Donar el pit si estas malalta
Donar el pit si estas malalta
Hola
Tinc molt mal de coll i una mica de febre. Li passaré a la meva filla per la llet?
És bó que li doni el pit igualment?
Gràcies!
Tinc molt mal de coll i una mica de febre. Li passaré a la meva filla per la llet?
Gràcies!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: Donar el pit si estas malalta
No, a través de la llet no li passaràs pas, dona! No et preocupis!
foseta ha escrit:Hola
Gràcies!
No pateixis, li pots donar sense problemes. És més, és millor que li donis, perquè el teu cos que està combatent l'encostipat ja està creant defenses per aquest refredat, i a través de la llet li transmets aquestes defenses a la teva filla.
Sobretot, estigues segura que és un refredat i no un principi de mastitis. Les mastitis, donen els mateixos símptomes que una grip (malestar general i febre). Controla que no tinguis cap zona del pit endurida ni vermella on s'estigui podent produir una obstrucció
A recuperar-se ràpid!

cosma_shiva ha escrit:si estàs costipada o amb grip li hauries de continuar donant el pit perque a més li passes defenses!!
(Això si, tu no t'hauries de medicar, o com a mínim assegurar-te que si ho fas, la medicació sigui compatible amb la lactància)
http://www.e-lactancia.org/espanol/inicio.asp
Gràcies!no crec que sigui mastitos perque em fa mal el coll i tinc mocs... Refredat :(
Ptonssss
Ptonssss
Important el que diu la Pèsol. Si li has d'encomanar l'encostipat (a mi normalment és el meu fill que me'ls passa a mi i no al revés
) li passaràs igual que el toquis, l'abracis, el canvíis etc... i això no ho pots (ni has de) evitar-ho. En canvi amb la llet li passes els anticossos, així que teta!!
Sobre els medicaments, n'hi ha molts que són compatibles. Per començar, el paracetamol (gelocatil) que és lo típic que es pren en aquests casos. Si et recepten alguna altra cosa, mira-ho a l'enllaç que t'ha passat la Julyet. En els prospectes de gairebé tots els medicaments posa que "en caso de embarazo y lactancia consulte a su médico" o coses per l'estil, per curar-se amb salut, però la gent de e-lactancia, que es basa en estudis mèdics, a la seva base de dades posa realment si hi ha algun problema o no.
) li passaràs igual que el toquis, l'abracis, el canvíis etc... i això no ho pots (ni has de) evitar-ho. En canvi amb la llet li passes els anticossos, així que teta!!
Sobre els medicaments, n'hi ha molts que són compatibles. Per començar, el paracetamol (gelocatil) que és lo típic que es pren en aquests casos. Si et recepten alguna altra cosa, mira-ho a l'enllaç que t'ha passat la Julyet. En els prospectes de gairebé tots els medicaments posa que "en caso de embarazo y lactancia consulte a su médico" o coses per l'estil, per curar-se amb salut, però la gent de e-lactancia, que es basa en estudis mèdics, a la seva base de dades posa realment si hi ha algun problema o no.
Ponioleta ha escrit:Important el que diu la Pèsol. Si li has d'encomanar l'encostipat (a mi normalment és el meu fill que me'ls passa a mi i no al revés) li passaràs igual que el toquis, l'abracis, el canvíis etc... i això no ho pots (ni has de) evitar-ho. En canvi amb la llet li passes els anticossos, així que teta!!
![]()
gràcies! de moment vaig amb paracetamols... a veure com avança i si millora ;)
La web de lactancia esta realment bé!

mi pediatra me decia que para las tomas(estas muy cerca) me pusiera una mascarilla y despues mucha higiene limpiarse las manos y etccc pero por lo demas vida normal!!!!!!!!!!!
Fa una semana q vaig estar refredada i li he encomanat a la meva petita de dos mesos.la pediatra em va dir que lo mes normal del mon.que som un pack!!!!! Paracetamol per mi i teta x la pitufa que li paso els anticossos.Ara estem les dues com una rosa......pero el beliso porta un trancaso....pobre
Belisa ha escrit:Fa una semana q vaig estar refredada i li he encomanat a la meva petita de dos mesos.la pediatra em va dir que lo mes normal del mon.que som un pack!!!!! Paracetamol per mi i teta x la pitufa que li paso els anticossos.Ara estem les dues com una rosa......pero el beliso porta un trancaso....pobre
jajaja es tracta d'anar passant el refredat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |