Buscan un embaras

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ninuninu
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 17, 2012 5:28 pm

Buscan un embaras

EntradaAutor: Ninuninu » dl. set. 17, 2012 5:37 pm

Hola noies.
Fa dies que us llegeixo i finalment m'he decidit a escriure..
Us explico una miqueta. L'any passat vaig tenir 2 abortaments, el primer va ser diferit a les 9 setmanes i el segon venia amb malformacions i em van provocar el part.. Aixo va ser el mes d'agost del any passat i desde llavors no hi ha manera..
Vaig començar a anar a un ginecoleg de Granollers i despres de proves i mes proves i de estar 2 messos prenen el Omifin i pinchan-me el Ovitrelle sense resultats, em va fer un test postcoital i va veure que no hi havien "bichitus" a la matriu, o sigui que per quansevol cosa el ph meu va canviar i els "matava" jo soleta.. DEspres de possar-me uns ovuls vaginals la cosa va anar a millor, em va regular el ph i si arrivaben els "bichitus" a la matriu..
Ara he tornat a pendre el Omifin i a la espera estic del positiu d'ovulacio per punxar-me un altre cop el Ovitrelle a veure si aquesta vegada es la bona.. pero tinc un dubte..
El ginecoleg m'ha dit que unes 8 hores despres de la punchada del Ovitrelle es quan hi han mes possibilitats, pero... si jo em faig el test d'ovulacio al mati i veig la "carita sonriente" i em puncho.. el meu marit fa el torn de tarda i no arriba fins a les 11 de la nit a casa.. vol dir que quan arribi ja haura sortit l'ovul?
O en tot cas podria calcular mes o menys l'hora de la punchada per que quan arribes ell estigues a punt jo??
Aaiii quin lio!!!!
Be, si alguna enten de omifins i ovitrells...

Gracies a totes..
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Buscan un embaras

EntradaAutor: dinser » dl. set. 17, 2012 7:45 pm

Ninuninu jo no en tinc ni idea de com va l'omifin. Però hi ha un post obert en Buscar embaràs d'IA's de tardor. Segurament allí et podran ajudar.

Et sabria greu si et pregunto quins ovuls et van donar per regular el ph?

Gràcies i espero que la panxeta estigui al caure.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ninuninu

EntradaAutor: Ninuninu » dl. set. 17, 2012 8:00 pm

Hola Dinser
No dona, no em sap gens de greu..
Es diuen CLX de laboratoris Cumlaude.. No recordo el preu pero no em sona que fosin cars..
Em tenia que possar un cada nit durant 5 dies començan el dia despres d'acabar amb la regla..
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. set. 17, 2012 8:14 pm

Ninuninu, jo que he fet tres FIV, quan em punxo l,ovitrelle, s,ovula al cap de les 36 hores, que és quan ens fan la punció per treure els óvuls.. ( bé, et fan la punció just abans d,ovular).. Per això no entenc això que dius de 8 hores després de l,ovitrelle.. :-:) a la FIV dsps ovitrelle et fan la punció 36 hores dsps just abans d,ovular..
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Ninuninu

EntradaAutor: Ninuninu » dl. set. 17, 2012 8:26 pm

pero es que tampoc em cuadra, perque els tests d'ovulacio quan es positiu es que 12-24 hores despres ovules.. i jo m'haig de punxar quan el test d'ovulacio sigui positiu.. o sigui que quan tingui el positiu en 12-24 hores ovulare, pero tampoc entenc perque haig de tenir relacions doncs al cap de 8 hores despres de punxar-me..
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dl. set. 17, 2012 8:32 pm

Hola ninuninu!
Jo tampoc prenc Omifin ni res, pero som amb tramits de fer IA i just dijous passat vam anar a parlar amb una clinica que ens expliques com funciona, i tambe ens van dir que despres de punxar l'ovitrelle s'ovula en 36h..

Tambe diuen que l'ovul viu fins a 24h aixi que potser tambe es un factor a tenir en compte..

Aviam si algu altre pot ajudar-te nillor!! SOrT!!
Ninuninu

EntradaAutor: Ninuninu » dl. set. 17, 2012 8:43 pm

No se noies, estic feta un lio..
si de cas, com que dema haig d'anar a la farmacia a buscar el ovitrelle li preguntare a la farmaceutica aixo de les 8 hores despres..
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. set. 18, 2012 12:30 pm

Jo no entenc d'aixó però potser et diu el gine de tenir relacions 8 hores després de la injecció perquè els espermatozous poden arribar a viure fins a 48 hores dins de la vagina/matriu, i així en el moment de sortir l'ovul podrien trovarse augmentant les possibilitats. També és cert que durant l'ovulació es recomana tenir relacions dia si dia no, perquè la calitat del semen sigui millor amb més quantitat d'espermatozous. Ja ho tindries, a les 8 hores de la punxada i a les 36. No?
Molta sort!
Ninuninu

EntradaAutor: Ninuninu » dt. set. 18, 2012 12:56 pm

aii no se noia..
jo em punxare kuan tingui el positiu de la ovulacio i desde dijous fins el diumenge doncs...i a veure k passa
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dj. oct. 25, 2012 9:46 pm

Ninuninu com va anar? vas tenir sort? explicans vaaaa

M'interessa pq jo comenco aquest mes amb l'ovitrelle però jo me l'haig de punxar divendres nit i fer relacions dissabte i diumenge. Cap recomanació?
Ninuninu

EntradaAutor: Ninuninu » dj. oct. 25, 2012 9:52 pm

Hola Wana
Doncs no noia, no vaig tenir sort..
DE fet vaig tornar al ginecoleg i em va dir que anes a fer un cicle de inseminacio artificial.. Em va demanar un altre seminograma al meu marit i tambe esta be aixi k ni ell sap k pot ser..
I com que li vaig dir que la IA es una mica cara i ara no puc doncs em va dir que proves unes altres pastilles, es diuen Femara i es fan servir pel cancer de mama pero amb molt bons resultats per embaras i aixi estic, esperan cobrar per poder comprar-les i a veure si tenim sort..
per cert, costen 94 euros pero la de la farmacia em va dir k entren per la seguritat social i com que a on visc el ginecoleg nomes ve els dijous doncs ticn hora pel 15 de novembre a veure si em vol fer la recepta..
No se, de moment les comprare i si em fa la recepta doncs si no funcionen ja la tindre..
Recomanacions? no se que dirt-te, nomes que paciencia i molta sort.. a mi no me va funcionar el ovitrelle,, a tu potser si..

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::