Cereals NO "industrials"

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
- mainadaabord

- mainadaabord

he trobat una altra casa que fa papille de cereals bio........
mireu la pagina.......
www.elgranero.com
i aquesta es la del cataleg i explicacions varies...
http://www.elgranerointegral.com/graneropapillas.pdf
mireu la pagina.......
www.elgranero.com
i aquesta es la del cataleg i explicacions varies...
http://www.elgranerointegral.com/graneropapillas.pdf
Anna2007 que no havia vist la question!!!
A veure, jo faig bullir la quinoa i apart faig la verdura a la planxa ben petitona i després ho barrejo tot. Però això ho faig per nosaltres de moment! Quan l'Emma ja mengi més verdura ja li faré per què queda molt bó.
Les farinetes del granero integral m'agraden més que les de biocrecimiento per què no porten soja però és complicat trobar-les. A mi em van enviar mostres ells però als supers bios només trobo les de biocrecimiento. Les han de demanar...
A veure, jo faig bullir la quinoa i apart faig la verdura a la planxa ben petitona i després ho barrejo tot. Però això ho faig per nosaltres de moment! Quan l'Emma ja mengi més verdura ja li faré per què queda molt bó.
Les farinetes del granero integral m'agraden més que les de biocrecimiento per què no porten soja però és complicat trobar-les. A mi em van enviar mostres ells però als supers bios només trobo les de biocrecimiento. Les han de demanar...
- mainadaabord

-
VisitantVi
mamajoe ho tinc malament perque no en tic cap supermercat d'aquests aprop....... bueno, ara tinc una altra consulta........
sabeu dalgun cereal que ajudi a fer de ventre?????????????
a veure, l'Abril fa caques, però ja son molt pastoses i de vegades em sembla que li costa de fer-ne i almb algun cereal potser li ajudaria a anar millor, perque fins fa una setmana encara eren entre liquides i pastoses, però ara ja son com boletes......... i no es estrenyiment perque en fa cada dia......
sabeu dalgun cereal que ajudi a fer de ventre?????????????
a veure, l'Abril fa caques, però ja son molt pastoses i de vegades em sembla que li costa de fer-ne i almb algun cereal potser li ajudaria a anar millor, perque fins fa una setmana encara eren entre liquides i pastoses, però ara ja son com boletes......... i no es estrenyiment perque en fa cada dia......
- mainadaabord

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |