Potser pregunta molt tonta...
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Potser pregunta molt tonta...
Doncs això, que potser és una pregunta molt i molt tonta i absurda, però com que el meu cap no para de barrinar, us ho vull comentar a veure quina opinió en teniu al respecte.
Creieu que l'ús del tampax és perjudicial per aconseguit l'embaràs?
Jo sempre uso tampax, inclòs per la nit, però crec que aquest cicle deixaré d'usar-los.. no sé, em sembla que és un cos extrany i extern que potser no fa bé...
Que en penseu??'
Creieu que l'ús del tampax és perjudicial per aconseguit l'embaràs?
Jo sempre uso tampax, inclòs per la nit, però crec que aquest cicle deixaré d'usar-los.. no sé, em sembla que és un cos extrany i extern que potser no fa bé...
Que en penseu??'
-
VisitantVi
Ostres jo crec que no hi deu tenir res a veure.... el tampax es posa a la vagina, i el cigru es crea a les trompes i s'enganxa a l'uter!!!! Vull dir que no hi veig una relació directa....
L'unic que pot influir crec jo és pel tema infeccions o algo... o sigui que potser portar tampax no és el millor del món per evitar infeccions o fongs, però vaja tampoc crec que en provoqui no???
nusé eh?? que no soc metgeeeeee!!!!! Només opinio gratuïtament!!!!

L'unic que pot influir crec jo és pel tema infeccions o algo... o sigui que potser portar tampax no és el millor del món per evitar infeccions o fongs, però vaja tampoc crec que en provoqui no???
nusé eh?? que no soc metgeeeeee!!!!! Només opinio gratuïtament!!!!

-
VisitantVi
Mooncup: es una cosa que es posa a la vagina tipus tampax, però que en comptes de ser d'un sol ús el buides, hi passes aigua i el tornes a fer servir.
http://www.crianzanatural.com/fam/pxf6.html
Aqui surt alguna foto, millor veure-ho que explicar-ho es complicat!! També hi ha algun post pel foro on les nenes en parlaven, pero ja fa mesos i no se on deu ser ja... Si el trobo el pujo
http://www.crianzanatural.com/fam/pxf6.html
Aqui surt alguna foto, millor veure-ho que explicar-ho es complicat!! També hi ha algun post pel foro on les nenes en parlaven, pero ja fa mesos i no se on deu ser ja... Si el trobo el pujo
Mooncup
Jo sóc usuària convençuda del Mooncup (tambe hi ha una altra marca: el Keeper).
És còmode i molt més net, ecològic i saludable que els tampax.... Us el recomano!
Salut!
L.
És còmode i molt més net, ecològic i saludable que els tampax.... Us el recomano!
Salut!
L.
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Ostres noies, moltissimes gràcies per els vostres ànims i consells...
Aquest cicle (el 14è de la búsqueda) intentaré no usar-ne ni un, a veure si ho puc resistir... ahir vaig tacar una mica el salvaslip, avui m'he posat compresa i sembla que m'ha vingut tot i que més poca de lo normal i d'un color super fosc! però potser és de les hormones que em prenia.. nu se... el que passa és que em feia molta angunia el tema compresa... tants i tants anys portant tot el dia tampax que avui notava com baixava i em feia molta cosa... he anat com 200 vegades al WC a rentar-me... no sé si ho aguantaré...
Està clar que hi ha molta gent que n'usa i es queda embarassada, però potser és gent molt fèrtil i que no li costa quedar-se.. potser a les que tenim certes dificultats encara ens en posa mes eñ tampax...
De totes maneres ho preguntaré a la gine dimarts quan la truqui per saber quan m'haig de tornar a prendre l'OMIFIN... Ja us diré què m'ha dit...
Aquest cicle (el 14è de la búsqueda) intentaré no usar-ne ni un, a veure si ho puc resistir... ahir vaig tacar una mica el salvaslip, avui m'he posat compresa i sembla que m'ha vingut tot i que més poca de lo normal i d'un color super fosc! però potser és de les hormones que em prenia.. nu se... el que passa és que em feia molta angunia el tema compresa... tants i tants anys portant tot el dia tampax que avui notava com baixava i em feia molta cosa... he anat com 200 vegades al WC a rentar-me... no sé si ho aguantaré...
Està clar que hi ha molta gent que n'usa i es queda embarassada, però potser és gent molt fèrtil i que no li costa quedar-se.. potser a les que tenim certes dificultats encara ens en posa mes eñ tampax...
De totes maneres ho preguntaré a la gine dimarts quan la truqui per saber quan m'haig de tornar a prendre l'OMIFIN... Ja us diré què m'ha dit...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |