viatge a Paris
viatge a Paris
Hola noies divendres em caso i ens han regalat un viatge a Paris. Marxem el dia 12 d'octubre, i voldria saber si algu hi ha anat per saber quin temps i fa a l' octubre, suposo que fara fred. Quins llocs podem visitar,...
Re: viatge a Paris
Ostres... París!!! hi ha moltíssimes coses per visitar!!! La Torre Eiffel, el museu del Louvre, l'arc del triomf, el barri llatí, Notre-Damme, Saint Chapelle, l'Òpera, el Camp de Mart, Mont-matre, Mouline Rouge, Plaça de la concorda, La Bastilla, Camps Elissis, Versalles, Saint Denis... ostres, és que no te l'acabes!!!
I normalment fa una mica més de fresqueta que aquí, encara que nosaltres hi vam anar un abril i feia una calor espatarrant!!!
I normalment fa una mica més de fresqueta que aquí, encara que nosaltres hi vam anar un abril i feia una calor espatarrant!!!
jo hi vaig anar un octubre i el temps és com al desembre d'aquí. 
edito per dir que depen de la zona de Catalunya on visquis clar....és com el desembre del litoral!
edito per dir que depen de la zona de Catalunya on visquis clar....és com el desembre del litoral!
A part de tot el que t'ha dit la Neuetes, no et descuidis el museu Orsay, és preciós!
Tot el q ha dit la neuetes, i per anar d'una banda a l'altra, en bus turístic
Si t'hi emportes al petitó vigila al metro que no hi ha ni un ascensor ni cap escales mecàniques!
Oh Paris!
nosaltres hi vam anar fa dos anys, jo just acabava de saber que estava embarassada!
Vam enganxar un principi d'octubre bastant atipic, perquè feia força calor i fins i tot vam acabar en màniga curta el dia que vam anar a Versailles!
Paris no te l'acabes, passejar-hi és meravellós... Jo hi havia estat però anar-hi amb la meva parella i la microClara de 5 setmanes va ser genial
a més, davant el Moulin Rouge vaig conèixer la Rela i el Relo!

nosaltres hi vam anar fa dos anys, jo just acabava de saber que estava embarassada!
Vam enganxar un principi d'octubre bastant atipic, perquè feia força calor i fins i tot vam acabar en màniga curta el dia que vam anar a Versailles!
Paris no te l'acabes, passejar-hi és meravellós... Jo hi havia estat però anar-hi amb la meva parella i la microClara de 5 setmanes va ser genial
a més, davant el Moulin Rouge vaig conèixer la Rela i el Relo!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Nosaltres vam anar caminant a tot arreu... només vam agafar el metro per anar a Versalles i prou! Ens vam fotre unes patejades impressionants, però la ciutat val la pena, és una ciutat per passejar! Ara que nosaltres anavam sols, sense canalla (encara era un projecte "de més endavant" ;p) i no sé si amb el nen ho podreu fer igual o necessitareu tirar de transport públic per arribar a tot arreu.
Anirem a Paris sols, el peke estara a casa els meus pares, ja en tenen ganes!!.
Portare un abric, roba d'hivern, botes i algun jersei de maniga curta per si algun cas.
Portare un abric, roba d'hivern, botes i algun jersei de maniga curta per si algun cas.
A l'octubre a París el temps pot canviar molt: o bé ja ha arribat la tardor i farà fresca o bé encara s'allarga l'estiu i no en farà tanta. En qualsevol cas, sempre fa més fred que a Barcelona. I, sobretot, plou molt. No us oblideu el paraigua!
Bila gracies per aixo del paraigua!!
Ohhh quin post mes xulo, nosaltres marxem al novembre a Paris amb la peque (2 anys).
Us recomano el museu del louvre "a mida". Es a dir, decidiu abans d'anar-hi que voleu veure i us limiteu a aquestes obres d'art. Si no es un pal, ja que es enoooorme.
Per exemple quan vaig al Louvre sempre visito La gioconda, la victoria de samotracia i la Afrodita de milos. Em donen molta energia...
I en acabat passeu per la botiga del museu, hi ha coses impressionants.
Tambe esta forc,a be anar a dinar al barri del Marais. En contra el que es pugui pensar, a Paris s'hi menja mot be i be de preu.
Tambe es tipic pujar al Sacre-coeur i donar una volta per la plac,a veient els pintors.
Pelis recomanables per veure abans d'anar-hi: Amelie i el Codi da Vinci.
Que en gaudiu molt!
Per exemple quan vaig al Louvre sempre visito La gioconda, la victoria de samotracia i la Afrodita de milos. Em donen molta energia...
Tambe esta forc,a be anar a dinar al barri del Marais. En contra el que es pugui pensar, a Paris s'hi menja mot be i be de preu.
Tambe es tipic pujar al Sacre-coeur i donar una volta per la plac,a veient els pintors.
Que en gaudiu molt!
GrÀCIES sagmai per les recomanacions. Farem una llista amb els llocs mes bonics e importants, com la torre eiffel, versalles,...
Per cosa típica, podeu menjar una sopa de ceba! Mmmmmm!! 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
sagmai ha escrit:Us recomano el museu del louvre "a mida". Es a dir, decidiu abans d'anar-hi que voleu veure i us limiteu a aquestes obres d'art. Si no es un pal, ja que es enoooorme.
Que en gaudiu molt!
Ai, Sagmai, al Louvre vaig patir el Síndrome d'Stendhal davant la Victòria de Samotràcia! Em va impactar tant que no podia parar de plorar...
A mi m'agrada tot d'aquesta ciutat, especialment els parcs i jardins, la Place des Vosges, passejar pel Marais i per St. Germain. I si, és uan ciutat per passejar sense parar
Si us agrada el Cine com us diu la Sagmai, podeu fer una ruta de llocs de "cine".
A mi personalment em va sorprendre gratament també la Défénse, però queda més allunyat...i el primer cop em vaig patejar els cementiris, el del Pere Lachaise, ple de figures il·lustres (Molière, Edith Piaf, Jim Morrison, Oscar Wilde i molts més) té un aire entre tètric, terrorífic, decadent, romàntic. Jo aquí a Bcn no trepitjo un cementiri si no és estrictament necessari i en canvi a París m'hi vaig passar hores.
I en una primera visita vaig anar també a St. Denis, un barri allunyat del Centre, on hi ha l'estadi del Mundial de Futbol i on l'església Gòtica del Mateix Nom, Saint Denis és el Pantéo dels Reis i Monarques Francesos des dels inicis. Si us agrada l'art és una Joia Gòtica, és preciosa...i la cripta on hi descansen els últims Borbons, té un punt terrorífic...
I si us fa bon dia, no us perdeu l'experiència de descansar en alguna gespa dels parcs que hi ha a la Ciutat o fins i tot fer un picnic. El de Luxembourg està molt bé, però també podeu descansar als prats dels Camps de Mart on hi ha la torre Eiffel...és una altra manera de gaudir de la ciutat.
Bon Viatge!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |