GRAFIQUERES DE JULIOL, BEBÈS DE PRIMAVERA
Re: GRAFIQUERES DE JULIOL, BEBÈS DE PRIMAVERA
Lia 5 dies de
ja queda res!
Que tal boniques?
veig que som poquetes les que encara no tenim vacances. Ja queda menys per disfrutar-les
A mi ahir em va passar algo extranyíssim. Vaig notar-mena mica de doloret preovulatori i em va donar per fer-me un TO i va sortir positiu! Les dues ratlletes eren igual de fortes! No entenc res ja que estic a DP9 i els meus ciclesmai han estatde menys de 30 dies. Normalment són de 37! A veure que diu la tempe demà i demà passat. Per si de cas vam fer deures. Espero que no hagi estatmassa tard. No entenc el meu cos. Jo que volia fer més kikis preovulatoriz aquestmes i em passa això. Igualment anirem fent dia sí, dia no per si de cas. Com que escric des de l'Ipad, si aconsegueixo un PC us poso el TO a veure si també us assembla positiu.
La Crisalide segur que s'ho està passant pipa per Sardenya! Volem panxeta al tornar!
ja queda res!Que tal boniques?
veig que som poquetes les que encara no tenim vacances. Ja queda menys per disfrutar-les A mi ahir em va passar algo extranyíssim. Vaig notar-mena mica de doloret preovulatori i em va donar per fer-me un TO i va sortir positiu! Les dues ratlletes eren igual de fortes! No entenc res ja que estic a DP9 i els meus ciclesmai han estatde menys de 30 dies. Normalment són de 37! A veure que diu la tempe demà i demà passat. Per si de cas vam fer deures. Espero que no hagi estatmassa tard. No entenc el meu cos. Jo que volia fer més kikis preovulatoriz aquestmes i em passa això. Igualment anirem fent dia sí, dia no per si de cas. Com que escric des de l'Ipad, si aconsegueixo un PC us poso el TO a veure si també us assembla positiu.

La Crisalide segur que s'ho està passant pipa per Sardenya! Volem panxeta al tornar!
Lexi reina, tranquil·la!!! no t'has de disculpar de res!!! nosaltres anem fent igual, si ha de ser serà! de tota manera el metge de capçalera es va mirar el semino, i va dir que no s'en refiava ja que no estava ni signat, ni posava qui havia fet la prova ni res.. i que de tota manera, si els resultats són aquests realment, que no és cap bitxo raro, que potser està una mica més baix del normal, però que per la zona de Tarragona és bastant comú... i que ell no creu que això sigui el motiu pel qual no em quedo embarassada, que amb un n'hi ha prou i que en té pocs, però suficients.. de tota manera ens va recomanar un centre de RA i un doctor en concret i ja tenim hora pel 5 de setembre. A veure que ens diuen! i si la panxona arriba abans millor.. realment, al saber que és més complicat o que realment dóna igual, jo estic 100% relaxada i això segur que va molt millor que l'estat d'estrès i nervis que tenia fins ara.. gràcies pels ànims bonica!!!
dinser, si t'ha sortit positiu jo faria deures per si de cas.. jo crec que la calor ens fa tornar el cos boig, jo he tingut aquest mes 2 TO positius, a CD13 i CD14, tot i que segons la gràfica que ovulat a CD15.. i vam fer deures a CD9, 10, 12, 14 i 17, pel que ves a saber... jo ja he decidit que a partir d'ara farem dia si dia no i ja està, si té que ser serà i sinó doncs no.. de tota manera, nosaltres segur que necessitarem fer RA, pel que encara em preocupo menys.. i si resulta que això és la clau per la panxa i no he d'anar a RA finalment, millor que millor! a fer deures bonica!!!! que segur que la panxona està al caure!!!
A la resta, que vagi bé el diumenge!! aprofiteu el

dinser, si t'ha sortit positiu jo faria deures per si de cas.. jo crec que la calor ens fa tornar el cos boig, jo he tingut aquest mes 2 TO positius, a CD13 i CD14, tot i que segons la gràfica que ovulat a CD15.. i vam fer deures a CD9, 10, 12, 14 i 17, pel que ves a saber... jo ja he decidit que a partir d'ara farem dia si dia no i ja està, si té que ser serà i sinó doncs no.. de tota manera, nosaltres segur que necessitarem fer RA, pel que encara em preocupo menys.. i si resulta que això és la clau per la panxa i no he d'anar a RA finalment, millor que millor! a fer deures bonica!!!! que segur que la panxona està al caure!!!
A la resta, que vagi bé el diumenge!! aprofiteu el

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Bona tarda de diumenge!!!!
Com anem??
LEXI a mi també em passa, quan sembla que tinc més temps, més atabalada que vaig jejeje
LIA a veure si aquest doloret és una bona senyal...! Sort
OLGUIKY aixií has de fer Omifin??? Moltes noies de l'SP han aconseguit així
, a veure si tu també seràs d'aquest grup 
DINSER si que és extrany... I més si dius que mai tens cicles curts... Tu fes deures i a veure qué fa la temperatura.
XULLETA com vas jefa??? Més descansada?
CUCA com vas? Millor?
Per part meva jo diria que estic ovulant, però no em surt la careta somrient del TO. Avui m'he fet dos, ja que al matí, la pantalleta del test va quedar tota blava i ara l'he repetit a la tarda i em queda tot blau igualment... I el dugital surt amb la rodona buida. No ho entenc
Les ratlles es veuen, però tot queda sombrejat... Anirem fent deures, ja que tinc molt de fluxe, feia temps que no em veia tant. El suc d'aranja fa miracles jejeje
Com anem??
LEXI a mi també em passa, quan sembla que tinc més temps, més atabalada que vaig jejeje
LIA a veure si aquest doloret és una bona senyal...! Sort
OLGUIKY aixií has de fer Omifin??? Moltes noies de l'SP han aconseguit així
, a veure si tu també seràs d'aquest grup DINSER si que és extrany... I més si dius que mai tens cicles curts... Tu fes deures i a veure qué fa la temperatura.
XULLETA com vas jefa??? Més descansada?

CUCA com vas? Millor?

Per part meva jo diria que estic ovulant, però no em surt la careta somrient del TO. Avui m'he fet dos, ja que al matí, la pantalleta del test va quedar tota blava i ara l'he repetit a la tarda i em queda tot blau igualment... I el dugital surt amb la rodona buida. No ho entenc
Les ratlles es veuen, però tot queda sombrejat... Anirem fent deures, ja que tinc molt de fluxe, feia temps que no em veia tant. El suc d'aranja fa miracles jejejehttp://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Reines meves!!!!
Vinga va que ja queda menys per les vacances per les poques que no ho estem encara... A mi em queda una setmaneta de treballar, després lliure iujuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Lia ja no et queda res de desespero, aguanta una mica i pensa que els símptomes són molt confosos entre warry i panx, així que hi ha totes les esperances del món!!!
Cuca com esteu reina? Més animadets??
Petitprincep amb dubtes o sense vosaltres a fer quiquis sense parar, que no es pot perdre cap cicle!! Jo estic millor, hem aprofitat el finde per fer deurets i ara sí que ja en pocs dies començo la SW, si és que passa el temps volant!!!
Dinser, jo et dic com les companyes, jo faria deures amb el planning que vulguei seguir, si cada dos dies o cada tres per que de vegades els TO ens lien més del que ja estem. Així que aleeee SW a tope!!!!
Em penso que la Crisàlide ja ha tornat, a veure si ens porta una bona notícia perfavoreeeeeeeeeeeeeee

Vinga va que ja queda menys per les vacances per les poques que no ho estem encara... A mi em queda una setmaneta de treballar, després lliure iujuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Lia ja no et queda res de desespero, aguanta una mica i pensa que els símptomes són molt confosos entre warry i panx, així que hi ha totes les esperances del món!!!
Cuca com esteu reina? Més animadets??
Petitprincep amb dubtes o sense vosaltres a fer quiquis sense parar, que no es pot perdre cap cicle!! Jo estic millor, hem aprofitat el finde per fer deurets i ara sí que ja en pocs dies començo la SW, si és que passa el temps volant!!!
Dinser, jo et dic com les companyes, jo faria deures amb el planning que vulguei seguir, si cada dos dies o cada tres per que de vegades els TO ens lien més del que ja estem. Així que aleeee SW a tope!!!!
Em penso que la Crisàlide ja ha tornat, a veure si ens porta una bona notícia perfavoreeeeeeeeeeeeeee

Eii noies.... Entrava a veure si la crisalide havia escrit... No ha actualitzat la grafica.... Se sap algo??
Anim grafiqueres..... Tempes amunt!!
Anim grafiqueres..... Tempes amunt!!
- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Bona nit precioses!!
Vaig tornar ahir a la nit de Sardenya i no, no porto bones notícies.... la warry es va presentar amb dos dies d'antelació, així que em va agafar de ple les vacances. De tota manera, a part del disgust del moment, no perdo les esperances que la panxu pugui arribar en els propers mesos...
Pero si no he entrat abans és perque tinc una notícia molt pitjor... tinc a la iaia a l'hopital i li han trobat un tumor super extès, així que ara a decidir si la portem a casa o la ingressem a un pades... demà ve a l'horpital l'assistenta social o aviam com ens ho maneguem, però vaja, es presenta una època difícil... La meva iaia, la meva mare i jo sempre hem fet molta pinya les 3 i ara això se'ns fa molt difícil...
Res nines, perdoneu si no entro massa aquests dies però no estic de massa humor i el tema de la panxeta ara mateix per a mi ocupa un segon lloc...
Molts petons i gràcies a totes per estar pendents de mi cuques!!!
Vaig tornar ahir a la nit de Sardenya i no, no porto bones notícies.... la warry es va presentar amb dos dies d'antelació, així que em va agafar de ple les vacances. De tota manera, a part del disgust del moment, no perdo les esperances que la panxu pugui arribar en els propers mesos...
Pero si no he entrat abans és perque tinc una notícia molt pitjor... tinc a la iaia a l'hopital i li han trobat un tumor super extès, així que ara a decidir si la portem a casa o la ingressem a un pades... demà ve a l'horpital l'assistenta social o aviam com ens ho maneguem, però vaja, es presenta una època difícil... La meva iaia, la meva mare i jo sempre hem fet molta pinya les 3 i ara això se'ns fa molt difícil...
Res nines, perdoneu si no entro massa aquests dies però no estic de massa humor i el tema de la panxeta ara mateix per a mi ocupa un segon lloc...
Molts petons i gràcies a totes per estar pendents de mi cuques!!!
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Com ha anat el cap de setmana boniques???
Jo he fet un TO de tira i diria que a sortit positiu!! Oeeee!! Esperem que sigui de veritat, perquè estic exprimint al LexiMen ejejejej
Xulleta la cançó de Bon dia, sempre m'omple d'energia!! Una gran cançó per començar el dia!!!
Lia uishh aquestes molèsties... tant de bo sigui símptoma de:
Dinser molt be fent els deures, potser aquest cicle el tens mes curt, i aixis no s'escapa l'ovulito!!
Cuca que estiguis mes relaxada segur que us ajudara molt reina, esperarem fins el 5 de setembre a veure que us diuen, creuaré els dits perquè siguin cosetes bones!
PetitPrincep aprofita els efectes de l'aranja, que les companyes han tingut molt bons resultats!! Al ataquerrrrr!!
Eni com vas? Vaig seguint la grafi...avui que ha fet??
Crisàlide com a anat??? Tenim bones noticies???
Jo he fet un TO de tira i diria que a sortit positiu!! Oeeee!! Esperem que sigui de veritat, perquè estic exprimint al LexiMen ejejejej
Xulleta la cançó de Bon dia, sempre m'omple d'energia!! Una gran cançó per començar el dia!!!
Lia uishh aquestes molèsties... tant de bo sigui símptoma de:
Dinser molt be fent els deures, potser aquest cicle el tens mes curt, i aixis no s'escapa l'ovulito!!
Cuca que estiguis mes relaxada segur que us ajudara molt reina, esperarem fins el 5 de setembre a veure que us diuen, creuaré els dits perquè siguin cosetes bones!
PetitPrincep aprofita els efectes de l'aranja, que les companyes han tingut molt bons resultats!! Al ataquerrrrr!!
Eni com vas? Vaig seguint la grafi...avui que ha fet??
Crisàlide com a anat??? Tenim bones noticies???

Martí i Emma els meus petits
Un peto fort cuca... Em sap greu...
Crisàlide que ens hem creuat i no havia llegit les noticies...ho sento moltíssim i ja no ho dic per la warri que també clar... per lo de la iaia...son noticies molt dures d'escoltar...aqui hi serè per recolzar-te en el que pugui reina...vaig passar per aixo, aixis que molt ànims i molta força guapi! Una forta abraçada! 

- PetitPrincep79

CRISÀLIDE una forta abraçada 

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Crisàlide, bonica, molts ànims i una abraçada...

Crisàlide reina.... Em sap molt de greu... no hauriem de passar mai per aquest tipus de situacions.. Només puc enviar-te molta força i dir-te que aprofitis al màxim de temps amb la teva àvia, que al final és el que compta.. i, ni cal dir-ho, que intenteu que ella estigui el millor possible dins les circunstàncies que toca viure.
Si necessites res, ja saps on trobar-nos.
Una abraçada ben gran bonica
Si necessites res, ja saps on trobar-nos.
Una abraçada ben gran bonica

Bon dia guapíssimes!
Crisàlide sento lo de la teva àvia, jo fa poc més d'un any que vaig perdre a la meva i encara no puc pensar-hi sense que se m'escapin les llàgrimes. Sempre havíem estat molt unides ella, la meva mare, la meva germana i jo i perdre-la va ser un cop molt dur. L'únic que ens consola és saber que ella no va patir, tot i que per nosaltres va ser molt dur perdre-la de sobte. T'envio molta força per superar aquests dies i per que pugueu prendre la millor decisió per ella i pugueu estar al seu costat.
Lia aquesta baixadeta no és significativa em penso, de fet, encara et queden dies de desespero i pot remuntar la tempe, de fet, segurament ho farà, ja veuràs. Ara a esperar què passa demà.
Lexi preparada per agafar les regnes del post de grafiqueres??? Vinga va que el juliol ja s'acaba i el teu mandat està a punt de començar
Genial aquest TO positiu, ara a rematar la feina per poder cantar el teu propi positiu
Doncs per mi avui és un dia molt especial, avui fa un any que ens vam casar. Des de que m'he llevat que no penso en una altra cosa i que si a tal hora estava fent això o allò altre. Fins i tot m'alegra que la gent em truqui i m'enviï missaltes per felicitar-nos, és genial. A veure si la celebració ens porta molta sort en la cerca, que ja ens toca recoi!!! Per cert, ja em va arribar l'Aquilea Fertil (molt ràpid, en tres dies tenia el paquet, gràcies Cuca!) i el xulleto se la va començar a prendre divendres, així que esperem que faci efecte
Us poso una cançó que em va fer plorar molt fa un any i un dia, quan les meves amigues me la dedicaven just abans del casament. El video no res, només cal escoltar-la...
Crisàlide sento lo de la teva àvia, jo fa poc més d'un any que vaig perdre a la meva i encara no puc pensar-hi sense que se m'escapin les llàgrimes. Sempre havíem estat molt unides ella, la meva mare, la meva germana i jo i perdre-la va ser un cop molt dur. L'únic que ens consola és saber que ella no va patir, tot i que per nosaltres va ser molt dur perdre-la de sobte. T'envio molta força per superar aquests dies i per que pugueu prendre la millor decisió per ella i pugueu estar al seu costat.
Lia aquesta baixadeta no és significativa em penso, de fet, encara et queden dies de desespero i pot remuntar la tempe, de fet, segurament ho farà, ja veuràs. Ara a esperar què passa demà.
Lexi preparada per agafar les regnes del post de grafiqueres??? Vinga va que el juliol ja s'acaba i el teu mandat està a punt de començar
Doncs per mi avui és un dia molt especial, avui fa un any que ens vam casar. Des de que m'he llevat que no penso en una altra cosa i que si a tal hora estava fent això o allò altre. Fins i tot m'alegra que la gent em truqui i m'enviï missaltes per felicitar-nos, és genial. A veure si la celebració ens porta molta sort en la cerca, que ja ens toca recoi!!! Per cert, ja em va arribar l'Aquilea Fertil (molt ràpid, en tres dies tenia el paquet, gràcies Cuca!) i el xulleto se la va començar a prendre divendres, així que esperem que faci efecte
Us poso una cançó que em va fer plorar molt fa un any i un dia, quan les meves amigues me la dedicaven just abans del casament. El video no res, només cal escoltar-la...
Felicitats Xulleta30 per aquest primer any de casats!!
Aquesta nit ja saps, a celebrar-ho!!
Petonets!!
Aquesta nit ja saps, a celebrar-ho!!
Petonets!!
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Crisàlide, molts ànims, ara toca estar units a la família, qualsevol cosa pots comptar amb mi. Una abraçada.
xulleta30: MOLTES FELICITATS!!! Avui toca molta guerra, jajaja
Per la meva part en la recta final del desespero, el dolent que tinc un somniiii, ufff em costa mantenir-me desperta, jaja
xulleta30: MOLTES FELICITATS!!! Avui toca molta guerra, jajaja
Per la meva part en la recta final del desespero, el dolent que tinc un somniiii, ufff em costa mantenir-me desperta, jaja
http://www.fertilityfriend.com/home/399c3a
*P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S* : Vesnà - Ventureta - Fancy - Giss
*P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S* : Vesnà - Ventureta - Fancy - Giss
- PetitPrincep79

XULLETA felicitats per aquest dia
Esperem et porti moltíiiiiiisima sort 
Avui el TO encara no m'ha marcat la careta somrient però estava molt marcat! I tinc doloret d'ovaris així que això s'apropa!!!
Esperem et porti moltíiiiiiisima sort Avui el TO encara no m'ha marcat la careta somrient però estava molt marcat! I tinc doloret d'ovaris així que això s'apropa!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Xulleta30 moltes felicitats per aquest primer any de casats! celebra-ho a lo gran bonica, aquesta nit soparet romàntic, massatge i al lio jejeje

Jo demà 31 de Juliol farà 2 anys del dia mes maravellós de la meva vida!!!! Sembla mentida com passa el temps, oi??
Tant de bo ens porti sort i poguem cantar el nostre positiu, seria un bon regal!!!!!!

Jo demà 31 de Juliol farà 2 anys del dia mes maravellós de la meva vida!!!! Sembla mentida com passa el temps, oi??
Tant de bo ens porti sort i poguem cantar el nostre positiu, seria un bon regal!!!!!!
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
05/03/16 Beta positiva 289
07/03/16 2a Beta positiva 755
21/03/16 1a ECO 4mm i 116 pulsacions 6+3
14/03/16 2a ECO 2,9cm 9+6
27/04/16 Triple Screening+Plec nucal
Petitprincep, pel que expliques l'ovulacio deu estar a caure..... Així que a donar-li candela!!! Ara toca disfrutar i a fer dina
Crisalde, molts ànims bonica!!! Estem aqui pel que necessitis
Lia, companya de desespero, es normal tenir pujades i baixades, encara es massa aviat..... Haurem de tenir un xic mes de paciència
molta sort preciosa!!! Tant de bo poguem cantar les dues
A la resta, una forta abraçada!!!!!
Crisalde, molts ànims bonica!!! Estem aqui pel que necessitis
Lia, companya de desespero, es normal tenir pujades i baixades, encara es massa aviat..... Haurem de tenir un xic mes de paciència
molta sort preciosa!!! Tant de bo poguem cantar les dues A la resta, una forta abraçada!!!!!
24/02/16 Transferencia de la nostra "estrelleta" blasto de 5 dies 4FIV+ICSI+DGP
Crisàlide bonica quin greu pel que esteu passant. Bonica és normal que ho passeu malament. Ara disfruteu-la al màxim i l'important és que lla es senti bé i no tingui dolor. Em sap tan greu que hagis de passar per això. És lògic que la panxu passi a un segon pla. Molts petonets bonica i estem aquí pel que vulguis
Xulleta feliç aniversari de nupcies!!
Lia i Petita com va el desespero. La tempe de demà i demà passat seran claus. Molta sort boniques
Jo segueixo amb un cicle extranyíssim. Fa dos mesos emva fallar el TO i em va sortir la cara contenta 6 o 7 dies abans d'ovular. Per això em vaig fer grafiquera. Intueixo que aquest mes m'està passant el mateix. Em va sortir positiu abans d'ahir i ahir. I és massa aviat per que jo ovuli. Ademés la tempe no puja. Crec que aquest mes m'està passant el mateix i ovularé sobre divendres o dissabte. Així aue anirem fent deures
Menys mal de les gràfiques perquè podria no aprofitar el cicle. I no penso deixar escapar l'ovulito. Així que estem en "OPERACIÓ ACORRALAR L'OVULITO".
Xulleta feliç aniversari de nupcies!!
Lia i Petita com va el desespero. La tempe de demà i demà passat seran claus. Molta sort boniques
Jo segueixo amb un cicle extranyíssim. Fa dos mesos emva fallar el TO i em va sortir la cara contenta 6 o 7 dies abans d'ovular. Per això em vaig fer grafiquera. Intueixo que aquest mes m'està passant el mateix. Em va sortir positiu abans d'ahir i ahir. I és massa aviat per que jo ovuli. Ademés la tempe no puja. Crec que aquest mes m'està passant el mateix i ovularé sobre divendres o dissabte. Així aue anirem fent deures
Menys mal de les gràfiques perquè podria no aprofitar el cicle. I no penso deixar escapar l'ovulito. Així que estem en "OPERACIÓ ACORRALAR L'OVULITO".
Xulleta30 moltes felicitats per aquest primer any de casats!!!
Amb les emocions que es viuen aquell dia...aishhh quins records!! La cançó molt bonica!
Fancy molta sort a la recta final!! Que tinguis molta son, potser es un símptoma!!
PetitPrincep a tope amb la SW!! Que vull cantar el teu positiu!!
Petita31 Tu també d'aniversari!! Moltes felicitats bonica!
dinser molta sort en l'acorralament! Que l'ovulito no s'escapi!!
Jo també estic a tope amb la SW jejejeje que tremoli Catalunya amb les nostres SW!!!

Amb les emocions que es viuen aquell dia...aishhh quins records!! La cançó molt bonica!Fancy molta sort a la recta final!! Que tinguis molta son, potser es un símptoma!!
PetitPrincep a tope amb la SW!! Que vull cantar el teu positiu!!
Petita31 Tu també d'aniversari!! Moltes felicitats bonica!
dinser molta sort en l'acorralament! Que l'ovulito no s'escapi!!
Jo també estic a tope amb la SW jejejeje que tremoli Catalunya amb les nostres SW!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |