Sacs de dormir pel cole.

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
JUDIT V
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Sacs de dormir pel cole.

EntradaAutor: JUDIT V » ds. set. 08, 2012 11:18 am

Hola!

Per dilluns necessito un sac de dormir pel cole ja que els de P3 que es quedin a menjador i encara facin migdiada el necessiten.
Dormen amb aquelles tumbones apilables de les guarderies i no trobo cap sac a mida, tots són grossos o massa petits.
Sóc de Vic i ni a Mercat ni enlloc el trobo.
He pensat fer-n'hi un però per dilluns...els del Decathlon són de 1,40m. i és immens!, m'han dit que miri a la seva web els de baby que si el vull me'l poden demanar però per dilluns no el tindran...
Ja sé que vaig tard però hem estat fora i no esperava que fós una cosa tant difícil de trobar...
M'ajudareu, oi que siiii?

Moltes gràcies!
trea
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Sacs de dormir pel cole.

EntradaAutor: trea » ds. set. 08, 2012 12:15 pm

Hola Judit

Nosaltres el que demanem a l'escola bressol és un sac, pero simplement son dos llençols petits de la mida d'aquestes hamaques apilables, però cosits per baix i una mica pels laterals i amb unes gomes als quatre angles per poder passar per les potes. Jo a la meva filla quanva començar a p3, també n'hi vaig comprar un a l'abacus. No l'he sabut trobar a lapagina, però al catàleg hi és. Et deixo l'enllaç, a veure si el pots veure. (és a la pàgina 318 del catàleg)

No se si és això el que et demanen.

http://www.abacus.coop/escola/Lists/Sta ... 09_esp.pdf
Imatge

Imatge
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

EntradaAutor: elir » ds. set. 08, 2012 12:26 pm

Hola noia al imaginarium pots trobar algo q encara q posa q és inflable li pors posar sense aire. No se si tens nen o nena, l'enllaç és d nena però suposo q també ho tindran en blau.

http://www.imaginarium.es/saco-de-dormi ... /49759/378

Una altra opció és acostarte a alguna botiga d puericultura on venguin llençols i ropa d llut i preguntar per sacs per breçol q sí q hi han. Sort
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
JUDIT V

EntradaAutor: JUDIT V » ds. set. 08, 2012 12:59 pm

Moltes gràcies!
Elir jo també pensava en alguna cosa aixi però al veure lo de la Trea m'he decantat més cap aqui. Ara falta trobar-lo. Aquesta tarda m'hi arribo a veure si en ténen.

Moltes gràcies!
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. set. 08, 2012 2:03 pm

Nosaltres a l'escola tenim aquests llitets i li posem els saquets aquests d l'abacus i a l'hivern si cal una manteta a sobre. Van de conya perquè hi va a la mida i no fan arrugues ni res.
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » ds. set. 08, 2012 9:06 pm

Hola maca!!!
No et puc ajudar amb el tema dels sacs, però no crec que el dilluns el necessiti... amb la calor que fa!!! Suposo que a l'escola bressol seran comprensius i fins i tot et poden ajudar i dir-te on trobar-ne però de forma relaxada. Durant aquest mes amb un llançolet o ni això ja fan, no?
Recordo l'any passat quan preparava la bosseta per anar a l'escola bressol per primera vegada, ho vols fer tot perfecte, però val més la pena no córrer i trobar alguna cosa que t'agradi, penso jo...
Petons!
JUDIT V

EntradaAutor: JUDIT V » ds. set. 08, 2012 9:18 pm

Gràcies a tothom. JA EL TIIINC!

Al final l'he trobat a l'Abacus! és un llençol cosit i prou però bueno, li posare una manteta també primeta per quan faci mes fred i llestos!

Moltes gràcies de nou!
miriamillet
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 13, 2013 11:05 am

EntradaAutor: miriamillet » dv. set. 13, 2013 11:20 am

:-()-) Nosaltres fem a mà si necessiteu només cal que ens feu un truc o passeu ,estem a la ctr. de Vic 57n Manresa. Una abraçada a les mamis que aquests dies aneu de bòlid
Ganga
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dg. maig 18, 2014 8:12 pm

Bones!
miramillet ..! teniu botiga online també? es que el meu fill comença el curs que ve l'escola i vull anar mirant sacs!
merci!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::