Inventari de trastos per alletar

Tria el pit o el biberó.

sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Inventari de trastos per alletar

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 04, 2012 8:44 am

Us deixo un link a un blog que parla dels trastos que una mare americana s'ha comprat per alletar i extreure's llet. Jo fa temps que la segueixo.
Ah, en qüestio d'AC practica el BLW.

http://mycheapversionoftherapy.com/2012 ... ies/#entry
(en anglès)
sagmai l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 3:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Inventari de trastor per alletar

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 04, 2012 8:53 am

sagmai ha escrit:Us deixo un link a un blog que parla dels trastos que una mare americana s'ha comprat per alletar i extreure's llet. Jo fa temps que la segueixo.
Ah, en qüestio d'AC practica el BLW.

http://mycheapversionoftherapy.com/2012 ... ies/#entry
(en anglès)

Jo he alletat, i crec que de tot el que diu (si és que ho entenc bé que hi ha algunes paraules que se m'escapen) només em vaig comprar sostenidors de lactància (i ara que encara alleto vaig amb sostenidors normals).

En tot cas, una mare que té previst alletar, com a molt, jo li recomanaria comprar-se sostens, i ni això, perquè és difícil calcular la talla, sobretot per les primeres setmanes...

I la resta (que si extractor, que si bibes, que si el "hands free pumping bra" ?-) ?-) ?-)...) crec que en tot cas sobre la marxa i hi ha coses que no cal comprar-se de totes totes!!!

Ah, i la crema de lanolina (purelan etc) no serveix de res, és més, encara pot empitjorar les clivelles! :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. oct. 04, 2012 9:22 am

Jo tampoc compraria res.
Sort que em van deixar el llevallets i els diferents "trastos" perquè a l'hora de la veritat la meva filla només volia teta. No ha volgut ni un biberó en 18 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els sostens de lactància val més comprar-los més tard, quan se sap la talla. A mi la meva germana me'n va deixar uns de vellets per l'hospital i em van anar la mar de bé, un cop puja la llet ja pots anar a comprar!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. oct. 04, 2012 9:59 am

Ostres, no jo he llegit però ho trobo contradictori!

L'única inversió per donar teta és el llibre "un regal per a tota la vida", s'amortitza a tope!!
Lusu
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 561
Membre des de: dg. set. 02, 2012 2:55 pm

EntradaAutor: Lusu » dj. oct. 04, 2012 12:20 pm

Julyet totalment d'acord amb lo del llibre!!!!!!!

Jo vaig comprar un parell de sostenidors per començar i el tirallets elèctric. Però la meva nena tampoc a volgut mai bibero. Ens haguesim apanyat sense ell. Coixí de distància el vaig fer servir més durant l'embaràs per ser còmoda al sofà que després....I repeteixo lo de la Julyet amb el llibre hi ha de sobres...ho recomano!!!!!
Imatge Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. oct. 04, 2012 12:53 pm

Totalment d.acord amb el llibre.
i el coixí de lactància també el vaig fer servir molt. I a banda dels sostenidords a mi em va anar be els discs empapadors, això si de roba.
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 04, 2012 3:43 pm

Bé, ja sabeu, el americansm si poden es compren tots els gadgets possibles. Jo per exemple tinc l'extractor Swing però és deixst, no és meu. Ara m'acabo de comprar els sostenidors hands-free que encara no he estrenat... Però m'aniran bé pq dintre de poc torno a treballar.
Em sembla bò el consell deles bosses de guardar llet, quan diu que les de Medela fan molt de bulto i les altres que compra ara, no.
A mí aquesta noia m'hampressionat molt, tégairebé 9 litres de llet congelada! Aquesta ésuna de les meves preocupacions ara per ara.
També ésinspirador quan parla del BLW o dels temes de la son, etc.

Es qüestió de quedar-se amb el que ens convingui, i obviar la resta.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::