Quan és fiable fer-se un TE??
Quan és fiable fer-se un TE??
Hola noies, primer de tot, em sap greu obrir un nou tema x aixos, xo porto estona mirant i no sé on escriure i encara m'estic posant més nerviosa... per això he decidit escriure aquí.
Fa molt de temps que no escric, però és que no m'havia passat res fins ara... res interessant! bufff...va, no m'enrollo... a veure, x on començo...?
La meva pregunta bàsicament és el títol del tema... quan és fiable/aconsellable fer-se un TE?
A veure... porto com dues setmanes (una mica mes) amb els pits super inflats i em fan mal, no és insuportable, xo si molest... no li havia donat importància perquè pensava que se m'adalantaria la warry o algo x l'estil... però no... també porto uns dies, que em costa molt dormir, no trobo la posició i tinc cremor d'estomac... tinc molta gana i quan menjo de seguida ho avorreixo i paro de menjar... la warry havia d'aparèixer dimecres, i no ha fet ni l"amago"... vui dir, q ni tacar una miqueta ni re, només fluxe blanc... quin rollu us estic deixant anar... és que m'estic posant bastant nerviosa... no li vull donar massa bola perquè sempre que em faig il·lusions després no passa res... però és que fins ara, el màxim de dies que em tardava en baixar eren 2 de més (enlloc de 28 dies, 30, i tacant una miqueta els dies abans...).
Algú m'ajuda? Moltíssimes gràcies a totes!!

Fa molt de temps que no escric, però és que no m'havia passat res fins ara... res interessant! bufff...va, no m'enrollo... a veure, x on començo...?
La meva pregunta bàsicament és el títol del tema... quan és fiable/aconsellable fer-se un TE?
A veure... porto com dues setmanes (una mica mes) amb els pits super inflats i em fan mal, no és insuportable, xo si molest... no li havia donat importància perquè pensava que se m'adalantaria la warry o algo x l'estil... però no... també porto uns dies, que em costa molt dormir, no trobo la posició i tinc cremor d'estomac... tinc molta gana i quan menjo de seguida ho avorreixo i paro de menjar... la warry havia d'aparèixer dimecres, i no ha fet ni l"amago"... vui dir, q ni tacar una miqueta ni re, només fluxe blanc... quin rollu us estic deixant anar... és que m'estic posant bastant nerviosa... no li vull donar massa bola perquè sempre que em faig il·lusions després no passa res... però és que fins ara, el màxim de dies que em tardava en baixar eren 2 de més (enlloc de 28 dies, 30, i tacant una miqueta els dies abans...).
Algú m'ajuda? Moltíssimes gràcies a totes!!

Re: Quan és fiable fer-se un TE??
El TE és fiable fer-ho a partir del primer dia de retard, i el Clear Blue fins i tot es pot abans tot i que en aquest darrer cas l'índex de fiabilitat baixa. Jo et diria que te'l facis ja per sortir de dubtes, ja que portes uns dies de retard.
Ok... gràcies alexia... ara... és normal que tot i tenir-ne moltes ganes, estigui completament (ho sento x la paraula) cagada?????

Molta sort bonica. Pinta genial. Jo quan em vaig quedar embarassada del Marc ntava com una pastilal desfeta a les calcetes.
Quina bona pinta que té!
Quina bona pinta que té!
segueixo fent
si? tan bona pinta?? jeje es q es el segon cicle en el q ho intentem... i ostres... impressiona una mica... b, tampoc em vull fer massa il.lusions, q si no va b, la patacada es mes forta...
gràcies noies, ja us informaré...
si? tan bona pinta?? jeje es q es el segon cicle en el q ho intentem... i ostres... impressiona una mica... b, tampoc em vull fer massa il.lusions, q si no va b, la patacada es mes forta...
gràcies noies, ja us informaré...
No cal donar-hi tantes voltes, et fas un TE i surts de dubtes. 
Penso el mateix, si tens retras, fes-te'l i sortiras de dubtes!
okok, gracies, dema mel faig i us dic... simplement, q no sabia si havien de passar alguns dies x poder fer-lo o com nava... no me nhe fet mai cap... :s
Sort i ja ens informaràs!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
POSITIUUUUU!!! + de 3 setmanes!!!

MOLTES FELICITATS!!!! Ara a trucar al metge i que et doni data per la primera eco.
Disfruta molt de l'embaràs.
Disfruta molt de l'embaràs.
Graciesss!!
si, ja ho he fet... hi he d'anar el dia 03/10, diu q abans tampoc em poden mirar res... :s tb m'ha dit: re d'alcohol, ni cafe, ni begudes amb gas... evitar embotits i carn crua i prendre àcid fòlic...
a quin post vaig per començar a entrar en materia? jejeje
i pregunta personal... quan creieu q es bon moment per dir la noticia??
Gràcies!!! :)
si, ja ho he fet... hi he d'anar el dia 03/10, diu q abans tampoc em poden mirar res... :s tb m'ha dit: re d'alcohol, ni cafe, ni begudes amb gas... evitar embotits i carn crua i prendre àcid fòlic...a quin post vaig per començar a entrar en materia? jejeje
i pregunta personal... quan creieu q es bon moment per dir la noticia??
Gràcies!!! :)
MOLEST FELICITATS!!!!
Pots anar als post d' "Estic embarassada"! Allà també trobaràs post classificats per mesos.Per compartir vivències i resoldre dubtes entre les futures mares.
Això de donar la notícia és molt personal, jo la vaig donar un cop el vaig veure a la eco.
A disfrutar de l'embaraç!
Pots anar als post d' "Estic embarassada"! Allà també trobaràs post classificats per mesos.Per compartir vivències i resoldre dubtes entre les futures mares.
Això de donar la notícia és molt personal, jo la vaig donar un cop el vaig veure a la eco.
A disfrutar de l'embaraç!
Doncs, au, ja ho tens. Moltes felicitats!!!
- calidoscopi
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm
Felicitats!!!
Respecte a quan donar la notícia, jo sempre he cregut que està bé donar-la un cop has passat una ecografia que confirmi que tot va bé, però vaja és una qüestió molt personal. En el primer embaràs ho vaig dir a les persones més properes un cop vist el test, perque estava tan boja d'alegria que no em vaig poder aguantar. Però ja et dic que en el proper intentaré esperar a veure la primera eco.
Bé, cuida't molt i a gaudir de l'embaràs!
Respecte a quan donar la notícia, jo sempre he cregut que està bé donar-la un cop has passat una ecografia que confirmi que tot va bé, però vaja és una qüestió molt personal. En el primer embaràs ho vaig dir a les persones més properes un cop vist el test, perque estava tan boja d'alegria que no em vaig poder aguantar. Però ja et dic que en el proper intentaré esperar a veure la primera eco.
Bé, cuida't molt i a gaudir de l'embaràs!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

És una acumulació molt forta d'emocions!