treure el bolquer

Els bolquers, el xumet..

Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: treure el bolquer

EntradaAutor: Takita » dj. jul. 05, 2012 9:41 am

Gràcies, raqueleta i nius! :ok:

Doncs, ahir al matí, quan el vaig deixar a la Llar li vaig comentar a la seva mestra i em va dir que "ja parlaria amb ell" (per a reforçar. Se l'estima moltíssim i li fa molt de cas) i li explicaria que a casa, ha de fer el mateix que allà, anar al lavabo a fer el pipí i la caca. A la tarda, va anar prou bé, només se li va escapar un; això sí, continuament li anava dient d'anar a la gibrella.
És que, a la Llar, inclús fa les migdiades sense bolquer i no se li escapa res!

nius, quan vam començar a treure-li, l'asseia cada ben poquet perquè en fes, però després ja hi anava tot sol, per això no li insistíem. Amb la caca, ja és una altra història. Quan comencem a veure que posa cares, l'agafem i hi anem corrent, perquè quasi no la demana mai.
Potser provo de comprar-li un reductor (el tamboret d'Ikea el tenim per a rentar-se mans i dents ;-))) ) a veure si li fa més gràcia.
Veig que en Pol està fet un campió! molt bé! :ok:
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. jul. 09, 2012 1:47 pm

Imatge

Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 09, 2012 2:10 pm

nius ha escrit:http://www.babycenter.es/toddler/ensenar_a_ir_al_bano/quitar-panales-en-3-dias/?src=btt&scid=es_es_bulletin_preschooler_preschooler

En fi, sense comentaris....

Quin riure! :-D "Quitar el pañal en tres días o menos" i després diu "Un mes antes de empezar:" :-D :-D :-D
"significa que durante tres meses, después de haber iniciado el método, tu hijo deberá ir desnudo de cintura para abajo cuando esté casa" :-D :-D :-D

Ah! i tenir orinals repartits per tota la casa :-D

Ai, ai, no té desperdici!
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 09, 2012 2:28 pm

:-D :-D :-D :-D :-D :-D

Sabeu què m'amoïna a mi??? La Txell té controlat el tema bolquer, però quan està desperta, clar... ara, és estrany el dia q no se li escapi algun o fent la migdiada o per la nit (li posem bolquer)... i a la reunió de l'escola van deixar clar q no volien bolquers... què passarà a l'hora de la migdiada, q no li posaran cap oi?? :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 09, 2012 3:13 pm

Ítaca, crec que no l'hi posaran. L'Arnau, fa les migdiades sense bolquer i no se li escapa; a la nit ja és una altra història, però no portem ni un mes des que vam començar.
Encara falten dos mesos i potser llavors no se li escapa, però si se li escapés, li posaran la roba de recanvi i ja està.
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. jul. 09, 2012 4:07 pm

Hola noies :content:

feia molts dies que no entrava al post :content:

Itaca, suposo que no li'n posaran i com diu la Takita si es mulla ja la canviaran.... de vegades penso que son massoques i que els agrada la feina extra de canviar llençols i mudes.... amb lo fàcil que és deixar fer....... però en fi.....

Takita, com ho porteu??

nius l'he fullejat per sobre i ja em fa mandra sols de llegir els titulars..... :-D :-D de tot en fan mètodes..... i de qualsevol cosa ja en diuen mètode ;-) I vosaltres com ho porteu?

La resta que feu? No dic noms, que segur que me’ descuido alguna..

nosaltres de moment molt be... ha costat fer el canvi de xip fins als 3 anys, però en un tres i no res ho ha tingut. Li continuo posant per la nit però des de abans de treure-li que ja no se n'ha fet cap.... suposo que tinc una mica de por de fer el pas (jo) i al mateix temps acabo l'estoc de bolquers de casa......
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: roseta1977 » dl. jul. 09, 2012 4:45 pm

Aqui teniu una entrada al blog de pediatria del CAP Poblenou que parla dels bolquers. http://cappoblenouics.wordpress.com/2012/07/09/adeu-bolquer/
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 09, 2012 6:35 pm

entrerius, molt bé per l'Omar! >.-<: me n'alegro molt! Doncs, nosaltres, ho portem més bé. Després d'uns dies de escapaments varis quan ja ho teníem controlat, li vaig comentar a la seva mestra i va parlar amb ell, dient-li que a casa havia de fer el mateix que a la Llar, que allà no se li escapa cap pipí (alguna caca, sí, si està molt distret) i fa la migdiada sense bolquer. Des d'aquell dia, molt bé, inclús demana de fer les caques.
Encara no portem ni un mes des que li vam treure definitivament, així que no està gens malament. Aquest cap de setmana, es va quedar adormit després de dinar i no li vaig posar bolquer i molt bé, cap escapament :ok: .

roseta1977, molt bo, l'article! gràcies per compartir-lo :ok:

Com aneu la resta, noies?
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. jul. 09, 2012 7:35 pm

Estic molt contenta, anem molt bé, millor del que em pensava! Les caques les demana totes, i els pipís gairebé. Sinó, l'he d'anar portant al lavabo "vatet" que en diu ell perquè si està distret se n'oblida, però he de rentar pocs calçotets.

Ítaca, potser d'aquí al setembre ja ho ha millorat, quina punyeta, però té raó l'Entrerius, sembla que els hi agradi haver de canviar nens mullats!

Takita que bé!!

Roseta1977 merci per l'enllaç, ara me'l miraré.
Imatge
Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 10, 2012 7:26 am

Nosaltres molt bé, ja no sé quantes setmanes fa que no tenim ni un sol escapament i que demana també totes les caques. Jo crec que... prueba suuuperaaaadaaaa!! (qui ho deixa això? ?-) ).
I el bolquer als matins està sec la majoria dels dies.

Nius, he llegit en diagonal el que has posat. Home, com bé ha dit la Takita, de tres dies res, has de començar temps abans i en realitat és com si triguessis tres mesos, perquè diu que durant tres mesos han d'anar despullats a casa. Fet i fet, triguen el que han trigat els nostres o més. :-D
Tinc pendent llegir l'entrada del blog de pediatria, segur que està millor.

Ítaca ha escrit::-D :-D :-D :-D :-D :-D

Sabeu què m'amoïna a mi??? La Txell té controlat el tema bolquer, però quan està desperta, clar... ara, és estrany el dia q no se li escapi algun o fent la migdiada o per la nit (li posem bolquer)... i a la reunió de l'escola van deixar clar q no volien bolquers... què passarà a l'hora de la migdiada, q no li posaran cap oi?? :ufs:

Dona, no t'hi encaparris, encara falta temps i sempre pots posar un bolquer a la motxilla per a la migdiada. Si li volen posar, perfecte. Si no li volen posar i se li escapa, ja li posaran la roba de recanvi.
Ara et dic, la Clara fa molt i molt que no dorm les migdiades amb bolquer i no té incidents, tampoc són tantes hores com a la nit...
aixamb
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dt. jul. 10, 2012 1:56 pm

Hola guapes!
Aquí una altra que s'apunta a l'aventura de treure-li el bolquer a la nena!!
Us explico... la Tíndari farà els dos anys a finals d'agost, i des que a la guarderia passat setmana santa van començar a treure els bolquers als més grans, que la posen a l'orinal perquè ho demana, es veu que la posen amb la seva amigueta i es peten de riure... des de fa un temps (va bastant restreta) que les caques les demana i suposo que li deu anar millor fer-ho assegudeta, perquè des que vam comprar l'orinal a casa que quasi totes les fa allà (alguna va a parar al bolquer, però no en són gaires). I des de fa un parell de setmanes ha començat a fer pipis a l'orinal, li encanta!!!!
El fet és que aquest cap de setmana ha començat a demanar-ho (pipi, pipi!) i amb la guarderia hem decidit de provar de treure-li a aquest cap de setmana! Com ho veieu?
M'he llegit el post sencer i m'ha anat bé per agafar idees de coses que no havia pensat jo soleta!
Imatge

Imatge
edae

EntradaAutor: edae » dt. jul. 10, 2012 4:31 pm

En Pau avui anava per casa en pilotes i tot sol (sense demanar-m'ho) se n'ha anat a fer un pipí a l'orinalet!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. jul. 11, 2012 3:48 pm

aixamb vaig coneixer una nena a qui li van treure amb 1 any i 7 o 8 mesos pq estava preparada. Dieun que les nenes són més precoces en aquest tema. Si tu la veus preparada, endavant :ok:

Itaca, no t'apresuris, tens encara quasi 2 mesos per endavant. Quan tingueu vacances ho podeu intentar....
Jo estic una mica amb el mateix: fa molts dies q bolquer sec, i aquests dies li demano si vol q el traiem per la migdiada, pe`ro diu que no. El que ens tira enrera és que amb l'arribada del Nil vagi enrera, per la qual cosa estem aguantant una mica.
Tot i així, moooooooooooolt bé (Raqueleta, ens unim al prueba superadaaaaaaaaaaaaaa -era del ramón garcia de que apostamos, no? :-D ), demana caques super bé i pipi quan es decideix a anar-hi tmb, pq recoi, el nen pixa poquet poquet (sort q les caques el motiven i llavors li surten 2 pipis jajajaja)

Edae, moooolt bé pel Pau!!!! Com seguiu?

Takita, i l'Arnau?

Entrerius, moooooooooooolt bé per l'Omar. Això de fer 3 anys va ser una barrera psicologica a superar :-)
Imatge

Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. jul. 12, 2012 8:42 am

aixamb, si tu la veus preparada, podeu provar. Nosaltres, abans de treure-li del tot, vam estar quasi bé un mes amb les calcetes d'aprenentatge, per a que s'acostumés a demanar i a anar a la gibrella.

edae, molt bé per en Pau! :ok:

nius, l'Arnau es lleva de la migdiada també amb el bolquer sec i tot i que a la Llar no en porta, a casa, els caps de setmana, sí que li posem i a la nit també. Esperarem una mica més per a provar de treure-li.

Doncs, nosaltres, prou bé, tot i que algunes caques, les demana de fer quan ja és massa tard, però anem millorant.
aixamb

EntradaAutor: aixamb » dl. jul. 16, 2012 9:28 am

Aquest cap de setmana li hem tret el bolquer a la Tíndari i no ha anat gens malament. El dissabte se n'hi van escapar 7 o 8, i en va fer també 7 0 8 a l'orinal, però és que ahir ja només se n'hi va escapar un!! Avui a veure com va a la guarderia! Li hem d'estar molt a sobre, perquè s'assegui a l'orinal a fer-lo perquè de tant en tant ho demana ella, però si està distreta no... però estem molt contents de com ha anat!!
Imatge

Imatge
edae

EntradaAutor: edae » dl. jul. 16, 2012 9:33 am

Nosaltres anem fent. Les caques les demana totes (tot i que quan avisa hem de còrrer perquè ja gairebé surt), i els pipis... Els demana força tots, i se'n sol escapar 1 o 2 cada dia.

Molt bé Aixamb, a veure si continua així!
Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. jul. 20, 2012 8:19 am

Com van aquests petits pixaners?
Jo tinc un dubte... i crec que en el fons l'única que dubta sóc jo, no la Clara.
Vam començar fa tres mesos i fa moltíssim que no tenim un sol escapament ni de pipi ni de caca.
El que em sorprèn és que des que li vam treure a la nit ha tingut pocs escapaments i ara deu fer com dues setmanes seguides o més que no fa pipi a la nit. Ella hi ha dies que protesta i no vol el bolquer, així que sembla que està preparada, però a mi em fa una miqueta de por, em sembla que potser és una mica aviat, tenia entès que trigaven més...
Ara vaig com boja per a trobar un protector de matalàs d'aquells plastificats i quan el tingui em sembla que farem el pas. Sabeu on el puc comprar? El necessito de mida 140x70. Fins ara tenia un protector de l'Ikea però no cobreix tot el llit ni es pot agafar a les puntes del matalàs, ja m'anava bé perquè era per casos puntuals de vòmits o per caques o pipis massa exagerats que s'escapaven del bolquer, ara si ha de dormir a pèl en vull un de gran...
aixamb

EntradaAutor: aixamb » dv. jul. 20, 2012 9:05 am

Amb la Tíndari seguim molt bé!! De fet des de dimarts que no se n'hi ha escapat cap!! La veritat és que estem molt sorpresos de que hagi anat tot tant ràpid, però no cantarem victòria, per si de cas... aquest dissabte estarem amunt i avall, o sigui que a veure com ho portem!!!
La mestra de la guarde diu de provar de treure-li fins i tot el de la migdiada, ja que s'asseca seca cada dia... no sé... I als matins portem tres dies que també la llevo amb el bolquer ben sec, però aquest encara m'esperaré una temporadeta....

Raqueleta i a un Alcampo o un lloc d'aquests? Normalment tenen bastanta cosa! Ja m'avisaràs on ho has trobat, per quan ho hagi de buscar jo! :-)
Imatge

Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. jul. 20, 2012 9:09 am

aixamb ha escrit:Raqueleta i a un Alcampo o un lloc d'aquests? Normalment tenen bastanta cosa! Ja m'avisaràs on ho has trobat, per quan ho hagi de buscar jo! :-)

Vaig mirar a Carrefour i només tenien de la mida 120x60. I ahir vaig mirar a Drim i només tenien de la mida 160x80!! Quina mida més estranya, no l'havia sentit mai, ja podien tenir altres mides també, no? ?-)
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dv. jul. 20, 2012 11:16 am

Raqueleta ha escrit:
aixamb ha escrit:Raqueleta i a un Alcampo o un lloc d'aquests? Normalment tenen bastanta cosa! Ja m'avisaràs on ho has trobat, per quan ho hagi de buscar jo! :-)

Vaig mirar a Carrefour i només tenien de la mida 120x60. I ahir vaig mirar a Drim i només tenien de la mida 160x80!! Quina mida més estranya, no l'havia sentit mai, ja podien tenir altres mides també, no? ?-)

Raqueleta hi ha una tenda a Sant Feliu de Ll. que venen matalassos i coses de puericultura. No sé si aquesta mida que busques la tindran però diria que tenien vàries. La tenda es diu Nanit.
Sort!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::