Hernia umbilical

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
fox
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Hernia umbilical

EntradaAutor: fox » dt. oct. 16, 2012 4:01 pm

Hola,

Ahir vam anar al metge perque fa un any el van operar de fimosi i no va quedar be, te un pellejillo que li sobra i ens van dir que li arreglarien però el que no ens esperavem per res és que li va trobar una hernia al melic, aixi que aprofitaran per fer-li tot el mateix dia.

La operació de fimosi ja l'he passat i el retoc serà minim, del que no tinc ni idea com serà és l'operació d'hernia umbilical. Algu que l'hi hagui passat em pot explicar la seva experiència?
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Hernia umbilical

EntradaAutor: heaven25baby » dt. oct. 16, 2012 5:23 pm

A la meva nena li van fer aquest mes passat. Va ser molt sencill, unes horetes i cap a casa el 1er dia repos i els altres amb una miqueta de compte. Li van fer controls durant 2 setmanetes perque se li va infectar una miqueta però va pendre antibiòtic i ara ja està molt bé. Al meu nen també li faràn, ja hi som a la llista d'espera... Paciencia!!! Que volies saber? Si tens cap dubte o pregunta, aqui em tens!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dt. oct. 16, 2012 6:52 pm

Hola!

Perdoneu la meva desconeixença, però a mi el pediatre també em va dir que el meu fill tenia una mica d'hernia umbilical però no em va dir res d'operar.

Jo vaig entendre que simplement tenia el melic cap enfora. és així? és estètic, doncs? O no?

Gràcies,

Laura
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dt. oct. 16, 2012 9:18 pm

Al meu fill el van operar també d'una hèrnia umbilical quan tenia 18 mesos. També van aprofitar quan el van operar del penis i van fer el melic i el tel sublingual , un complet, vaja!!!

Laure, a mi la cirurgiana em va comentar que l'hèrnia és que un tros del budell surt cap a fora a través d'un foradet a la paret abdominal, i això és el que han de suturar.

Consells: pocs, és molt senzilleta la operació. Tenir en compte que el nen no faci molta abdominal els primers dies. I poc més,no queda senyal ni res, perquè suturen dins del melic i queda com un petit plec del melic mateix.

Que vagi molt bé la operació!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
fox
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dv. oct. 19, 2012 2:49 pm

Llavors no es veuen els punts?? estan per dins? S'han de fer cures?

Precisamente jo vaig preguntar si nomès era tema estètic i em va dir que a part d'estètic és funcional, sobretot si es una nena, es veu que si es queden embarassades i creix la panxa poden tenir complicacions.

gracies!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::