potencials evocats
potencials evocats
Hola!
Amb la meva primera filla als 2 dies de l'hospital una infermera ens va recomenar fer una prova opcional perquè s'havia de pagar a part que es diu potencials evocats i es per valorar la capacitat auditiva. Al final no la vem fer. Ara amb la segona la pediatra va dir que a partir dels 3 mesos s'ha de fer que és protocol i normativa des de fa poc.
Les mares que heu tingut bebitos recentment, heu fet la prova?
Gràcies boniques!
Amb la meva primera filla als 2 dies de l'hospital una infermera ens va recomenar fer una prova opcional perquè s'havia de pagar a part que es diu potencials evocats i es per valorar la capacitat auditiva. Al final no la vem fer. Ara amb la segona la pediatra va dir que a partir dels 3 mesos s'ha de fer que és protocol i normativa des de fa poc.
Les mares que heu tingut bebitos recentment, heu fet la prova?
Gràcies boniques!
Re: potencials evocats
Hola,
la meva filla va filla va nèixer al març i tambè ens ho van oferir a la clínica com una prova opcional, aixi que no li vem fer. A la revisió dels 3 mesos no ens van comentar rès, el pròxim divendres 13 tenim la següent revisió, així que ho preguntare,
la meva filla va filla va nèixer al març i tambè ens ho van oferir a la clínica com una prova opcional, aixi que no li vem fer. A la revisió dels 3 mesos no ens van comentar rès, el pròxim divendres 13 tenim la següent revisió, així que ho preguntare,
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Ara és obligatòria (per sort!). Si no ho recordo malament, la sordesa té una incidència més elevada que cap de les malalties que es detecten amb la prova del taló, és important fer els potencials!
Al meu petit li van fer amb la prova del talo avanç de donar nos l alta despres del part. A l hospital de Manresa.
El meu fill va nèixer al setembre i també ens van dir que era una prova opcional però recomanable de fer. La vam fer a l'hospital de nens, al mes i mig de vida. La veritat és que és un moment i no és molest per al nadó.
Bones! nosaltres li vam fer per recomenació del pediatra quan el nen tenia una setmana. Va sortir tot ok. Crec recordar q ens van cobrar entre 60-70€.
La meva segona filla li van fer a l'abril, als pocs dies de néixer (li havien de fer durant les primeres 48 h però era cap de setmana i vam haver d'anar un altre dia) però no vam haver de pagar res (SS).
La prova no és gens molesta per cap dels dos, de fet no es va ni enterar. Em van dir que havia d'estar-se quieta, i amb una setmana de vida... doncs a la teta ;).
La prova no és gens molesta per cap dels dos, de fet no es va ni enterar. Em van dir que havia d'estar-se quieta, i amb una setmana de vida... doncs a la teta ;).
Doncs el meu té 5 mesos i no havia sentit ha parlar mai d'aquesta prova! Pot ser que li fessin a l'hospital sense dir-m'ho?? La del taló sí que li van fer...
A mi em van dir que s'havia de fer després del primer mes de vida... i hi havia un tope però ara no recordo bé si eren els 3 mesos o quan... Ho comento perquè veig que dieu que els hi van fer als pocs dies de vida 

- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
la meva filla va neixer fa dos anys a sant joan de deu i he de dir que aquesta proba alla ja la feien i gratuita.
es per detectar problemes de sordera
es per detectar problemes de sordera
La meva filla va neixer al març d'aquest any i li varen fer la prova abans de donar-no l'alta, ens varen dir que li feien a tots el nens, i va ser gratuita!
La Laia va nèixer fa 19 mesos i li van fer (va ser prematura de 30 setmanes de gestació).... crec que en aquell moment no es feia per protocol... és una sort que ara entri aquesta prova.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
La meva filla va neixer al desembre i li van fer una prova auditiva abans de sortir de l'hospital, però no ens van dir el nom, no sé si és la mateixa de la q parleu vosaltres!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

El límit d'edat per fer-la és únicament perquè cal que estiguin ben quiets. Jo hi vaig anar que el nen tenia tres mesos i va costar força perquè es movia una mica però al final ho vaig aconseguir.
Jo sóc de Muface i sóc de mútua (Asisa) però com que visc en un poblet, puc anar al pediatre al CAP. Allà em van fer el paper per fer la prova a la SS i gratuïtament. Al cap d'uns dies em van trucar dient que com que jo era de Muface i de mútua, els hi passarien la factura a Asisa i si no ho volien pagar em tocaria pagar-ho a mi. De moment no m'han dit res, o sigui que suposo que han pagat.
Jo sóc de Muface i sóc de mútua (Asisa) però com que visc en un poblet, puc anar al pediatre al CAP. Allà em van fer el paper per fer la prova a la SS i gratuïtament. Al cap d'uns dies em van trucar dient que com que jo era de Muface i de mútua, els hi passarien la factura a Asisa i si no ho volien pagar em tocaria pagar-ho a mi. De moment no m'han dit res, o sigui que suposo que han pagat.
Hola noies,
a la SS ho fan quan neixen.
A mi per la privada em van recomenar fer-ho i no l'hem fet. Ara hem canviat de pediatre, té 5 mesos i ens ha dit que li féssim i tenim hora la setmana que ve.
Jo pensava que si que era molest per la petitona! ja us diré
a la SS ho fan quan neixen.
A mi per la privada em van recomenar fer-ho i no l'hem fet. Ara hem canviat de pediatre, té 5 mesos i ens ha dit que li féssim i tenim hora la setmana que ve.
Jo pensava que si que era molest per la petitona! ja us diré
Per què serveix exactament aquesta prova? Per comprovar si té alguna deficiència autitiva lleu?
Jo als meus 2 fills 4 i 1 anys els hi fet,ens ho van recomanar a l'hospital i el pediatra tb
El meu petitó va neixer al juny del 2010 a la Mutua d Terrassa i navem per SS i lo van fer al segon dia d neixer!!! Totalment gratuita, li possen com uns cascos de musica durant una estoneta i ja ta. Tot va sortir ok!!!!
El meu li van fer als 2-3 mesos, la va demanar el pediatre del CAP, al hospital on va néixer no em van comentar res, el part va ser per mútua.
el meu fill va neixer a l'abril i li van fer aquesta prova totalment gratuita mentre erem a l'hospital,la mutua de terrassa.no ens van comentar res que fos opcional,simplement van dir que s'havia de fer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |