Comencem amb biberons pero continuem amb el pit

Tria el pit o el biberó.

Gordita
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 9:46 am

Comencem amb biberons pero continuem amb el pit

EntradaAutor: Gordita » dt. nov. 06, 2012 10:25 pm

Hola a totes,

Fa un mes he començat amb els biberons, fins el moment en feia un el dia( la toma de quan jo estic treballant) i ara li estic treien les tomes poc a poc. De moment li he tret la de les nou i la de les cinc de la tarda ja que en breu farem fruita ( el peque dilluns fa 6 mesos). El tema esta que les tomes del pit que em fa ( 13, 21 i 5 matinada aproximadament ) me les fa molt nervios. Per què ho deu fer!? Les dentes!? S'ha cansat del pit!? Però bé menja i despres no protesta com si s'hagues quedat amb gana....

Què n'opineu?

Geàcies per les vostres respostes!!!
Cabana
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Comencem amb biberons pero continuem amb el pit

EntradaAutor: Cabana » dt. nov. 06, 2012 11:29 pm

Quan dius que les fa nerviós a què et refereixes, exactament?

Jo recordo que el meu ha anat passant etapes, els primers mesos amb prou feines es movia, però quan va començar a estar més actiu es movia, movia les mans, les cames, els peus..., ara que té 8 mesos el que fa es pessigar-me al costat del mugró, agafar-me el pit i estrènye'l dins la mà, tocar-se una mà amb l'altra, tocar-me la barbeta, moure la pelvis (no sé com descriure-ho),...Però no ho fa tot a cada presa, eh? Ni tot junt! XDD

Recordo que amb 5 o 6 mesos es movia molt, jo l'havia de recol·locar cada 2x3 (feiem teti estirats)! La cosa va evolucionant!
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dt. nov. 06, 2012 11:31 pm

Ah! I tema dents : quan no en tenia cap però li començava a molestar, serrava la mandíbula. Ara que té les 2 de baix i estàn a punt de sortir les de dalt, m'he endut alguna mossegada (ja fa un parell de dies que no ho fa i vull pensar que es que ja ha entès que no ho pot fer, que em fa mal).
Gordita
Entrades: 7
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 9:46 am

EntradaAutor: Gordita » dc. nov. 07, 2012 9:51 pm

Quan dic nervios em refereixo a que s'enganxa i es desenganxa cada moment i sembla que no mengi; però alhora quan acabem ell tampoc rondina perquè s'hagi quedat amb gana,saps? A mi és aixòvel que em fa patir que s'alimenti bé!!!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. nov. 08, 2012 8:52 am

els petitons canvien constantment. Quan comencen a descobrir el món, qualsevol soroll, imatge, llum, una mosca que passa volant..... els despista i fan això que dius exactament, l'agafen i la tornen a deixar, giren el cap, es volen incorporar... vaja, uns belluguets en tota regla. Ells estan descobrint el món i hi ha un munt de coses interessants, a part de la teta, es clar que està molt bona i sempre està allí :love:

A la pregunta que planteges, si continuar amb el pit, si tu en tens ganes i t'agrada, endavant :ok: ell segur que estarà encantat de la vida de continuar-la tenint, és ell lloc del món on es sent més segur :love: però hi ha tantes coses per descobrir que es despista ...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::