Anunci d'embaràs
-
VisitantVi
Anunci d'embaràs
Noietes! Obro aquest post per anunciar aquí el nostre futur
A mi encara em falta bastant però us ho diré -segurament sereu de les primeres en saber-ho pq, com va dir la Laia, no ens "coneixem" i així podem desfogar-nos i dir la notícia abans que la poguem transmetre a amics i tal. Però la Dolo, que es empordanesa com jo, haurà de mantenir el secret, eh?! je je
a10
A mi encara em falta bastant però us ho diré -segurament sereu de les primeres en saber-ho pq, com va dir la Laia, no ens "coneixem" i així podem desfogar-nos i dir la notícia abans que la poguem transmetre a amics i tal. Però la Dolo, que es empordanesa com jo, haurà de mantenir el secret, eh?! je je
a10

-
VisitantVi
Doncs, si Sandra !!!!
He entrat de seguida a mirar q veure què ens explicaves !!!!
Bueno, no és així, però trobo que és molt bona pensada obrir aquest post.
Així, passat un temps, podrem entrar aquí i veure quan vam saber per primera vegada que estavem embarassades !!!
Per part meva, sereu de les primeres en saber-ho, okis ?!!!!
Una abraçada !!!!
He entrat de seguida a mirar q veure què ens explicaves !!!!
Bueno, no és així, però trobo que és molt bona pensada obrir aquest post.
Així, passat un temps, podrem entrar aquí i veure quan vam saber per primera vegada que estavem embarassades !!!
Per part meva, sereu de les primeres en saber-ho, okis ?!!!!
Una abraçada !!!!
Ostres!! he entrat súper ràpid pensant.... aissh Sandreta!! je je.. tot arriba!!
Doncs si, també per la meva part serà així.. només dir-vos que vosaltres sous les úniques que sabeu que estic en pràctiques m'enteneu oi? pq quan algú em pregunta li dic que fins l'any que ve no buscarem, es que així no m'atabalen!
Apa reitones, a veure si aviat donem notícies eh?? je je
Un petonàs!
Doncs si, també per la meva part serà així.. només dir-vos que vosaltres sous les úniques que sabeu que estic en pràctiques m'enteneu oi? pq quan algú em pregunta li dic que fins l'any que ve no buscarem, es que així no m'atabalen!
Apa reitones, a veure si aviat donem notícies eh?? je je
Un petonàs!
-
VisitantVi
Hola noies, avui m'he enterat d'aquest forum i ja m'he enganxat a més pq. estic embarassada de dos mesos, i encara em falta gent per dir-ho i això costa, clar que no trigaré pq, fa un mes que ho sabem i crec que ja toca dir-ho a tothom, encara que pensi que es massa d'hora. Us conec a totes del forum de guianupcial i alguna vega us he escrit, jo em vaig casar el 2 d'abril. Bé res mes, quina il.lusió compartir aixó també amb vosaltres. Adeu.
Felicitats monica!!!!
:-///:
: ban :
: beer :
I benvinguda al forum!
O sigui que ja estàs de 2 mesos! Quan surts de comptes?
I ja ho has dit a la gent? Quan vas començar a dir-ho?
És que jo sempre havia sentit que valia més esperar entre el 2n i 3r mes per dir-ho, per lo dels riscos... però suposo que de riscos sempre n'hi ha.
No sé, conec noies que ho han dit estant de 6 setmanes i ho vaig trobar arriscat, però va anar bé. I la meva amiga estava de 2 mesos, encara no ho havia dit, i el va haver de perdre. Suposo que va com va.
Com et trobes? Ja t'han fet alguna eco?
Noia, et recordo de la llista que vaig fer però no has pas fet crònica, no?
On et vas casar? No posaràs fotos?
Bé, ens anirem veient per aquí.

:-///:
: ban :
: beer :
I benvinguda al forum!
O sigui que ja estàs de 2 mesos! Quan surts de comptes?
I ja ho has dit a la gent? Quan vas començar a dir-ho?
És que jo sempre havia sentit que valia més esperar entre el 2n i 3r mes per dir-ho, per lo dels riscos... però suposo que de riscos sempre n'hi ha.
No sé, conec noies que ho han dit estant de 6 setmanes i ho vaig trobar arriscat, però va anar bé. I la meva amiga estava de 2 mesos, encara no ho havia dit, i el va haver de perdre. Suposo que va com va.
Com et trobes? Ja t'han fet alguna eco?
Noia, et recordo de la llista que vaig fer però no has pas fet crònica, no?
On et vas casar? No posaràs fotos?
Bé, ens anirem veient per aquí.

-
VisitantVi
Hola noies, exactament estic 11 setmanes i ho vaig dir quant estava de 8, mes que res pq. una molt amiga meva estava a Barcelona de vacances i vaig pensar que millor dir-li en persona que no pas per mail o telèfon, i lo fort es que ho vem fer en petit comité i una altre amiga també ho va anunciar, ella està de 2 setmanes mes, està bé pq. d'aquesta manera compartim els vòmits i nauseas matutines... A mi particularment m'està costant bastant, pq. cada matí estic fatal m'he d'aixecar abans per trobar-me bé per anar a treballar, i tot i amb això.... teoricament ja em falta menys pels 3 mesos. Pero ara ja m'estic fent a la idea del que tot això comporta, sort que tenim 9 mesos de preparació i ara ja m'estic il.lusionant mica en mica llegint revistes, llibres i veient aquest forum, gent que es va casar mes o menys com jo que està o té al cap la idea, doncs et va donan ànims la veritat. En definitiva si que estic contenta. Vaja rotllo que us fe fet amb un moment noies.
Fins després.
Fins després.
-
VisitantVi
Hola Mónica !!!
ENHORABONA !!!!
Quina il.lusió !!! Has estat la primera en estrenar aquest post !!!!
Quin pal aixó de les nàusees, no? Crec que ha de ser el més empipat de l'embaràs, junt amb els vómits, és clar !!!
Paciència !!!!
I quina sort que la teva amiga tb ho estigui ... Disfruteu-ho !!!!
Aquí estem pq ens h expliquis TOT, TOT I TOT !!!
Petons a totes ****
ENHORABONA !!!!
Quina il.lusió !!! Has estat la primera en estrenar aquest post !!!!
Quin pal aixó de les nàusees, no? Crec que ha de ser el més empipat de l'embaràs, junt amb els vómits, és clar !!!
Paciència !!!!
I quina sort que la teva amiga tb ho estigui ... Disfruteu-ho !!!!
Aquí estem pq ens h expliquis TOT, TOT I TOT !!!
Petons a totes ****
-
VisitantVi
Tens raó Xiara, no saps fins a quin punt es un pal això de les nausees, a més quasi cada dia tinc la pilota a la gola com li dic jo que no hi ha manera que puji o baixi, però he de tenir paciència que aixó nomès ho puc passar jo soleta, ja tinc ganes de tornar a veure'l amb una eco, i la propera serà més bonic pq. ja serà un fetus, ja estarà gairabé tot formadet i alguna coseta li podrem veure. Ahh, surto de compres per la revetlla de Sant Joan.
Fins després noies.
Fins després noies.
Anunci d'embaràs
Felicitats Mònica!!!!!
I tant que són un pal les nausees, però com dèia una amiga meva, quan pitxor et trobis, millor, vol dir que tot va bé i que va creixent.
Una abraçada
Patrícia
I tant que són un pal les nausees, però com dèia una amiga meva, quan pitxor et trobis, millor, vol dir que tot va bé i que va creixent.
Una abraçada
Patrícia
Leias
Ei, Mònica FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina il.lusió! A veure quin dia les altres també podem començar a donar noticies tant bones com la teva.
M'en alegro molt i cuide't!
Quina il.lusió! A veure quin dia les altres també podem començar a donar noticies tant bones com la teva.
M'en alegro molt i cuide't!
-
VisitantVi
Gràcies noies,
No em puc queixar, tinc un marit que em cuida molt, i a casa dels pares tampoc em puc queixar, a part de trobar-me malament (es suportable, per sort) em mimen molt i això en aquest moments es molt d'agrair. De vegades penso, com deieu abans, senyal que tot va bé i evoluciona, ara a veure que em diu el metge el dia 12, ja us explicaré.
No em puc queixar, tinc un marit que em cuida molt, i a casa dels pares tampoc em puc queixar, a part de trobar-me malament (es suportable, per sort) em mimen molt i això en aquest moments es molt d'agrair. De vegades penso, com deieu abans, senyal que tot va bé i evoluciona, ara a veure que em diu el metge el dia 12, ja us explicaré.
-
VisitantVi
Molt, bé !!!!
Enhorabona per la teva amiga.... esperem que tot li vagi molt millor aquesta vegada !!!!
A veure per quan el teu anunci !!!
Enhorabona per la teva amiga.... esperem que tot li vagi molt millor aquesta vegada !!!!
A veure per quan el teu anunci !!!
xiara l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 07, 2005 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Leias
Sandra!!!!!!!!
Quina il.lusió no??? FELICITATS!!!!!!! Per ella i per tú per la part que et toca!
Per cert, la companya de feina que va tenir el nen de 4.100kg és alemana i feiem la broma que era un nen de tamany aleman. Els germans d'ella són molt alts!!!!!!!!! A més a una de les ecos ja li van dir que era més gran del que li tocava pel temps que feia que estava embarassada.
Tonets!
I BON PONT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina il.lusió no??? FELICITATS!!!!!!! Per ella i per tú per la part que et toca!
Per cert, la companya de feina que va tenir el nen de 4.100kg és alemana i feiem la broma que era un nen de tamany aleman. Els germans d'ella són molt alts!!!!!!!!! A més a una de les ecos ja li van dir que era més gran del que li tocava pel temps que feia que estava embarassada.
Tonets!
I BON PONT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
)

esperem que aviat et trobis millor