Bolquers que aguantin tota la nit
Bolquers que aguantin tota la nit
Hola noies!
tinc un problema. L'Arlet veu molta aigua, li encanta..., i per la nit tb la necessita pq l'ajuda a calmar-se i tornar-se a dormir si es desperta. Li deixem a dins la cuna i ella va fent... El problema està que pel matí el pipi s'escapa i a vegades té el pijama mullat. Hi ha nits que si es desperta li canvio el bolquer, però clar sinó es desperta no li canvio per no molestar-la... Algú li passa? Què heu fet? Hem comprat l'activity, però tampoc ha sigut una solució...
tinc un problema. L'Arlet veu molta aigua, li encanta..., i per la nit tb la necessita pq l'ajuda a calmar-se i tornar-se a dormir si es desperta. Li deixem a dins la cuna i ella va fent... El problema està que pel matí el pipi s'escapa i a vegades té el pijama mullat. Hi ha nits que si es desperta li canvio el bolquer, però clar sinó es desperta no li canvio per no molestar-la... Algú li passa? Què heu fet? Hem comprat l'activity, però tampoc ha sigut una solució...
Re: Bolquers que aguantin tota la nit
Nosaltres a la nit els posem una talla més.
Hola, al Quique li passa alguan vegada i a part de comprar els dodot etapas hem mirat la talla.
Per exemple si talla 4kg és desde 8kg fins a 12 doncs sempre li comprem que el seu pes estigui més a prop del "Desde" que del "Fins a"
petonets
Per exemple si talla 4kg és desde 8kg fins a 12 doncs sempre li comprem que el seu pes estigui més a prop del "Desde" que del "Fins a"
petonets
Nosaltres fèiem servir els Activity i d'una talla més!
Hola, ja sé que preguntaves per bolquers d'un sol ús, però els bolquers de roba marca Imse Vimse aguanten moltíssim. Tenen 3 capes absorbents.
Són suecs
Salut
Són suecs
Salut
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
La meva peque, que per cert, també es diu Arlet, jejeje també es mullava molt amb els dodot. Ja fa temps que fem servir el huggies tot i que alguna vegada també es desperta mullada.
jo utilitzo la cassa MOLTEX i estic molt contenta
abans feia servir els dodot activity i sempre li sortia el pipi
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Al meu, mes que sortirli el pipi, el que veig es que el bolquer alguns matins esta al limit de petar. Alguna vegada he trobat absorbent "suelto"!!
M'ha passat amb els lidl i amb els activity de la dodot. Per sort no es cada dia!
M'ha passat amb els lidl i amb els activity de la dodot. Per sort no es cada dia!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Als meus els hi posso una talla mès i aguanten molt bé els del mercadona i schlecker. 

Com ja t'han dit algunes Activity i una talla més. A nosaltres ens ha funcionat molt bé
Gràcies noies!!
no havia caigut en això d'una talla més. De moment provaré aquesta idea, i sinó potser els bolquers de roba... a veure si trobo la solució. Ja us contaré!
no havia caigut en això d'una talla més. De moment provaré aquesta idea, i sinó potser els bolquers de roba... a veure si trobo la solució. Ja us contaré!
Nosaltres fèiem servir els activity talla 4 i per dormir els Huggies talla cinc, perquè vam tenir una època que ens passava el mateix!
jo els del lidl!! la talla que li tocava....absorbeixen molt més!!
Els de Lidl per dormir i dodot Activity durany el dia... de moment anem be aixi
jo encara no n'he provat cap.. l'espero al setembre
però tinc un dubte, coquette... Dius que els imse vinse van bé, però exactament, quins? els all-in-one, o bé els de dos peces? M'estic pensant de comprar-ne, però estic feta un embolic!
Laura
però tinc un dubte, coquette... Dius que els imse vinse van bé, però exactament, quins? els all-in-one, o bé els de dos peces? M'estic pensant de comprar-ne, però estic feta un embolic!
Laura

Jo faig servir els etapas extra talla 4 que són a partir d'11 kg, des de que ella en fa 8 kg. Li aguanten des de que la banyem fins al matí
Si es desperta a la nit i fa pit no la canviem perquè es desvetlla molt!!
Si es desperta a la nit i fa pit no la canviem perquè es desvetlla molt!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |