Dies lliure disposició centres escolars

Ja estem a primària!
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Dies lliure disposició centres escolars

EntradaAutor: núvol » dt. oct. 30, 2012 12:05 pm

A veure si aquí algú em pot donar la resposta correcta: el meu fill va a una escola pública (no sé si això és igual per a tothom, per això ho especifico) i he llegit que els professors tenen tres dies de lliure disposició, però en canvi en el calendari escolar que ens han donat s'han marcat quatre dies. Em podrieu confirmar quants dies tenen els mestres de lliure disposició?

Moltes gràcies.
núvol l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2012 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Dies lliure disposició professors

EntradaAutor: Ítaca » dt. oct. 30, 2012 12:14 pm

Dos avui mateix he mirat el calendari escolar de la nostra escola i he vist q hi ha 4 marcats en blau (=de lliure disposició). El 2/11, 7/12 i dos dies al febrer...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
núvol

EntradaAutor: núvol » dt. oct. 30, 2012 2:28 pm

Aclarit! Moltes gràcies a les dues!
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

EntradaAutor: ardid » dt. oct. 30, 2012 9:46 pm

Perdona, potser m'hauria de mossegar la llengua però no és correcte dir que els professors tenen dies de lliure disposició: són els centres escolars. Els centres de segon cicle d'educació infantil i primària, quatre dies i els d'educació secundària obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà, tres. Aquests dies els escull el consell escolar. Segurament per molta gent és el mateix, però la manera de dir les coses implica sovint una manera d'entendre el món que fa que els professors rebin per tot arreu.
Em sap greu, però no m'hi he pogut estar.
Imatge
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. oct. 31, 2012 3:32 am

ardid ha escrit:Perdona, potser m'hauria de mossegar la llengua però no és correcte dir que els professors tenen dies de lliure disposició: són els centres escolars. Els centres de segon cicle d'educació infantil i primària, quatre dies i els d'educació secundària obligatòria, Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà, tres. Aquests dies els escull el consell escolar. Segurament per molta gent és el mateix, però la manera de dir les coses implica sovint una manera d'entendre el món que fa que els professors rebin per tot arreu.
Em sap greu, però no m'hi he pogut estar.

Tens tota la raó, estava a punt de comentar el mateix, és cosa del centre, no dels professors!
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. oct. 31, 2012 8:44 am

Per la part que em toca el mateix dic, es el centre que te dies de lliure disposicio, no els mestres! Núvol crec que hauries de canviar el títol del post no es correcte i porta a confusions. gracies
núvol

Re: Dies lliure disposició centres escolars

EntradaAutor: núvol » dc. oct. 31, 2012 9:53 am

Primer de tot, demano disculpes per la meva ignorància en aquest tema i si he molestat a algú; com veieu he modificat el títol.
D'altra banda, només volia comentar que havia consultat i m'havien diferenciat entre personal docent (mestres) i personal no docent (administratius, etc.). Per aquest motiu havia posat professors en el títol; però diuen que rectificar és de savis; així que això és el que he fet.

Perdoneu i gràcies.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::