AJUDA GANDULA!

Més qüestions.
julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

AJUDA GANDULA!

EntradaAutor: julieta12 » dl. set. 10, 2012 3:13 pm

Hola mamis! resulta que, si Déu vol, d'aqui 5 setmanetes seré mami, total que em regalen una ganduleta i m'han dit que els digui una, n'he mirat per internet i a les botigues, però és un mon, que si amb música, que si sense, amb ninotets penjants o sense, amb posicions o fixe, bueno el tema és que si m'hen podeu recomanar alguna???
Diuen que la Babybjörn és molt bona! n'he vist una de la casa Tiny Love que té posició cuco, i amb musiqueta, la coneixeu??

Bueno a voldria saber les vostres opinions!!

Gràcies! :content:
aire
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: AJUDA GANDULA!

EntradaAutor: aire » dl. set. 10, 2012 3:56 pm

Hola! Jo tinc la beaba up&down i estic encantada, desde el primer dia que li varem posar i li encanta. Pensa que hi ha vegades q es mosqueja per dormir i no vol ni el seu llit ni a sobre meu, es posar-la a la ganduleta i qdar-se fregida al moment. Aquesta te tres posicions, tot estirat, mitja, que queda reclinadet i sentat. A mes te varies posicions d altura, desde el terra a la teva altura segut en una cadira, per el que em dinat sempre amb ella a la taula. Tambe es balanci, molt practic! Bueno com veus c mi es tot ventatges, te la recomano 100%.

Pd: perdoneu l ortografia, escric desde el mvl
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. set. 10, 2012 4:14 pm

Jo sóc fan absoluta de la babybjorn! S'hi poden comprar ela ninotets a part i té tres posicions.
LA PUBILLA
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dl. set. 10, 2012 5:22 pm

Jo tinc una Jané i n'estic encantada, però crec que n'hi ha moltíssimes que han d'anar bé.
El que valoraria jo seria: que tingui diferents posicions per poder-lo estirar o assentar, que sigui balancí per si hi vol dormir i que tingui ninotets per jugar.
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dl. set. 10, 2012 6:15 pm

Jo et recomano la babyjorn. La fem servir des de que tenia 1 mes aprox. Cda vegada s'hi esta mes estona, ja que al principi no hi estava comode.
Les de musica/ninos/vibracio em fan "apuro" per nens tan petits....
JOMAX
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dl. set. 10, 2012 10:51 pm

La babyjorn es una passada!
Els meus dos fills l'han fetservir i és fantàsticaaaa
Jomax
Imatge

Imatge
Mar75
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

EntradaAutor: Mar75 » dl. set. 10, 2012 11:27 pm

A mi em van regalar la babybjorn i estic encantada .
Itx77
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dt. set. 11, 2012 12:48 am

Babybjorn 100% !!! A més a més, plegada ocupa molt poc espai...
Sandie74
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandie74 » dt. set. 11, 2012 8:45 am

Tothom parla de la Babyjorn com gairebé la millor i n´estic segura pq és molt bona marca ( jo he tingut els portabebés i són genials). El problema és que també és potser la més cara.
A mi per les meves bessones em van regalar el model Fold de Jané i estic molt contenta. Me la enduc de vacances, de cap de setmana...i elles s´hi estan molt còmodes. I el preu, és molt més asequible.
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dt. set. 11, 2012 9:21 am

La babybjörn!! Es absolutament desenfundable(quan comencen a menjar ho agrairàs molt), es queda molt tumbada, el xabier q té 8 mesos i mig i fa gaire bé 10 kgs encara hi dorm, es pot balancejar, i a més és de les que més pes soporta, es la que et durarà més, com la base metaluca es llarga pots "clavar-la" dins els coixins del sofà i aixi la gandula no es mou, jo la tinc així. Te la recomano al 200%! Jo en tinc 2 i ni pensaments en vendre-la! Imagina't!!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dt. set. 11, 2012 9:41 am

Encantada amb la JANE FOLD!
El que si et recomanaria es que fos practica.. no recomano que siguin mooolt xules i poc practiques.. que tingui posicions, que no pessin gaire per portar amb el nen a dins.. que sigui desenfundable, es molt important!
Ho dels ninotets no ho trobo tan important, encara que tambe la JANE en porta.. de seguida els hi treuras la barra de ninotets, jeje.

Petons!
Isa sf
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dt. set. 11, 2012 7:42 pm

Babyborn!

Jo en tenia també una altre i la més sòlida i que li ha durat més temps la babyborn. L'altre la duia com motxila quan ja era més grandet!
Imatge[/url]

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::