NO FA CACONES
- flordeagua
- :: rateta

- Entrades: 168
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am
NO FA CACONES
Hola, no se si es el lloc correcte per aquest missatge.
La meva petita te 11 díes i estent fent LM, nose si menja prou perque no plora ni es queixa de res.El que em preocupa es que ara fa 4 dies que no fa res de caca i no crec que no sigui normal. Que penseu i que m'aconselleu? Gracies
La meva petita te 11 díes i estent fent LM, nose si menja prou perque no plora ni es queixa de res.El que em preocupa es que ara fa 4 dies que no fa res de caca i no crec que no sigui normal. Que penseu i que m'aconselleu? Gracies
Re: NO FA CACONES
Aixo, es normal, el meu va esta fins 7 dias, el vaig porta i amb la llet materna com te molt poc residuo es tot aprofitable.
I sempre anava preocupada perque, pensava q cuan menges normal tb pasaria, i no va be, cada dia.
Encara fem Pit.
Aixi q tranquila, pero si vols ves a enfermera o pediatra i confirmen q es aixo, pero si esta be , menja i es feliz, esta tot ok.
I sempre anava preocupada perque, pensava q cuan menges normal tb pasaria, i no va be, cada dia.
Encara fem Pit.
Aixi q tranquila, pero si vols ves a enfermera o pediatra i confirmen q es aixo, pero si esta be , menja i es feliz, esta tot ok.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ja ho fan això, d'estar uns dies sense fer cacona. Tot i això, si et preocupa ( els primers dies jo em preocupava per tot i encara em passa, en part perquè no saps si es normal o no ), truca al CAP i demana que el pediatra o la infermera t'atenguin per telèfon. Si ells consideren que fa falta que hi aneu, ja t'ho diràn.
És normal que siguin irregulars amb la caca! Una altra cosa seria que portés 2 setmanes, però 4 dies.. No passa res!!
- flordeagua
- :: rateta

- Entrades: 168
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am
gracies, anirem dimarts a l'infermera a veure que diu
Flordeagua, els infants que prenen llet materna és molt habitual que de sobte estiguin uns quants dies sense fer caca. No cal fer res si normalment va fent caques i després d'uns quants dies en torna a fer. De totes maneres com dius, ho pots comentar amb la infermera per estar més tranquil.la.
A nosaltres amb el nen ens van dir que fins a 10 dies era normal. De fet, jo com que va ser cesària i estava en baixa forma, el meconi el va treure el papa i de cop hi volta feia una setmana que era a casa i em vaig adonar que encara no havia vist cap cacona del nen.
Tot i aixó si et preocupa que li facin una ullada al CAP.
Tot i aixó si et preocupa que li facin una ullada al CAP.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |