S'ha acabat la llet?????

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Meritxell77
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:17 pm

S'ha acabat la llet?????

EntradaAutor: Meritxell77 » dg. jul. 01, 2012 9:54 pm

Hola a totes!!!
Fa com mil anys que no escric per aquí.
El tema és que el meu patufet s'ha "destetat" sol... Des dels cinc mesos que vaig haver de donar bibes per que no s'engreixava.
I ara que ja té 8 mesos i mig i ja menja papilles durant el dia ja no vol el pit... I moltes nits s'adorm sense mamar també. Jo ja no noto la pujada de la llet però ell a la nit s'hi està una bona estoneta (excepte els dies que s'adorm sol).
M'agradaria seguir donant-li el pit però crec que no tinc llet... Que faig? Si utilitzo el tirallets varies vegades al dia creieu que podré tornar a produir més llet?
Em sap tan de greu...
Moltes gràcies a totes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: S'ha acabat la llet?????

EntradaAutor: Sonne » dl. jul. 02, 2012 9:08 am

Meritxell77 en aquest post parlem de lactància mixta, potser et servirà d'ajuda

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=14&t=28778

La meva opinió personal és que la lactància (sigui o no mixta) ha de ser fins que la mare i el bebé vulguin... en el moment en que el bebé (per la influència del biberó i AC...) perd l'interès pel pit no s'ha de forçar la situació. Amb això no vull dir que et resignis a deixar el pit ni molt menys, sino que li vagis oferint quan tingui gana, abans de les papilles i esperis a veure com reacciona, potser és només una etapa i en uns dies torna a mostrar interès, qui sap! si veus que de cap manera mostra interès jo deixaria que les coses seguissin el seu curs.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meritxell77
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:17 pm

Re: S'ha acabat la llet?????

EntradaAutor: Meritxell77 » dt. jul. 03, 2012 9:11 pm

Moltes gràcies Sonne!!!
M'Estudiaré aquest post!!!
Petoneeets
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: S'ha acabat la llet?????

EntradaAutor: carbasseta » dt. jul. 03, 2012 9:17 pm

Hola! Jo encara no he arribat a aquesta edat, però sí q m'havien dit q sobre els 8 mesos passen una època de desinterès pel pit. Si ell va mamant, per poc q sigui,supso q seguiràs tenint llet...ànims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::