Abans de quedar-s'hi...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
marietavoladora
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 30, 2012 5:07 pm

Abans de quedar-s'hi...

EntradaAutor: marietavoladora » dl. jul. 09, 2012 3:26 pm

Hola noies! No sé si us passa però quan una ja s'ha decidit llavors sempre surten temes que et fan tirar enrere o agafar por. Bé la qüestió és que jo li vaig comentar a la llevadora (S.S) que començariem a buscar i em va explicar lo de l'àcid fòlic i em vaig fer la revisió de torn (que per la SS és citologia i para de comptar) i em va dir que tot ok. Però clar parlant amb altre gent i llegint per aquí doncs veig que si analítiques, ecografies... tinc conegudes que els han trobat pòlips o altres coses i jo penso: doncs a mi no m'han fet mai una eco per mirar si tot està bé. Ai no sé si estic massa aprenssiva o què... QUè heu fet vosaltres? Us heu fet fer proves?? O heu tirat "palante" i amb la manta al cap?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Abans de quedar-s'hi...

EntradaAutor: neuetes » dl. jul. 09, 2012 3:33 pm

Jo sempre m'he fet les revisions anuals ginecològiques pel privat on, a part de la citologia, et fan una eco vaginal (per veure la matriu i els ovaris), exploració manual mamària i eco mamària. T'he de dir que és la única cosa que faig pel privat (a part del dentista) per la resta vaig sempre a la SS.

No se, conec noies que s'han quedat embarassades sense trepitjar cap ginecòleg prèviament. Si vols estar més tranquil.la fes-te una revisió pel privat.
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

EntradaAutor: Onadora » dl. jul. 09, 2012 3:48 pm

Marietavoladora,
jo aniria a fer una eco per privat per estar més tranquila. No és per espantar-te, però la meva ex-llevadora de la S.s. em va dir que, amb 27 anys i intentant quedar-me embarassada "és normal que tinguis les regles irregulars, això són els canvis de temps...." no em va mirar res! Me'n vaig anar per privat a fer de nou la revisió i Ostres!! ovaris poliquistics! Em vaig indignar molt.
Si existeix un problema, quan abans el detectis, abans el tractaràs i abans tindràs la teva panxulina!!
Et desitjo molta sort!
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. jul. 09, 2012 4:05 pm

Jo de debo no entenc com a la SS no fan una simple eco vaginal amb la de coses que es podrien veure, ja que hi estas!!!

Jo tambe m'he fet sempre revisio privada un cop l'any, pagava 100 e i tenia cito i eco.

Com et diuen hi ha molta gent que no hi pensa pas pero jo trobo que no esta de mes.

Conec una noia que tenia un mioma sense saber-ho i quan s'hi va quedar va haver de fer repos quan es podria haver solucionat sense problema.
ems2012
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

EntradaAutor: ems2012 » dl. jul. 09, 2012 4:10 pm

Hola noies! Em sembla molt bé la idea d'aquest post!

marietavoladora: jo penso que pel tema del embaràs és bastant recomanable apuntar-se a una mutua i poder tenir metges privats que sempre et controlen més i pots "exigir" el que necessitis, sense haver d'esperar massa que això desespera! per 40-50€/mes pots trobar de bones. Aixo si t'hauràs d'apuntar un o dos messos abans de quedar-t'hi pq t'entri el part. A mi a la S.S em van dir: l'any passat et van fer una revisió, oi? Doncs ja esta.

onadora: jo tb tinc SOP. a diferencia que a tu m'ho van trobar als 17 anys ara en tinc 27. Vaig pendre yasmin 9 anys i aquest l'he deixat. De moment nomes 2 regles en 3 mesos, la última m'ha saltat tot un mes! Estic preocupada a veure com ho podré calcular. No acabo d'entendre pq et van receptar diane, realment se't va regular despres d'aquests 6 messos?

una abraçada!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. jul. 09, 2012 5:57 pm

Quan vam decidir anar a buscar el <:-< vaig anar a un ginecoleg privat per assegurar-me que tot estava ok, em va recomanar que deixes de pendre les pastilles anticonceptives i prengues àcid fòlic durant 3 mesos i passat aquesta mesos ja podria començar a buscar. Vam tardar un mes a quedar-nos i tinc un nen preciós de 6 mesos.
Olguiky
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. jul. 09, 2012 6:17 pm

neuetes ha escrit:Jo sempre m'he fet les revisions anuals ginecològiques pel privat on, a part de la citologia, et fan una eco vaginal (per veure la matriu i els ovaris), exploració manual mamària i eco mamària.

Les meves revisions són iguals! I a la de l'any passat (sempre hi vaig durant les vacances, per no haver de demanar festa a la feina) li vaig comentar que a partir de juny aniríem a buscar la criatura. Em va donar unes pastilles d'àcid fòlic, iode i vitamines. Em va dir que comencés a prendre-les un parell de mesos abans de començar-ho a intentar (encara que estigués amb l'anticonceptiu hormonal). I res més. Torno a tenir la revisió anual a finals d'aquest mes... a veure si em fa fer alguna coseta més... però de moment, això és tot.
lilianna
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

EntradaAutor: lilianna » dl. jul. 09, 2012 6:21 pm

Hola,

Jo també anava a la SS, fins la última vegada, que vaig anar pagant. Li vaig comentar que ens hi voliem posar al setembre. Amb la eco vaginal em va comentar que tinc l'úter arcuat (forma de cor), cosa que evidentment, mai m'havien dit. En ppi no suposa un problema per quedar-s'hi, però si que és bo saber-ho ja que a vegades pot ser causa de parts prematurs, jo crec que val la pena pagar i tenir una revisió més completa!
Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. jul. 09, 2012 6:45 pm

Bones!!

Jo també he anat sempre al ginecoleg privat, i com totes t'han dit em fan una citologia, una ecografia, i una exploració mamària sempre (quan anava pagant em feien una visita més complerta, ara que vaig per mutua és més escueta, però això si que m'ho fan), i no en tenia ni idea que a la SS, no en fan d'eco ja que ho veig super important per veure que tot esta bé, o que tens un mioma i s'ha de controlar (com el meu cas) a que tens un petit pòlip a la matriu i s'ha de treure per previndre (com es el cas de ma germana).. coses "sense importància" però que poden convertir-se en importants, a més de qualsevol altra cosa que us dificulti l'embaràs i si no ho saps no pots solucionar-ho...

Si no t'han fet mai una eco jo aniria a fer-la, per salut i per quedar-te més tranquil·la. Almenys jo ho faria!!! :ok:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ninoia » dt. jul. 10, 2012 8:29 am

hola!
Jo també he anat per mútua/privat sempre, des d'abans de l'embaràs, perquè les revisions són més complertes i com que tinc antecedents familiars de malalties amb les que he d'estar alerta però també tinc amigues que han anat per la seguretat social i en general n'estan contentes, però jo sé que amb les poques proves que fan actualment tant abans com durant l'embaràs, jo no hagués estat prou tranquila.
A mi a part de les proves que ja t'han dit (citologia, eco vaginal, exploració mamària, recomanació àcid fòlic...) també em van demanar uns anàlisis de sangs complerts!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. jul. 10, 2012 12:01 pm

Ah si les analisis tambe!!! Per si et faltes ferro per exemple.
PETITA31
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dc. març 30, 2011 8:18 pm

EntradaAutor: PETITA31 » dc. jul. 11, 2012 10:20 pm

En el meu cas em vaig fer una revisió sencilla per la seguretat social (citologia + anàlisis de sang normal). Pero parlant amb la meva mare no recordava si havia passat la varicela i altres enfermetats viriques. Aixi que vaig tornar al CAP, ho vaig comentar i em van fer un altre anàlisi. Gràcies això vaig saber que tenia els antícosos de la varicela però que no havia passat la toxoplosmosi.
Per la mútua, em van fer una ECO vaginal i un cultiu del fluxe.

Crec que no està de mes fer-te una revisió i exploració al principi per descartar coses.
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dj. jul. 12, 2012 8:20 am

En el meu cas, intento fer-me una revisio ginecologica cada any que implica citologia i ecografia. I cada 2 anys em faig una anàlisi de sang però perquè tinc tendència a tenir alt el col·lesterol i és per anar-ho controlant.

A partir d'aqui, jo vaig anar al febrer insinuant que de cara a l'estiu ens hi possaríem, i em va dir que deixés les anticonceptives i que si jo volia que tornès per a que em receptés àcid fòlic. No he tornat, ja mo he comprat jo (s'ha de dir que tinc amigues farmacèutiques) i estem en ello.... :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::