Pitets de plàstic prims (sense rus)
Pitets de plàstic prims (sense rus)
Tinc una pregunta d'aquelles que gairebé ni es mereixen un post, però vaja... La faig a veure si em traieu de dubtes!! Jeje
Resulta que el meu petit està començant amb la fruita j jo tan feliç li havia comprat un pitet de plàstic pensant que seria molt més fàcil de rentar. La meva sorpresa ha estat que traspassa i per tant no serveix de res (de fet em pregunto com s'atreveixen a vendre una cosa tan inútil..). Sé que existeixen pitets de plàstic rígids però tinc la sensació que han de ser incòmodes... Algú sap si n'hi ha de plàstic prim (tipus els de pintura però més petits) però que no traspassin?
Com sempre, gràcies!
Resulta que el meu petit està començant amb la fruita j jo tan feliç li havia comprat un pitet de plàstic pensant que seria molt més fàcil de rentar. La meva sorpresa ha estat que traspassa i per tant no serveix de res (de fet em pregunto com s'atreveixen a vendre una cosa tan inútil..). Sé que existeixen pitets de plàstic rígids però tinc la sensació que han de ser incòmodes... Algú sap si n'hi ha de plàstic prim (tipus els de pintura però més petits) però que no traspassin?
Com sempre, gràcies!
Re: Pitets de plàstic prims (sense rus)
Jo en tinc de plàstic prim, que em van regalar, però tot i que no traqspassen si menja fruita (i farientes també) regalima avall, avall i van a parar a la samarreta o als pantalons. Per mi millor amb rus que xupa, llavors s'ha de rentar però bueno... 

Jo en tinc de plàstic prim, que em van regalar, però tot i que no traqspassen si menja fruita (i farientes també) regalima avall, avall i van a parar a la samarreta o als pantalons.
aleshores afegeixo: pitet de plàstic prim que no traspassi.. amb butxaca per recollir el menjar que cau!!! cada cop més complicat

Hola, catalanna!
A mi em van regalar un parell d' aquest tipus (prims i amb butxaca) i els van comprar a l' Hipercor
A mi em van regalar un parell d' aquest tipus (prims i amb butxaca) i els van comprar a l' Hipercor
A mi els d'Ikea em van molt bé! Són de plàstic prim, màniga llarga, i tenen butxaca que reté tot el que li cau...
I com sé que no traspassaran, a la botiga?? Ostres a l'ikea hi vaig estar ahir.. El meu és de la marca skip
Hop i.. Moníssim però inútil!!
Hop i.. Moníssim però inútil!!
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Hola, a mi els que em van millor son els de la marca kushies, n'he vist a varies tendes de puericultura, aquests si que no traspassen. Els de l'ikea són similars però si que traspassen.
http://www.kushiesonline.com/Feeding-Kushies-s/12.htm
http://www.kushiesonline.com/Feeding-Kushies-s/12.htm
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Jo en tinc uns de plàstic però amb rus, que venien en packs de 2 al caprabo. Són força grans i van molt bé perquè no traspassa (el suc de les fruites o l'aigua o el que sigui), i sí, s'embruta la part del rus, però a la rentadora i ja està. I si no acaba de marxar jo trobo que és igual, perquè al cap i a la fi són pitets, tampoc cal que quedin perfectes!
A part, en tinc uns altres que són de plàstic molt primet, amb la part de butxaqueta per recollir (però que si es queda "massa plegada" tampoc serveix de res...), i diria que no traspassa el líquid, no ho sé perquè no els utiltzo gaire. Però són de la marca kiwisac i es troben a les botigues de puericultura (i potser a altres llocs també). Diria que no s'han de posar a la rentadora, perquè em sembla que es fan una mica malbé...
Espero que trobis els que et vagin bé!
A part, en tinc uns altres que són de plàstic molt primet, amb la part de butxaqueta per recollir (però que si es queda "massa plegada" tampoc serveix de res...), i diria que no traspassa el líquid, no ho sé perquè no els utiltzo gaire. Però són de la marca kiwisac i es troben a les botigues de puericultura (i potser a altres llocs també). Diria que no s'han de posar a la rentadora, perquè em sembla que es fan una mica malbé...
Espero que trobis els que et vagin bé!
Jo els vaig comprar de plàstic prim i amb butxaca al carrefour. Anaven molt bé però la meva ara no se'l vol posar 
Nosaltres no ens hem trobat mai que li traspassi el pitet, la veritat. Hem fet servir diferents, però quan vam començar amb les fruites, vam comprar els d'Ikea: un pack de dos de plàstic primet i un altre pack d'aquests que t'han dit que tenen mànigues i butxaqueta; aquests últims li anaven força grans, però ja ens va anar bé, perquè quedava tot tapat i no s'embrutava gens. Tot i ser prims no van traspassar mai i són molt baratets.
Més endavant, a una botiga de puericultura, vam comprar un parell de plàstic més gruixudet transparent amb veta de roba i molt bé també.
Més endavant, a una botiga de puericultura, vam comprar un parell de plàstic més gruixudet transparent amb veta de roba i molt bé també.
Amb els d'Ikea a nosaltres sí ens traspassava una mica. El que feia era posar-li a sota un de rus i a sobre el de plàstic, així el que traspassava ho empapava el rus però tampoc quedava tan brut com si li hagués posat directament i era més fàcil de rentar.
Ja ho diuen: a grandes males, grandes remedios.
Ja ho diuen: a grandes males, grandes remedios.
Jo en tinc de plàsitc, prims, amb rus a darrera i que no traspassen. I el més important, tenen un recipient a sota que s'enganxa amb botons, perquè hi caigui tot el que regalima o cau. No sé d'on és, ens els van regalar.
Els pitets de l'Ikea en teoria són impermeables sempre i quan segueixis les instruccions de manteniment. Ja que si no recordo malament en les instruccions avisen que desprès de cada rentada s'han de planxar sinò perden la impermeabilitat. La veritat és que no he fet la prova de que passa si no es planxen ja que el meu fill no els volia perquè li donaven molta calor amb les mànigues i per tant no els hem utilitzat gaire.
Nosaltres el que feiem era pitets grans de plàstic (en tenim uns que són tipus hule que desprès amb un cop d'aixeta queden perfectes) i posem la punta del pitet sota del plat, així no regalima res cap a baix i no cauen molletes, pensa que el nen té 3 anys i encara ho fem així, tipus pitet-estovalles.
Nosaltres el que feiem era pitets grans de plàstic (en tenim uns que són tipus hule que desprès amb un cop d'aixeta queden perfectes) i posem la punta del pitet sota del plat, així no regalima res cap a baix i no cauen molletes, pensa que el nen té 3 anys i encara ho fem així, tipus pitet-estovalles.
- ginko biloba

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Jo també faig servir els pitets de plàstic (sense mànigues) de l'Ikea, i van molt bé. No traspassen i porten la butxaca. Baratets. En quan al manteniment, no ho se. Sempre els he netejat amb aigua, sota l'aixeta, i no l'he planxat mai, però hem van molt bé.
Jo faig servir els de la marca kushies. Realment van molt i molt bé. En tinc 4 i els puc rentar tant amb una mica d'aigua sota l'aixeta com a la rentadora quan a uns quants dies que els faig servir. I porten butxaqueta!!
Doncs jo amb els de plàstic fins no me n'he acabat de sortir mai i sempre acabavem pringats fins a les orelles... El final vam comprar el rígid (el típic de la BabyBjorn) i oli en un llum !!! Ens va tan bé, que en tenim un per cada peque... Si que és veritat que quan són molt bebés no va massa bé ( bàsicament, perquè és més gros el pitet que el bebé), però a la que van tenir 6-7 mesets i vam començar amb les papilles, la millor compra !!!
- pirene1979

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
Heu vist uns que venen a l'Abacus, de roba impermeable i amb butxaca? Nosaltres hem descartat qualsevol altre pitet, tret dels que ens demanen a la llar (amb goma), des que hem descobert aquests. Són de la marca Bumkins, decorats amb dibuixos de l'artista Keith Haring. En tenim un amb mànigues i un parell sense, es renten a sota l'aixeta o a la rentadora, de seguida son secs... N'estem encantats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |