Busco escola a Terrassa o rodalies
Busco escola a Terrassa o rodalies
M'agradaria que em recomanéssiu escoles pel curs vinent de la zona de Terrassa. Els meus fills cursaràn segon de primària i P4, ja compto que el tema places serà complicat i tot va per zonificació (com a tot arreu). En principi mirem escoles públiques però no en descartem les concertades. De moment seria per la zona universitat. Tot el què pogueu aconsellar-me serà benvingut! Gràcies!!!
Re: Busco escola a Terrassa o rodalies
Hola!!
Públiques hi ha un parell o tres a aquest zona: La Roda, Ramón y Cajal y Agustí Bartra. Dels 3 et recomano el primer...el segon està molt massificat (fan moltes manifestacions el pares per demanar millors instal·lacions) i el 3r...l'ambient és diferent.
De concertades hi ha el Liceo Egara, i els del centre: Tecnos, Petit Estel, Cultura Pràctica.... molt bons els 3.
Va per zona, o sigui que importa molt el carrer on vius, no el barri. Hi ha una web de l'ajuntament que et diu els coles que tens (sense comptar si hi ha plaça o no). http://urgell.terrassa.cat/mapserver/ambits/default.asp
Sort!
Públiques hi ha un parell o tres a aquest zona: La Roda, Ramón y Cajal y Agustí Bartra. Dels 3 et recomano el primer...el segon està molt massificat (fan moltes manifestacions el pares per demanar millors instal·lacions) i el 3r...l'ambient és diferent.
De concertades hi ha el Liceo Egara, i els del centre: Tecnos, Petit Estel, Cultura Pràctica.... molt bons els 3.
Va per zona, o sigui que importa molt el carrer on vius, no el barri. Hi ha una web de l'ajuntament que et diu els coles que tens (sense comptar si hi ha plaça o no). http://urgell.terrassa.cat/mapserver/ambits/default.asp
Sort!
Com que jo prefereixo la pública et recomanaria La Nova Electra (que és una escola de recent creació) o La Roda.Però també cal saber què esperes d'una escola, què vols trobar-hi...
Gràcies noies, també he llegit opinions sobre l'escola Roser Capdevila en altres fòrums, busco una escola on també tinguin cura dels sentiments dels nens i nenes. Alguna opinió d'aquesta escola? Ja tinc en compte el barri, dóno molta importància a l'escola i m'agradaria saber si l'equip que en forma part creu en l'escola, si funciona,... comença un maldecap.
hola Lunch, vaig estar a l'escola bressol que hi ha al costat del Roser Capdevila, i treballen molt be! és de recent creació amb propostes noves i molt acollidora. Fan projectes amb l'escola bressol, amb centres d'avis, de discapacitats. M'han parlat molt bé!
Tinc amigues mestres que deien que ojalà puguèssin anar a treballar allà. per alguna cosa serà..
L'agustí bartra i el ramon i cajal no m'acaven d'agradar, per l'ambient que hi ha... per l'anitiguitat, no n'he sentit parlar gaire i de l'escola bressol només ha ant una nena cap allà... I el liceo egara tampoc m'acaba d'agradar, són força tradicionals en l'educació.
SORT!
Tinc amigues mestres que deien que ojalà puguèssin anar a treballar allà. per alguna cosa serà..
L'agustí bartra i el ramon i cajal no m'acaven d'agradar, per l'ambient que hi ha... per l'anitiguitat, no n'he sentit parlar gaire i de l'escola bressol només ha ant una nena cap allà... I el liceo egara tampoc m'acaba d'agradar, són força tradicionals en l'educació.
SORT!
Gràcies per respondre cleiros. Segueixo mirant. Visitaré l'escola Nova Electra també. Algú la coneix? cleiros, potser saps una mica com funcionen...
Lunch lunic q se, es que una amiga va demanar plaça x anar cap allà. Xk començaen un projecte nou de mestres i la seva neboda q viu a l'altra punta la va fer anar cap allá xk es veu q molt be... pero no se res mes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |