Com funciona el tema migdiades a P3??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
JOBAAL
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Com funciona el tema migdiades a P3??

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 05, 2012 8:17 am

Hola!
Us volia demanar com funciona el tema migdiades a P3 a les diverses escoles que aneu... És que a la nostra ens van dir que no en feien, que si algun nen es quedava adormit p.ex. al menjador a l'hora de dinar, doncs el deixaven fer a la cadira :-:) i que a la classe no els hi deixaven fer... I parlo amb d'altres mares, i a les seves escoles i tant que els hi deixen fer! Tothom em diu que encara són petits i la poden necessitar, i estic ratllada amb el tema :ufs: A veure si ho aclareixo a la propera reunió :-o00m
Imatge

Imatge
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Com funciona el tema migdiades a P3??

EntradaAutor: nuriaau » dc. set. 05, 2012 8:38 am

A la escola on duc els meus fills teòricament a P3 no disposen d'una franja horària determinada per a fer migdiades (com sí que tenien a P2), però disposen d'una aula contigua a la classe amb un munt de matalassos i si al migdia arriba algun nen adormit a classe, l'estiren al matalàs, i quan es desperta es reincorpora a l'activitat de classe.

Els meus fills són de finals d'any i inevitablement amb el traqueteig del cotxet quan arribem a classe a les 15h estan tots dos dormits com dos socs, és que encara que els intentés despertar de mil maneres estaven tan agotats que no hi havia forma de despertar-los...així que aquesta opció del matalàs ens ha anat molt bé :ok:
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. set. 05, 2012 9:49 am

Jobaal, doncs a l'escola de la Txell sí q tenen una aula on posen matalassos pq puguin fer una mica de migdiada després de dinar... una altra cosa és q la vulguin fer, clar! :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dc. set. 05, 2012 10:03 am

Hola,

a l'escola en començarà la Jordina ara també tenen un sala amb "matalasos/estores" on els mes petits poden fer la migdiada, si ells volen clar, i si no van a jugar al pati.
En canvi, ma mare, que treballa de monitora de menjador en una altra escola i allà els nens de P3 no dormen. Bé, de vegades diu que pobrets es queden adormits dinant o bé se'ls troben adormits al pati.

Jo trobo bé que tinguin un espai on estirar-se i reposar.
Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. set. 05, 2012 11:48 am

Nosaltres hem de portar llençols a l'escola, no sé com articulen la qüestió però de migdiada n'hi ha segur!
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. set. 05, 2012 12:19 pm

A l'escola a on anirà l'Arnau sí fan migdiada a P3. Demà a la tarda tenim reunió i ja ens explicaran com ho tenen muntat.
JOBAAL

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 05, 2012 12:50 pm

Gràcies x les respostes!
Vaja, veig que per majoria aplastant, arreu fan migdiada... :-:) A mi també m'estranya això de la cadira, i també no trobo "normal" que es puguin anar trobant nens adormits pels racons del pati :ufs: Lo seu seria que tinguin un lloc a on poder estirar-se una estoneta. Demà tenim reunió, a veure si concretem com ho fan, i si no en fan potser em plantejaré de no deixar-lo a dinar fins més endavant.
Imatge

Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. set. 05, 2012 1:03 pm

Al cole de la meva filla també els hi fan fer migdiada a P3 als que es queden al menjador, els ajunten tots a una classe, possen matalassos a terra, tanquen finestres i tots a dormir una horeta. Ara a P4 ja no en fan. Em consta que és la única escola de la meva ciutat (n'hi ha 5) que fan aquest sistema, la resta també els deixen a la cadira si es queden a dormits.
JOBAAL

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 05, 2012 1:10 pm

Osti neuetes, a la cadira també? Així no m'ho devien dir de broma... :ufs: Doncs a mi això no m'agrada! Jo no sóc capaç de dormir-me a la cadira, i segur que si ho faig, acabo amb una bona búrnia al front... :ufs: :ufs:
Per cert no sé si ho vaig fer o no, però felicitats per l'embaràs!!! :ok:
Imatge

Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. set. 05, 2012 1:16 pm

Gràcies, guapa!! :love:
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. set. 05, 2012 1:31 pm

Ostres, doncs no trobo normal que els deixen adormits a les cadires o pels racons del pati!!! no m'ho puc creure!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Penso que a totes les escoles haurien de deixar que els nens de P3 poguéssin fer migdiada amb una certa comoditat.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. set. 05, 2012 2:07 pm

Pobrets, dormir a la cadira o pel pati...els nens de p3 encara son petits i n'hi ha que necessiten dormir però al meu poble tb hi ha escoles que tenen un espai per fer la migdiada i d'altres que no.
La meva mare treballa a un menjador escolar i allà si q fan la migdiada, hi ha una monitora al pati, una altre al menjador amb els q estan acabant i una altre al dormitori...malauradament sembla q el benestar dels nostres nens depén dels recursos humans i materials q té l'escola, si no hi ha prou monitorns per vigilar el dormitori o no disposen de llitets no hi ha migdiada
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dc. set. 05, 2012 2:18 pm

A l'escola on van els meus fills, els nens de P3 quan acaben de dinar, tenen una aula que hi posen els matalassos, i el nen que vol dormir va allà, a p4 ja no ho fan.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Vivoneta
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dc. set. 05, 2012 3:58 pm

Jo quan vam fer la ronda de les escoles per veure on l'apuntàven em vaig trobar de tot. N'hi ha que feien això de la cadira, n'hi ha que tenien una habitació i llitets per fer-la però que deien que només ho farien fins Nadal, n'hi ha que ho mantenien tot el curs. Per mi era important el tema perquè la meva filla la necessitava, i a l'escola on la vaig apuntar la van fer durant tot el curs de P3 (en una habitacioneta amb matalassos, o sigui ben acondicionat). Sé que hi havia un grupet de nens que no la feien perquè no volien, també està bé poder triar...
A p4 ara sí que ja no en faran...però és que aquest estiu ja les ha deixat de fer, només dies puntuals...
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dc. set. 05, 2012 11:40 pm

A l'escola de la meva nena els/les nens/es de P3 que es queden al menjador no fan la migdiada. La meva filla s'ha quedat a dinar en comptades ocassions i m'han dit que efectivament s'ha quedat adormida a la cadira amb el cap a la taula pobreta meva... Per això en tot el curs nomès anat a classe a la tarda els dies que es va a quedar a dinar (3 o 4 en tot el curs) i algun dia que feien alguna celebració especial... Ja ho vaig parlar que preferia que la nena fes el dinar i desprès la migdiada a casa tranquilament... Ara a P4 i P5 espero que s'acostumi a no fer la migdiada pobreta...
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. set. 06, 2012 1:03 am

A vegades, no s'adormen a l'horari de menjador, pero si quan tornen a l'aula a les 15h. Jo he vist nens adormir-se a la cadira, i en alguns casos els hi hem deixat, després de comprovar q si l'estiravem al llitet es despertava.... En aq cas prioritzavem q dormís una mica més.
Imatge

Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. set. 06, 2012 9:15 pm

Aquesta tarda hem tingut reunió de pares i mestres a l'escola i ens han confirmat que després de dinar, els nens que fan migdiada, la poden fer a una habitació que tenen amb gandules grandetes (no les de nadons) perquè estiguin còmodes.
JOBAAL

EntradaAutor: JOBAAL » dv. set. 07, 2012 8:38 am

Bon dia!!
Ahir vam anar a la reunió i m'ho van aclarir :ok: Els nens que es queden al menjador, si es queden adormits, ténen un lloc per estirar-los :ok: :ok: i si els que no es queden a dinar, a l'entrar a les 15h i posar-se a "treballar" s'adormen, doncs allà mateix a la tauleta els deixen fer una becaina amb el caparró arrepenjat als seus bracets, sense molestar-los.
Ja estic més tranquila! Gràcies a totes per les respostes!
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::