Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dl. ago. 13, 2012 7:05 pm

I si li poses Mariona o Meritxell i li dius Meri? :content:
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dg. ago. 19, 2012 10:02 pm

La nostra filla es diu Minerva. Es un nom que m´agradaba molt, desde sempre, i que no es molt comú.
Vaja, de moment no hen conegut a cap altra nena que es digui Minerva ni a la llar d´infants ni a cap lloc que hem anat...
I al cole que començarà a setembre tampoc n´hi ha cap altra Minerva.

També ens agradaba molt Sofía.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ems2012
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

EntradaAutor: ems2012 » dg. ago. 19, 2012 10:52 pm

Tens rao Sofia es molt maci i trobo molt dolç el diminutiu sofi. Pero amb el rotllo de q a la neta del rei li van posar sofia doncs em penso q s'ha començat a posar mes!

Aixi de noms poc comuns voldria aportar algun:

De nen:
MAURO
MIRKO

De nena:
AMI
GRETA
VALENTINA ( la petita d'en Pep guardiola)
SIENA
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
mimi6
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 10:28 am

EntradaAutor: mimi6 » dl. ago. 20, 2012 7:34 am

Yo tengo dos clientas (madre e hija) que se llaman minerva...es precioso el nombre, pero muy largo para el apellido de mi marido....
Y sofia anes no me gustaba, pero desde que me trajeron a mi gatita que se llama sofia, y le llamamos sofi, me apasiona en serio....pero claro seria dificil llamar a la hija coo a la gata dentro de la misma casa..jijijiji
Imatge
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dj. ago. 30, 2012 8:49 pm

Hola noies,

ja fa uns dies que entro pel fòrum però fins avui no m'havia registrat. Fa poquet que hem començat la cerca, i per anar escalfant motors anem definint el llistat de noms per quan arribi l'esperat moment! :-())
Nosaltres, potser més jo, som partidaris de posar noms poc comuns que no es senti molt i no m'he pogut estar d'entrar en aquest tema. D'aquests en tinc alguns propers per aportar:

La meva germana té 2 nens i 1 nena i aquests es diuen: :cnen: Bru i Amat :cnena: Ginebra
Una amiga que fa poquets mesos va donar a llum li va posar a la seva nena :cnena: Dafne
Una companya de feina es diu :cnena: Davinia
I jo em dic Georgina, encara que gairebé tothom ho acaba escorçant per Gina.

Ara mateix no em ve cap més al cap, però si en recordo cap altre us ho faré saber :ok:
Imatge
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. ago. 30, 2012 9:33 pm

Mimi, Mia és molt aco i a més crec que vol dir Maria, així cumpliria els dos desitjos ;)
De nen, Maià m'agrada força.
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dv. ago. 31, 2012 1:03 pm

Papallona a mi m'agrada molt el nom d'Olivia i és un possible candidat per quan aconsegueixi panxeta i sigui nena. També ens agraden Gina, Èlia, Amèlia (que el podríem escurçar a Èlia), Iria o Joanna (amb dues n).

Eolya Adriel és un nom preciós, no l'havia sentit mai però m'agrada molt per que convina amb Gabriel, que és el nom del meu home i el nom que més m'ha agradat sempre per un fill, quines casualitats!
Tenim ganes de tu

Imatge
fada81
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

EntradaAutor: fada81 » dv. ago. 31, 2012 3:02 pm

Hola!

NOsaltres, ara que ja estem "encarrilant" el tema d'anar a buscar el bebito, ja pensem noms (reconenc que jo més que el fado...).

Si és nen: Aran, Arnau, Gerard, Marçal

Si és nena: Arlet, Mariona, Queralt, Berta, Bruna
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dt. set. 25, 2012 10:03 am

Vinga, dos noms més a la llista, aragonesos:

- Acher
- Lorién o Lorien (de Llorenç)
Sílvia26
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. oct. 05, 2012 10:48 am

De noms poc comuns jo un puc deixar l'exemple del meu nebot, és diu Guifré i és l´únic de la seva escola (i fa p4) què té aquest nom i fins i tot, l'únic del poble!!!

De nena, us puc deixar l'exemple d'una nena que vaig tenir com a alumna (sóc mestra) que es deia Aurembiaix. Jo no l'ahvia sentit mai, però els pares deien que era nom comú a Lleida. A mi no m'acaba de convèncer perquè és un nom molt llarg, però té una sonoritat maca!
Imatge
Mida
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dv. oct. 05, 2012 6:00 pm

Un nom que sigui poc comú....Segimon , no us sona a temps antics? potser sona estrany posar-li a un bebé oi? encara que mai se sap...no us ha passat algun cop que et diuen el nom que posaran a un/a fill/a i si et sona estrany penses ¿aquest nom li posaran???? i després, quan neix, veus el bebé :mbolicat: i penses que li "queda bé" el nom escollit, que és el seu nom jejeje.
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dg. oct. 07, 2012 5:37 pm

Mida ha escrit:Un nom que sigui poc comú....Segimon , no us sona a temps antics? potser sona estrany posar-li a un bebé oi? encara que mai se sap...no us ha passat algun cop que et diuen el nom que posaran a un/a fill/a i si et sona estrany penses ¿aquest nom li posaran???? i després, quan neix, veus el bebé :mbolicat: i penses que li "queda bé" el nom escollit, que és el seu nom jejeje.

Això passa molt! El meu nebot gran es diu Martí (un nom ben comú) i quan la meva germana va dir que es diria així, molta gent li deia que no els hi agradava o que era un nom de vell (un d'ells, el meu germà XD), però un cop va nèixer, tenia cara de Martí!!! Ja no li hagués sapigut dir d'una altra manera!
Imatge
novembre
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 12:49 pm

EntradaAutor: novembre » dg. oct. 28, 2012 12:58 pm

Yaiza202 ha escrit:Jo ja vaig dir els de les meves nenes, ja tenim escollit el de la tercera nena i tots tres comencen per "E" jijijiji, no era l'intenció pero quan vam posar els dos primers noms no ens vam fixar fins mes tard, i ara amb la tercera ja a sigut amb intenció: Elektra, Edelweiss, Evelyn.

O és molta casualitat, o vaig tenir a les teves nenes al menjador de l'escola!!!!!!

A mi m'agradaria saber si Guifré, Maiol, Aniol.. tenen traducció i quin significat tenen. Busquem un nom només català!!! Tot i que si és nena segurament es digui Cèlia o Aloma.
Imatge
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dl. oct. 29, 2012 5:44 pm

Yaiza202 ha escrit: A mi m'agradaria saber si Guifré, Maiol, Aniol.. tenen traducció i quin significat tenen. Busquem un nom només català!!! Tot i que si és nena segurament es digui Cèlia o Aloma.

Aloma és preciós!!!! Mira m'ha agradat, el trobo càlid i tendre no sé =0-0-)
Imatge
TimOteo
:: gosset
:: gosset
Entrades: 422
Membre des de: dl. ago. 27, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: TimOteo » dl. oct. 29, 2012 7:18 pm

Molt bones tardes.
Em presento. El meu nick és TimOteo (de Tim O'Teo).
Des de ja fa unes quantes setmanes us he llegit atentament. De fet a la TimOtea li agraden molt els noms medievals i per aquí han sortit uns quants i els hem anant comentant. Per a la nostra nena :cnena: (març 2013) la TimOtea havia pensat uns quants noms (Violant, Ermessenda...); jo soc més tradicional i havia pensat en coses més senzilles com Maria.
Al final la setmana passada ens vam decidir per un nom per a la nostra nena, es dirà ELNA :ok: .
Us vull donar les gràcies per tot el que ens heu aportat. GRÀCIES!!!!!
Tim O'Teo
Imatge
novembre

EntradaAutor: novembre » dl. oct. 29, 2012 9:50 pm

Alexita012 ha escrit:
Yaiza202 ha escrit: A mi m'agradaria saber si Guifré, Maiol, Aniol.. tenen traducció i quin significat tenen. Busquem un nom només català!!! Tot i que si és nena segurament es digui Cèlia o Aloma.

Aloma és preciós!!!! Mira m'ha agradat, el trobo càlid i tendre no sé =0-0-)

si!! pero em fa por que li diguin Paloma xDD al ser tan rar... és suau però em convenç més Cèlia i al papa també...
jóóó! dels noms de nen que he dit ningú en sap res?
Imatge
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 29, 2012 11:06 pm

Ho tradueixen tot, si volen... :uff:

http://es.wikipedia.org/wiki/Wifredo_el_Velloso
novembre

EntradaAutor: novembre » dl. oct. 29, 2012 11:30 pm

si, de guifré ho vam acabar trobant i l'hem descartat.. però Aniol i Maiol encara estem per saber traducció i significat...
Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. oct. 29, 2012 11:59 pm

Hola noies, ma mare diu que al meu poble tots els nens i les nenes tenen noms rars...
Va us en deixo alguns:

NEN:
Nahuel
Aran
Ot
Iu
Bru
Aniol
Enzo

NENA:
Arlet
Èrika
Aura
Ursula
Ita (tot i que, si no m'han enganyat, es diu Gertrudis...)
Ia
Queralt
Kiara
Maia
Gebra

Bé, a mi no emsemblen tan estranys, potser perquè m'he acostumat a sentir-los, però ma mare diu que són d'allò més estranys...

Per cert novembre Aniol "era un asceta gal, amagat en una cova de Cuixà. Un bou el <descobreix>. Torna a França i el maten. Anisi, Anicet i Annià són noms relacionts. Sant: 1 de Maig" Segons el Cordill Onomasticó. No recordo a on vaig llegir que una possible traducció al castellà era Anián, però ja et dic que no recordo d'on ho he tret... De totes maneres, no entenc la dèria de traduir els noms... El meu fill es dirà Aniol i quan algú em pregunta quin és aquest nom, jo sempre els hi dic que Aniol és Aniol, igual que Pedro és Pedro o qualsevol altre cosa, vaja, que no hi ha traducció possible,però bé, suposo que això és hiperpersonal! :ok:
I ja que hi som, també et busco Maiol... Ja l'he trobat!!! Apareix com a Mallol: "invocat per donar llet a les mares. Variants: Maiol. Noms relacionats: Malcus, Mamet, Mamert. En castellà: Mayolo. Sant: 11 de Maig o sant Mamert el 30 de Març"
novembre

EntradaAutor: novembre » dt. oct. 30, 2012 10:58 am

Alesta ha escrit:Hola noies, ma mare diu que al meu poble tots els nens i les nenes tenen noms rars...
Va us en deixo alguns:

NEN:
Nahuel
Aran
Ot
Iu
Bru
Aniol
Enzo

NENA:
Arlet
Èrika
Aura
Ursula
Ita (tot i que, si no m'han enganyat, es diu Gertrudis...)
Ia
Queralt
Kiara
Maia
Gebra

Bé, a mi no emsemblen tan estranys, potser perquè m'he acostumat a sentir-los, però ma mare diu que són d'allò més estranys...

Per cert novembre Aniol "era un asceta gal, amagat en una cova de Cuixà. Un bou el <descobreix>. Torna a França i el maten. Anisi, Anicet i Annià són noms relacionts. Sant: 1 de Maig" Segons el Cordill Onomasticó. No recordo a on vaig llegir que una possible traducció al castellà era Anián, però ja et dic que no recordo d'on ho he tret... De totes maneres, no entenc la dèria de traduir els noms... El meu fill es dirà Aniol i quan algú em pregunta quin és aquest nom, jo sempre els hi dic que Aniol és Aniol, igual que Pedro és Pedro o qualsevol altre cosa, vaja, que no hi ha traducció possible,però bé, suposo que això és hiperpersonal! :ok:
I ja que hi som, també et busco Maiol... Ja l'he trobat!!! Apareix com a Mallol: "invocat per donar llet a les mares. Variants: Maiol. Noms relacionats: Malcus, Mamet, Mamert. En castellà: Mayolo. Sant: 11 de Maig o sant Mamert el 30 de Març"

Moltes gràcies Alesta!! Nosaltres si és nen estem entre aquests dos, dels que has dit de nena el que més m'agrada es Maia oooh!!
quins tenen més vots??? jo espero que sigui nena perquè sino estem taaaaaan desconcertats amb el nom jajaja tot i que si és nen no descarto que se n'afegeixin de nous a la llista.. suggeriu-ne més!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::