treure el bolquer

Els bolquers, el xumet..

Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: treure el bolquer

EntradaAutor: Raqueleta » dv. jul. 20, 2012 11:22 am

vicky1983 ha escrit:Raqueleta hi ha una tenda a Sant Feliu de Ll. que venen matalassos i coses de puericultura. No sé si aquesta mida que busques la tindran però diria que tenien vàries. La tenda es diu Nanit.
Sort!!

Gràcies, em queda molt lluny com per a anar-hi expressament però gràcies de totes formes! :ok:
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

EntradaAutor: xinxineta » dv. jul. 20, 2012 11:23 am

Hola mares de pixaners i caganers!!

doncs aqui una altre mare novata amb aquest tema. El meu fill es diu guillem i te 2 anys i 4 mesos. Avui es el tercer dia sense bolquer i ho portem com podem. El problema que tenim es que esta acostumat afer pipis petits i molt sovint, i clar no donem l'abast per ferlos tots a l'orinal. TEma caca, al mati le acostumat al aixecarse i ben esmorzat a asseures al orinal i fer caca, pero durant el dia si en te tampoc no ho ha demanat. Se de nens que amb dos o tres dies n'han apres, i tenia l'esperança que en guillem fos un d'ells, pero veig que ens haurem d'armar de paciencia i mudes de roba, i anar aprenent. SAbeu si es bo insistir en si vol fer pipi, o val mes portarli cada estona a seure al lavabo?? Quant es fa pipi al cim, se li ha d'explicar que no s'ho ha de fer al cim, que ho ha de demanar, o val mes no insistirli gaire?? Jo el que veig , es que esta molt mes nervios i irritat des de que li hem tret el panyal, o almenys jo o assoscio a aixo.
Buenu, com dic , agafar aire i anims...
Imatge

Imatge
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dv. jul. 20, 2012 2:39 pm

a mi em sembla que no val la pena passar per tot això xinxeta, si esperes uns mesos més segur que estarà més preparat i no ho passareu tant malament ni ell ni vosaltres. encara és petit...li queda tot un curs abans de p3 no?
nosaltres li varem treure a la mateixa edat que tu ho estàs intentant però perquè ella ens ho demanava, no volia portar bolquers... al cap de poc no en volia per la migdiada i ara ja no en porta ni a la nit, farà els tres a l'octubre.
jo no el renyaria perquè se li escapa, jo a la meva si li passava per exemple li deia: no passa res, ara canviem la roba i ja està, a la pròxima ja ens ho avisaras, oi que si?
ara que ella si se li escapava li sabia com greu, es posava a plorar... he vist alguns que inclús riuen.. però potser és perquè encara no és el seu moment...
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 21, 2012 2:53 pm

Raqueleta ha escrit:Ara vaig com boja per a trobar un protector de matalàs d'aquells plastificats i quan el tingui em sembla que farem el pas. Sabeu on el puc comprar? El necessito de mida 140x70. Fins ara tenia un protector de l'Ikea però no cobreix tot el llit ni es pot agafar a les puntes del matalàs, ja m'anava bé perquè era per casos puntuals de vòmits o per caques o pipis massa exagerats que s'escapaven del bolquer, ara si ha de dormir a pèl en vull un de gran...

L'Arnau també té un llit d'Ikea de 140x70 i el que hem fet és comprar un protector (d'aquells plastificats que a dalt són de tovallola, suposo que et refereixes a aquests, oi?) de llit individual "normal" de 80; com que és més gran li agafem bé sota el matalàs i ens fa el servei.
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. jul. 21, 2012 4:56 pm

Gràcies Takita! En vaig trobar un a una botiga del barri...

Aquesta nit la Clara ha dormit ja sense bolquer, sí que sembla que està preparada i que qui té més recances som nosaltres...
Ara, ha estat la nit més rara en molts i molts mesos... i a sobre aquesta nit passada estava sola, així que encara millor!
Cap a la una sento que rondina i amb por per si s'ha fet pipi vaig a veure-la i està dormint però inquieta. Al moment obre els ulls però ni em veu, s'aixeca i es posa a caminar cap a la paret, estava sonàmbula! L'he agafat per a que no es donés un cop, llavors ha fet el gest d'estirar-se al llit, però a terra, l'he portat fins al llit i s'ha estirat.
Una estona després ve cap a mi i em demana aigua i en beu com si li anés la vida, no sé si té relació amb l'episodi anterior. De fet, no tinc del tot clar si estava desperta o dormida.
Llavors penso que tanta aigua no és bona idea i li pregunto si té ganes de fer pipi, diu que no, al moment s'asseu al terra i comença a fer pipi. Aquí s'ha mullat i ha començat a plorar, potser és en aquest moment quan s'ha despertat i ha estat conscient del que passava. Doncs res, neteja-la, canvia-la i un altre cop al llit, i després a netejar el lavabo.
Aquest matí quan s'ha despertat ha dit que volia anar a fer pipi al lavabo brut (o sigui que d'això se'n recordava).
A veure com anirà a aquesta nit però avui, tot i ser una nit moguda, tècnicament no se li ha escapat al llit! ;-)
neus10
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dg. jul. 22, 2012 8:53 pm

Hola noies!
Doncs aquí una altra mare totalment nova amb el tema. Nosaltres vam començar ahir i la veritat és que no ens podem queixar. Ahir va fer dues caques a l'orinal haven-t'ho demanat ella però avui no n'ha fet. També haig de dir que ens hem passat casi tot el dia a casa d'uns amics que tenen piscina i ella ha estat casi tota l'estona a dins de l'aigua i pràcticament no ha volgut menjar. Ha fet forces pipis a l'orinal i algun que se li ha escapat (tot just és el segon dia!).
De fet, portàvem unes 2-3 setmanes jugant amb el tema: amb les nines, quan jo anava al wc ella venia, ella feia veure que feia pipi baixant-se els pantalons i després agafava una mica de paper de wc i s'aixugava... finalment ens vam decidir o bàsicament ens vam mentalitzar molt i fet!
Hem insistit molt en anar al wc i sentar-la a l'orinal. Algunes vegades feia pipi però d'altres no. Demà anirem a la llar i a veure com funciona.
Una pregunta. A la nit ella encara porta bolquer i jo li poso després de sopar. Li dic que anem a fer un últim pipi i llavors li poso. A les que encara feu servir el bolquer per dormir, quan li poseu? Abans o després de sopar? I pel altra banda, quin bolquer feu servir? El normal o el tipus calceta?
||*||
Imatge

Imatge
aixamb
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. jul. 23, 2012 9:05 am

Hola!
Raqueleta, com han anat aquestes dues nits?
neus10, nosaltres portem tot just una setmana sense bolquer! I la veritat he de dir que està ananat genial!!! Aquest cap de setmana no hem parat i ella ho ha portat molt bé! Pel que fa al bolquer de la nit, jo els primers dies li posava quan li posava el pijama, després del bany, i abans de sopar, pensava que ja havia estat moltes hores sense i tampoc li feia mal i es podia relaxar una mica més, però aquests últims dies ja li he posat després i súper bé! Per cert, ja no el porta ni per les migdiades!
Imatge

Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. jul. 23, 2012 9:33 am

Doncs la nit de dissabte sí que va haver mullader, bé, el matí de diumenge. Ella portava com dos caps de setmana que em venia a despertar quan tenia pipi, es despertava, es quedava jugant i quan tenia ganes de fer pipi, em venia a buscar. Ara que no du bolquer va i no m'avisa... :ufs:
Vaig obrir els ulls que eren gairebé les 9.50h i vaig pensar que era estrany que no m'hagués dit res i me la trobo desperta i estirada al llit però estava tot mullat. Li vaig dir que això no podia ser, que ens havia d'avisar si volia fer pipi, que si se li escapava no passava res però que ens havia d'avisar de seguida, que no podia ser que estigués allà amb tot mullat.
Avui bé, també és cert que entre setmana es desperta abans i són menys hores, va fer l'últim pipi sobre les 21.15h i ha aguantat fins les 7.30h. :ok:
Per al cap de setmana que ve m'hauré de posar el despertador, sempre confio que ella em despertarà, com fa des de moltíssim temps, però sempre et trobes sorpreses... a mi ja m'està bé dormir fins les 10h però si ha de suposar que es faci pipi a sobre no!
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dv. jul. 27, 2012 1:50 am

Raqueleta, com porta la Clara el dormir sense bolquer?
I les i els altres, com portem els bolquers en general?

Nosaltres seguim molt bé (de fet, crec que ja és un tema superat durant el dia) i algun dia li he demanat si volia fer la migdiada sense bolquer i ha dit que si. En general ha anat bé, menys un dia que va fer la gran pixada. Però no ens hi amoinem més, perquè amb l'arribada del Nil i el possible retrocés, crec que seria pressipitar-nos. Que es dóna, perfecte. Que no, doncs esperarem una mica.
Imatge

Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. jul. 27, 2012 7:41 am

nius ha escrit:Raqueleta, com porta la Clara el dormir sense bolquer?

Doncs molt bé, no hem tornat a tenir cap escape. Ara a veure durant el cap de setmana, crec que em posaré el despertador per si de cas, que si confio que ella em despertarà quan tingui pipi (com de fet havia fet fins la setmana passada) igual se li torna a escapar...
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dl. jul. 30, 2012 12:25 am

Bones! Torno un altre cop per aquí. Vam estar 3 setmanes fa un parell de mesos o 3 sense bolquer i no va haver manera. En tants dies, nomès 3 pipis a l'orinal... així que li vam tornar a posar.
Ara ja porta uns quants dies que diu que no vol bolquer, que vol portar els calçotets. Quan té pipi no ho vol fer al bolquer i s'aguanta...Però si li poso a l'orinal tampoc ho fa... Així que suposo que demà hi tornarem. També és una miqueta més grandet... Ahir va fer un a l'orinal i es va posar super content! Li vam donar un lacasito i tot!
Res, jo la veritat és que ara m'ho volia prendre amb molta més calma i esperar una temporadeta, però clar, si ho demana... què se suposa que és millor?
Així que amb el meu home ho hem estat parlant i en principi li traurem demà.

Ja tornaré a anar passant i compartir experiències.
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 30, 2012 8:49 am

Amal, a veure com anirà. Si els demana, aprofiteu. El que vam fer nosaltres al principi, era posar-li els bolquers aquells tipus calceta i ens van anar molt bé. Quan ja vam veure que "dominava" i que ell ja no els volia, llavors li vam posar calçotets; clar que va ser al juny i encara anava a la Llar.
Ja ens aniràs explicant! Que vagi molt bé i moooooolta paciència! :-o00m ;-)))
Amal

EntradaAutor: Amal » dl. jul. 30, 2012 9:24 am

Gràcies Takita pels ànims! De moment, no fa una hora que s'ha llevat i ja porta 3 pipis gegants... al terra :ufs: Però l'últim li ha sabut greu... suposo que és perquè s'ha pixat damunt de les joguines :content:
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 30, 2012 3:08 pm

Amal ha escrit:Gràcies Takita pels ànims! De moment, no fa una hora que s'ha llevat i ja porta 3 pipis gegants... al terra :ufs: Però l'últim li ha sabut greu... suposo que és perquè s'ha pixat damunt de les joguines :content:

:-D :-D :-D :-D Aix, pobret! Els primers dies són un caos, però si està preparat, ja veuràs com ho agafarà ràpid :ok:
Ànims! :-()-)
Amal

EntradaAutor: Amal » dl. jul. 30, 2012 10:20 pm

Al final hem decidit que li deixem més temps per practicar, perquè ja veiem que el seiem a l'orinal i no hi ha manera, no es relaxa. I quan ja es cansa i s'aixeca per jugar... es quan surt el riu... Així que per casa si el tindrem en pilotetes i li anirem oferint, però per sortir de casa posarem bolquer. Ens ho volem prendre amb calma aquesta vegada.
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dt. jul. 31, 2012 12:22 am

Amal, i si li treieu el bolquer a ratos? Aprofitant que fa calorota, si ell ho vol, el deixeu sense, xo que no sigui treure-li del tot. Aixi aneu practicant i el, va agafant confiança a l'orinal potser.
Podeu probar també amb un adaptador d'wc.

Nosaltres estem fent un pas enrera: alguns pipis a sobre, pq no hi ha manera que vulgui anar a l'wc, i avui una caca :ufs: suposem que va relacionat amb l'arribada del germanet....
Imatge

Imatge
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dc. ago. 08, 2012 10:36 am

Hola marones!

Demà l’Ariadna fa 21 mesos i hem decidit treure-li el bolquer, bé, més ben dit ho ha decidit ella! Porta un parell de setmanes que ens va demanant per fer pipi i caca a l’orinal però és que l’última setmana el bolquer ha sortit net gairebé cada cop, així que ens hem decidit! Sé que és petita però com que ho demana ella hem decidit fer-ho!
Una cosa que em tirava enrere és que al setembre començarà a la Llar i quan vam fer la matrícula la directora ens va comentar a tots els papis presents que si teníem intenció de treure bolquers ho féssim millor a principi d’estiu perquè a vegades amb l’inici a la Llar fan una regressió (pel tema dels canvis!), però al final ahir ens vam acostar a la Llar per demanar-li consell ja que ja la tenim llargues estones sense bolquer per casa i no hi ha cap escapament, i ella ens va aconsellar de tirar-ho endavant, que si és ella que ens ho marca que ho hem de fer, i que si al començar la Llar hi ha una regressió ja ho tornarem a encaminar! Així que després de comentar-ho a les àvies, que són les que estan amb ella fins que arribem naltrus de treballar entre les 16h i les 17h, hem decidit que demà ja no li posarem bolquer, només li posarem per la migdiada i per dormir, és clar! Primer dèiem de començar avui, però avui la portava a casa ma mare i hem d’agafar cotxe i tal i hem preferit començar demà que estarà amb ma sogra i no l’hem de moure gaire (viuen al pis de sota)!
De moment aquest cap de setmana havíem de passar la tarda a la piscina dels meus tiets i quedar-nos a sopar que fan festa als apartaments on estiuegen i hem decidit que no hi anirem perquè ella estigui tranquil•la i poder estar per ella al 100%!

Ja us aniré informant de com va!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dv. ago. 10, 2012 9:35 pm

Hola mames expertes. LA petita d casa te 25 mesos I em decidit treure bolquers. Els 2 primers dies prou be, xo avui no ha sortit res a l'orinal, esperava q li poses calcetes per fer pipi i caca, em diu orinal no. Le agobiat massa els primers dies en anar a orinal i li ha agafat mania? Que faig, espero o tornem al bolquer?
ImatgeImatge
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dl. ago. 20, 2012 2:44 pm

Hola!

nuco com ho porteu? Has provat de fer servir un reductor pel wc enlloc de l'orinal? Tinc una amiga que el nen de cop i volta no volia fer pipi a l'orinal però si al wc!

Naltrus prou bé! Ja fa 11 dies que li vam treure el bolquer i ha tingut algun escapament (1 per dia els 4 o 5 primers dies) de pipi, perquè estava distreta jugant! I aquest dissabte va tenir el primer escapament de caca i va agafar un disgust pobreta! Però la veritat és que ho porta prou bé! Estem molt contents i som conscients que hem tingut molta sort! Suposo que ens ha ajudat molt que quan els hi hem tret ha sigut perquè era ella la que ens ha fet saber que estava preparada demanant-nos els pipis i els caques i que durant uns dies el bolquer sortia sec! Suposo que no ho ha viscut com una imposició si no com un procés natural!

Les demés com ho porteu?
Imatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. ago. 21, 2012 10:00 am

Hola
Truxi, doncs anem molt bé, hem vaig acollonir els primers dies pel retrocès que va fer, però demà farà dos setmanes que li van treure i els pipis sempre els demana, a no ser que estigui a la piscina que veus que s'escapa algun... però aquests els i perdono neujor:-) .
El vàter no el vol veure, ella necessita seura i tocar de peus a terra, a vegades hem demana pipi pel carrer i no hi ha manera de aguantar-la perquè el faci regant un arbre, he de treure l'orinal i muntar la paradeta a mig del carrer. De mica en mica sense pressa.
La caca ja costa més, els primers dies no feia res de res, esperava estar a l'aigua per deixar anar, ara pobreta fa una setmana que va amb unes cagarrines horroroses i tot i així alguna hem estat a temps de fer-la a l'orinal.
Desde aquestes dos setmanes que li he tret el bolquer que a les migdiades (que ni poso) surt sempre sec, vosaltres ja li treurieu o espero una mica més. A la nit encara surt molts dies moll.
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::