Dormir bocaterrossa
Dormir bocaterrossa
Bones!el meu fill d 5 mesos i mig des de fa tres dies q el trobem dormint panxa avall! He sentit q fins q no tenen un any q millor q dormin d costat o panxa enlaire!
Q me'n podeu dir? El deixo o el canvio d postura?
Gràcies!!!!
Q me'n podeu dir? El deixo o el canvio d postura?
Gràcies!!!!
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Re: Dormir bocaterrossa
Bona nit,
El que em va dir el pediatra en el seu moment es que si ells sols es donaven la volta i continuaven dormint tranquilament no ens amoineSsim. Continua posantlo inicialment panxa enlaire o de costat i si ell es gira no et preocupis. c
El que em va dir el pediatra en el seu moment es que si ells sols es donaven la volta i continuaven dormint tranquilament no ens amoineSsim. Continua posantlo inicialment panxa enlaire o de costat i si ell es gira no et preocupis. c
El meu fill fara 7 mesos i tambe l'hi passa el mateix, me'l trobo bocaterrossa, jo el giro poc a poc sense despertar-lo i continua dormint.Quan el vec aixi m'agafa un no se que de qje no s'ofegui. A la nit es desperta un cop pel bibi, de tant en tant m'aixeco i miro com dorm i aixi estictranquila.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
La meva peque dorm bocaterrossa des q gira sola i cap problema. Jo també tinc entès q si giren sols no passa res. Al principi em ratllava una mica, però després ho vaig assumir.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

la meva també va començar a girar-se i quedar-se bocaterrossa cap als 4-5 mesos. Ara ho fa amb bastanta normalitat i no passa res, jo sempre la poso enlaire però ella dorm o de costat o cap avall completament.
L'Arlet també ho fa. Des de que va començar a girar-se que a la nit sempre es posa bocaterrossa. Tinc entès que que si ho fan per ells mateixos no cal espantar-se i deixar-los fer. Tu posa'l a dormir panxa amunt, però si es gira no et preocupis.
Moltes gràcies!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |