AJUDA GANDULA!
AJUDA GANDULA!
Hola mamis! resulta que, si Déu vol, d'aqui 5 setmanetes seré mami, total que em regalen una ganduleta i m'han dit que els digui una, n'he mirat per internet i a les botigues, però és un mon, que si amb música, que si sense, amb ninotets penjants o sense, amb posicions o fixe, bueno el tema és que si m'hen podeu recomanar alguna???
Diuen que la Babybjörn és molt bona! n'he vist una de la casa Tiny Love que té posició cuco, i amb musiqueta, la coneixeu??
Bueno a voldria saber les vostres opinions!!
Gràcies!
Diuen que la Babybjörn és molt bona! n'he vist una de la casa Tiny Love que té posició cuco, i amb musiqueta, la coneixeu??
Bueno a voldria saber les vostres opinions!!
Gràcies!

Re: AJUDA GANDULA!
Hola! Jo tinc la beaba up&down i estic encantada, desde el primer dia que li varem posar i li encanta. Pensa que hi ha vegades q es mosqueja per dormir i no vol ni el seu llit ni a sobre meu, es posar-la a la ganduleta i qdar-se fregida al moment. Aquesta te tres posicions, tot estirat, mitja, que queda reclinadet i sentat. A mes te varies posicions d altura, desde el terra a la teva altura segut en una cadira, per el que em dinat sempre amb ella a la taula. Tambe es balanci, molt practic! Bueno com veus c mi es tot ventatges, te la recomano 100%.
Pd: perdoneu l ortografia, escric desde el mvl
Pd: perdoneu l ortografia, escric desde el mvl
Jo sóc fan absoluta de la babybjorn! S'hi poden comprar ela ninotets a part i té tres posicions.
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Jo tinc una Jané i n'estic encantada, però crec que n'hi ha moltíssimes que han d'anar bé.
El que valoraria jo seria: que tingui diferents posicions per poder-lo estirar o assentar, que sigui balancí per si hi vol dormir i que tingui ninotets per jugar.
El que valoraria jo seria: que tingui diferents posicions per poder-lo estirar o assentar, que sigui balancí per si hi vol dormir i que tingui ninotets per jugar.
Jo et recomano la babyjorn. La fem servir des de que tenia 1 mes aprox. Cda vegada s'hi esta mes estona, ja que al principi no hi estava comode.
Les de musica/ninos/vibracio em fan "apuro" per nens tan petits....
Les de musica/ninos/vibracio em fan "apuro" per nens tan petits....
La babyjorn es una passada!
Els meus dos fills l'han fetservir i és fantàsticaaaa
Jomax
Els meus dos fills l'han fetservir i és fantàsticaaaa
Jomax
A mi em van regalar la babybjorn i estic encantada .
Babybjorn 100% !!! A més a més, plegada ocupa molt poc espai...
Tothom parla de la Babyjorn com gairebé la millor i n´estic segura pq és molt bona marca ( jo he tingut els portabebés i són genials). El problema és que també és potser la més cara.
A mi per les meves bessones em van regalar el model Fold de Jané i estic molt contenta. Me la enduc de vacances, de cap de setmana...i elles s´hi estan molt còmodes. I el preu, és molt més asequible.
A mi per les meves bessones em van regalar el model Fold de Jané i estic molt contenta. Me la enduc de vacances, de cap de setmana...i elles s´hi estan molt còmodes. I el preu, és molt més asequible.
La babybjörn!! Es absolutament desenfundable(quan comencen a menjar ho agrairàs molt), es queda molt tumbada, el xabier q té 8 mesos i mig i fa gaire bé 10 kgs encara hi dorm, es pot balancejar, i a més és de les que més pes soporta, es la que et durarà més, com la base metaluca es llarga pots "clavar-la" dins els coixins del sofà i aixi la gandula no es mou, jo la tinc així. Te la recomano al 200%! Jo en tinc 2 i ni pensaments en vendre-la! Imagina't!!!

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Encantada amb la JANE FOLD!
El que si et recomanaria es que fos practica.. no recomano que siguin mooolt xules i poc practiques.. que tingui posicions, que no pessin gaire per portar amb el nen a dins.. que sigui desenfundable, es molt important!
Ho dels ninotets no ho trobo tan important, encara que tambe la JANE en porta.. de seguida els hi treuras la barra de ninotets, jeje.
Petons!
Isa sf
El que si et recomanaria es que fos practica.. no recomano que siguin mooolt xules i poc practiques.. que tingui posicions, que no pessin gaire per portar amb el nen a dins.. que sigui desenfundable, es molt important!
Ho dels ninotets no ho trobo tan important, encara que tambe la JANE en porta.. de seguida els hi treuras la barra de ninotets, jeje.
Petons!
Isa sf
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Babyborn!
Jo en tenia també una altre i la més sòlida i que li ha durat més temps la babyborn. L'altre la duia com motxila quan ja era més grandet!
Jo en tenia també una altre i la més sòlida i que li ha durat més temps la babyborn. L'altre la duia com motxila quan ja era més grandet!
[/url]Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |