Escollir com vols parir

Experiències i pors del moment més desitjat.

Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Escollir com vols parir

EntradaAutor: Sibil·la » ds. des. 31, 2005 3:54 pm

Deixant de banda si després pots o no, depenent de les circumstàncies, jo dec ser molt ingènua però em pensava que podies escollir la forma en què vols parir.
Bé, suposo que si te'n vas a clíniques que ho fan sí, però a l'hospital m'han comentat que has de parir estirada i punto.
Però perquè no et deixen parir asseguda cap envall si és més natural i més fàcil!?

No sé, què en sabeu?
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » ds. des. 31, 2005 3:57 pm

Tenim un amic que és el cap de ginecologia de l'hospital, i ja m'ha dit que comptem amb ell pel què sigui i en el moment que sigui.
M'ha dit que el meu ginecòleg és molt bo.
Jo no li diré pas perquè no sóc de demanar favors però m'agradaria que corrés per allí el dia que vagi de part.

Ja li preguntaré quan pugui sobre el tema aquest. (+:-)
Stella
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. des. 29, 2005 8:25 pm

EntradaAutor: Stella » dl. gen. 02, 2006 10:09 am

Ostres sandra q be q aquest amic vostre estigui tan disposat a donar-vos un cop de ma amb tot el q necesiteu! sempre va be comptar amb l'ajuda i suport d'algu qui coneixes i t'aprecia i q segur q fara tot lo posible pq vagui mes q be!
Jo ara estava pensant, amb aixo q dius d'escollir part, en els parts acuatics, una vegada vaig veure un reportatge i pel q deien pel bebe és una experiencia molt mes gratificant q el part convencional, pero no se si per la mare es menys doloros.
Be ja anire buscant informació i a veure si la puc penjar.
Petonets! :-()-)
xiara
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dt. gen. 03, 2006 9:40 pm

Sandra, molt bé aixó del teu amic !!!
Sobre el que dius de parir assentada, jo tb ho vaig veure que ho deien en el repotatge aquell del NAtional... No ho havia sentit mai abans... Així és que no sé què dir-te...
Mira què em van enviar l'altre dia:
"Empujar durante las contracciones del parto no disminuye su duración, según un estudio"
http://www.clubdelafarmacia.com/clubfar ... sp?ID=9142
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dc. gen. 04, 2006 4:18 pm

Xiara, la pàg no ens deixa entrar pk et demana clau d'accés, ens ho resumeixes??

Doncs si Sandreta, és molt fort, jo tb ho havia sentit a dir que et toca estirada pk pels metges és més còmode i prou!!!i si et volen ficar l'oxcitocina per tenir més contraccions (que és un adroga!) per ells tb és més fàcil per no haver d'anar vigilant amb el gotero, tb et poden monitoritzar el nen i si et mous no pot ser....

bé, un llibre en parlava d'això, que com més avenós mèdics hi ha, tot ho volen utilitzar i a vegades el que fan és destorbar!!no fa anys que es pareix i no feien falta tantes coses?igual que quan van sortir els forceps i les ventoses, venga a utilitzar-ho encara que no fes falta!!!la moda de l'episiotomia igual, venga a tallar!!1i potser el nene passava, però com que tallen abans d'hora i no esperen a que es vegi el caparró, doncs au, ja estàs tallada!!

i les coses no haurien de ser aixi!!!potser no fa falta tallar tant si s'esperen i veuen l'evolució de la dilatació, obertura de la pelvis....potser no fa falta monitoritzar si no hi ha problemes, només s'hauria de fer en cas que el nen patís per veure com li va el cor....
i nosaltres...doncs el que s'ha de fer és relaxar-te a casa, caminar, i quan ja estiguis una mica dilatada marxar a l'hospital pk sigui més curt el trauma:tot això sempre que quan trenquis aigües no siguin verdoses pk això vol dir que hi ha patiment fetal o les contraccions siguin molt peòximes entre elles (entre 3-5min).aixi que, noies, paciència que tot no es pot tenir!!!

ah!i lo dels parts a l'aigua tb ho vaig estar mirant com a opció, però claro, en clíniques privades i vés a saber què costa.tot i que el nen no pateix tant pk no hi ha canvi brusc de temperatura i segueix respirant en aigua, no és tan brusc el canvi de l'úter a l'exterior

petonets i reflexioneu!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
xiara

EntradaAutor: xiara » dc. gen. 04, 2006 8:28 pm

Demà us passo un resum del que diu la pàgina web... Com jo tenia guardada la contrasenya a l'ordinador....

Laia, com es nota que estàs molt posada ja en el tema del part !!!
Quan a les altres ens toqui, tindrem tanta informació que no sabrem per on començar !!!!
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dj. gen. 05, 2006 10:02 am

ok

jo em vaig quedar molt amb la serie Friends, quan va parir la Phoebe, que la cadira era com de barber i ella estava més aviat asseguda i no estirada amb les cames espaterrades

ho vam comentar als nostres amics i van dir que sí que era més còmode pel metge, però que també era per si de cop surten complicacions

Bé, parir a l'aigua... això no em fa tanta gràcia

Jo el que voldria és que no fos tot tant... "quirúrgic"

en fi... hi ha el que hi ha en aquest país... :o-o:
xiara

EntradaAutor: xiara » dj. gen. 05, 2006 11:16 am

Aquest repotatge que us deia, diu:

"Empujar durante las contracciones del parto no disminuye su duración, según un estudio "

Animar a la mujer a empujar durante las contracciones no disminuye de forma significativa la duración del parto, según un estudio del Centro Médico de la Universidad de Texas (Estados Unidos) que se publica en 'American Journal of Obstetrics and Gynecology'. Según los científicos, en la mayoría de los casos no importa si la madre recibe este apoyo.

"A menudo, es mejor para la paciente hacer lo que le haga sentirse mejor", señala Steven Bloom, autor principal del estudio y jefe de Obstetricia y Ginecología del Centro Médico de la Universidad de Texas.

En el estudio, los investigadores se centraron a la segunda fase del parto, el momento en el que el cuello del útero está completamente dilatado y el bebé comienza a descender. Este informe sigue a uno anterior que descubrió la aparición de problemas del suelo pélvico entre las mujeres que, durante las contracciones, eran animadas a empujar.

En la investigación actual participaron 320 mujeres del Hospital Parkland Memorial que iban a dar a luz por primera vez, tuvieron embarazos sin complicaciones y no recibieron anestesia epidural.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 05, 2006 1:52 pm

A l'Hospital Sta. Caterina, et deixen parir de múltiples manesres, tenen unes "camilles" que fan meravelles. ho pots fer de costat, sentada, estirada, etc. Jo vaig veure un part que la dona va parir com si estigues fent pipi al bosc, jeje es per dir-ho finament. A ella li anava millor i podia fer més força.
diuen que l'hospital sta. cate en quan a parts es millor que el trueta. Jo no ho sé és el que diuen.
Stella

EntradaAutor: Stella » dj. gen. 05, 2006 2:37 pm

Ostres i mariapliar? em smebla genial q el sta. caterina estigui tan avançat en cuan a tecniques de part...no se si coneixes la Mirima, fins fa poc era administrativa al sta. caterian i va tenir el seu nen fa poc mes d'un any alla, q el seu home es metge no se si al psiquiatric o al sta. caterina...doncs ella n'estava molt contenta del tracte alla...pero clar sembla q el Trueta tingui mes mitjans i potse estigui equivocada...va be saber aixo... :-)ok:
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dv. gen. 06, 2006 7:07 pm

Doncs que bé que en aquest hospital et deixin més o menys com vols,no?jo encara no he visitat el que em toca a mi, aixi que quan hi vagi ja us diré què em diuen!!!

el que tinc tb ballant pel cap és lo del cordó umbilical....es veu que l'acostumen a tallar massa ràpid i no esperen a que el nen s'hagi acostumat al nou hàbitat i a respirar pels seus propis pulmons.per tant, quan neix encara té oxigen pel cordó que li passa la mare però poc a poc el cordó deixa de bategar pk ell es va acostumant a respirar pels pulmons i és llavors quan s'ha de tallar!!si ho fan massa aviat és quan li falta l'aire i comença a xisclar!!!!!no pk a sortit i té bons pulmons, sino que crida d'auxili!!!!

jo ho preguntaré a veure si poden esperar dos minutets a tallar-lo...tampoc els costa res i és un benefici pel nen.
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Stella

EntradaAutor: Stella » ds. gen. 07, 2006 7:50 pm

Ostres laia no ho havia sentit mai, pero te logica, a veure q et diuen i si es pot esperar...

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::