Les que busquem en aquests temps

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mida
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Les que busquem en aquests temps

EntradaAutor: Mida » dc. oct. 03, 2012 12:12 pm

Hola boniques!! és que no ho puc parlar amb ningú perquè ningú sap que volem un/a <:-< .

Resulta que nosaltres volem començar a buscar al novembre , aquest més ja no prenc les pastilles i ens fa molta il.lusió el fet de pensar que cada cop queda menys per a començar la búsqueda.

El fet és que últimament a totes les converses que tinc amb amics, veïns i clients (treballo de cara al públic) surt en algún moment el tema de la crisi i la situació que estem vivint, fins aquí bé, normal, però aleshores sempre acaben dient que els que pitjor ho tenen són els joves i els petits :ufs: ......i clar.... no puc evitar pensar: "i jo que vull un/a bebito/a? m'estaré equivocant?", la situació millorar no crec que millori com en temps passats i tinc un run-run per dintre...

Alguna vegada pel fòrum s'ha parlat de si era o no un bon moment tenir un fill i clar, el millor moment no ho és mai , però és que ara ja no paro de donar-li voltes :-:)

Suposo que l'important és saber que el podrás mantenir i ja està però els comentaris negatius atabalen :-((

Molts petonets i perdó pel rotllo :-()-)
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Les que busquem en aquests temps

EntradaAutor: [Marieta] » dc. oct. 03, 2012 12:39 pm

Ànims Mida!

Com diu la cançó del gall i la gallina que estaven al balcó... que diguin el que vulguin que jo ja estic content ;) Els comentaris negatius els espolses a l'estora de l'entrada abans d'arribar a casa.

I si atabalen molt... Prou: Si el comentari no és per ajudar-me: no el necessito, gracies. Si vull saber-ne més sobre la "crisi": poso les notícies o llegeixo el diari. Ara... té vostè ganes que xerrem i compartim una estona per fer-nos entre totes dues un dia millor? ;)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/581599_425050084211079_1171439774_n.jpg
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

EntradaAutor: annatp » dc. oct. 03, 2012 12:59 pm

a mi hi ha juna frase que m'ha servit molt en aquests moments i diu el seguent:

El mejor momento para plantar un arbol fue hace veinte años. El segundo mejor momento, es hoy.
ni cas, pensa en tu i en el que realment desitges. Que cap comentari et tregui el somni.
Imatge
Imatge
crislanena
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

EntradaAutor: crislanena » dc. oct. 03, 2012 1:02 pm

el meu sogre diu: "hi han coses que s'han de fer..." i punt. els xiquets es crien tots sols... en aquesta epoca no li podrem donar tots els "capritxets" que ens agradaria pero menjar segur que mai l'in faltara..
avant i sort amb la cerca!!
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
IRENETTA
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. set. 30, 2012 1:35 pm

EntradaAutor: IRENETTA » dc. oct. 03, 2012 1:17 pm

Respecte a la crisi, la meva mare sempre diu que quant jo vaig neixer ella i el meu pare no pasaben pas per un bon moment economic i be que em van tenir i van tirar endavant, aixo si amb un pis de lloguer i un cotxe de segona ma. Quan va neixer el meu germa al cap de 2 anys es van divorciar i ens ha tirat endavant ella sola als dos germans i no ens ha faltat de res!!! si feia falta deixava de comprar coses per ella per donar-nos de menjar i no tenim cap trauma per no haver pogut portar roba de marca i no anar de vacances cada any!!! Hi hagi la crisis que hi hagi el que crec que fa feliç a un nen es l'estima dels seus pares i aixo creieu-me que a mi no m'ha fet falta mai!!!!
IRENETTA

EntradaAutor: IRENETTA » dc. oct. 03, 2012 1:18 pm

volia dir que d'estima de la meva mare no m'en ha faltat mai, es que crec que no ho he escrit be!!jiji
crislanena
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

EntradaAutor: crislanena » dc. oct. 03, 2012 1:45 pm

irenetta tota la raó del món!! :-()-)

els nens volen carícies, petons, que els tingues al braç, que els parles amb amor... i tot això no té preu!! i unes mares com nosaltres d'això en tindrem millions per a donar-los!!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dc. oct. 03, 2012 2:41 pm

El moment és fotut, i ara mateix tot sembla tan incert que fa por pensar en el futur dels nostres nens. Però penso que la decisió de tenir o no fills no pot dependre de la crisi en general, i que cal pensar que la vida continua. Segur que ens anirem adaptant als temps que vinguin el millor que poguem.

A l'establiment on treballes hauries de posar un cartell que digui "prohibit parlar de la crisi", igual que alguns bars on posen "prohibido hablar de la cosa".

I deixem la crisi pels polítics, que al cap i a la fi, en bona part és responsabilitat d'ells.
Imatge

Imatge
neus10
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dc. oct. 03, 2012 4:01 pm

Hola Mida!
Nosaltres estem buscant el segon i també ens vam plantejar aquest tema. El meu home, a la primavera, es quedar sense feina i ara cobra del paro i jo tinc feina. Ens ho vam plantejar molt i molt i al final, vam arribat a la conclusió que és millor ara perquè quan neixi ens estalviarem la guarderia :ok: . La primera la vaig dur des dels 4 mesos i això és un pastón! Jo ho vaig comentar amb els meus germans i tots em deien el mateix: endavant! El més important és que tingui totes les carícies i petons del món que no pas donar-li tot de regals.

Endavant i sort!!

:-()-)
Imatge

Imatge
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. oct. 03, 2012 4:29 pm

Nosaltres hem sigut dels que també ens ho hem rumiat molt! Bé, més aviat ell, perquè jo tinc ganes des de fa temps, però jo sóc mestra interina i ara tal i com estan les coses em feia por quedar-m'hi i no tenir feina... Però al setembre em van donar feina per a tot aquest curs i ja no ens ho volem rumiar més!! Ara a final d'any començarem a "fer feina"!!

De totes maneres, els meus pares sempre m'han dit que ells tampoc ho van tenir fàcil i que se'n van sortir bé! A més, si anem a buscar una època bona, potser no en trobariem mai cap de prou bona, així que endevant!!!
Imatge
LaiaArnau
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: LaiaArnau » dc. oct. 03, 2012 7:29 pm

Nosaltres som del mateix parer, si et poses a pensar-ho mai acaba sent bon moment, que si la feina, que si la crisis, que si....

Jo fa relativament poc he viscut una malaltia molt heavy d'una persona molt important, i tot i la lluita no va servir de res. Això el que em va ensenyar és que mentre hi hagi salut i voluntat es pot aconseguir qualsevol cosa. I que en el fons s'ha de viure el moment, perquè ningú sap que passarà demà ;)

Així que positivisme i endavant!!!!! Apa quin xorro de bon rotllo us acabo d'enviar, espero que us serveixi, perque almenys a mi em funciona ;p
Imatge
Imatge
Mida

EntradaAutor: Mida » dc. oct. 03, 2012 8:41 pm

Gràcies pels ánims guapes!!

[Marieta] , grans consells, si el que em diuen no és bo per a mi millor deixar-ho a l'estora i no fer cas (encara que costa) m'he emocionat i tot en veure la foto , que tonti que sóc oi? gràcies!

annatp, gràcies per la frase,bé les dues, la de l'arbre i la de "que ningú et trenqui el somni".. :-()) .. també m'he emocionat!

crislanena,IRENETTA és això que dieu, menjar no li faltarà i tindrà un munt d'amor :love: , IRENETTA com bé dius, si no podem comprar-nos tantes coses és igual, l'important és que al petit o petita no li falti de res i si la roba no és de marca és igual , és roba, despulladet o despulladeta no anirà.

Alexia77, sí, ens hem d'anar adaptant a tot el que vingui...molt bo això de "prohibido hablar de la cosa" jajaja, la veritat és que al parlar-ne encara et sents més malament i com que ara és tema actual...hauré de pensar en altres coses quan parlin del tema, jujuju.

neus10,sí hem de veure la part positiva de les coses.... nosaltres també hem pensat en la guarderia, de moment no hi aniria perquè pot venir amb mi a la feina, és un negoci familiar :ok: . Espero que el teu marit trobi feina aviadet :ok:

Silvia26 a mi també em fa por quedar-me sense feina si la cosa no s'anima, però també penso que almenys tindria l'atur per anar passant l'embaràs, però espero que no sigui el cas. Bon començament de cerca a final d'any!

Laia Arnau , em sap greu lo de la malaltia...com molt bé dius , hem de viure el present , ni el passat ni el futur , l'avui, però a vegades ens n'oblidem :-:)

Moltes gràcies guapíssimes!! intentaré no pensar-hi massa i tenir pensaments positius :-)

Us desitjo una feliç cerca :love: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: mil petons !! :-()-) :-()-) :-()-)
Mida l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
IRENETTA

EntradaAutor: IRENETTA » dj. oct. 04, 2012 8:57 am

nenetes!!!
Tb hem de pensar una cosa, que habiem arribat a un punt on els nens tenies de tot i el millor, i aixo tampoc podia ser bo!! Els meus cosins cada any tenien juguets nous per Reis, però el tio cagaba joguines de altres familiars o amics i creieu-me que estaben com nous, en la seva capsa original i tot!!
Ara tb era en plan, si no portes un bugaboo o un mega cotxet de 1000 i pico euros ja no eres guai ( amb tots els respectes per qui le tingui pk a mi ja m'agradaria ) però hi ha moments per tot i sempre es pot fer de mes i de menys amb un bebe!!
Mida

EntradaAutor: Mida » dj. oct. 04, 2012 10:05 am

Sí IRENETTA, és que fins ara tenien de tot els petits i no valoren les coses, sobretot amb els Reis, perquè no només és Reis, és Tió, és Pare Noel... que es pot fer tot eh, però crec que és qüestió de repartir els regals.

Jo sé que fa il.lusió comprar cosetes però amb els temps que estem han de ser coses útils i necessàries, no comprar per comprar.

El que comentes del buga-boo, a la meva cunyada li van regalar i està encantada, sempre em diu que l'hauriem de comprar quan tinguem un bebé, però es que és massa car... com no el trobi per 400 euros de segona mà ... :-D . Hi ha cotxets més baratets i que també són ben macos, cadascú ha d'agafar el que millor li vagi :ok:

Noietes feliç dijous! :-()-)
Mida l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 29, 2012 5:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
IRENETTA

EntradaAutor: IRENETTA » dj. oct. 04, 2012 10:39 am

Si si, que si jo trobes un bugaboo be de preu i tal tb me'l compraria...per que es dels millors, tant pels pares com pel nen, però tb hi ha cotxets d'altres marques i que s'adapten a les necessitats de cadascu!! Jo tinc una amiga que tant si com no volia un bugaboo, pero li van ensenyar el jane muum i li va convencer i li ha costat molt mes be de preu, aixo cadascu...pero no intentem estirar mes el braç que la maniga pk despres ja se sap!!!!
stellum
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 6:13 pm

EntradaAutor: stellum » dj. oct. 04, 2012 11:07 am

És un tema que crec que ens plantegem tots ... Jo abans de quedar embarassada, jo i el meu marit en parlem moltíssim, jo era la que insitia més, perquè quan et ve de gust tant ser mare, si més no en el meu cas no em plantejava no poder sortir per endavant amb el meu fill, si nuetros avi , pares, ... ho van poder fer, perquè havia de ser tan compliecado per a nosaltres ... Però el meu marit si que era de pros i contres, fins que va veure que per molt que li donis volta mai és el moment ... Crec que és una decisió molt important i que et canvia la vida, però simre a millor, segur. I si fins ara hem sortit de tot, perquè amb un fill no podrem.
La por simpre el tens, tant et vagin molt bé les coses o no també, però crec que de tot se surt i tenir un fill no ens ha de a portar a complicar més la vida, sinó a ser molt més feliç
ImatgeImatgeImatgeImatge
beeth
Entrades: 121
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 3:04 pm

EntradaAutor: beeth » dj. oct. 04, 2012 11:45 am

El millor moment és el nosaltres com a pares ens sentim preparats...jo penso que s'ha de ser realista i valorar-ho tot però el bon moment mai hi sera perque les persones ho volem tot i quan tenim una cosa una altra...aixi que mai trobariem el moment oportu...Tu pensa si emocionalment esteu preparats per donar l'amor que necessita al vostre fill i endavant! Sort!
scarlet
Entrades: 1215
Membre des de: dv. gen. 02, 2009 4:25 pm

EntradaAutor: scarlet » dj. oct. 04, 2012 2:39 pm

Nosaltres estem més o menys igual Mida. Ja tenim un nen de 2 anys i jo tinc moltes ganes de repetir però el meu home no ho veu gens clar. A dia d’avui els dos tenim feina però la seva empresa està en un ERE i en qualsevol moment es pot quedar sense feina. Jo miro de pensar en positiu, em passa com ha dit l'stellum, quan tens tantes ganes de ser mare no mires res més. Tot i això, el pensar en ser mare de nou i pensar si li podria donar una bona educació... fa que estigui cagada. És veritat que abans es criaven els fills sense tants luxes com ara però tampoc tenien els impostos que tenim ara, ni el cost de la llum/gas/aigua pels núvols, no tenien mòbils ni internet, ... (això és el que em diu el meu home quan li dic que abans es tenien més fills i molts cops només treballava l’home).

En el nostre cas a més, si tenim clar que volem un altre fill, no vildria esperar massa perquè després quan el nostre petit sigui més gran i independent ens farà més mandra tornar a començar.

Mai és el moment ideal i per això mateix jo em llençaria a la piscina ara mateix, a veure si puc acabar-lo de convèncer...
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge

El post del Gerard: viewtopic.php?f=71&t=17709
Mida

EntradaAutor: Mida » dj. oct. 04, 2012 3:27 pm

IRENETTA per això no em preocupo pel cotxet, perquè n'hi ha un munt , jo no tinc fixació pel buga-boo jijiji , ah! i el de jané està molt bé :ok:

stellum, , vas pensant i el moment bo és complicat de trobar perquè sempre hi ha coses, ara penso que els dos treballem , tenim un sou, doncs endavant perquè si algun del dos falla potser ja ni ens ho plantejariem i llavors a saber quan el tindrem ?-)

beeth emocionalment estem super preparats :love: , el que passa és la por a si tot anirà bé, si no li faltarà de res...bàsicament es seguir treballant i que cap dels dos es quedi a l'atur ...que si passa doncs mira, s'aprofita per passar l'embaràs més tranquil.la o estar amb el bebé z2:-) i a buscar feina abans que l'atur s'acabi.

scarlet, t'entenc perfectament, jo també estic en ERE però anem fent, penso , mira si em quedo embarassada i no tinc feina, aprofito l'atur per a passar l'embaràs o els primers mesos després de parir i abans que se m'acabi ja buscaria feina. I si segueixo treballant al mateix lloc doncs fantàstic perquè puc portar al bebi amb mi a la feina, no fa falta guarderia i una cosa que ens estalviem. A veure si pots convencer al teu marit, els 2 hi heu d'estar d'acord :ok:

Ahir ho parlavem amb el meu marit i estem entre espantats perquè no saps com anirà tot i per altra banda amb ganes de tenir un fill , però és el que diem, que el bon moment no será mai i o aprofitem ara que treballem o será encara més complicat si passa alguna cosa.

Us agraeixo molt tots els vostres comentaris, parlar-ho ajuda a veure les coses d'una altra manera.

Gràcies guapetoneees! ànims i positivisme! :-()-) :-()-)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. oct. 04, 2012 3:30 pm

doncs potser és pq ara estic mes sensible al tema però vaig pel carrer i em sembla q hi ha un baby boom, veig nens per tot arreu, i el mateix amb els casaments, quan se suposa q amb la crisi i l'atur la gent s'ho hauria de pensar: conclussió: la gent estpà farta de tant drama i vol viure la seva vida i no interrompre els seus somnis vitals per la cojuntura econòmica. Evidentment adascú ha de fer els seus numeros però no crec q siguem rara-avis, jo veig molta gent q es posa a casar-se o embarasar-se malgrat com està el pati

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::