bebe de 6 mesos i la fruita
bebe de 6 mesos i la fruita
Hola maques
Aviam, que vaig una mica despistada.
L'Ona el dia 3/07 va fer 6 mesets. Ja portava un mes amb els cereals sense gluten, i em van dir de començar amb la fruita. Per la meva sorpresa tot va anar rodat. EL primer dia que la va provar, va menjar con 10 cullardes seguides, i cada 5 dies anavem introduint una fruita i sempre li agradava i s'ho menjava tot. Ara, fa uns dies , potser ja una setmana que ha començat amb les dents. I no se si te quelcom a veire, pero no conseguim que mengi des de fa 3 dies, més de 3 cullarades seguides a la fruita.
Es això normal!? Que m'ho expliquin les mamis veteranes amb això.
Mil gracies!
Aviam, que vaig una mica despistada.
L'Ona el dia 3/07 va fer 6 mesets. Ja portava un mes amb els cereals sense gluten, i em van dir de començar amb la fruita. Per la meva sorpresa tot va anar rodat. EL primer dia que la va provar, va menjar con 10 cullardes seguides, i cada 5 dies anavem introduint una fruita i sempre li agradava i s'ho menjava tot. Ara, fa uns dies , potser ja una setmana que ha començat amb les dents. I no se si te quelcom a veire, pero no conseguim que mengi des de fa 3 dies, més de 3 cullarades seguides a la fruita.
Es això normal!? Que m'ho expliquin les mamis veteranes amb això.
Mil gracies!
Re: bebe de 6 mesos i la fruita
Es normal! Li deu molestar la boca, a part de la calor.
La meva filla normalment es menja molt be la fruita, però te dies (a vegades molts dies seguits) que no la vol, ni crua ni en compota, però passats uns dies tot torna a la normalitat.
Quan mes ho ha fet, ha estat quan li estan a punt de sortir dents o quan ha agafat un constipat una mica fort. LLavors sol menjar un yogurt i passats uns dies tornem a menjar fruita com si res.
La meva filla normalment es menja molt be la fruita, però te dies (a vegades molts dies seguits) que no la vol, ni crua ni en compota, però passats uns dies tot torna a la normalitat.
Quan mes ho ha fet, ha estat quan li estan a punt de sortir dents o quan ha agafat un constipat una mica fort. LLavors sol menjar un yogurt i passats uns dies tornem a menjar fruita com si res.
I tant que és normal. Tinguis paciència que aixó de l'AC no és una ciència exacta, té molts alts i baixos i has de ser flexible.
El meu petit avui fa 6 mesos i ja m'ha dt la pediatra que d'aqui una setmana començi amb la fruita, tinc un dubte!
Primer tinc que començar per berenar, donar-li 1/2 suc de taronja i cada 3 dies introduir-li una fruita, per exèmple 1/2 taronja i 1/2 pera i el cap de tres dies tinc que afegir una fruita nova ( 1/2 platan) o nomès la taronja amb el platan ? o tot junt?
Primer tinc que començar per berenar, donar-li 1/2 suc de taronja i cada 3 dies introduir-li una fruita, per exèmple 1/2 taronja i 1/2 pera i el cap de tres dies tinc que afegir una fruita nova ( 1/2 platan) o nomès la taronja amb el platan ? o tot junt?
Tutty, pots fer-ho una mica com vulguis. Tot junt o anar fent només una fruita amb el suc... tot depen de lo golafre que sigui el nen. Potser només amb dos fruites et surt poca. Prova-ho. Pero es igual de bo començar d'una en una ( de fet millor per descartar possibles al.lergies) com ficar més.
Jo volia fer d'una en una, pero per la meva sorpresa l'Ona la devora i vaig tenir que posar més fruites.
Jo volia fer d'una en una, pero per la meva sorpresa l'Ona la devora i vaig tenir que posar més fruites.
Ho provare de fer-ho totes les fruites juntes, la semana vaig provar la babycook, vaig fer compota de 1/2 poma i em va sortir molt poquet.
hola, avui he començat per berenar a donar-li un suc de 1/2 taronja al peke, te 6 mesos. Les primeres cullerades molt bè, desprès ja ha començat a plorar i fer cara de fàstic, al final l'hi he donat tot i una miqueta d'aigua. Que feu vosaltres quan no en volen més ? Al cap d'una hora l'hi he donat un bibi de 210 perque no hagues aguantat fins les 20:00
Doncs quan no volen més, no volen més i punt. Teta al cap d'una estoneta o bibero. Que no es tracta de que es passi gana.
Per cert tutty, no cal que cada cop que escrius un missatge diguis l'edat del teu nen. Només que ho diguis una vegada, ja esta bé.. perquè sempre som les mateixes que opinem, les que llegim els fils. Merci!
Per cert tutty, no cal que cada cop que escrius un missatge diguis l'edat del teu nen. Només que ho diguis una vegada, ja esta bé.. perquè sempre som les mateixes que opinem, les que llegim els fils. Merci!
Tutty, potser el suc de 1/2 taronja no li ha acabat d'agradar!
Jo a la meva filla, sempre li faig la fruita de dos o tres fruites diferents. La fruita amb taronja es la que menys li agrada.
Prova demà de posar-hi poma o platen amb la taronja a veure si li agrada mes.
Tot es questió d'anar provant coses a veure que li agrada mes.
Al principi es complicat, per què hi ha nens que no els agrada la fruita, tingues pasciència i ves-li provant papilles diferents o compotes.
Jo a la meva filla, sempre li faig la fruita de dos o tres fruites diferents. La fruita amb taronja es la que menys li agrada.
Prova demà de posar-hi poma o platen amb la taronja a veure si li agrada mes.
Tot es questió d'anar provant coses a veure que li agrada mes.
Al principi es complicat, per què hi ha nens que no els agrada la fruita, tingues pasciència i ves-li provant papilles diferents o compotes.
Nur79, es el costum de posar l'edat del peke.
He comensat a donar-li la fruita, es menja 2 cullerades i plora, potser no li agrada. Ell distrec amb joguines i aconsegueixo que menji 2 cullerades mes, pero qian plora li cau la llagrima, pobret. Vull que s'acostumi a menjar fruita, puc barrejar-li una mica de cereals per canviar el gust?
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
tutty29: A nosaltres ara fa uns dies que ens passa el mateix. Menjava bastant bé la fruita i ara directament no en vol. He provat de donar-li només un tipus de fruita,despres he provat fer-li compota i res es menja dues cullerades i prou. A més a més em marxat un dies fora i els potitos de fruita no li agraden........
jo crec que és molt normal. A la Jana li ha passat algunes vegades. Normal! Quan a mi em fan mal els queixals... no hi ha qui em suporti!! i a apart aquesta calor.. !!!!
insuportable...
insuportable...- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Pots anar provant diferents fruites per separat, i ara amb aquesta calor que siguin més fresquetes. També pots provar de donar-li algun tros de fruita ben gran perquè experimenti i la xucli. El melo, per exemple va molt bé!
Edito: veig q ja ho vaig dir en una altra entrada... Sento si sóc pesada, però com q a la meva li agrada així...xD
Edito: veig q ja ho vaig dir en una altra entrada... Sento si sóc pesada, però com q a la meva li agrada així...xD
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Cdada dia per berenar quan li donu la fruita es plora a plorar, pero cada dia igual.
Havia pensat donar-li uns quants dies el bibi de llet i despres tornar amb la fruita, que en penseu ?
Havia pensat donar-li uns quants dies el bibi de llet i despres tornar amb la fruita, que en penseu ?
Tutty29, a mi no em sembla mala idea, poc a poc, sense obligar. Igual d'aquí una setmana torna a sentir curiositat per la fruita!! Com ja diuen, això de l'AC no és una ciència exacta i hi han nens que no la volen fins més endavant dels 6 mesos...la meva nena, en particular, no va menjar "bé" fins els 8 mesos...
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |