Taques massa d'hora

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
muc
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Taques massa d'hora

EntradaAutor: muc » dt. jul. 10, 2012 8:22 pm

Bon vespre noies,

la veritat és que no sé per on començar. Fa dies que dubto si escriure o si no, però començo a estar tan feta un embolic que he pensat que potser podrieu ajudar-me.

Aquest cicle està sent tot estrany. Normalment els meus cicles són de 30-31 dies, mai n'he tingut cap de menys de 29. En tot cas s'han allargat un dia o dos més, per estrès, etc. Aquest cicle vaig començar a tacar el dia 22. Primer només era fluix amb filets marrons, o bé fluix marró directament. Després va passar a tacar una mica, normalment només el paper de wc. Al principi vaig pensar que potser es tractava de la famosa implantació. Després va minvar un dia molt i gairebé no tacava gens. L'endemà ja era més. I avui, a dia 27 segueixo tacant. Durant el dia almenys. Ara el paper de wc estava blanc. No sé què és i em neguiteja. Portem des del gener de 2011 buscant i tot el que hem trobat de moment són 2 avortaments, molta por i moltes llàgrimes.

A què es pot deure que la regla s'avanci tant? D'altra banda, no puc acabar de creure'm que sigui la regla.. Normalment si taco un dia abans que comenci, sempre va a més. De fet m'acostuma a venir la regla força de cop. Algun cop, però, si que és veritat que el dia abans he tacat una miqueta. De cap manera però em passo dies tacant ara si, ara no.

Bé, gràcies per llegir el rotllasso! :-()-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Taques massa d'hora

EntradaAutor: neuetes » dt. jul. 10, 2012 8:53 pm

A mi alguna vegada m'ha passat (poques) de tacar una setmana abans que em baixés del tot la regla. En tot cas, que estàs a dia 27 del cicle? Jo m'esperaria fins al 30 a veure que passa, si t'acaba de baixar o no i si no, doncs em faria un TE. A veure què et surt.
I si estàs molt preocupada, truca al gine i li comentes.

Molta sort.
virolai
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dc. jul. 11, 2012 8:30 am

Hola, Muc, et recordo del post de l'avortament. Jo estic igual que tu. Vaig començar a tacar dijous passat, a 9 dies de la regla. Marronet, de vegades més, de vegades menys, i ahir ja no tacava. Jo no taco MAI abans de la regla, si taco ja em ve directament. Però t'explico: en els meus dos embarassos (que no van evolucionar) vaig tenir sagnat d'implantació, i va ser exactament això, començar a tacar abans d'hora. A mi la regla se'm pot arribar a avançar 7 dies comptant un cicle de 28, perquè ovulo força aviat. Però mai em ve amb més de 7 dies d'avançament. I quan m'ha passat que he tacat marronet una miqueta tants dies abans, ha estat implantació. No et vull donar falses esperances, perquè cada dona és un món, però jo ara mateix estic igual i esperant que arribi divendres perquè no em vingui la regla i dilluns per fer-me el TE, que és el dia que m'he posat de límit. Jo estic convençuda que estic embarassada, perquè en mi aquest símptoma ha estat inequívoc les altres vegades. Les noies que taquen uns dies abans de la regla normalment van tacant fins a la regla, no se'ls interromp. Però vaja, tot pot ser i potser dilluns em foto la patacada.

L'altre dia vaig buscar informació sobre el sagnat d'implantació i acostuma a tenir lloc uns 10 dies després de l'ovulació, i com que jo em faig TO, em quadra perfectament; vaig començar a tacar 10 dies clavats després i m'ha durat 5 dies. No tinc més símptomes, però no m'hi vull obsessionar. Una mica de mal de pits, però podria ser per la regla (no em fan mai mal els pits abans de la regla, però de vegades sí alguna punxadeta).

Espero que sigui un bon senyal per a tu i que aquesta vegada tot vagi la mar de bé.
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. jul. 11, 2012 8:56 am

No sé què pot ser, però jo no busco (per tant descartada implantació) i el mes passat em va passar igual... Jo sóc molt puntual, cada 28 dies, o com a molt 30... però el mes passat em va venir als 22. Del 22 al 26 vaig estar tacant sols el paper, quan m'aixugava, i després, ja em va venir com sempre (bastant més forta inclús). És cert q estic molt nerviosa, i potser això va fer q s'avancés, o simplement la calor...
Jo estic a l'espectativa aquest mes... depèn de quan em vingui, aniré a la gine ...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
muc

EntradaAutor: muc » dc. jul. 11, 2012 9:22 am

Hola noies!

Moltes gràcies per les vostres respostes. Pel que veig pot ser qualsevol cosa i com sempre, haurem d'esperar... Doncs esperarem :-o00m

Virolai, moltíssima sort! No saps les ganes que tinc de llegir-te cantant el teu positiu i que TOT - finalment - vagi bé!
virolai
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dl. jul. 16, 2012 9:44 am

Hola, noies, encara que fa dies que aquest post està esmorteït volia informar-vos que en el meu cas les taques massa d'hora sí que van ser la implantació, perquè aquest matí m'ha sortit el TE positiu. Ara l'important és que tiri endavant, així que m'ho prenc amb totes les reserves del món fins que veiem que avança correctament.

Petons i sort a totes.
muc

EntradaAutor: muc » dl. jul. 16, 2012 10:30 am

Virolai!! Felicitats!!! :love:

En el meu cas no; les taques van durar gairebé deu dies i es van acabar convertint en una regla molt estranya. Ho escric per "resoldre" una mica la consulta, ja que sovint, quan consulto el sp, em pregunto com devien acabar segons quines situacions.
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 16, 2012 12:21 pm

Enhorabona Virolai!

Muc, jo avui estic a dia 23, i de moment, a part de començar amb les molèsties fa un parell de dies o tres, no ha fet acte de presència. A veure si aquest cicle torno a la normalitat i lo del passat va ser una cosa puntual :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
brétema
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 1:24 pm

EntradaAutor: brétema » dj. jul. 19, 2012 1:32 am

Això de les taques marrons abans de la menstruació, no pot ser qüestió de tenir la progesterona una mica baixa? A mi això mateix que tu descrius, Muc, m'ha passat de vegades i la raó és/era aquesta.
Imatge
muc

EntradaAutor: muc » ds. jul. 21, 2012 1:01 pm

Gràcies Brétema per la resposta. En el meu cas no pot ser, perquè justament prenia progesterona quan vaig començar a tacar. Ara me l'han treta. Em van dir que potser fins i tot havia estat massa progesterona.. En qualsevol cas, un cicle molt estrany, ja que les taques al cap de 10 dies es van acabar convertint en regla i la regla ja fa més d'una setmana que dura, quan normalment no em dura mai més de 5 dies (3 de regla forta i 2 de restes)... Aix, quin cicle més raro!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::