Ginecòleg i menstruació
Ginecòleg i menstruació
Hola guapes,
A veure que em recomaneu. Resulta que aquesta tarda tinc hora al gine i me la van donar fa tres mesos, el cas és que ja he començat a tacar poca cosa (rosadet al aixugar-se) perdoneu per ser tan explícita. Creieu que em podrà revisar igual o ja no? és la primera visita amb aquesta ginecòloga i ara no sé que fer!
Merci
A veure que em recomaneu. Resulta que aquesta tarda tinc hora al gine i me la van donar fa tres mesos, el cas és que ja he començat a tacar poca cosa (rosadet al aixugar-se) perdoneu per ser tan explícita. Creieu que em podrà revisar igual o ja no? és la primera visita amb aquesta ginecòloga i ara no sé que fer!
Merci
Re: Ginecòleg i menstruació
no et podrà fer la citologia... crec vaja. Jo just abans d'estar embarassada hi vaig anar tenint la regla i em va donar hora pel mes següent, i ja estava prenyi o sigui que vem començar les revisions d'embaràs :)
És millor que hi truquis i ho comentis, el més segur és que et canviïn l'hora per d'aquí una setmana quan ja no tinguis la regla.
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
A mi em va passar al juny que vaig anar i me la van canvia pel juliol, ells prefereixen que anem una vegada passada la regla ja que no tenim la capa de la warry, segons me va explica una vegada el gine
Doncs jo hi vaig anar i em passava el mateix, que ja tacava i em van fer la citologia igual, el què passa, és que abans de fer-la, em va passar un cotonet per netejar la zona d'on recolliria les mostres.
Cada ginecòleg es un mon
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |