No tinc quasi llet i no vol mamar

Tria el pit o el biberó.

MILEIDY13
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

No tinc quasi llet i no vol mamar

EntradaAutor: MILEIDY13 » dc. set. 12, 2012 5:23 pm

Hola noies,
sóc mare per primer cop i el meu fill re ja un mes i mig, des de el principi he tingut mol poca llet i li he hagut de donar bibi de reforç des de el primer dia; el problema es que no vol agafar el pit i si l'agafa i està 2 minuts per que de seguida se li acaba la llet, jo hem prenc promil i tot i així segueixo sense llet i sense que mami..ja no se que fer..la poca llet que tinc la trec amb la munyidora i li dono amb biberó. M'agradaria saber si hi ha alguna manera de solucionar-ho.
Gràcies noiesss per endavant!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: No tinc quasi llet i no vol mamar

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. set. 12, 2012 5:55 pm

Hola.

La meva filla té ara tres mesos i també és la primera. A mi em va passar una cosa semblant a la teva. Tenia molt poca llet i la nena no s'atipava i vam haver de complementar la seva alimentació amb biberons. Va arribar un punt que no volia pit i només de veure'l es posava a plorar ella i, darrera seu jo. Al final només li donava per adormir-se però vaig aguantar només fins als dos mesos. Al principi em vaig sentir bastant malament però ara veig que la nena amb els biberons creix, estem les dues més contentes i el seu pare pot participar en la seva alimentació. Això sí, només el meu home i jo som qui li donem els biberons. De moment no deixem ni que iaies, tietes o demés personal ho facin.
És decisió de cada una però quan la lactància materna no és possible, sigui pel motiu que sigui, no cal agobiar-se. N'he parlat amb moltes mames i amigues meves i totes em diuen el mateix.
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dc. set. 12, 2012 7:17 pm

Hola Mileidy,

Hi ha dones que no tenen prou llet: patir SOP, hipotiroidisme (si es tracta es pot donar el pit),reduccions o implans mamaris...
A la realitat, la majoria de dones tenen llet suficient per alimentar la seva criatura, però hi ha problemes que impedeixen una correcte lactància: un tel curt per part del bebe, una mala col·locació del nadó al pit... Problemes que es poden solucionar si algú els detecta.

D'on ets? Si et poguessis acostar a un grup de suport i una assessora de lactància et pogues veure a tu i al nadó, segur que et podrien ajudar.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. set. 12, 2012 9:50 pm

A mi em va passar el mateix, l'hi vaig dona LM nomes dos mesos perque tenia molt poca llet i me la treia amb el llevallets.El nen va perdre pes i plorava i al final vam saber que era de gana i vam fer LA i va guanyar el pes que havia perdut.Al principi tambe em vaig sentir malament al no poder donar-li el pit, pero nomes de veure'l somriure i creixer ja soc felic.
Hi haura mares que podran donar-li el pit als seus fills i n'hi hauran que no que per raons diverses,
Pesolada
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dj. set. 13, 2012 9:09 am

SI das bibi de refuerzo, tu cuerpo produce menos leche, si vas dejando el bibi, das el pecho mas a menudo, aunque tengas q darlo cada 1 h o cada 2, luego se regula, y hará las tomas mas espaciosas.

Y muy pocos casos no pueden dar pecho, lo que hay que tener fuerza de voluntad. Y si supone un martirio para ambos, mejor dejarlo.

Yo tarde en 6 dias en la subida de pecho por una cesaría, y tuve q dar suplemento y me di cuenta, q con el bibi el succionaba menos del pecho. Asi q insistí, y subió, llevo dando pecho 2 años y es lo único que no vomita cuando se pone malo en la guardería.

Un ejemplo, en áfrica o das pecho o no hay nada, y todas van con sus bebes en los pechos. Y por desgracia fallecen pq las madres no están nutridas, etc
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 13, 2012 9:25 am

Hola bonica
Jo el que et recomanaria és que si vols seguir donant el pit t'acostis a un grup de lactància i que t'assessorin. En primer lloc valoraran si hi ha alguna causa que fa que produeixis poca llet (com diu la Nuri, existeixen causes d'hipogalàctia però afecten a un percentatge molt petit de dones) i si no és així et podran assessorar per fer el que se'n diu una "relactació", és a dir, mica en mica intentar que el teu fill mami més i poder anar retirant els suplements.
Quan es comencen a introduir suplements (que a vegades són necessaris, eh?!) s'entra en un cercle viciós perquè a més suplement, menys mama del pit i per tant menys llet produeixes i llavors cal més suplement. A part que si s'acostumen a mamar d'un bibe que surt la llet a xorro i sense fer cap esforç, després s'enganxen al pit i s'enfaden perquè d'allà no surt res si no s'esforcen més.

Bé, en resum, que el millor és que contactis amb una assessora i que t'orienti. Si no coneixes cap grup de lactància i t'interessa, si ens dius d'on ets et podem mirar quin tens a prop de casa :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
MILEIDY13
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

EntradaAutor: MILEIDY13 » dj. set. 13, 2012 4:39 pm

Moltes gràcies noies,
aniré al meu cap que hi fan cursos de lactància a veure que hem diuen!!! <<us haig de dir que a base de perseverar he aconseguit que avui m'agafi el pit durant mes de deu minutets, no se pas si treia res pobret!!
un pto a totes!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::