Mutua de Terrassa
Re: Mutua de Terrassa
i tant que son els mateixos, a mes a mes encara que vagis per privat no t'aten el mateix ginecoleg que et visita sino el que esta de guardia... i les habitacions individuals de la part privada no penseu que son grans ni molt menys... jo la vaig trobar petitona i agobiant! es mes gran la meva habitació que la de l'hospital...
hola noies!!
em toca parir a la mutua de terrassa ja que soc de sant cugat i m'agradaria tenir referencies de les vostres experiencies mes recents
que us ha semblat??com va la cosa??
gracies
em toca parir a la mutua de terrassa ja que soc de sant cugat i m'agradaria tenir referencies de les vostres experiencies mes recents
que us ha semblat??com va la cosa??
gracies
Hola Janira,
jo vaig parir a la Mútua el 10 de febrer i tot perfecte. Pregunta'm lo que vulguis.
jo vaig parir a la Mútua el 10 de febrer i tot perfecte. Pregunta'm lo que vulguis.
hola cuxita!!
gracies per contestar!he estat llegin i hi ha varies persones que n'han parlat malament pel tracte del personal sanitari i no respectar el que la mare vol o necessita i aixo m'ha preocupat.
tu vas tenir un part respectat??el tracte del personal va estar be?
jo vaig anar d'urgencies a la setmana 35 perque tenia moltes contraccions i hi va haver una llevadora que em va parlar molt malament,diente que no estaba de part i que em faria molt de mal quan estes de part ique havia anat per res!!!vaig alucinar perque vaig tenir durant 2 hores contraccions cada 10 minuts,cada 3 despres cada 5 i em vaig espantar i estant de 35 setmanes vaig preferir anar-hi per si de cas!pero vaig marxar una mica aixafada perque penso que si em tracten aixi d'urgencies com pot ser el tracte durant tantes hores que pot durar el part??
i es per aixo que volia saber les vostres experiencies,perque em toca parir alla!!
moltes gracies
gracies per contestar!he estat llegin i hi ha varies persones que n'han parlat malament pel tracte del personal sanitari i no respectar el que la mare vol o necessita i aixo m'ha preocupat.
tu vas tenir un part respectat??el tracte del personal va estar be?
jo vaig anar d'urgencies a la setmana 35 perque tenia moltes contraccions i hi va haver una llevadora que em va parlar molt malament,diente que no estaba de part i que em faria molt de mal quan estes de part ique havia anat per res!!!vaig alucinar perque vaig tenir durant 2 hores contraccions cada 10 minuts,cada 3 despres cada 5 i em vaig espantar i estant de 35 setmanes vaig preferir anar-hi per si de cas!pero vaig marxar una mica aixafada perque penso que si em tracten aixi d'urgencies com pot ser el tracte durant tantes hores que pot durar el part??
i es per aixo que volia saber les vostres experiencies,perque em toca parir alla!!
moltes gracies
Hola Janira,
jo vaig entrar també d'urgències, vaig donar a llum a la setmana 39 i des del principi fins al final, ja que va ser la que em va ajudar a portar al món a la meva filla em va atendre una llevadora que es deia Tània que era un sol de noia. Va estar tota l'estona per mi, des de la 13.30h que vaig ingressar fins les 20.42h que vaig donar a llum. Anava entrant a la sala de dilatació i m'anava preguntant que tal estava, em deia com havia de respirar per no ofegar-me ni marejar-me, em feia tactes cada hora per veure com evolucionava i al principi d'entrar em va preguntar quin tipus de part volia. També em va preguntar si volia fer el pell a pell i si li volia donar el pit. Així que per mi va ser tot perfecte. Suposo que és qüestió de trobar una persona que faci bé la seva feina i sigui agradable amb tu que és molt important en aquell moment.
Qualsevol cosa ja saps.
Que tinguis una horeta curta!!
jo vaig entrar també d'urgències, vaig donar a llum a la setmana 39 i des del principi fins al final, ja que va ser la que em va ajudar a portar al món a la meva filla em va atendre una llevadora que es deia Tània que era un sol de noia. Va estar tota l'estona per mi, des de la 13.30h que vaig ingressar fins les 20.42h que vaig donar a llum. Anava entrant a la sala de dilatació i m'anava preguntant que tal estava, em deia com havia de respirar per no ofegar-me ni marejar-me, em feia tactes cada hora per veure com evolucionava i al principi d'entrar em va preguntar quin tipus de part volia. També em va preguntar si volia fer el pell a pell i si li volia donar el pit. Així que per mi va ser tot perfecte. Suposo que és qüestió de trobar una persona que faci bé la seva feina i sigui agradable amb tu que és molt important en aquell moment.
Qualsevol cosa ja saps.
Que tinguis una horeta curta!!
moltes gracies!!
suposo que es trobar-te amb la persona adequada i ja se que per general vles coses haurien de ser com tu dius..pero es clar,em va pujar la mosca al nas!
moltes gracies per la teva experiencia,ara em toca esperar!
una abraçada
suposo que es trobar-te amb la persona adequada i ja se que per general vles coses haurien de ser com tu dius..pero es clar,em va pujar la mosca al nas!
moltes gracies per la teva experiencia,ara em toca esperar!
una abraçada
En el meu cas vaig tenir el nen a la part privada de Mutua i no tinc cap queixa. L'habitació on vaig estar era molt gran (no totes les habitacions són tan grans) i el tracte va ser molt bo. Respecte a la sala de parts, va ser cesària i vaig acabar sola a la sala de reanimació. La veritat és que és un rotllo, perquè és molta estona sense saber res del nen ni tenir-lo al costat, però no sé si altres hospitals ho fan diferent. L'equip mèdic és el mateix vagis pel públic o privat, i llevat alguna llevadora boja amb la que vaig topar, totes les persones que hi treballen són un 10. I ho puc dir amb coneixement de causa, vaig estar a la part de parts diverses vegades degut a l'amenaça de part prematur.
El meu fill va ser prematur i va estar tres setmanes a neonats. Podíem entrar els pares a veure'l a qualsevol hora, però per agafar-lo només cada tres hores, quan li tocava menjar. Les pediatres són molt maques, i em van ajudar molt amb la lactància.
Les infermeres en general també molt bé, llevat algun moment en el que m'emprenyava perquè no em deixaven tocar al meu fill. Haig de dir que tot aquesta opinió tan positiva la tinc ara, en el moment de passar-ho, estava molt negativa amb neonats. És una situació molt dura, que no puguis agafar al teu fill quan vulguis, és com anar de visita, costa assumir que ha vingut tot tant d'hora... Vist en perspectiva, crec que l'atenció en neonats és molt bona, sempre m'animaven a fer pell a pell amb el nen i m'ajudaven amb el que podien. Una altra cosa és que és una llàstima que les instal·lacions no siguin millors, en el sentit de ser més confortables pels pares. Fer pell a pell, després de passar per una cesària, asseguda amb una cadira de fusta enmig del passadís de la sala no és gaire agradable. Aquesta opinió també era compartida pel personal de neonats, a veure si la persona que ha de decidir on millorar les instal·lacions també ho veu.
El meu fill va ser prematur i va estar tres setmanes a neonats. Podíem entrar els pares a veure'l a qualsevol hora, però per agafar-lo només cada tres hores, quan li tocava menjar. Les pediatres són molt maques, i em van ajudar molt amb la lactància.
Hola, jo sóc de Terrassa, de tota la vida XD però ara ja fa 6 anys que per feina, soc ifnermera. treballo fóra. Tinc amigues de la carrera que treballen a la mútua, jo hi he estat de pràctiques i amb els avis, familia etc com usuaris també. He de dir, que per la meva experiència la Mútua de Terrassa deja mucho que desear, pel tracte, per negligencies (amb familiars), etc. Suposo que la part de maternitat privada, que es troba a l'edifici del costat serà diferent, pel fet de ser privat.
Jo aniria al Hospital de Terrassa
Jo aniria al Hospital de Terrassa
Hola,
jo he tingut al meu fill fa dos mesos a la mutua i no en tinc cap queixa, al contrari tots van ser molt amables i va anar tot de conya! si tens alguna pregunta del procediment preguntaa!!
jo he tingut al meu fill fa dos mesos a la mutua i no en tinc cap queixa, al contrari tots van ser molt amables i va anar tot de conya! si tens alguna pregunta del procediment preguntaa!!
Hola,
Jo també he de parir a Mutua de Terrassa per que em toca allà, hagues preferit parir al Hospital de Terrassa però ja que no puc triar espero que tot ens vagi bé a la Mutua. Suposo que deuen haver casos per tots els gustos i colors, el que està clar es que cadascú té la seva opinió depenent de com li hagi anat. Jo conec moltes noies que han parit a la Mutua i estan molt contentes i no tenen cap queixa.
Jo també he de parir a Mutua de Terrassa per que em toca allà, hagues preferit parir al Hospital de Terrassa però ja que no puc triar espero que tot ens vagi bé a la Mutua. Suposo que deuen haver casos per tots els gustos i colors, el que està clar es que cadascú té la seva opinió depenent de com li hagi anat. Jo conec moltes noies que han parit a la Mutua i estan molt contentes i no tenen cap queixa.
Jo tb el tindre a mutua de Terrassa. En pricipi volia anar al hospitalde Barcelona pero finalment hem decanto per Mutua(vaig per privat) principalment per comoditat, i perque tinc bones referencies. Espero que el dia que em toqui parir hi hagi gent maca.
Runi a tu quan et toca??
Runi a tu quan et toca??
Xènia1979, la meva dpp es el 20 de febrer, encara em falta molt però en tinc tantes ganes!!
Porto un nen que es dirà Oriol. I tu per quan l'esperes?
Porto un nen que es dirà Oriol. I tu per quan l'esperes?
Uff doncs a mi encara mes... Fins el 24 d'abril.... I encara no se que es per tant no tinc nom.
Quin ginecoleg et portara el part?
Quin ginecoleg et portara el part?
Per l'abril!! és molt bona època!!
Ostres això no ho se... jo vaig per la SS, de moment em faig tot el seguiment pel CAP i aquest agost em va visitar un ginecoleg de guardia ja que estaven tots de vacances. Demà tinc hora amb la llevadora a veure si ja tinc algún ginecoleg adjudicat...
Ostres això no ho se... jo vaig per la SS, de moment em faig tot el seguiment pel CAP i aquest agost em va visitar un ginecoleg de guardia ja que estaven tots de vacances. Demà tinc hora amb la llevadora a veure si ja tinc algún ginecoleg adjudicat...
Be ja explicaras la teva experiencia... Pensa que els ginecolegs son les mateixos si vas per privat o per s.s
La unica diferencia es que per privat saps qui t'atendra, be aixo si aquell dia el localitzen es clar...
La unica diferencia es que per privat saps qui t'atendra, be aixo si aquell dia el localitzen es clar...
Jo al desembre vaig parir sense vida a la meva filla a la mutua de Terrassa. No m havien portat l embaras alla, hi vaig anar d urgencies en no notar moviments de la nena.
He de dir que tot i ser el pitjor moment de la meva vida només tinc paraules d agraiment per l equip de ginecòlogues i llevadores que em va atendre. Vaig trobar tracte humà i molt de respecte.
He de dir que tot i ser el pitjor moment de la meva vida només tinc paraules d agraiment per l equip de ginecòlogues i llevadores que em va atendre. Vaig trobar tracte humà i molt de respecte.
Ganxet, sento molt el que et va passar, però moltes gràcies per explicar-nos la teva experiència!!
Ostres Ganxet... Quina experiencia tan dura, haver passat per un trangol aixi... Molta força i anims
Ganxet, em sap molt de greu la pèrdua de la teva filleta. Realment m'imagino que poques experiencies poden ser tan dures. Una abraçada molt forta.
- cristipobd
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dc. abr. 25, 2012 3:06 pm
Bon dia maques,
El proper mes de febrer si tot va be pariré a la Mutua de Terrassa. Algú que sigui de Sanitas em pot comentar si la llista de coses que s’han de portar són les mateixes que si es va per Seguretat Social? Sabeu quins avantatges tenim, a part d’habitació privada??? Moltes gràcies!
Ganxet sento moltíssim la teva experiència, no em puc fer a la idea del que és, però t’agraeixo la teva opinió. Una abraçada molt forta.
El proper mes de febrer si tot va be pariré a la Mutua de Terrassa. Algú que sigui de Sanitas em pot comentar si la llista de coses que s’han de portar són les mateixes que si es va per Seguretat Social? Sabeu quins avantatges tenim, a part d’habitació privada??? Moltes gràcies!
Ganxet sento moltíssim la teva experiència, no em puc fer a la idea del que és, però t’agraeixo la teva opinió. Una abraçada molt forta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |