EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: mima2008 » dv. oct. 12, 2012 12:00 pm

Jejeje Musica!!! Moltes gracies guapa!! Ja ho saps...era un gran pacte!! :))
Imatge
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: louly » dv. oct. 12, 2012 12:26 pm

Nom: luoly

Edat: jo 31, ell 31

Temps buscant: Portavem mig anyet fent el tonto sense mirar dates, pero a partir de l'agost ens hi posem en serio. A l'agost vaig tenir en compte la setmana d'ovulació pero no va funcionar. Com que tinc les warrys irregulars mai sabia quina era la setmana que tocava per tant....vem decidir fer pinxitos tot el mes deixant entremig dos dies com a màxim (el bitxito dura tres dies dins de la dona), començant l'últim dia de warry.
Al haver funcionat el primer mes, el mètode ha sigut molt divertit i ens ho hem passat molt be!!

TRucs: Deixar com a m+axim dos dies entremig, pujar cames (10 min.) i no anar al wc deseguida, veure al dia 1 o dos gots d'Aquarius. No sé si m'ha servit tot això però ha sigut el primer mes que me kdat! suposo que juntar-ho tot ajuda!

Regularitat del cicle: Irregular, de 23 dies a 30 dies depèn del mes.

Intents setmana clau: Tots els dies deixant com a màxim dos entremig.

Test: Vaig esperar a fer-lo fins el dia 31 del cicle per no endur-me una patacada. I no va ser així! al cap d'un minutet ja teniem el superpositiu i els dos contents com unes pasqües!

Símptomes:
- Pits inflats molt adolorits, sobretot pels costats.
- Mal de regla des de mitjans del mes (normalment em començava a fer mal 5 dies abans de que m'hagues de venir). A mitjans del mes va haver un dia que em va fer molt mal la zona dels ovaris, em vaig haver de cargolar durant 20 minutets del mal que em feia.
- Fongs a la vagina. Es veu que el PH baixa i et tornes propensa agafr fongs.
- Més cansanci.
Imatge

Imatge
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dv. oct. 12, 2012 2:25 pm

Louly, ja et felicitar al post de cerradores, però ho torno a fer. Felicitats bonica! >.-<:

Gaudeix de l'embaràs! :love: :love:
Imatge

Imatge
Afrodita
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:31 pm

EntradaAutor: Afrodita » dv. oct. 12, 2012 8:08 pm

Boniques! Vaig a deixar la meva experìencia, ja estic de 15 setmanes i molt feliços, encara no estic gaire conscient de l'embaràs, fins que comenci a tenir super panxa que no m'ho acabaré de creure, :love: ufff aquest segon embaràs és molt diferent del primer, ja m'ho deien, però ara no tinc temps per escriure cada dia un diari i fixar-me en tooot el que sento, perquè el meu petitó em reclama...
:-o00m

Edat: ell 34 jo 32

Temps buscant: Des de finals de maig ens vam quedar al juliol

Regularitat del cicle: Des que vaig deixar les pastilles anticonceptives més aviag irregular, cicles molt curts però quan ens vam posar a buscar vaig començar a tenir cicles raros...

Intents setmana clau: un parell en la setmana que jo creia d'ovulació, però per la ecografia que em van fer em vaig quedar embarassada just acabar la regla.

Temps test: Em vaig esperar tres dies i em sortia una ratlleta mooolt clara, dos dies després encara ratlleta mooolt fluixa i finalment una setmana despres un clearblue que em va confirmar: Embarazada 3+.

Truquis: Estar tranquils, intentar no obsesionar-se i fer-ho quan ens venia de gust, disfrutar del sexe, perquè el primer mes sentia com si m'estés inseminant per a fer-me un fill...

Símptomes: Pits més inflats i punxadetes a la panxa, sensació de que m'havia de baixar la regla en qualsevol moment, i plorera. jajajja

Molts ànims a totes, gaudiu molt del sexe i intenteu estar relaxades, en els dos embarassos la ginecòloga em va dir que el millor truc per aconseguir un embaràs aviat és no obsesionar-se, que els nervis no ajuden gens, sé que fa mal i és difícil quan et costa molt aconseguir-ho. Però us en sortireu segur.

Petons
ImatgeImatge
fada81
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

EntradaAutor: fada81 » ds. oct. 13, 2012 8:19 am

Bon dia noies!

Jo tinc un dubte, i segur que totes vosaltres me'l podeu resoldre.

Les que porteu un temps buscant, seguiu prenent àcid fòlic ininterrompudament? o feu parades de descans?

Moltes gràcies!
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

EntradaAutor: crislanena » ds. oct. 13, 2012 10:08 am

fada81, jo prenc ovusitol i fa més d'un any... si que pare un poc... ningu m'ho ha dit pero pense que tindré massa acid folic al cos... cada 6 mesos pare...ara estic en descans i tornaré quan em baixe la warry..
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dl. oct. 15, 2012 2:54 pm

Jo també faig parades, cada tres mesos o així en paro un parell. És el que em va dir el gine que fes tot just fa un any quan vam començar a cercar, així que li faig cas!
Tenim ganes de tu

Imatge
sil80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 4:54 pm

EntradaAutor: sil80 » dj. oct. 18, 2012 5:15 pm

Hola, bé és la primera vegada que escric, la veritat és que no sé molt com funciona tot això, però fa bastants dies que us llegeixo.
EStic embarassada de 6+5 i és el meu segon embaràs.

En el primer embaràs:

temps buscant: 2 mesets
intents set. clau: dia si/dia no
regularitat: cada 25 dies com un rellotge
dia del test: em sembla que era el dia 32 del cicle
símptomes: pits molt inflats i dolorosos, l'únic que vaig notar, ja des de dies abans de que em toqués la regla.

En el segon embaràs:
temps buscant: 2 mesos (ni fet exprés)
intents set. clau: tan sols dos dies, de la setmana clau
regularita: cada 25 dies
dia del test: (no podia esperar dels nervies estava segura, que ho estava), el dia 27 del cicle!!!
símptomes: doncs molts i molts i molt abans de que en teoria em baixes la regla... pits inflats (tot i que també em va passar el mes anterior i va acabar baixant), molta i molta fred, escalfreds com si tingués febre, sense tenir-ne,... la sensació d'estar a punt de posar-te malalta, cansament extrem i molta son...com veieu res a veure amb el primer.
Ah, i també molt fluix, com si m'haugés de venir la regla però no acabava de venir... molt blanc i espès!!! sensació d'anar molla tot el dia.

Espero que us hagi ajudat una mica a les que esteu intentant, segur que ben aviat teniu un POSITIU ben gros!!! :-())
Us anairé llegint!!!
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dj. oct. 18, 2012 5:39 pm

Hola, crec que mai havia escric aquí, però si ja us havia explicat el meu primer embaràs disculpeu-me per la duplicitat.

Primer embaràs

Temps buscant: Bé, no buscàvem exactament. Jo tinc ovaris poliquístics i segons la meva gine, en teoria no ovulava feia 10 mesos, així que no feiem servir protecció, doncs tampoc era un problema si em quedava. Com que pensavem posar-nos a buscar aviat, em va receptar Ovusitol per anar regulant els cicles i veure si ovulava sense pendre res més fort. Doncs el vaig pendre 6 setmanes, el vaig haver de deixar perquè ja estava embarassada.

Intents setmana clau:
Quan venia de gust.

Regularitat: molt irregular, de 23 a 49 dies.

Dia del test: 12 dies post-ovulació (ho vaig saber després, al calcular el temps de gestació per ecografia)

Símptomes: A partir del dia 10DPO, moltes ganes de fer pipi, em vaig haver d'aixecar a la nit 3 dies seguits, i això no em passava des de que era molt petita.

Segon embaràs:

Temps buscant: Em vaig quedar al primer intent després d'un cicle de 6 mesos prenent anticonceptius per regular.

Intents setmana clau:
Crec que va ser el dia abans de donar positiu el test d'ovulació, el dia del positiu i el següent. És a dir, tres dies seguits.

Regularitat: Molt irregular, de 23 a 49 dies. Però al pendre els 6 mesos anticonceptius, estava regulada, i en deixar-los vaig ovular justament el dia 14 del clicle.

Dia del test: 12 dies post-ovulació. El dia 10 DPO vaig fer-me un ultrasensible, però va donar negatiu, blanc com la neu. El dia 12 va sortir una ombra a un de sensibilitat normal.

Símptomes: Aquest cop va ser diferent, vaig notar que estava embarassada perque tenia uns fogots impressionants, de cop m'entrava una calor per tot el cos que em posava vermella i em cremava la pell. I a l'estona marxava. Abans de la falta no vaig notar res més. Ara ja molta son i cansanci sobre tot, algun mareig i alguna nausea però molt lleus i aïllats.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
canyelladecolors
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: canyelladecolors » dc. nov. 28, 2012 3:10 pm

Hola Boniques.

Jo tinc cicles menstruals molt irregulars, he estat mes de 10 anys prenent anticonceptives perquè sinó no em baixava la regla....
Tot plegat estava molt amoinada perquè pensava que em costaria molt quedar-me embarassada.

un any abans de casar-me vaig deixar les pastilles per veure com anava tot, vaig començar amb cicles de 70 dies, despres 60, 50 37.... poc a poc eren més curts però sempre molt irregulars.
Em vaig casar a finals de juny i a l'agost em vaig quedar embarassada. Escric per dir-vos el que vaig fer jo per si li pot servir a algú.

Durant el primer més manteniem relacions de forma habitual però sense pensar amb l'embaraç, = no m'hi vaig quedar.
El segon més ho feiem també de forma habitual però quan ell ejaculava, jo em quedava 20 min amb els genolls amunt per no perdre ni una gota!!! i taxiiiin! per mi és un miracle, pensava que em costaria molt més. la meva ginecologa tampoc s'ho creia!! ell sempre sobre clar, eh?? almenys al final!

Per cert, la meva germana és poliquistica, amb 15 anys li van dir que segurament no podria tenir fills, i n'ha tingut 3 amb 3 anys!

No us agovieu perquè arriben. Però perquè passi heu d'estar bé, tranquiles i relaxades.

us desitjo el millor a totes, de debó!
Imatge
canyelladecolors

EntradaAutor: canyelladecolors » dc. nov. 28, 2012 3:14 pm

he estat mirant que totes preneu acid folic, jo en vaig prendre 3 mesos abans de quedar-me ebaraçada, relament és un xute molt bèstia i suposo que la majoria el cos l'expulsa pq no el necessita.

Jo ara em prenc vitamines per embaraçades, te una decima part d'acid folic i diu que es el 200% de la quantitat diària recomenada. Perquè no ho proveu?? Son saludables, porten vitamines, acid folic i un mun de coses mes. també son molt mes cares, uns 20 euros al mes...

Aqui deixo el meu concell.

sort i disfruteu de la busqueda que després el sexe cau en picat! jijiji
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. nov. 28, 2012 3:21 pm

canyelladecolors ha escrit:Jo ara em prenc vitamines per embaraçades, te una decima part d'acid folic i diu que es el 200% de la quantitat diària recomenada. Perquè no ho proveu?? Son saludables, porten vitamines, acid folic i un mun de coses mes. també son molt mes cares, uns 20 euros al mes...

Aqui deixo el meu concell.

sort i disfruteu de la busqueda que després el sexe cau en picat! jijiji

les q prens quines son? gestagyne embarazo? perquè les meves son questes i porten aixo q dius... i son les q m'han donat per als mesos previs a la cerca
canyelladecolors

EntradaAutor: canyelladecolors » dc. nov. 28, 2012 3:29 pm

si cositina son aquestes.
crec que és una millor opcio.

Molta sort!
Imatge
TerTeixi
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dc. gen. 16, 2013 10:26 am

Bones!

Torno a pujar el post perquè les noves mamis s`animin a explicar la seva experiencia. M`encanta aquest post!
I sempre li faig una ullada per sapiguer trucs :ok:
Imatge
Imatge
Eri84
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dc. gen. 16, 2013 6:04 pm

Holaaa ninetes ^^, be jo estic a la setmana 18 tampoc estic de massa pero us explicare el meu proces xDD
La cosa es que ja feia bestant que voliem tenir un petufet o petufeta pero pel març de l'any passat ens hi varem posar enserio. Vaig demanar de ferme uns analisis per veure que tot estaba correcte i vam estar provant. Jo amb força insistencia i la meva parella mes pacific ajajaja per finals de juliol principis d'agost ja em vaig notar un pel estranya, a part que la miss no venia. I ja em veieu a mi tota feliç pensant que ja ho estaba... pero be.. per desgràcia donçs van venir unes setmanes dificils diguemne sogritis aguda... i vaig passar uns nervis mai vistos... cosa que em va fer anar a la gine a vere que em resolgues el dubte ja que feia 18 dies que m'habia d'haver vingut la miss i res. I tenia simptomes tipics... pero la sorpresa va ser que despres de ferme unes proves va dirme que habia tingut un abort espontani segurament degut a massa pressio o nervis... i be... sogritis... La cosa va ser que jo no em vaig rendir i vaig seguir intentant i tambe la sort va ser que els sogres per motius de salud anesin a viure amb el fill gran andalusia :P .. per l'agost em va venir la miss normal... pero pel setempre va tornar a desapareixa, jo ja no em feia masses ilusions, ja que a vegades quan tinc algun disgust o aixi per l'estil em tarda a venir... pero per seguretat vaig demanar hora .. i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure aquella petita llentia a la pantalla. Em vaig quedar molt sorpresa, com si m'haguessin clicat l'estop ajajajaj i va ser una gran alegria per tothom. Sobretot la meva iaia que sera la seva primera besneta ^_^. Be, us vull dir que no us desanimeu mai!! un petonas per totes !!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dc. gen. 16, 2013 6:30 pm

Felicitats Eri84 tot arriba! A mi lo que em passa que el primer em vaig quedar en el segon intent i aquest vrug que no ve... Ara he cambiat de mentalitat i penso que tot be en el moment que toca!
Imatge
Imatge
pensament
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dv. gen. 18, 2013 6:49 am

Ei! embarassades animeu-vos a explicar la vostra experiència que m'encanta mirar aquest post!!!
He pujat unes preguntes al post de símptomes en la betaespera, aprofito també per posar-ho aquí, aviam si a part de les altres qüestions algú s'anima a respondre les meves:
Algú li ha donat negatiu el test d'orina i després positiva la beta? a quants dies?
A les que heu estat beta positives, us ha passat de tenir símptomes pre regla i després desaparèixer?
A les que us ha donat beta negativa, us ha vingut la regla mentre prenieu progynova / meriestra ( velerat d'estradiol)?

GRÀCIES!!!!!!!!!
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
Magar
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

EntradaAutor: Magar » dv. gen. 18, 2013 1:41 pm

Hola noies... a mi el gine em va dir que em prenes un mes si un mes no l'acid. Prenc FEMASVIT... alguna l'ha pres? el vau pendre aixi?
mua!
Imatge Imatge
Imatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dv. gen. 18, 2013 2:03 pm

jennyglondo, jo desde Setembre me l`estic prenent sense parar, no li he preguntar a la gine si tenia que fer descans
Imatge
Imatge
moniosky
Entrades: 251
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:21 am

EntradaAutor: moniosky » dv. gen. 18, 2013 10:29 pm

pensament ha escrit:Ei! embarassades animeu-vos a explicar la vostra experiència que m'encanta mirar aquest post!!!
He pujat unes preguntes al post de símptomes en la betaespera, aprofito també per posar-ho !aquí, aviam si a part de les altres qüestions algú s'anima a respondre les meves:
Algú li ha donat negatiu el test d'orina i després positiva la beta? a quants dies?
A les que heu estat beta positives, us ha passat de tenir símptomes pre regla i després desaparèixer?
A les que us ha donat beta negativa, us ha vingut la regla mentre prenieu progynova / meriestra ( velerat d'estradiol)?

GRÀCIES!!!!!!!!!

Hola uapa.... Veig k as fet aksta pregunta.:...

Mira t explico el meu cas a mi em tocaba la regla un dia 7 de agost i el mateix dia d la falta k era un divendres x la nit em vaig trobar fatal staba ¿n un aniversari i staba super cansada tenia molta son staba com marejada i tenia ardorsssssss increible pero si.. I jo m habia tingut jejeje va passar eo cap de setmana i va arribar el dilluns vaig anar a treballar i cap a mitj mati em vaig marejar moltisim ganes ee vomitar i els del treball em van ¿enviar a urgencies em van fer el test ja k portaba 4 dies de retras i va sortir negativa :-( el dr em va dir k seria unq gastroenteritis i k si no em venia me la reptis el diumenge d la mateixa smana total k duran akella smana u vaig passar fatal kda 2x3 em marejaba tenia l estomag regirat i unq nit vqig tenir una sensació a la panxa de burbujeo i vaig saber k era k staba embaraçada... No em diguis xk xo u sabia:. No vqig poder aguantar i dissabte vaig repetir test i va sortir un positiu com unq casa :-D em van dir k podia ser xk hagues ovulat un i dies mes tard.... Amb aixo us vull dir k jo desespereu si el 1 test surt negatiu q vegades ens portem grates sorpreses jajajja jo ara ja stic de 23 semanes i porto una nena k esiu michelle... Quansevol dubte pregunteu k us cnt. :-P molts anims a totes
Imatge
16/09/2012--- TEST + SEREM PAPIS!!!
31/10/2012---- ecografia 1 trimestre (el bebe esta tot OK ) ,ja fas 4.65cm , triplle screening OK(baix risc)!!! 11+6 SEMANAS
5/11/2012---- primera visita ginecologia SANT JOAN DE DEU
16/11/2012-visita gine alto riesgo

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::