escola bressol, llista espera?
escola bressol, llista espera?
Hola,
A l'ultim sorteig (com els ultims quatre anys), em vaig quedar fora de poder entrar a l'escola bressol.
Aquest any però, voldria insistir ja que economicament, per varies raons i amb l'altre fill en una concertada anem una mica justos i m'agradaria saber que passa si hi ha baixes.
T'avisen?
Van per ordre estricte de sorteig?
Puc fer-hi res per entrar a mig curs si hi hagues una vacant?
Gràcies!
A l'ultim sorteig (com els ultims quatre anys), em vaig quedar fora de poder entrar a l'escola bressol.
Aquest any però, voldria insistir ja que economicament, per varies raons i amb l'altre fill en una concertada anem una mica justos i m'agradaria saber que passa si hi ha baixes.
T'avisen?
Van per ordre estricte de sorteig?
Puc fer-hi res per entrar a mig curs si hi hagues una vacant?
Gràcies!
Re: escola bressol, llista espera?
Hola!
jo t'aconsellaria que truquessis directament a l'Ajuntament. Si ets de Barcelona pots trucar a l'IMEB i que t'informin si hi ha places vacants a la teva zona. Una altra cosa que pots fer és trucar directament a les escoles bressol (a partir del dia 3).
Pensa que les quotes han augmentat aquest any i ara es paguen uns 300 euros al mes amb dinar inclós. T'ho comento perque no hi ha tanta diferència amb segons quina privada... també han augmentat les ràtios i han tret personal...
jo t'aconsellaria que truquessis directament a l'Ajuntament. Si ets de Barcelona pots trucar a l'IMEB i que t'informin si hi ha places vacants a la teva zona. Una altra cosa que pots fer és trucar directament a les escoles bressol (a partir del dia 3).
Pensa que les quotes han augmentat aquest any i ara es paguen uns 300 euros al mes amb dinar inclós. T'ho comento perque no hi ha tanta diferència amb segons quina privada... també han augmentat les ràtios i han tret personal...
Re: escola bressol, llista espera?
nosaltres vam quedar a la llista d'espera i ens van trucar de l'ajuntament (molins de rei) per avisar-nos que hi havia hagut una baixa i que ens tocava a nosaltres, que portessim la documentació l'abans possible per la matricula a l'escola bressol. i ja va quedar fet abans de vacances. segur que sobre la marxa, si hi ha baixes et trucaran, la directora ens ho va dir, que a vegades a l'inici de curs hi ha pares qeu s'han qeudat sense feina o els canvien situacions i donen de baixa el fill de la llar, deixant plaça lliure.
nosaltres vam rebre fa unes setmanes una carta de l'ajuntament que avisava que afegien una quota inicial extra d'uns 90 euros aprox, per compensar les retallades que tenen.
per lo vist es mes economic bcn que molins, a nosaltres ens surt uns 200euros sense dinar ni berenar. si es queda a dinar l'import es el doble. molt car.
nosaltres vam rebre fa unes setmanes una carta de l'ajuntament que avisava que afegien una quota inicial extra d'uns 90 euros aprox, per compensar les retallades que tenen.
per lo vist es mes economic bcn que molins, a nosaltres ens surt uns 200euros sense dinar ni berenar. si es queda a dinar l'import es el doble. molt car.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |