionar). A partir del setembre anirà a la llar i m'estava preguntant com ho fan allà...
Gràcies!
Gràcies!
Re: Com els adormen a la llar?
Holaa!!
Jo he treballat a diferentes llars i totes hu fan igual:
De 2 a 3 anys
- Posem matalassos al terra de la classe i els tapem amb les seves mantetes que porten de casa i es van dormint tots.
De mesos a 2 anys:
Els posem en una habitacio amb cunes i els anem vigilant. Jo hem sentava en una cadira a la porta de la habitacio fins que tot s'adormien..
Espero haber sigut dajuda!
Jo he treballat a diferentes llars i totes hu fan igual:
De 2 a 3 anys
- Posem matalassos al terra de la classe i els tapem amb les seves mantetes que porten de casa i es van dormint tots.
De mesos a 2 anys:
Els posem en una habitacio amb cunes i els anem vigilant. Jo hem sentava en una cadira a la porta de la habitacio fins que tot s'adormien..
Espero haber sigut dajuda!
Gràcies per la resposta! El meu tindrà 7 mesos. Això vol dir que no els adormen, no? Si no que esperen a que s'adormin solets? I si no ho fan? O els hi entra el xip llar i ho comencen a fer? 

A la llar d'infants que anava la meva filla a part dels matalassos, els hi possaven música relaxant.

A la que va l'Arnau els posen a dormir als llitets, inclús als de 2 i 3 anys i sí, agafen el ritme ràpidament, els primers dies triguen més a adormir-se, però després, normalment, és posar-los i ja es queden clapats, però no els adormen, no, els hi faltarien mans
.
.Re: Com els adormen a la llar?
Jo tinc el mateix dubte! Els meus s'adormen de dia en moviment tant a les hamaquetes com al cotxet. De nit també s'adormen sols.
Jo em plantejava intentar acostumar-los a que s'adormin sols a l'hora de la migdiada, però no se per on començar? Creieu que és millor que aprenguin a adormir-se abans de començar la llar?
Jo em plantejava intentar acostumar-los a que s'adormin sols a l'hora de la migdiada, però no se per on començar? Creieu que és millor que aprenguin a adormir-se abans de començar la llar?
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Jo soc educadora i el principal, és la rutina, l.hàbit de fer sempre el mateix i a la mateixa hora.
I donar el que els calgui, xumet, osset llençolet seu...
És important crear un clima relaxat i la música va molt bé, i la foscor també.
Cal veure que hi ha infants que els costa més, una ma a l.esquena o un ara a dormir, van fent efecte poc a poc., un conte abans de dormir, o un escolta la musiqueta i tanca els ulls van funcionant. El to debveu fluix i suau també ajuda.
Penseu que aquestes edats és molt necessari dormir, per tal que el cervell fagi repós i després segueixi per la tarda.
I donar el que els calgui, xumet, osset llençolet seu...
És important crear un clima relaxat i la música va molt bé, i la foscor també.
Cal veure que hi ha infants que els costa més, una ma a l.esquena o un ara a dormir, van fent efecte poc a poc., un conte abans de dormir, o un escolta la musiqueta i tanca els ulls van funcionant. El to debveu fluix i suau també ajuda.
Penseu que aquestes edats és molt necessari dormir, per tal que el cervell fagi repós i després segueixi per la tarda.
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Dir que hi hq varios mètodes però l.important és que l.infant se senti segur, estimat i propi protagonista de tot allò que va fent. Què be que ja dorms tu sol..
el meu fill a l'escola bressol 8que no era llar, no sé si hi ha alguna diferencia a part del nom) no s'adormia mai i algún cop que ho feia erea quan tots es despertaven ja i a les 5 quan l'anava a buscar encara dormia... una mica desastre. quan va començar P3 en una escola que feien migdiada (pq no totes en fan... després le vaig canviar d'escola i no en feien) la senyora del menjador que els anava a donar el dinar també els ajudava a fer la migdiada i cada dia es quedava amb el meu fill gronxant-lo fins que s'adormia, i se li adormia cada dia 20minuts ¡una meravella!
el marti va començar amb 7 mesos, i l'educadora a l'entrevista inicial ens va demanar com s'adormia a casa, i durant els primers dies d'adaptacio em mirava com ho feia jo (a coll passejant amunt i avall) i em van dir que durant els primers mesos seguien el "metode" de casa
ara a final d'any crec que veu el matalasser s'estira i ella li fa caricies, i s'adorm de seguida
ara a final d'any crec que veu el matalasser s'estira i ella li fa caricies, i s'adorm de seguida
Jo quan la meva peque va començar a anar a la guarde tenia quasi 6 mesos i també estava molt acostumada a adormir-se en braços, algun cop s'adormia soleta a l'hamaca, però no massa vegades, tot s'ha de de dir. I quan va començar a la guarde, em van explicar que durant el dia si s'adormia ho feien a les hamaquetes que tenien a la classe i que la migdiada si calia els primers dies fer-ho a les hamaquetes ho feien allà i la bressolava una mica, però de seguida va agafar el ritme i com que tenia la seva manteta i un dou-dou seu allà, també suposo que la olor li era familiar i va agafar el ritme molt ràpid. Al cap de poc temps de començar a la guarde ja s'adormia sola tant a les migdiades com a les nits, i sense cap plor!
Gràcies per la info! Em serveix per veure que no m'he de preocupar!!
- Meritxell77
- :: puça

- Entrades: 47
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:17 pm
Hola Catalanna!
Si tens confiança en la mestra del teu patufet no t'has de preocupar.
Jo sóc mestra d'una Escola Bressol Municipal de Barcelona (ara estic de baixa per maternitat). Per adormir als petitons anem trobant com vol fer-ho cadascú. Alguns necessiten acompanyament tocant-los l'esquena, o cantant d'altres s'adormen solets, d'altres s'adormen a l'hamaca i després els passem al llit.. Cada infant és un món i la nostra feina és, amb la vostra ajuda, anar trobant allò que fa sentir als infants més segurs i tranquils.
La gran majoria al cap d'un temps s'acaben adormint solets al bressol. I estic d'acord amb les companyes que t'han dit que els rituals els ajuden molt a situar-se i els traquilitzen molt.
Espero haver-te ajudat!
Petoneeets
Si tens confiança en la mestra del teu patufet no t'has de preocupar.
Jo sóc mestra d'una Escola Bressol Municipal de Barcelona (ara estic de baixa per maternitat). Per adormir als petitons anem trobant com vol fer-ho cadascú. Alguns necessiten acompanyament tocant-los l'esquena, o cantant d'altres s'adormen solets, d'altres s'adormen a l'hamaca i després els passem al llit.. Cada infant és un món i la nostra feina és, amb la vostra ajuda, anar trobant allò que fa sentir als infants més segurs i tranquils.
La gran majoria al cap d'un temps s'acaben adormint solets al bressol. I estic d'acord amb les companyes que t'han dit que els rituals els ajuden molt a situar-se i els traquilitzen molt.
Espero haver-te ajudat!
Petoneeets
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |